Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
noniin tilanteen päivitystä... pc:t kaupasta loppu, eli jouduin ottaa noita rfsu:n testejä, kummaksi menee tää :D

tässä kuva kun testin kastamisesta aikaa n. 4-5min
image


ja tässä aikaa mennyt 25min...
image

muoks.. aika huonosti näkyy taas läppärillä :|
 
Viimeksi muokattu:
Heissan neidit!

Mitäs mieltä olette tästä testistä: Raskaana? , Raskaana? , Raskaana?

Kyseessä siis sama testi ja apteekin omatesti. Tiistaina tein roskishaamun, nyt tänään torstaina päiväpissasta sitten tuo tulos. Testiajalla rupesi viiva jo näkymään ja vahvistui sitä mukaan, kun kuivettui..

Vuosi takana yrittämistä ja jos nyt on tärppi käynyt niin ai että! Oireita: Huimaus, alavatsakivut, lähinnä oikealla, menkkaoireet, pääkipu, sekä rinnat todella hellänä olleet viimeiset pari kolme päivää.
 
Miitt21 : Kiitos ja onnea myös sinulle plussasta!! Mulla nyt kalenterin mukaan 3+6, eli ajoissa ollaan testauksen suhteen :)
 
Kiitoksia, mutta taitaa olla lyhyt ilo itselläkin tästä plussasta/viivasta.. :( Aamulla tein taas testin apteekin omalla, testiajalla rupesi haalea mutta punertava viiva piirtymään. Kuitenkin yöllä nippaili aika voimalla, niinkuin aina kun kuukautiset alkaa ja eiköhän nyt sitten pyyhittäessä tullut verta paperiin :'( Mä en kestä, jos tää raskaus ei ala/jatku!! :( :(
Tiedän, että on normaalia, jos verta kuukautisten aikaan pieni määrä tulee, mutta ei tää voi olla enää mahollistakaan. Vuosi takana ja ensimmäinen plussa mikä testiin tulee, niin viedään multa tällä tavalla pois. :(

Nyt ois dpo 12-16, eli kyllä luulis kohta jo näkyvän kunnolla. Kai se täytyy käydä hakeen ClearBluen digi ja menettää viimeisetkin toivon rippeet siitä, että tässä kierrossa viimein olisi tärpännyt.. ;( itkettää vain. Täytyy töihinkin jaksaa vielä mennä.

En ole tosiaan täällä pitkään aikaan kirjoitellut, kun olen ollut aika masentunut koska raskaaksi tulo ollut niin vaikeaa omalla kohdallani. :( Testailtu joka kuukausi ja petytty joka kuukausi.. huoh..
 
Malvankukka Hyvältä näyttää sun viivaset. Vahvistumista niille <3

Maicy Voi ei. Mut saitko sä samanlaisen tai vahvemman viivan ku eilen? Tai miusta nyt viiva ku viiva niin ei kannata toiveita vielä heittää. Vaikka itekin oisin kyllä paniikissa verivuidosta. Mutta kuten ite sanoit niin voi se olla normaaliakin. Toivon todella että pieni pysyisi kyydissä nyt! Haleja jaksamista <3 !
 
nelHM: Viiva tuli testiajalla, semmonen hailakan punertava selvä viiva. Ei tarvi tihrustella. Nyt kun testi kuivahtanut, niin viiva mun silmiin jopa tummempi kuin eilisen testin. Toivotaan, että nyt kroppa vähän hämillään ja puski vain hetkittäisen verituhrun, eikä se siitä enää voimistuisi. Nyt ei kyllä maha ole kipeä ja vuotoakin tullut hyvin vähän kun vessassa käynyt. Oireetkin kaikin puolin erilaiset olleet nyt kuin viime kierroissa. Rinnat ihan selvästi hellänä, ukollekin pitänyt sanoa että älä niin kovasti vaikka toinen hellästi niitä hieronutkin. Samoin toissapäivänä tuli yhtäkkiä ihan ihme huimauskohtaus, hetken se kesti ja meni ohitte. Lisäksi vessassa joutunut käymään todella usein ja kaikista pahin on se, että tietyt hajut etoo. Olen töissä lasten parissa ja kun kakkavaippoja vaihtaa niin meinaa laatta lentää, vaikka normaalisti ei mitään ongelmaa ole vaikka miten äkäisiä kakkoja joutunut pesemään. Mutta jää nähtäväksi. Käyn ostamassa sen digitaalisen ja teen sen vaikka sunnuntaina... :(

Tsempit muille!
 
Yrittäjä J: Kiitoksia! Pidetään peukkuja nyt sitten oikein urakalla!! Ilmoittelen miten käy. Tuhruvuoto nyt rauhoittunut sillai, ettei tosiaan siteeseen oo tullu mittää ja viimeksi kun vessassa kävi (3 kerta tälle aamua), niin paperiin ei jääny mtn. . Toiveet on korkialla, mut kyllä ne toisaalta jo pohjallakin käyneet.
 
joa
Muumimuki1984 mulla kans tällä viikolla tehny noi rfsut samaa, testiajalla näkyy viivaa ja testiajan jälkeen haalenee.. Jotain jää näkyviin mutta ei niin selvästi mitä testiajalla. Oon myös testannu rfsuita jotka ihan tyhjiä, joten toivoo on että jotain olis meneillään :)

Maicylla ihanat viivat, toivotaan että vuoto on harmitonta! Plussatuulia digiin <3

Malvankukka mun mielestä on aika selkeetkin viivat :) Mä testasin tiistaina pc:llä ja sain kans viivan joka näkyy vieläkin testissä, mutta ei silti noin tumma. Se onkin ainoo pc johon oon viivan saanu, nuo ei taida ihan turhista viivoja piirrellä?

Muoks. Katsoin kuivahtanutta tämän aamun testiä, ihme länttejä ilmaantunut? :O
katso liitettä 19642
 
Viimeksi muokattu:
Joa Miun silmään näyttää viivanpaikalta :(. En näe väriä. Mutta on kyllä selvä sellainen :O.
Noi uudet rfsu:t.. niillä kun testailin tässä tärpätessä niin vaikka se viiva oli aluksi todella haalea niin se kyllä jäi siihen testiin. Väriä oli selvästi ja se piirtyi pian kastamisen jälkeen. Mutta tosi hiljaa se vahvistui.. ja jäi mulla haaleaksi vielä dpo17.. kun pc:ssä oli jo vahva viiva. Myös sofissa vahva viiva.. tosin joillakin kyllä ihan tumma viiva noilla dpo:lla rfsu:llakin mut mie en vaa saanu. Enää en ole testaillu viikkoon. Varahaisultraa odottelen.. aika matelee!

Ja iha alussa noi testit ei välttämättä vahvistu joka päivä tai vahvuudet vaihtelee. Mutta himohätäpökänä kyllä tiedän noi fiilarit.

Puhaltelen kaikille plussatuulia! <3
 
Viimeksi muokattu:
dpo 12

dpo 12


Noniin, pitkään olen ketjua lukenut ja nyt tuli tilanne jonka vuoksi päätin itsekkin liittyä :)

Elikkä toinen clomikierto meneillään, tänään dpo 12. Tässä kierrossa saatiin onnistumaan ensimmäinen ovulaatio, sen myös sain hyvin tikutettua. Nyt on kuitenkin viimeiset 3 päivää ollut ihan uudenlaisia oireita joita en tämän hieman yli vuoden yrittämisen aikana ole tuntenut - esimerkiksi todella outoja menkkajuilintoja alavatsalla ja ilkeitä vihlaisuja nivusissa. Tein mammaksin herkän testiliuskan tiistaina aamupäivällä (dpo 9) ja oli aivan selkeä nega, ei viivan viivaa tai edes haamujen esi-isää vaikka miten kääntelin. Noh, vatsatuntemukset jatkuivat ja tein keskiviikkona illalla samaisen testin ja siihen piirtyi jotain! Todella todella haalealta viivalta näytti omiin silmiin, niin haalealta etten saanut kuvassa näkymään. Eilen iltapäivällä (joo, tiedän että hullua testata päivittäin mutta noita testejä nyt kun on ja niihin en KOSKAAN aikaisemmin ole saanut mitään haamua tms :D) testiin tuli samanlainen hailakkaakin hailakkaampi viiva..

Tänään testasin aamulla, on meneillään dpo 12 ja testi näytti tältä... :). Viiva on omiin silmiin hitusen voimakkaampi... miltä teistä näyttää?? Omiin silmiini en enää luota :D
 
Viimeksi muokattu:
Tässä vielä kuivuneena nuo molemmat testit. Yläpuolella tämän aamun, ja alla eilisen päivän testit.

CAM00184
 
Lehhanilla nään ihan haalenpunaisen viivan. Maicylla selvät viivat : ))) pienikin vuoto kyll varmasti säikäyttää, mutta viivojen perusteella varmasti harmitonta.

Ite oon ihan ihmeissäni ollu, kun normisti oviksen jälkee aina nippailuja, juilintoja ja rinnat sikakipeenä menkkoihin asti ym. Mutta nyt ei niin mitään oireita. Ihan sellanen olo et voiko tästä mitään seurata ku ei ole mitää oireitakaan :D
.. vitsi se pitää vissiin kaupassa lähtee käymään. Lupasin jo itelleni et tää on testivapaa päivä ja huomenna testiä kehiin kun menkkojen oletettu alkamispäivä. Taidan nyt kummiski repsahtaa.
 
Ja linkissä vielä vihoviimeinen testin rääpäle : Raskaana :)


Kai se on jo uskottava!! :) Vaikka vielä tuhrua tullee, mut on tooosi vähäistä eikä varsinaisesti kipujakaan ole.. Jospa se sintti tarrais kunnolla kiinni, eikä tuo tuhruilu aiheuttais mitään. Nyt alkaakin sitten järkyttävät piinaviikot, että päästäänkö rv 12 asti vai ei.. Nyt siis kalenterin mukkaan tasan 4+0. <3 sintti <3

Malvankukka: Ihana viivonen sulla :) Ilmottelehan miten käy, jos vielä testailet (tänään tai huomenna) :)

Lehhan: Kyllä siellä viiva on!! :) :)
 
  • Tykkää
Reactions: HooKoo-82

Yhteistyössä