Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.4 !!!

Mä meinasin ruveta itkemään, kun kävin kattomassa Särkänniemen delfinaarion esityksen tällä viikolla :ashamed: En tiiä miksi, tokihan delfiinit on hienoja eläimiä, joita ei ihan joka päivä tule livenä nähtyä, mut ei niistä nyt pitäis tippa linssissä olla :LOL: Olisko tuokin sitten jonkin sortin PMS-oire. Mulla ei kyllä oo koskaan ollut omasta mielestäni mitään selkeitä PMS-oireita, mutta ehkä en vaan oo tullut ajatelleeksi.

äizikän uutta testausta ootellessa... ;)
 
Heipis vaan kaikille!

Täällä on kans yks kuumeinen kahden lapsen äiti! Syyskuussa tokaa kertaa naimisiin, ja tän uuden ihanuuden kanssa sitten yhteistä vauvaa tekemään heti hääyönä! Voisin ihan hyvin jo jättää ehkäisyn pois, mutta mies haluaa vielä odotella. Kamalan tuskaista vaan odotella että aika kuluu. Ihanaa kun täällä on "vertaistukea"
 
Tulin taas kurkkimaan tännekkin päin! Kuume on suuren suuri ja koittanut pysyä täältä pois. :D

Ei vaan ihan vielä uutta vauvaa kun esikoinen on 6kk. Hetken kun jaksais vielä odotella.

Tänne on tuttukin ilmestynyt ;) :wave:
 
Milas
tombatar ihanaa, ihan pian susta tulee rouva, onnea onnea jo etukäteen :flower:
Airatar tervetuloa mukaan kuumeiluihin =)
Sataa, pilvistä, siis onko nyt ihan tosi se päivä kun pitää alkaa siivoomaan vaatehuone :ashamed: Ehkäpä tosiaan. Kun vaan sais aloitettua.
Oviksen pitäis olla tässä parin, kolmen päivän sisään. Nyt olis tavoitteena saada simppoja hollille mahdollisimman paljon otollista aikaa varten. Saapa nähdä onnistuuko. Yritystä ei ainakaan puutu. Ja mie kun aattelin, että ei aleta yrittämällä yrittään, mutta alitajunta väkisinkin tekee niin.
 
Myöhäiset onnittelut plussasta Meep ja majj :heart: Ja opiskelupaikasta onnittelut Suan, TMirre ja breezer :flower: Ja tietysti rouvautumisesta onnittelut tombatar :flower: Ja tervetuloa uusille! :flower:

ON: Nyt meneillään kp 28/31-38. Oviksen luulen olleen kipujen perusteella niin että tärppi vois olla mahdollinen, mutta en jaksa liikoja odotella. Launtaina oli repäisykipuja alavatsassa, mutta eivät nuo ikinä ole ennenkään mitään kertoneet. Mitä lienevät pääköpan luomia kepposia :LOL: Kai sitä pitäisi tiskivuoren kippuun hyökätä vaikka onkin läkähdyttävän kuuma.

Ihanaa kesäpäivää kaikille! B) Ja äizikälle täällä on peukut pystyssä että haamu vahvistuisi :D
 
nimittäin jos menkat alkaa... testasin äsken vähä niinku huvikseni kun ei tätiä oo näkyny. niinhä sinne vaan kaks viivaa tuli. EIKÄ OLLU EES HAAMU!!! haaleempi,mut ihan selvästi näkyvissä oleva punainen viiva =) joo ja ei ees aamupissasta!!!
kaverit hommas meille häämatkaks tallinnan reissun. Tää on epätodellista
kiitos onnitteluista :heart: ihana viikko tulossa ;)

muoks: olipas sekava sepustus :ashamed:
en vieläkään usko todeksi. säilytin testin ja pitää vähän väliä tarkistaa näinkö oikein. kuvanki otin miehelle todisteeksi. näytän sit ku kotiutuu :heart:
siis siks toi reissu tuli mainittuu,koska sen takia testasinki,et tietää varautua olemaan selvinpäin ;)
menkkamaista aaltomaista juilintaa,odotan edelleen tätiä kylään :/
 
Voiko olla et raskausoireita vois tuntee jo mahdollisesti viikon päästä ovulaatioasta? Nyt on viikonlopun tuo masu ollu känkkäränkkänä, nosteleminen yms tuntuu ikävältä. Lisäksi alaselkä on tullut kipeäksi, ei oikein töissä voi nostaa mitään, asentoja pitää varoja et miten nousee, laskee, nostaa jne. Voi toki johtua myös ahkerasta liikunnasta mitä oon nyt viime viikolla harrastanu. Tänään olen sit alle kahen tunnin sisällä juossu 3 kertaa vessassa. Normaalijuomisen lisäksi oon ehkä puol litraa vettä juonu, ja puolen päivän aikaan tuon veden oon kutakuinni juonu...

Mitä ootte mieltä voisko olla raskausoireita vai kuvittelenko mä taas ihan olemattomia :LOL:

Lisätääs tähän vielä et ilmassa on aika paljon sitä et hermostun ja suutun erinäisistä asioista, joista en normaalisti teksi muuta ku naurasin :D
 
Meep, majj ja tombatar !!! Oikein paljon onnea plussasta :flower:
Kuinkas äizikkä?? Joko oot saanut vahvistuksen plussalle?
En oo pitkään aikaan taas kirjottanukaan, ei oo ollu mitään uutta kerrottavaa yrityksen osalta. Kovasti oon kyl käyny seuraamas keskusteluja, mukavasti on ainakin plussia tullut :) Kivaa :) Toivottavasti itsekin plussaisi pian :) Mulla yk 3 ja kp on nyt 22/28-32. Piti käydä kalenterista kattomas eli aika rennosti mennyt tämä kierto kun en edes kp:tä tiennyt ulkoa ;) En oo hirveesti kerinny murehtia raskaudunko tästä kierrosta vai en. Aika on mennyt kyl tosi nopeeta :) Olevinaan olin bongaavani ovulaation pienoisten kipuilujen + ovisliman perusteella. Täs kierros en tosiaan oo kerinny stressaamaan ollenkaan :) toivotaan että tuottais tulosta ;)

 
onnea kaikille plussanneille :flower:


TOMBATAR: onnittelut näin etukäteen naimisiin menon johdosta :flower:

Täällä on vietetty 6.päivä omia 28v synttäreitä ja muutenkin on ollu niin ettei koneella ole jaksanu istuskella kun on niin kuuma.

Tässä yksi päivä tuo meidän 2v3kk ikäinen poika sanoi näin että hän tarttis nyt äkkiä moottoripyörän ja naisen :LOL: juu jos ei kuiteskaa ihan tossa iässä vielä :D
 
Hei, mahtuuko mukaan vielä?
Yritys olisi tarkoitus aloittaa syyskuulla, joka on _pian_ mutta kun kuume kova niin syyskuu tuntuu olevan ikuisuuksien päässä! :)
Olen seurannut näitä keskusteluja jo pidemmän aikaa ja nyt sitten rekisteröidyin.. Jännitän myöskin äizikän puolesta!! :)
 
Onnea tombatar :heart: :flower:

Täällä edelleen aika rauhallisin mielin. Eilen alko tiputteleen hieman rusehtavaa verta, taitaa menkat alkaa. Eilen asiasta miehelle mainitsin ja kuulosti vähän pettyneeltä. Outoa että tuo miehen pettymys tuntui hyvältä jollain tapaa. Taitaa johtua siitä, kun olen aika kauan odottanut että päästäisiin tähän pisteeseen ja nyt tässä ollaan. Eli siis tarkoitan sitä että mieskin haluaa nyt jo vauvaa niin paljon ettei hänkään haluaisi niiden menkkojen alkavan Olenko jotenkin kiero ihminen kun iloitsen tuollaisesta? Tässä tilanteessa olisi vielä ihan hyvä jos menkat tulisi, ainakin pystyisi varmistamaan sopiiko tuo lääke ja sen toteemisen jälkeen voisi varmaan jo yrittää raskautua turvallisin mielin.

Mutta mites äizikkä? Kerro jo, täällä ollaan ihan malttamattomia :D
 
Milas
tombatar onnea plussasta =) Sinuahan saakin onnitellaa oikein laajalla skaalalla :D Toivottavasi kaikki menee hyvin ja matkalainen pysyy mukana.
taaperotx5 siinä on pojalla asenne kohdallaan B)
memelisa en osaa vastata tuohon sun kysymykseen, mutta toivotaan ainakin että voi tuntea ja sie olisit raskaana.
Mulla oli ovis sitten jo eilen ja hyödynnetty on. Nyt sitten nautiskellaan muuten vaan ilman raskautumisen ajatusta takaraivossa ;)
 
Äizikkä: :hug: Että pitikin käydä noin :( Kuulosti jo niin lupaavalta...

Tombatar: Kaikkea hyvää sinulle odotuspuolelle ja onnittelut tulevasta rouviintumisesta! :flower: :heart:

tiiperi tervetuloa mukaan! Toki tänne aina mahtuu. :) Kiva saada uutta verta mukaan, kun täältä moni on vähälle aikaa poistunu tuonne odotuspuolelle...

ON: miekin voisin tämän kierron ajaksi ilmoittautua jännääjiin :) tuli kp9 (kai) harrastettua lemmenleikkejä ilman mitään... ja kp 10 havaitsin sitten mahtavat limat, eli liekö oli ovis limat (sen jälkeen ei oo tullu mitään), nyt siis kp12. Oviksesta päätellen on tulossa taas tynkä kierto, joita oli muutamia ennen esikoistakin. Muuten on nyt kierto ollu sellasta 30 päivää...
Salaa toivon, että "vahinko" olisi käynyt. Mutta en kyllä oikeasti usko, että tästä tulee mitään muuta kuin negatiivisia raskaustestejä ja turhaa toivoa. Niinpä testaan ekan kerran kunnes varmuudella on menkat myöhässä, tai jonkinlaisia selviä raskausoireita...

Nyt tuon pienen miehen nukutukseen!

*muoksmuoks* tuo "kai" tuolla kp9 perässä siis tarkottaa sitä, että muistaakseni se oli kp9 kun pupuiltiin ja siitä seuraavana päivänä tuli limat. Ei siis sitä, että "kai pupuiltiin ilman mitään" :LOL:
 
ette vielä pääse minusta eroon :LOL:
koko ajan pelko perseessä,et toukalla ei oo tarpeeks liimaa mukana :/ vaikka mulla ei oo ikinä ollukkaa keskenmenoa tai ees kemiallista... kai :ashamed: ajallaan on täti tullu enkä oo testaillu etukäteen. paitsi eilen. mulla kun on lähes kellontarkkuudella alkanu tuhrut kierukan poiston jälkeen B)
tiiiperi tervetuloa :flower:

:hug: kaikille joilla ei vielä tärppi käyny

:attn: sori jos joku jäi huomiotta, on aika pyörällä pää :p
 
tombatar sanoppa miten sait muuten ukon naimisiin??? siis älä käsitä väärin, mut oon alkanu miettii et miten sais ton ukon lähtee alttarille asti?? meillä kuitenki jo kaks lasta, ja siis kolmas haaveissa.. :D ja siis ollu puheissa; - et kyl me sit joskus..mutta.. mä haluisin ehkä jo pikku hiljaa toimintaa.. :ashamed:
 

Yhteistyössä