Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

Onnea vielä, Orkidea88!

Mun pitää lopettaa tää palstalla roikkuminen, ei tästä mitään tuu. Outoja menkkoja tossa ylempänä kummastelin ja pitihän se sitten tänään taas tehä aivan turha r-testi... Rasittavaa tämmönen! Testi oli Citymarketin halpis, PregCheck-puikko, ja siihen tuli testiaikana kyllä kontrolliviivan lisäksi selkeä, hailakka viiva - mutta vaakasuoraan, koko näytön leveydelle :eek: Testiajan jälkeen viiva hävisi pois. En tiiä, oliko tuossa testissä jotain vikaa vai pissinkö mä väärään kohtaan. Arvasin, että olis pitänyt johonkin kippoon kuseksia ja dipata testi siellä, mut kun ei ollut oikein mitään sopivaa astiaa :ashamed: Oman mielenterveyden kannalta, olis varmaan ollut järkevämpää ostaa esim. ClearBluen digitesti, johon tulis selkeästi "Ei raskaana" -teksti, niin loppuis taas tää oman kropan kyttääminen... Välillä meni niin, etten mitään lisääntymisjuttuja miettinyt viikkokausiin, mutta nyt ei taas pääkoppaan mahdu muuta. Kaiken lisäksi näen huomenna ekaa kertaa mun ystävän vauvan, joka on kyllä jo n. 8 kk, mutta veikkaan ettei kauheasti helpota kuumeilua. Toivottavasti se itkee paljon ja vääntää sonnat mun sylissä ollessaan tai jotain muuta :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jomi:
Kaiken lisäksi näen huomenna ekaa kertaa mun ystävän vauvan, joka on kyllä jo n. 8 kk, mutta veikkaan ettei kauheasti helpota kuumeilua. Toivottavasti se itkee paljon ja vääntää sonnat mun sylissä ollessaan tai jotain muuta :xmas:
Tulipas muotoiltua vähän hölmösti tuo, siis tarkoitan, että nyt vasta näen ensimmäistä kertaa ystäväni vauvan, vaikka vauva on jo kahdeksan kuukautta. En siis suinkaan meinannut, että musta vain vastasyntyneet on ihania ja kaikki siitä vanhemmat lapset ei aiheuta vauvakuumeen nousua :D
 
:hug: breezerille :(
:flower: orkidealle
teretulemas uudet
Jomi: ihan tuon olit kirjottanu. hyvin käsitin mitä tarkoitit :D
äiti88: mulla ainaki ne ovikset alko tuntua vasta muutama kuukausi kierukan poiston jälkeen (oli siis melkein 7 vuotta kierukka)
 
Milas
Minä kans menen huomenna katsomaan ystävän vauvaa. On vielä pieni, kuukauden just ja just. Tiiän vaan että ystäväni alkaa kyselemään ollaanko me tekemässä lisää lapsia ja minä en halua kavereilleni vielä paljastaa yritystä. Pitää vaan huijata, että katsotaan nyt...
 
milas: meillä myös mun äiti piti saarnaa että jos me halutaan kolmas lapsi ni se täytyis tehä nyt :LOL: että hänkin vielä jaksaa sitten hoitaa jne... naurskelin vaan mutta en kertonut että yritetään... uusi tilanne mulle että joku haluaa meidän lisääntyvän ko tähän asti kaikki on vaan pyöritellyt silmiään kun niin nuorena muksut jne...olin siis 17 kun aloin esikoista odottamaan!
 
Orkidea88: Onnea paljon! :flower:

Täällä ovistestillä testailtu nega, kp siis 30/30-35. Huvikseni testailin, vaikka ei muutenkaan ole sellainen raskausolo ollenkaan (tai enhän mä tietty tiedä, miltä sen edes pitäis tuntua... :D).
 
:wave: Moikka!

Mahtuuko mukaan? Kakkosesta haaveilen kovasti, tyttö täyttää elokuussa vuoden ja suht pieni ikäero olisi toiveissa. Mieskin on kakkosen kannalla, mutta vielä ei olla ehkäisyä jätetty pois. Mä kyllä muistuttelen asiasta tiuhaan, eiköhän me päästä yritys aloittamaan viimeistään syksyllä! Nyt juuri alkanut uusi kierto, ja koska hormonaalista ehkäisyä ei ole käytössä, on yrityksen aloitus teoriassa mahdollista hetikin :kieh:
 
Heips!

Ensinnäkin Jomille on pitäny jo pidempään kommentoida, mutta en oo ollu omalla koneella lukemassa, niin viittiny sitten kirjautua. Mutta eikös pillereiden (mikäli yhd. ehkäisypillerit) teho perustu siihen, että ensinnäkin estää munasolua kehittymästä ja toisaalta estää hedelmöitynyttä munasolua kiinnittymästä, mikäli munasolu on päässyt syystä tai toisesta kehittymään. Eli siis koska otit sen ekan pillerin niin paljon myöhässä, niin munasolu pääsi jo kehittymäänn, tapahtui ovis ja ilmeisesti hedelmöityminenkin. Nyt vaan pillerien teho toimi vasta tuossa kiinnittymisvaiheessa eli siulla tapahtui vähän niinkuin kemiallinen raskaus. Siihenhän liittyy myös hieman epämääräinen vuoto ja vuodon yhteydessä tulee hyytymiä. En tiedä onko tää nyt ihan kaukaa haettu, mutta miusta kävis ihan järkeen.

Orkidealle paljon onnea! :heart:

Tervetuloa myös uusille!

ON: Täällä kp21/30?, paitsi että ovishan oli tässä kierrossa n. kp10. Ja vaikkei meillä yritystä olekaan, niin tulipa tässä kierrossa anettua vahingolle mahdollisuus, niinkuin jo aiemmin kerroinkin... Mutta eipä varmaan tartte kyllä sitä vahinkoa toivoakaan :( ei mitn oireita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DsariaL:
Ensinnäkin Jomille on pitäny jo pidempään kommentoida, mutta en oo ollu omalla koneella lukemassa, niin viittiny sitten kirjautua. Mutta eikös pillereiden (mikäli yhd. ehkäisypillerit) teho perustu siihen, että ensinnäkin estää munasolua kehittymästä ja toisaalta estää hedelmöitynyttä munasolua kiinnittymästä, mikäli munasolu on päässyt syystä tai toisesta kehittymään. Eli siis koska otit sen ekan pillerin niin paljon myöhässä, niin munasolu pääsi jo kehittymäänn, tapahtui ovis ja ilmeisesti hedelmöityminenkin. Nyt vaan pillerien teho toimi vasta tuossa kiinnittymisvaiheessa eli siulla tapahtui vähän niinkuin kemiallinen raskaus. Siihenhän liittyy myös hieman epämääräinen vuoto ja vuodon yhteydessä tulee hyytymiä. En tiedä onko tää nyt ihan kaukaa haettu, mutta miusta kävis ihan järkeen.
Kiitos kommentista! Musta ei oo kovinkaan kaukaa haettua, vaan jotain tuon suuntaista ehdin jo itsekin pähkäillä. Yhdistelmäpillereistä (Yasmin) siis on tosiaan kyse. Nyt vasta oikeastaan ensimmäistä kertaa googletin tuon kemiallisen raskauden ja nehän tuntuu olevan hyvinkin yleisiä. No, toivotaan ettei niistä tarvi kärsiä sitten, kun varsinainen yritys on päällä.

Nyt on tavattu sitten ekaa kertaa ystävän supersuloinen pikkupoika :heart: Oli mahdottoman kova ryömimään ja vähän konttailikin, hymyili ja nauroi ja oli kertakaikkisen hyväntuulinen lapsonen =) Koirista oli kauhean kiinnostunut ja tuo vanhin (eli rauhallisin ja lapsirakkain) koiraherra saikin sitten tehdä lähempää tuttavuutta poikaan. Hyvin kesti hermot, vaikka poika vähän tarttui hännästä ja korvista :D

Moi vaan uusille, kyllä tänne mahtuu sekaan höyryämään :flower:
 
Saatana et on ärsyttäviä työkavereita.. töissä leviää nyt sitten yhden työntekijän ansiosta juoru että minä olne RASKAANA. mulla oli eilen töissä ollut lappu jossa oli äitoysneuvolan numero ja toisel puolel ne milloin oli menkat ollut jne. siis nimiä ei ollut tai muuta.. no se oli multa tippunut taskusta niin tää yks rupes sitä näyttelee toisille ja selittää et mä olen raskaana ja et me ollaan jo miehen kans pitkään yrittäneet lasta. olin samassa vuorossa sen kans tänään ja eilen ja ei voinut tulla suoraan tuomaan sitä lappua mulle. hän arveli et se lappu on minun kun olin aiheesta keskustellut yhden työkaverin kanssa ja tämä oli ilmeisesti kuunnellut salaa.. vieläkään ei ole tullut minulle juttelee tai antamaan sitä lappua.. Pakko mennä työnjohdolle keskustelee ja pyytää et ne tekis tästä lopun. muutenkin harmittaa etten ole raskaana ja sit levitellään tuollaista. ja siis kaikki tämä kun sain positiivisen testin joka muuttu negatiiviseksi niin pakko soittaa.
 
juu ja kun hän ei ole multa tullut kysymään et miten on asia vaan vetää oman johtopäätöksen. olin kulema kailottanut kaikille töissä.. mut ensinnäkin kahdelle olen asiasta maininnut ja miks kailottaisin kun ei mitään varmaa ole siit et olen raskaana
 
Sansu86 Onpa kummallinen työkaveri, tosi kurjaa tuommoinen :hug: Toivottavasti tuohon tulee loppu!

Nyt tulee taas pöljän vuodatusta, kannattaa ehkä skipata: Täällä sekopää-Jomi kyttää edelleen kaiken maailman nippailuja ja oireita. Pitää varmaan huomenna käydä vielä hakemassa yksi testi, ihan vaan jos se toisen negan näkeminen auttaisi. Kattelin tota HCG:n eritystaulukkoakin ja sain sit päähäni, ettei se raskaus olis välttämättä vielä näkynyt siinä testissä, jonka tein, kun ilmeisesti sen testin herkkyys on vain 25 (en muista sitä yksikköä nyt)... Oireet nimittäin jatkuu edelleen, etenkin tukkoisuus. Varsinkin mahallaan nukkuessa on paineen tunnetta alavatsalla ja tissejä en saa jotenkin "asettumaan" hyvään asentoon millään :LOL: Muuten ei kyllä rinnat tunnu kipeiltä tai aroilta. Nyt olen parina päivänä tuntenut tai ainakin ollut tuntevinani kuvotusta, ja nälkä vaivaa vähän väliä, vaikka kuinka söisi. Häpyluutakin on vihlonut välillä, tosin en tiedä, onko se mikään raskausoire... Huolestuttaa vaan se, että jos raskaus olisi jotenkin mahdollinen, että miten nämä e-pillerit vaikuttaa alkioon/sikiöön. En kauhean vakuuttavaa tietoa löytänyt googlettaessani... Edelleen ärsyttää tää oma pää, en siis ikimaailmassa uskalla myöntää miehelle, että oon kattonut jo vau.fi:n laskurilla raskausviikot ja mahdollisen lasketun ajan :ashamed: Te ette onneksi mua tunne, joten mua ei niin paljon haittaa, jos te pidätte mua hulluna :D Nyt ei todellakaan ole mitenkään optimaalinen aika raskautua, päinvastoin, mutta silti mä toivon ihan hulluna :heart:
 
Mahtuuko mukaan?? Piti aloittaa yritys vasta aikaisintaan vuoden vaihteessa mutta tämän kauhean vauvakuumeeni on päästävä valloilleen joten yritys alkaa NYT! :D

Eli nyt olis kp 11/30 menossa ja yrityskerta olis se eka. Eli ovista odotellessa.

Esikoinen on syntynyt 12/09.Pieni ikäero tulee mutta tulkoot. Ja jos tärppää.. Esikoista tehtiin 3 vuotta joten vähän epäilen ettei tämäkään helposti tule.. mutta katsotaan kuinka käy :)

sansu86 kuulostaapa työpaikkasi kovin tutulta. Samallainen tilanne ollu munkin työpaikalla. Inhottavaa tuollainen. :(
 
tää täällä nauttii aamusta =) lapset nukkuu,mies tuhisee vieressä ja eläimetki nukkuu. yksin hiippailen hiljaisessa talossa ja pörrään koneella :LOL:
sansu ÄRSYTTÄVÄ IHMINEN! sen pitäis pitää mölyt mahassa,kun ei tiedä asioiden oikeeta laitaa :kieh: mä oon sen verran kova suustani,et olis kyllä tullu pari valittua sanaa kyseiselle ihmiselle!

Yaden tervetuloa

ON: tiistaita odotellessa... tuhrua edelleen |O ja menkkamaista jomotusta ja juilimista. toissapäivänen testi kyl näytti,et hcG on noussu, reilun tunnin rakossa olleesta tein ja testiviiva oli paljon tummempi kuin kontrolliviiva :p mut silti pitää saada tietää mistä vuotaa. kohdunulkoista en oikeestaan enää pelkää. eilen tuttava sanoi (hänellä siis viime vuonna ollu k.u.) et sen pitäs jo olla tuskaa mulla, jos olis...
ja hänellä oli kans kahdessa raskaudessa alussa vuotoo, istukka kiinni lähellä kohdunsuuta.
sieltä tihkuttanu...
tombatar ja toukka 5+5
 
sansu toi on inhottavaa tommonen juoruaminen.. :(

tervetuloa uusille :flower: :flower:

Plussia kaikille, jos vaikka tässä kierrossa tärppäis?? :D

tombatar toivottavasti kaikki menis hyvin.. :hug:

itellä kp 14/28, mahtaskohan tällä kierrolla tärpätä?? on ainakin ollu mahtavia ovis kipuja, ekaan kertaan synnytyksen jälkeen (poika synty tammikuussa..) ;) nyt vaan sit jännitellään.. mutta tällä kierolla testaan vasta aikasintaan päivää ennen tätiä, ettei taas tuu tuhlattuu omaisuuksia testeihin.. :headwall: :headwall:
 
nii sitähän mä vielä lisäisin,et mä olis satavarma ETTEI täs kierros tärppää :LOL: mein puputtelut kun oli aika vähäisiä oviksen aikoihin. miehellä korjattiin nenä ja mulla murtui käsi ;)
taisin kirjottaakki siitä tuol aikaisemmin, ennen tädin oletettua saapumista :LOL:
pitäkää siis siskot toivo yllä :heart:
 
Täällä ollaan melkeimpä varmoja ettei tämä seuraava lapsi saa alkuansa helposti.. Masentaa kun ajattelee taas seuraavaa kolmea vuotta ja niitä lukuisia pettymyksiä..


No kunhan sen oviksen pääsisin pongaamaan..
 

Yhteistyössä