Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11
Lilliputti78, yleensä kyllä menkat jää tulematta jos ovulaatiota ei tapahdu.
N. 90% raskautuu ensimmäisen vuoden aikana ja kierrossa on 20-25% mahdollisuus onnistua vaikka kaikki olisi hyvin molemmilla. Kannattaa yrittää se vuosi ja sitten mennä sinne kunnalliselle. Toki yksityisellekin voi mennä.
 
Dpo 9 tänäään oireita, rinnat arat tummentuneet nänkin pihat, oksettaa, suklaata tekee mieli, lieviä menkka kipuja rusehtavaa vuotoo tulee välillä tänäään ei oo tulkut taas yhtään mut valkovuoto lisääntynyt, alamaha vähän turvoksissa, kn kova ja ylhäällä ja lämmöt koholla
 
Oksa Selvä plussa. Onnea =)

Mussukka Hyvätnon oireet.. jospa ois tärpännyt!

Mullinmalli Kui sä voit??? Ja haamuntossa testissä on..

Mymosa Ite sain hyvin selkeän haamuplussan perhosen r-testiin vuorokautta ennen ovisplussaa.
 
Nyt on kyllä itku ja hampaiden kiristys, ehkä kuitenkin enemmän se itku. Tein tyhmä viimosen digin ja uskoin siihen ilmestyvän 3+ mutta ei siihen tulikin piiitkän mietinnän jälkeen 2-3. :'( noh, mähän oon säästänyt ne vanhat liuskat ja vahventunut ne viivat on, mutta ei ilmeisesti tarpeeks. Mulla siis kuukautisista 5+0 mut jos oviksesta lasketaan niin nyt ois sit jo 5+3. Tietty jos se ovis ei just sillo oo ollukkaan.
Hieman huolettaa... Laitan ny kuvan vielä noista liuskista.
image
 
Toi on selkeesti tosi paljon vahvempi kuin edellinen 2-3, mut se voi olla, että jäi pikkasen just sen raja-arvon alle pissan vahvuudesta tms. johtuen. Ja siis oviksesta menee hetki kuitenkin hedelmöittymiseen ja sit vielä se 5-8 päivää kiinnittymiseen, joten ehkä sä oot vielä lähempänä sitä 5+0 kestoa kuin suoraa oviksesta laskisi. Mä tekisin digin ehkä vasta kun kaikkien laskujen mukaan on 6 täynnä. Niin välttyy epävarmuuksilta. Nojoo, hyvä täältä huudella, kun en ite uskalla enää digiin koskea, just siks että alan kuitenkin spekuleerata jotain älyttömyyksiä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Mä luulen kans, et turhaan täällä nyt panikoin, mut panikoin nyt kuitenkin. :) olihan se raskauspussikin torstaina kooltaan 4+4 jos sitä tietokonetta oli uskominen mikä sil gynel oli. Ja kuukautisist laskettunu se olis aika tarkalleen oikein. Ehkä mä tosiaan olin vähä hätäpökä....noh, pakko käydä ostaa uus digi ja tehdä se ehkä tiistaina.
 
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Snflower: Ok...Kun olen ollut vaan siinä käsityksessä, että menkat voivat tulla vaikka oulaatio ei tapahdu.....No....Toivossa on hyvä elää.....

No itse mietin vaan tuota ikää kun kohta 36 mittarissa niin kannattaako odottaa sitä vuotta vai mennä aikaisemmin....Ajattelin tässä kesän aikana kyllä mennä yksityiselle makso mitä maksoi.. Saa ainakin itse varmuuden ette jos vika ei olekaan minussa ja kroppa toimii normaalisti.....yms....


Muta tänään pitäs menkat alkaa, ei kyllä yhtään menkka oloja, eilen r testi nega.....No eikös se tämän palsta motto olo että niin pitkään on mahdoillista olla raskaana kunnes toisin todistetaan vai miten se menikään:))))) Mutta masentaa kyllä kun niin toivoo pikkusta:((
 
lilliputti78: Me hakeuduttiin tutkimuksiin (ikää oli silloin 35v) kun oltiin oltu 9kk ilman ehkäisyä ja siitä 6kk aktiivisesti tähdätty ja yritetty eikä mitään. Lääkäri sanoi silloin, että tämän ikäisenä on hyvä hakeutua puolen vuoden jälkeen, ei tartte vuotta ootella. Me mentiin yksityiselle, ensin siis ihan mun omalle gynelle vaan, joka teki mulle labrakokeet ja ultras. Kartotettiin se munasolun irtoamisasia siinä. Seuraava juttu olisi ollut Väestöliiton kautta spermanlaadun tarkistus ja sitten mahdollisia jatkotoimia. Pelkästään tuo tutkimuksiin hakeutuminen toi meille kuitenkin sen plussan jo, joka nyt tuossa tukia pitkin kävelee ja jokeltelee :)
 
Sunflower11
Mun mielestä kunnallisessa on se vuoden raja? En sit tiiä miten iän kanssa, et onko kunnallisessa myös niin et voi mennä aiemmin. Toki jos jotain vikaa löytyy ni aiemmin voi varmaan päästä sinne.
 
Heilanga Kaikki on varmasti hyvin. Mut edelleen ymmärrän huolesi. <3

Mymosa Onks sun ovistesti vahvistunut? Mä saan aina r-testiin justennen oovisplussaa niitä haamuja.. kun dpo6 on ehkä aikaizta näyttää raskaus. Ellei se sun ovis ole ollut aiemmin =). Jopas jännää!

Mullinmallin kuulumisia voinnista odottelen. Kovin kummallista sun eilinen vuoto :O

Mites Annikaeveliinan tilanne?

Mulla hyyty eile ip:llä vuoto ja sitnillasts tuli ja aamulla kunnon loraus ja nyt koko päivän aikana ei siteeseen enää mitään. Oiski iha kiva jos perjantaina illasta alkovat ja sunnuntaina jo aamulla loppuvat! Pyyhittäessä jää vain limaista vaaleanpunaista paperiin. Mua jo valmiiksi ottaa aivoon että seuraavat menkat alkaa just kun oon stadikalla lasten kaa keikkailee.. hitto siitä tuu mitään. Tekis mieli siirtää primoluteilla kun sattunut jäämään niitä. Kerran olen siirtänyt niillä, ovuloin ennen kp10 ja tulin siitä kierrosta raskaaksi. Silloin ei ollut mitään yritystä.. hienoinen yllätys kuopus oli =)

Plussatuulia puhaltelen ihanakset <3
 
mymosa
Sitä mäkin että toi kuva on eilen otettu niin ei voi olla raskaushaamu.. ja perhonen ei oo ovisplussaa antanut. Toi eilinen vahvin. Testailen noita nyt pois kun niitä on :D

Sunnuntaina oli pahimmat kivut meinas jalan viiä alta ja sillon viime torstaina limis oli 10.03mm
 
Mullinmallin.. Ounou.. Mun kaverilla oli rypäleraskaus ja se vuosi just noin et vuos vaan kaiken läpi ja sitä tuli paljon... Mut sul ei vissiin testeissä hcg kauheesti näy, ni mäkin veikkaan et jotain muuta ku raskaus. Voiko olla ku oli niin niukat menkat et jontenkin ois jääny "jumiin" ja ny sit lorahti oikeen kunnolla.. :(

ON: dpo 6, kivut ny vähän vähentyneet.. Tuli jo mieleen et mul on varmaan vähintään endo ku aina oviksen jälkeen ikävät paineet ja vihlasut alakerrassa ja kohdunsuulla, mut juu.. Oon varmaan harhainen ja kuvittelen vaiks ja mitä, pessimisti ei pety :D

mut mä olen tyytyväinen itteeni, yhtään r-testiä en oo lorauttanu :D mut jollainhan toi on korvattava ni aattelin tehä kuvasarjan ovistesteistä vuotoon :) ny saanu dipattuu dpo 3,4,5 ja 6.. Samaa käyrää näyttää.. (voip olla et parin päivän päästä aikamoista veeitutuskäyrää).. Mul muuten tulee ovistesteihin aina toi toinenki viiva?? Tummenee kyl ovikses mut ei koskaan tummemmaks ku kontrolliviiva, digilläkin kyllä saan plussan et varmaan se on ok.

p.s. Ja mun mielestä menkat voi tulla ihan normaalistikin, vaikka ovis ei oo tapahtunut ja vaikka saanut pissittyä ovisplussankin, viitaten johonkin aiempaan keskusteluun...en muista kenen..

http://i.imgur.com/XPzrtuN.jpg

en saa edelleenkään kuvia puhelimella mihinkään kuvienjakosivulle :(
 
Heipsis, ei mulla kummempaa, kp 62, ei mitään vuotoja vieläkään (paitsi valkovuotoa) ja nyt oon sitte kipeenä, flunssan iski päällensä, kurkku ihan tukossa :( oksettanu tänään reippaasti.. huomenna ajattelin kusasta tikkuun vaikka tiedän sen olevan turhaa :)
 
Pippurihäntä: Kiitos tietopaketista. No pitää tässä vielä tää kuukausi katsoa ja varmaan ensi kuu ja sitten jos ei ala tapahtumaan mitään niin hakeutua yksityiselle.

Turhauduttavaa kun kaikki ajoitus yms kohdillaan...mutta ei niin ei...
 

Yhteistyössä