Hägglund ei hyväksy läskejä naisia

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Gustav Hägglund Annassa: En hyväksy läskejä naisia | Viihde | Iltalehti.fi

Mitäpä olette mieltä?

Itse olen sikäli samoilla linjoilla, että ihminen laihtuu jos pitää syömisensä kurissa ja liikkuu; todellakin itsekurin puutetta ellei onnistu laihtumaan. Ja kuten Hägglund, rajaan sairaat tämän ulkopuolelle, joten kenenkään esim. kilpirauhaspotilaan ei tarvitse nyt älähtää. Miksiköhän päivänselvästä asiasta on revitty otsikko? Anna-lehti kysyi, Hägglund vastasi.

Onkohan Anna-lehti kysynyt samaa asiaa miehiä koskien? Tai siis edes, että mitä mieltä herra on miesten liikakiloista ja nykykunnosta? Toivottavasti joku artikkelin lukenut valistaa minua ;)
 
"vieras"
Jokseenki samaa mieltä mutta tärkeintä kait se miten ihminen itse viihtyy kropassaan.
Jokainen "terve" ihminenhän pystyy laihduttamaan niin halutessaan.
Itse laihdutin 30kg ja niistä tullut nyt takas n.10kg lääkityksen takia,mutta ajattelen että tämä tän hetkinen tilanne ja en siitä tressaa.Tiedän keinon millä pudottaa aikanaan sitten painoa kunhan pääsen lääkityksestä eroon,jos pääsen.
 
"vieras"
[QUOTE="aapee";23653267]Ehkäpä artikkelin myötä Hägglund pääsee kertomaan kantansa myös miesten lihavuuteen, kunhan joku vaan hoksaa sitäkin puolta kysyä :)[/QUOTE]

Eiköhän tuo ole sen monesti kertonut, siitä ei vain ole uutisoitu samalla tavalla. Se sanoma on muiden juttujen sisällä, kuten miesten maanpuolustuskunto ja plösöt varusmiehet.
 
[QUOTE="vieras";23653181]
Onkohan Anna-lehti kysynyt samaa asiaa miehiä koskien? Tai siis edes, että mitä mieltä herra on miesten liikakiloista ja nykykunnosta? [/QUOTE]

Kyllähän sitä mielipidettä miesten nykykunnosta on armeijan ylemmiltä tahoilta kysytty aika ajoin, ja vastaukset on samansuuntaisia kuin tuossa annan jutussa.
 
ruma äijä
Kyllä mun mielestä on törkeää julkisuudessa tunnetun henkilön (tai oikeastaan kenen vain) arvostella ketään ulkonäön perusteella. Käytöstapoja sopis senkin ukon opetella.

Kaikista ei voi tykätä, eikä tarvitsekaan, eikä omaksi vaimokseen esim tarvitse ottaa lihavaa naista, jos ei niistä tykkää. Mutta että laukoo sen noinkin törkeästi julkisuudessa, on mun mielestä täysin ala-arvoista käytöstä. Tekee ihmisestä ainakin mun silmissä ruman automaattisesti, jos kovin kärkkäästi muita ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella arvostelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruma äijä;23653335:
Kyllä mun mielestä on törkeää julkisuudessa tunnetun henkilön (tai oikeastaan kenen vain) arvostella ketään ulkonäön perusteella. Käytöstapoja sopis senkin ukon opetella.

Kaikista ei voi tykätä, eikä tarvitsekaan, eikä omaksi vaimokseen esim tarvitse ottaa lihavaa naista, jos ei niistä tykkää. Mutta että laukoo sen noinkin törkeästi julkisuudessa, on mun mielestä täysin ala-arvoista käytöstä. Tekee ihmisestä ainakin mun silmissä ruman automaattisesti, jos kovin kärkkäästi muita ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella arvostelee.
No sehän oli täysin henkilökohtainen mielipide, että millaisista naisista hän tykkää :D miksi sitä(kään) ei saisi sanoa? Jos toimittaja sitä kysyy, niin olisko parempi vastaus että joooo kaikki kelpaa mulle? Ettei ny vaan loukkaa ketään :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ruma äijä;23653335:
Kyllä mun mielestä on törkeää julkisuudessa tunnetun henkilön (tai oikeastaan kenen vain) arvostella ketään ulkonäön perusteella. Käytöstapoja sopis senkin ukon opetella.

Kaikista ei voi tykätä, eikä tarvitsekaan, eikä omaksi vaimokseen esim tarvitse ottaa lihavaa naista, jos ei niistä tykkää. Mutta että laukoo sen noinkin törkeästi julkisuudessa, on mun mielestä täysin ala-arvoista käytöstä. Tekee ihmisestä ainakin mun silmissä ruman automaattisesti, jos kovin kärkkäästi muita ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella arvostelee.
Tuo mies on pientä Lenita Airistoon verrattuna...
 
komea äijä
Alkuperäinen kirjoittaja ruma äijä;23653335:
Kyllä mun mielestä on törkeää julkisuudessa tunnetun henkilön (tai oikeastaan kenen vain) arvostella ketään ulkonäön perusteella.
Tarkennatko vielä, ketä Hagglund arvosteli ulkonäön perusteella? Kuka oli se henkilö, jonka hän nimeltä mainitsi?

Hän kertoi rehellisen oman mielipiteensä, yleisellä tasolla. Miksi on ok sanoa, että ei pidä myöhästelevistä naisista, mutta on paheksuttavaa sanoa ettei pidä itsekurittomista naisista?
 
Ei minua oikeastaan ihmetytä muuta kuin tuo otsikointi. Ei hyväksy läskejä. Ikään kuin joku ihminen olisi siinä asemassa, että voisi kertoa millaiset ihmiset hyväksytään ja millaiset ei. Yhtä hassua minusta on se, kun joku kertoo hyväksyvänsä homoliitot. Ikään kuin olisi itse siellä ylemmässä asemassa jossa voi kertoa, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei. Ikään kuin ne toiset ihmiset edes tarvitsisivat tai haluaisivat sitä hyväksyntää.

Minusta on kuitenkin eri asia, jos ei pidä jostain. Sehän on ihan ok, ei kukaan pidä kaikesta. Se, ettei pidä on kuitenkin ihan eri asia kuin se, ettei hyväksy. Se, ettei hyväksy, siinä on minusta kyse enemmän siitä ihmisarvosta. Pitämisessä taas ulkoisista asioista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja läski akka;23653314:
Mua ei häiritse yhtään jos Hägglundilta menee halut mut nähdessään. Niin multakin menee halut hänet nähdessään.
:D
Hyvä hyvä!
 
ruma äijä
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23653370:
Ei minua oikeastaan ihmetytä muuta kuin tuo otsikointi. Ei hyväksy läskejä. Ikään kuin joku ihminen olisi siinä asemassa, että voisi kertoa millaiset ihmiset hyväksytään ja millaiset ei. Yhtä hassua minusta on se, kun joku kertoo hyväksyvänsä homoliitot. Ikään kuin olisi itse siellä ylemmässä asemassa jossa voi kertoa, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei. Ikään kuin ne toiset ihmiset edes tarvitsisivat tai haluaisivat sitä hyväksyntää.

Minusta on kuitenkin eri asia, jos ei pidä jostain. Sehän on ihan ok, ei kukaan pidä kaikesta. Se, ettei pidä on kuitenkin ihan eri asia kuin se, ettei hyväksy. Se, ettei hyväksy, siinä on minusta kyse enemmän siitä ihmisarvosta. Pitämisessä taas ulkoisista asioista.
Nimenomaan näin! Se mua sieppas, ettei HYVÄKSY läskejä naisia. Ihan kuin olisi päätösvaltaa hyväksyä tai olla hyväksymättä jonkunlaisia ihmisiä. On eri asia sanoa, ettei henkilökohtaisesti pidä lihavista naisista, kuin ettei hyväksy heitä. Antaa kuvan, että aina kun näkee lihavan naisen, aattelee et hyi, kamalaa saastaa. kyllä ihmisten pitäs kyetä tuleen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, oli lihava tai ei.

Ja paskaako väliä, jos tolta äijältä katoo halut lihavan nähdessään. Vai kulkeeko se tanko pystyssä aina tua pitkin, ja aina kun tulee lihava vastaan, tanko lerpahtaa hetkeks. omaa vaimoonsahan sen pitäs haluta, eikä kenenkään vieraan naisen pitäs sen haluja herättää tai kadottaa...
 
"Horuksen silmä"
Toisaalta nainen voi olla lihava vaikka hänellä olisikin itsekuria. Sillä nainen voi nauttia hyvästä ruuasta ja herkuista, eikä pidä tärkeänä sitä että olisi hoikka.

Moniko hoikka nainen kieltäytyy mässäilystä mutta saattaa vaikka polttaa tupakkaa? Eikö se ole ristiriitaista jos kerta sitä itsekuria on niin miksi sitten ei ole itsekuria lopettaa tupakoimista?
Kyse on enemmänkin valinnoista mitä pitää tärkeänä.
 
ruma äijä
Alkuperäinen kirjoittaja komea äijä;23653367:
Tarkennatko vielä, ketä Hagglund arvosteli ulkonäön perusteella? Kuka oli se henkilö, jonka hän nimeltä mainitsi?

Hän kertoi rehellisen oman mielipiteensä, yleisellä tasolla. Miksi on ok sanoa, että ei pidä myöhästelevistä naisista, mutta on paheksuttavaa sanoa ettei pidä itsekurittomista naisista?
Kertoi ettei hyväksy lihavia naisia, en ole väittänytkään että ketään henkilökohtaisesti olisi arvostellut. Ja jotkut omat mielipiteet on fiksumpaa pitää omana tietonaan. Vaikka toki suomi on vapaa maa, ja oikeus mielipiteisiin löytyy. Mutta siinä voi myös nolata itsensä. Vai miksi se sitten nosti joskus niin valtavan kohun, kun se joku Audin isokiho ukko sanoi naisen olevan enemmänkin "kodinkone" ja seksiä varten. Hänen mielipidehän sekin vain oli, mut moni nainen otti nokkiinsa.
 
vsdg
[QUOTE="vieras";23653400]Hän sentäs laukoo mielipiteensä omalla nimellään ja kasvoillaan eikä nimimerkin suojissa.[/QUOTE]


Niinpä! Ei vaan lihavien naisten itsetunto kestä kuulla totuutta. Mulla vaaka näyttää -16 kiloa tammikuun 1. lähtien. Ja on peilikuvakin ihan toisen näköinen!
 
"Horuksen silmä"
[QUOTE="vieras";23653415]"Läski ei vain kuulu naisellisuuteen, hän (Hägglund) täsmentää IS:lle."

[/QUOTE]

Eikä ulkonäön arvostelu kuulu miehekkyyteen. Ulkonäköä arvostelevat lähinnä naiset ja homot. Eli se on hyvinkin akkamaista.
 
komea äijä
Alkuperäinen kirjoittaja ruma äijä;23653408:
Nimenomaan näin! Se mua sieppas, ettei HYVÄKSY läskejä naisia. Ihan kuin olisi päätösvaltaa hyväksyä tai olla hyväksymättä jonkunlaisia ihmisiä. On eri asia sanoa, ettei henkilökohtaisesti pidä lihavista naisista, kuin ettei hyväksy heitä. Antaa kuvan, että aina kun näkee lihavan naisen, aattelee et hyi, kamalaa saastaa. kyllä ihmisten pitäs kyetä tuleen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, oli lihava tai ei.
Poltappa se olkinukkesi muiden roskien mukana ulkona, ja lue se juttu ihan rauhassa. Häneltä kysyttiin naisista, mistä pitää ja mistä ei. Hän luetteli erilaisia asioita, mm. ominaisuuksia joista ei pidä. Mitä merkitystä sillä on, käyttääkö verbiä "pitää" vai "hyväksyä".

"En hyväksy myöhästelyä" vai "En pidä myöhästelystä". Joku ei hyväksy pettämistä, joku ei läskiä.
 
"vieras"
[QUOTE="Horuksen silmä";23653427]Eikä ulkonäön arvostelu kuulu miehekkyyteen. Ulkonäköä arvostelevat lähinnä naiset ja homot. Eli se on hyvinkin akkamaista.[/QUOTE]

Tuo loukkaa naisia enemmän kuin häglundin puhe. Samalla onnistuit korottamaan miehet moraalisesti ylivertaisiksi naisiin verrattuna.
 
komea äijä
[QUOTE="Horuksen silmä";23653427]Eikä ulkonäön arvostelu kuulu miehekkyyteen. Ulkonäköä arvostelevat lähinnä naiset ja homot. Eli se on hyvinkin akkamaista.[/QUOTE]

Mitä jos Hägglund olisi tunnustanut pitävänsä erityisesti pitkistä vaaleista hiuksista? Tokaissut vielä perään, että tatuoitua päänahkaa ei hyväksy. Olisiko siitä tullut samanlainen kohu?
 

Yhteistyössä