Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

Onnea An-nie ja Milas! :flower:
Breezerille :hug: ja jaksuja!
Toivottavasti Memeliksen menkattomuuteen löytyy syy ja saat kierron normalisoitua.

Me taidettiin nyt sitten aloittaa ne "vauvanteko"puuhat :) eli ehkäisyä ei viikonloppuna enää käytetty, ja tämä ihan miehen omasta aloitteesta. Tähän kiertoon on varmaan liian myöhäistä, joten seuraavassa kierrossa vasta on toiveet korkealla!
 
Tervetuloa Janni- ja Niiskuneiti- :flower:

:hug: voimia breezer ja Memelisa

Onnea plussista An-nie ja Milas :heart:

ON: Meneillään kp 18/31-38. Eilen sattui alavatsaan vasemmalle puolelle, että olisko se ovis nyt sitten ollutkin eilen. Kauheaa arvailua täällä. Tuskinpa on tärpännyt vaikka oliskin ollut eilen ovis :| Että tässä mennään kohti kierron loppua tätiä odotellen. :|

Plussapuhureja kaikille :heart:
 
Heips, taidan liittyä mukaan, jonkin aikaa näitä jo lukeneena tosin... Eli torstaina lähtisi kierrukka pois, ja ilman sen suurempaa yritystä on tarkoitus mennä ( B) ...Mutta siis varmaan syyskuun puolelle menee ensimmäinen yk, toiveissa kolmonen itselle, ennestään kouluikäiset kaksoset ja miehelle ensimmäinen :)
 
Hei vaan!

Täältä löytyi tällainen kiva pino, saanko liittyä mukaan? =)

Esikoispoika syntyi siis huhtikuussa 09 ja nyt on varovasti ollut puheissa josko sitä syksyllä ryhtyisi toista yrittämään.. Toisaalta on tunne että tuo pikkuviikari on liian pieni vielä ja miten sitä sit kahden pienen kanssa jaksaisi, toisaalta taas kovasti kaipaa jo toista tuhisijaa! :heart:
Eli ristiriitaiset tunteet mutta siis syksy kun kunnolla pukkaa ilmoille niin eiköhän sitä kuiteskin yritetä, kun elämästä ei tiedä mitä tapahtuu.

Onnea minultakin plussanneille ja tietysti kaikille yrittäville!


 
JA82 Mulla sama tilanne ton kierukan suhteen, ensi torstaina on kontrollikäynti jonka yhteydessä aikomus ottaa se kokonaan pois ja sitten pikkuhiljaa katsella ilman sen suurempaa hoppua että miten aletaan yrittämään =)
 
Tervetuloa, uudet! :flower:

Pikaisesti kommentoin vain, että täällä on semmoinen kutina, että mies alkaa olla koko ajan enemmän ja enemmän "vauvahankkeen" puolella. Pitäkää peukkuja! :heart:

Plussatuulia kaikille :whistle:
 

Onnea kaikille plussanneille!!

Täällä alkoi eilen tyhjennysvuoto ja siis viimeisen pillerin söin viimeviikon torstaina. Nyt siis pillerit takavarikoitu kaappiin ja oottelen et tää vuoto loppuis ja ehkä pääsis yritys puuhiin mahdollisesti :)

jasmin- mä olen myös miettinyt että miten sitä sitten pärjää kahden kanssa, ja varsinkin kun itsellä vielä opiskelutkin kesken niin oon kamppaillut sen ajatuksen kanssa olisiko kuitenkin helpompi opiskella yhden lapsen äitinä kun taas sitten kun niitä lapsia on kaksi, mutta kai siihen kaikkeen kuitenkin tottuu ja uskon että kyllä sitä kuitenkin kahden lapsen kanssa pärjää ihan hyvin. Meillä vielä toinen lapsi tarkoittaisi jo viimeistään muuttoa isompaan asuntoon kun nytkin jo tekee tiukkaa ( esikoisella ei ole omaa huonetta) eikä meidän makkariin enää toista lasta mahtuisi mitenkään :) Mutta silti on NIIN kamala vauvakuume että... Mieskin on sitä mieltä että toinen lapsi olisi hyvä juttu, mutta pohtii tosi paljon että jaksanhan minä sitten hoitaa kahta jne.

Oon kanssa miettinyt et mitenhän koulussa, mahtaakohan mun opinto-oikeus olla sitte siinä jos venyy tää opintoihin palaaminen. Tietääkseni se opinto-oikeus on (kai) 3vuotta tj. Olisi aika ikävää jos sitten ei enää kyseiseen kouluun takaisin pääsisi, koska nyt olisi vielä mahdollisuus vuoden päästä kouluun palautua. Mutta minkäs sille kuumeelleen voi..
 
Janni- Mullakin on vielä opiskelut kesken.. Nyt kun on opiskelut olleet sivussa, olen myös tosissani ruvennut pohtimaan opiskelinko edes oikeaa alaa :| No, vuoden verran ehdin opiskella joten ei ole täysi katastrofi jos päädynkin siihen ratkaisuun että vaihdan kokonaan päämääräni =) Jotenkin, vaikka noi opiskelut mietityttääkin, niin silti ajattelen että kyllä mulla on aikaa myöhemminkin, nyt on lasten aika ja meistä se tuntuu hyvältä ratkaisulta.
Ja nyt kun on ollut tuo yksi "harjoittelukappale" niin eikös moni sano että seuraavan kanssa tuntuu helpommalta? :saint: No joo, meillä tahtoikä odottaa puhkeamistaan ja tuon pojan temperamentilla siitä voi tulla aika haastava ja jos siinä on vielä pieni vauva niin kyllä siinä varmaan oma kestävyys on lujilla!
Mutta yhdessä miehen kanssa tässä ollaan ja toisiamme tuetaan ja autetaan joten eiköhän kuitenkin asiat järjesty!
Me myös katsellaan- ei ehkä isompaa asuntoa- mutta järkevämpää tilaratkaisuiltaan. Tässä ois kyllä esikoiselle oma huone mutta kaikki muut tilat onkin sitten tosi hankalasti tehty
:/

Jomi Tsemppiä sinne, hyvältä vaikuttaa! =)

Mukavaa päivää kaikille! :flower:
 
huomenta *äimistyny*... tulipa herätys.. liuskaan haaleen pinkki viiva... ja clearbluhun plussa alle minuutissa....... :D mut en suostu uskoo ennen ku teen digitestin... ;) oon ihan täpinöissäni, mietin vaan et miten ukolle kertois?? ku en viittis puhelimessa tällästä kertoo, lähti töihin... toisaalta meijän vuos päivä tulee, pitäsköhän sillon lohkasta?? :D

muillekkin puhaltelen plussia.. :whistle:
 
Onnea äizikkä :heart: .

Mulla siis tosiaan huomenna se aika gynelle, jännittää vähäsen, sillä muistan kuin eilisen päivän sen kierrukan laiton, ja sanoinkin silloin, että tosiaankin vaadin sen 5 vuotta siihen, että unohdan sen mille se tuntui, että uskalla ottaa seuraavan...Nooh eipä mennyt viittä vuotta ei :) ...Vähän malttamaton olo jo :LOL:
 
Palailen tänne teidän joukkoon, tosin aluksi taustaillen ja mahdollisesti syys/lokakuussa alkaa jälleen yritys. Pikkuinen hyppäsi tänään pois kyydistä. :'(

Aamulla herätessä kaikki tuntui olevan vielä ok, mutta aamupäivällä töissä alkoi mahaa vihloa kovasti. Tuttuun tapaan kun porukkaa on liian vähän töissä, en ehtinyt ollenkaan huilimaan välillä. Ennen puoltapäivää alkoi sitten pikkuinen tulla pois...

Aluksi oli vaikea uskoa siihen että on raskaana... ja nyt sitä, että ei enää olekaan. :'(


An-nie ja Enkeli (5+2)
 

Onnittelut äizikkä =)

jasmin- mä ainakin uskon että alavalinta on mulla oikea, mutta jos nyt niin huonosti kävisi että mun opinto-oikeus loppuisi tuolla niin sitten ei muutakun uutta matoa koukkuun.
Joo kai se seuraavan lapsen kanssa menee vähän enemmän rutiinilla, tietää jo valmiiks kaikki eri vaiheet jne. Itse ainakin oon ollu niin kauheen tarkka kaiken suhteen, et uskon että toisen lapsen kanssa voisin ottaa aika paljon rennommin. Tuntuu että välillä en oikee ymmärrä sitä että tuo esikoinen kasvaa kokoajan, että oon välillä jämähtänyt joihinkin ihan vauva juttuihin ja sitten vasta tajunnut et hei eihän tuo esikoinen enää viihdy millää leikkimatolla :D

Tilasin sitten tänään ovulaatio ja raskaustestejä. Tulee varmaan tän viikon aikana postista :)

plussia kaikille ja hauskaa päivänjatkoa!! =)
 
Voi An-nie kuinka surullista, voimia sulle paljon! :hug: Nyt itseäsi parantelet ja toivut menetyksestä, älkää luovuttako, vielä varmasti onnistuu :hug:

äizikkä onnittelut, ja onnea matkaan! Maltatko olla kertomatta vuosipäivään asti? :D

Janni- Multa kyllä tosin lähtisi varmaan opiskeluoikeus jos nyt rupeaisi toista odottelemaan ja koulua lykkäisi että sikäli se ois jokotai ja kyllä voittopuolisesti enemmän haaveilen siitä lapsesta! Ja tosiaan, uutta matoa koukkuun sitten vaan, kaikki ajallaan.

 
Pahoittelut An-nielle :hug:

Mä näin viime yönä unta, että tein kaksikin raskaustestiä, joista toisen tein jonkun ruokakaupan yleisövessassa jostain kumman syystä. Molemmat testit olivat heti oikein selkeesti positiiviset ja olin niiiiin onnellinen. Aamulla ihan harmitti, kun tajusin, että untahan se vaan oli :ashamed: Mulla meinaa flunssa iskeä päälle. Mies sairasti jonkinmoisen kuumetaudin viime viikolla, ilmeisesti nyt on sitten mun vuoro. Tai voihan olla, että menee tämmösenä kevyempänä versiona ohi!
 

jasmin- Niin onko se opinto-oikeus 3vuotta? Itseasiassa aloin vasta reilu kuukaus sitte miettimään sitä asiaa, että koulustakin voi tosiaan "ulos lentää" :D Ootko kauan ollut koulusta "tauolla"?

An-nie paljon voimia, varmasti vielä teilläkin onnistuu, joskus vaan käy näin =(
 
no niin nyt suostun melkein uskomaan; clearblue digital: raskaana 1-2viikkoa.. :D nyt vaan sitte plussa tuulia muillekkin jännääjille, huhtikuisissa tavataan.. :whistle: :wave:
jooh.. en oota vuosipäivään.. ostin meijän isukille pullon jameson-viskiä, aattelin sen ja testin ojentaa ruokapöydässä tänään.. :D
 
paljon onnea kaikille plussanneille! Äizikkä, hyvän tavan keksit kertoa ukollesi uutisesta! Onnittelut!

Annielle :hug: :( ei tähän paikkaan muuta osaa...

ON: täällä menkat siis oli ja meni. Ei tullu "vahinko" vauvaa meille, ei. :(
Vauvakuume on kyllä taas sillä asteella, että ihan sydänalasta ottaa kuulla raskausuutisia. Viikonloppuna oltiin serkkutytön rippijuhlissa ja siellä kovasti kyseltiin, että eikö vielä oo laitettu toista tilaukseen... Vaan eipä taida meille tosiaan ihan heti olla toinen tulossa, mieskin mittaili mielessään vähän aika sitten, ettei meille taida kakkosta tulla ollenkaan. Ei kuulemma ole varaa... :( enpä vaan vielä kovin tosissani osaa ottaa ukkosen puheita, kun ei meillä hänen mukaansa pitäny olla vaaa tähän ensimmäiseenkään ja ei meillä kyllä pahasti ole elintaso laskenu pojan myötä (sanoisin ettei ollenkaan). Lähinnä olen vain iloinen, että ukko tuollaisia on miettiny, sehän vain kertoo, että pikku kakkonen on hälläkin ajatuksissa. Ja meillä kuitenkin aiemmin kaavaillun mukaan yritys alkaisi vasta vuoden päästä... Eli aikaa on.
 
annie- Voimia ja halauksia :hug: !

janni ja jasmin 2 vuotta saa olla poissaolevana ja jos esim. 3,5 opinnot niin ne saa venyä vuodella, eli yhteensä saa mennä 4,5v + 2 v (poissaolevana). Ammattikorkeakouluissa näin, eiköhän sama kaikissa korkeakouluissa. Luulisi, ammattikouluissa samaan suuntaan menevän.
 
no se oi äimistyny, ja sano ettei usko.. sano vaan et usko ku näkee ultrassa.. :) on sen verran perussuomalainen mies, mitään ei uskota jos ei nähdä.. :) lähti esikon kanssa autoajelulle, tarvii vissiin aatella itekseen.. :)sano et on onnellinen kuhan vaan kestää loppun asti.. :)
 

Yhteistyössä