Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onko kellään kokemuksia semmosesta testistä kuin yliopistonapteekin professorin raskaustesti onko se sama kuin apteekin oma ? Viivaa on tosta vaikea katsoa kun se on ihan toisessa reunassa. Hirmu haaleen viivan piirsi ja ehdin jo säikähtää ettei tuu mittään. Kuvaan en saa kunnolla. Ehdin jo pc:tä innostua ku oli sen verta selkee viiva :/ Malttia pitäs tietty olla.
 
Paljon onnea Maicy!<3 Toivottavasti kaikki menee hyvin. :)

Jep.. kateeksi käy katsella näitä kuvianne. Ihania viivasia monella!!

Täällä melkeimpä sama ku Hookoo-82:sella.. Dpo4 ja oottelua vaan että päivät menee ja pääsis testailemaan. Huoah! Rinnat hieman arat, mut on varmaankin oviksen jälkimaininkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
tervetuloahaikara: Kyllä se sinullekin se plussa vielä tulee!!! <3 Tsempit tulevaan! Tiedän tunteen, kun itsekin koki kateutta kun toiset plussasivat. Erityisesti, jos jollakin se tapahtui tyyliin ensimmäisestä kierrosta tai hups, kun oltiin yhden kerran ilman ehkäisyä.. :( Kyllä se kirpasi, vaikka eihän heidän onni ole minulta pois..
 
  • Tykkää
Reactions: tervetuloahaikara
Kiitos Maicy kannustavista sanoista! <3
..sitä olen kironnutkin, että miksi sellaiset ihmiset tulee heti raskaaksi jotka ei edes lapsia halua.. ja sellaiset jotka haluavat, niin ei meinaa tärpätä ei sitten millään! :/
Me olemme tärppiä odoteltu kohta 9kk.. Tiedän, että joillakin saattaa mennä TODELLA kauan ennenkuin raskautuvat.. mutta oma odotus on aina se oma. Jokaisella on oikeus näyttää & purkaa tunteitansa, olkoon odotus sitten lyhyt tai pitkä.
Nohh, odottelen testailupäivää, josko oltaisiin nyt saatu jotakin aikaiseksi. :)

Anteeksi utelu, mutta haluaisin kuulla kokemuksia plussanneilta missä vaiheessa kiertoa teillä tärppäsi? ..siis kuinka pupuilupuuhat sijoittuivat teillä tärppikierrossa, (esim. pupuilitteko ennen ovista, ovis päivänä, vai miten) ?
 
Huhhuh, mikä reissu. Hauskaa oli mutta myös jännittävää. Taisimpa plussatakkin <3 tänään täytyy vielä testata kunhan kauppaan pääsee..

Mut huhhuh et oisin piiniskaveria kaivannut, ja r-testitkin loppu ihan kesken.

Dpo 11 laivalla aamulla olin näkeväni testissä jotain, joka hävis kuivuttuaan. Illalla dpo11 testiin jäi kuivana jotain hailuraa mut epäilin viivanpaikaks ku jouduin siirtyyn sofin 25 -->10 vahvuuteen.

Dpo12, aamu.. Ihan kuin olis vähä niinku haamujen haamu. Illalla haamujen haamu.. Näytin jo ukolle. Näki, mut sanoi kyl niin haaleeks ettei usko viel. Hitsi TIKUT LOPPU..

Dpo13 aamu. Pakko tuhlaa riskillä ainut testi. Cb-digi.. Ihan niinku prkele pienet tärinät :) raskaana 1-2 :))))

No ny dpo15.. Jännittää onko pysyny kyydis ja vahvistuuko testit... Mä oon niiiiiin yllättynyt että näin helposti nyt tärppäs, toki sitä toivoin ja tämä on aivan ihana yllätys. Eka ihme siis tuli vasta 4v.yrityksen jälkeen hoidoilla, toki toinen luomu heti imetyksen ja synnytyksen jälkeen ekoista menkoista.. Mut aattelin et mun hormonit vaan jotenkin kävi silloin hyvästi ylikierroksil..

Sen verran muuten et ovistestit alko sahaan ehkä siinä dpo6-10(muistaakseni).. Mut dpo 11 lähel plussaa, dpo12 vielä vähän lähempänä, dpo13 tasavahva... Eli toi heittely oli eka merkki raskaudesta!!! Koska edellisel kierrol oli aikas tasasta haamuu joka vähän vahvistu kierron loppuun.. Nyt meni ihan miten sattuu ja aikas isoja vahvuuseroja...

Sori pitkä viesti.. Oon niin täpinöissäni.. Varsinkin tän 6pv:n nettipimennon jälkeen...

Kaikille kovasti tsemppii !!; Palaan vielä illemmalla teitä piinaan...
 
tervetuloahaikara kerron sen verran omista taustoistani että 2009-2011 yritettiin saada plussaa mutta mitään ei tapahtunut, olin niin masentunut etten ollut enää oma itseni ja jätimme yrittämisen vuodeksi. 2012 marraskuussa aloimme yrittämään uudestaan ja olin ihan puulla päähän lyöty kun toisella yrityskerralla testiin pärähti kirkuvan punaiset viivat! Nyt tuolla nukkuu eilen 9kk täyttänyt tyttö <3 Tätä nykyistä raskautta yritimme 5kk ja olin jo ihan varma että joudumme odottamaan pitkään, koska kierrot oli tosi omituisia. Ja olin varma että lokakuussa tehty sektiokin vaikuttaa siihen ettei plussaa tule. Mutta taas sain kokea melkoisen yllätyksen kun viime keskiviikkona menkkojen ollessa jo viikon myöhässä uskalsin viimein tehdä testin ja siinä oli taas ne kirkuvan punaiset viivat :) Me pupuiltiin itseasiassa muutama päivä ennen ovista ja oviksen aikaan sekä muutama päivä sen jälkeen. Esikoisesta juuri oviksena.
Meillä nämä tärpit on tullut silloin kun en ole juurikaan ajatellut asiaa. Tsemppiä kaikille <3 raskasta se on kun toivoo ja sitten pettyy kerta toisensa jälkeen..
 
dpo 12

dpo 13

Noniin, tänään dpo 13 tein aamupissasta taas mammaksin testiliuskan ja edelleen viivaa näytti, mielestäni vahvempaa kuin eilen dpo 12!

Miltäs nuo teidän silmiin näyttää, onko vahvistunut?
Uskaltaisiko tämän päivän (alimman) liuskan jo luokitella plussaksi? :) oireita on kyllä vaikka kuinka :) :) milloinkohan sitä uskaltautuisi julistautua raskaaksi.... ^^
Entä osaatteko sanoa koska uskaltaisi testata cb:n viikkonäyttöisellä, tai millainen viiva pitäisi liuskaan saada silloin kun cb näyttäisi 1-2vko? :)
 
Oijoi höpönenä onnea sinulle <3. Tervetuloa haikaralle ja muille piinailijoille pitkää pinnaa. Kyllä sen tietää kun jotain kovasti odottaa niin päivät tuntuu matelevan.

Haikaran kysymykseen. Jos tää plussa nyt kestää niin puuhailtiin siinä oviksen aikoihin joka toinen päivä. Aattelinki jo että tärppiä turha toivoo kun oviskin jäi bongaamatta.
 
Höpönenälle onnittelut! :)

Ihania viivasia näkyy r-testeissä, kyl me muutkin jännäilijät vielä niitä saadaan, jokainen vuorollaan, näin se vaan täytyyy uskoa :)
Täällä pidetään hullua jännityksessä, ovistikku suora tähän asti kp12-15.
Kp12 alkoi limailu ja tänään bongasin oikein megalimat :D
 
Aivan hirmuisesti tsemppiä ja pitkää pinnaa teille kaikille!!! <3 Tehkäähän komeita viivoja nyt, mä siirryn nyt taka-alalle.. varmaan täällä taustailen ja piinistelen hissukseen kun en osaa olla tulematta tänne :) äkkiä tää koukuttaa :)

Mut tässä viimoiset ja hyvinhän tuo vahvistuu..
Dpo16 http://i.imgur.com/QNmMzwa.jpg

Ja tässä viel toi dpo15 iltapäivä:
http://i.imgur.com/1KhFUfT.jpg

Ja tässä vielä suora josta liikkeelle lähdin.. En reissus kirjottanu noihin tikkuihin mitään. Märkänä viivat näky vähän paremmin mut aika uhkarohkeena noiden alimmaisten jälkeen tein digin :) :)
http://i.imgur.com/Qsjmcny.jpg
En saa tätä linkkiä toimimaan.. Mut tosiaan aika onnettomat hailurat oli.. Ja varmaan dpo11 ja 12..

Mut nyt, oikein hyvää kesänloppua kaikille, toivon kaikille pientä sinappikonetta ensikesään mennessä :)
 
Viimeksi muokattu:
kp21/28 ja dpo5 jah ensi viikkoon pitäs malttaa testaaminen :rolleyes: onneks on hommia niin jospa aika humahtas nopsaa :D

Muoks. Olipa omaanaapaa taas ihan unohdin onnitella plussanneet :) siis Onnea plussanneille :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä