Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mullinmalli Mikähän sulla on :O. On outoa.

Ei ole kyllä mullakaan nyt normisettiä tää homma. Ip:stä aloin taas vuotaa ja reippaasti. Hyytymää tulee. Yhdessä siteessä oli ISO klöntti jota ei ollut imenyt.. se ei ollu hyytynyttä verta.. se oli jotain muuta. Piti iha tutkia :x. Kivutkin tullu takasin ja tuntuu että mikään yöside ei riitä. Olen 99% varm että sieltä valuu ulos muutakin kuin kuuksutisverta.
 
Huomenta!

ON: Menkat pitäs tänään alkaa. Ovis siis bongattu 25.5 ja tähän asti ollut kyllä nakutettu että on kahden viikon päästä oviksesta alkanut. La r testi niin nega kuin olla ja voi, ja viimeinen oli ja su ei kaupat auki:O Nyt pitää siis jännätä huomiseen saakka, kun tänään saan testejä lisää töihin meno reissulla;) Pitää toivoo ettei menkat ala:) Ei ole kyllä yhtään menkka oloja eikä kyllä muutakaan.........

Voiko se olla niin, että jos DPO 12-13 testaa negan niin se voi olla vielä positiivinen???
 
Tänäään dpo 10. Oireita oksettaa, rinnat arat ja tummuneet nänkin pihat, pissattaa useemmin, nälkä koko ajan, kn kova ylhäällä, tekee mieli suklaata, tänään tuli taas vähän rusehtavaa limaa ja loppu kun seinäään ja lämmöt koholla. Voikon ois sitä itteään
 
Hoips! Minäkin rupeen itestäni ilmottelemaan. Me jakseta mitään odotella. Mutta näköjään pakko, kun vieläkän menkkoja kuulunu ja ei kyl siis olla peittoakan heiluteltu!

Jos tänää pissis yhden ovis testin, niin näkis vähän suuntaa!
 
Lilliputti Kyllä se vielä voi plussaksi kääntyä, peukut pystyyn =)

Mullinmalli Jos toi on pc:n testi nii noi vois olla niitä perushaamuja mitä tekee.

(.) Mun menkat loppu, onneks. Illalla tuli ne viimeset tyhjennytkset ja siinä tuntu olevan tällä kerralla. Kauheen paha olo ja mahaki vähän vetelänä.. tautia pukkaa sit seuraavaksi tietty.
 
Mullinmallin, ompas outoa :(

myrtti.. Näyttää lupaavalta :) muutama päivä kenties.. Tai jopa huomenna jos sulla tulee nopee nousu :)

dpo 7, ovistesti näyttää ehkä himpun verran hailakammalta.. Silti vastoin kaikkia lakeja ja säädöksiä kusasin töistä tullessa r-testin, ja mitäs kummaa.. Negahan se siellä, ei etes viivanpaikkaa.. Höh outo testi, varmaan viallinen :D tosi fiksuu hei tässä vaiheessa, eikä ees aamuliru, puhumattakaan siitä määrästä nestettä mitä oon vetäny parin tunnin aikana. Mut pakko oli ku ostin lisää testejä ja kauhee kushätä :D
 
Heilanga oon miettinyt ihan sitä samaa! Mä en usko ton testin epäluotettavuuteen millään, koska se on ollut niiiiim monen piinailijan luottotesti eikä vaan oo mahdollista, että kaikki susiversiot tarttuu mun ostoskoriin. Toi olis loogisin ja varmaan todennäköisin päätelmä enkä varmaan näillä perustein veritestiä pyydä ellei sitä yhtäkkistä vuotoa nyt taas tuu. :)
 
Mullinmalli Tass haamua näkyvissä:O. Voiko lh hormonia muka aina olla niin paljon ilman ovista että testit reagois? Kaikki lääkefirmat edes myönnä että r testi siihen vois teagoida.. esim. Perhoset. Mä en kyllä näistä oikeesti tiedä, kunhan ääneen ihmettelen sun tilannetta.
 
Hyvä juttu Heilanga että kaikki hyvin! :)

Mulla nyt menossa kp 25/28-30 ja luultavimmin dpo9. Tämän aamun Davidin r-testiin ei niin mitään,;ei ees viivanpaikkaa.

Oireita saan kehiteltyä vaikka mitä, rinnat arat ja ihme viiltelyt kohdun kohdilla, ällöä oloa kohtauksittain nyt parina pv. Mut pessimistinä en nyt noista oo yhtään innoissani, varmaan enteilee vaan menkkoja. No, sen ei pitäis ees haitata kun tavallaan ois parempi että tärppäis esim. Parin kierron päästä. Mut kummasti se vaan ajatuksena ahistaa et jos menkat tuleekin.. Niin moni kuitenkin täälläki yrittäny kauan, että itselle herännyt huoli et mitäs jos tällä iällä ja ylipainolla onkin niin pal osuutta asiaan ettei se tapahdukaan ihan helposti.
 
PicsPlay 1402369986485
Illan pc, hemmetti ku annoin pissan jäähtyä liikaa, siks varmaan anto ton viivan,koska muuten kyllä noudatin ohjeita.. arg! Taas se alkaa :D onkohan nää testit suunniteltu niin että joku testi aina antaa viivan,ja se saa ihmiset ostamaan lisää testejä,kun jos kuitenkin! :D kuvassa siis kuiva, en illalla kuvaillu märkänä vaikka sillon jo viiva tuli, kuitenkaan se mitään merkkaa..
 

Yhteistyössä