Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea plussannneille <3

Mulla ei hyvin mene. Perjantain seksin jälkeen lauantaina ruskeeta tuhrua paperiin. Kahdesti oli limaista vuotoa jossa veriviiruja.. paperiin nekin. Ruskealla tuhrulla jatkunut mutta tulee vain silloin tällöin. Pyysin hcg verestä ja kävin aamulla. Lukema vain 661. Kehottivat ottamaan neuvolaan yhteyttä huomenna. Itse uskon että tämä on alkava km, tuulimuna tai kohdun ulkoinen mutta ei missään tapauksessa normaali raskaus enää. Tänäön siis 6+1ja hcg pitäs olla 1080 - 56500. Eli reippaasti alle jää. Hedelmöittyminenkään ei ole voinut olla myöhemmin kun plussa jo rv3+3. Eikä oikein varhaisen plussan vuoksi myöhöinen kiinnittyminenkään mahdollista. Kipuja ollut tänään jonkin verran. Myös raskausoireet vielä päällä. Mutta tämö on lopun alkua. Tänne tuskin enää palaan. En kestä enää yhtää km:a enkä yrittämistä ja pettymistä. Tuo meidän kuopus, ainut yhteinen lapsi taitaa olla melkoinen aarre kun on olemassa.. toista ei näillä näkymin tule :(

Plussia puhaltelen teille ihanat naiset!!!
 
Yhden asian vasta nyt tajusin. Ainut mahdollisuus tuon hcg kanssa ois se että mun laskut viikoissa heittää. Parikin päivää pelastais ja ois vielä normiarvoissa jos tasaseen nousis. Tänään siis 661. Ylihuomenna sen pitäisi olla jo yli 1300, eikös? Ja jos en oiskaa 6+1 vaan vaikka 5+5, niin ois mahkut päästä viitearvojen sisään rv6. Ala-arvo oli tuommoin siis se 1080.

Mut tää nyt vaa tuli yhtäkkiä mieleen. Ei kaits sitä voi tietää tarkalleen hedelmöittymistä ovistestin perusteella? Pakko sinne ultraan päästä huomenna! Hitto jos eivät neuvolan kautta ota niin suutun. Kyl niiden kuulus.. öoissulkea se ulkoinen ainakin.

Ja kiitos yrittäjä <3 <3
 
Tuntuu tylyltä kysellä juuri nyt omista viivasistaan, mutta pakko kun pää leviää kohta! Juu, itsehän tän aiheutan, kun aikaiseen testailun taas aloitin...

Elikäs nyt on menossa dpo 8 tai 9. Tänä aamuna tein pc-liuskan, joka on nega. Samassa pisussa kastoin sofin epäherkän, johon ekaks tuli testialueelle valkoinen viivanpaikka (ekat 10-15 sekuntia). Reilun minuutin päästä veskin valossa siinä näkyi silmiin viivasta, erittäin hailakkaa tosin. Viivanen näkyi koko testiajan 5min ja jäi siihen. Nyt kuivuttuaankin testissä näkyy hailakka viivanen, joka ei nyt tietenkään mitään kerro.

Näpsin tikusta kuvia, mutta jotenkin kuvissa viivanen ei näy yhtä hyvin kuin luonnossa.

Osaisiko joku testailija valaista, että antaako sofit (herkkyys 25) näkyvää viivanpaikkaa/viivaa testiajalla tarkoittatta mitään. Kuitenkin pc on nega, johon itse luotan enemmän.
 
BebeBanbino Minä testasin just noilla 25mlU sofeilla. Ne antoi useamman kerran ennen kunnon selkeetä haamua sellasta todella hailakkaa just erottuvaa haamua. Joku testaskin sen testin menkkojen jölkeen eikö tainnu saada siihe mitäön.. että mulla ei turhaan haamuillu. Peukutan sulle.

Ja kiitos kaikille. Parempaa onnea teille. En usko palaavani enää kuumeiljoihin. Mulla ei kestä pää tätä enää. Tai yhtää km:a jos tärppi käviskin. Pitää keskittyä muihin juttuihin nyt.

Halituksia teille. Ootte ollu mahatava tuki kaikessa!
 
dpo 15

Voimia nelHM! En edes halua kuvitella miten pahalta tuntuu! :(

Testailin tänään kaapinpohjalta viimeisen mammaksin liuskan ja viiva oli tummentunut taas hieman, huh :) Tänään on siis dpo15 ja siis ilmeisesti 4+0. Soitin aamulla lapsettomuuttamme hoitavalle lääkärille ja sain ajan äitiyspolilta alkuraskaen ultraan viikolle 6+4, jännittää kyllä kovin mitä sieltä löytyy, että onhan kaikki hyvin.. Ainakin raskausoireet ovat joka päivä voimakkaampia, se on positiivista ja rauhoittaa mieltä, lapsettomuuden aiheuttama pelko kun meinaa nostaa päätään ajoittain..

Yllä vielä tämänaamuinen dpo 15 liuska :) kuva otettu n.3-4min testin teon jälkeen.
 
Ei voi olla totta... ! :O Voi nelHM, jaksamisia sinulle & teille. <3 Tekisi mieli "rutistaa" sinua nyt ! - *virtuaalihali*
..Elämä on joskus vaan niin helvetin epäreilua!
Ahkerasti olen sinun testityksiä seuraillut ja jännittänyt mukana .. olen pahoillani :/

BebeBanbino , näen jotakin toodella haaleaa. :) toivottavasti olisi viivan alkua !
 
Kyllä siellä BebeBambinolla joku hailura kurkistaa :)

Otin viel kuvan noista ovistikuista kp 12-17. Todellisuudessa testasin 2x päivässä, mut ladoin tuohon nyt vaan yhden per päivä kun niissä ei suuria eroja ollut. Tuossa huomaa hyvin sen, kuinka LH huippu tulee yllättäen, ei nouse pikkuhiljaa ja aiheuta viivojen tummumista pikku hiljaa, vaan tulee ihan puun takaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos taas kaikille.
Se mun runsaampi vuoto oli se yks kerta aamulla. Sen jälkeen ollut alamahakipuja ja vain pyyhkiessä normaalia verta paperiin. Ei islmpia hyytymiä tmv. Siteeseen ei mitään. Aamulla on hcg verestä ja ultra 9.30. Uskon vakaasti että löytyy kuollut alkio ja joudun tyhjennykseen jos ei nyt ala itelleen vuotamaan. Raskauoireet löytyy ja huimausta ja heikotusta ja pahaa oloa.. mikä sit mistäkin johtuvaa? On piiiiitkät ajat tuonne aamuun. Tuun kertomaan tuomion sit.

BebeBanbino Iha aavistus näkyy. Noin se mullakin alkoi näkymään ;)
 

Yhteistyössä