Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
jaa a.. näyttäisi vahvasti siltä, ettei täällä tapahdu taaskaan mitään.. :|

Tämän aamun testi Kp31 / 32, Dpo11

IMG 9990-001

..jokuhan siellä pilkistää, mut taitaa olla vain tuttavani, viivanpaikka..?
Minkäänlaisia mahdollisia raskausoireitakaan ei ole ollut tms .. näyttää siltä ettei hyvältä näytä!
 
Harmi, ku nuita Sofeja oli vaan tuo yks, niin on vaikea verrata, ku vaihtaa eri merkkiin. :| Mutta itellä on pc:n testit ollu aina niitä parhaita ja niitähän mää sitte kipasin kaupasta ja tein tänään iltapäivällä muutaman tunnin pidätyksellä. Testiajalla en hoksanu kuvata, mutta jotain olin siinä näkevinäni. Nyt kuivuttuaan haalea haamulainen siellä pilkistää, mutta pirulainen, ku se on vaikea saada kuvaan ikuistettua. :stick:

Yritystä, yritystä..

Yrittäjä J Pahoittelut uudesta kierrosta ja tsempit tähän juuri alkaneeseen. :hug:

HooKoo-82 Oletko tehnyt uutta testiä? :)

Tikru78 Välillä näistä ei kyllä osaa sanoa mitään.. :confused: Viivanpaikkaku kumminki voi olla harmaaki, niin vaikea erottaa, onko väriä vai mitäkä.

Tervetulohaikaralla jotain siellä kurkkii, mutta varmaksi ei osaa sanoa. Toivotaan vahvistumista. :)
 
kp28/28 ja dpo12 ja aamunpissa testi tehty pc-liuska ja kyllähän tuohon plussa tuli :heart: nyt vaa pelätään vuotoa.. vaa sen suhteen ei mitään tuntemuksia ole mutta yleensä kun plussaan niih vuoto sittenkin alkaa, mutta jos ei ala, ens viikolla testaan uuvvestaan. En voi kuvia laittaa kun mies lomalla ja en halua että näkee mitä teen :D ja tänään vietellään meidän ensimmäisen yhteisen lapsemme 2vuotis synttäreitä :) mutta kunhan tilaamani testit tulee ja miehen loma loppuu sitte tykitän kuvia :D :D
 
Onnittelut HooKoo-82 plussasta! Tarrasukkia pikkuiselle! :heart:

Hopeakissa, jospa nuo enteilisivät plussaa! :) Se on paljon se, että MIES näkee jotain testissä!! Jänskää! :popcorn:

Yrittäjä J, pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Omaa napaa:

Tänään dpo 14 raaskin käyttää clearblue digin, koska menkkatuntemuksia ei ole lainkaan, raskausoireita siitäkin edestä! Tässäpä tulos:

Dpo 14 pv, Clearblue digital: raskaana!

Ensi viikolla sitten soittelemaan neuvolaan aikaa. Niin epätodellista, mutta todellista! :heart:

Toivottavasti kaikki menee hyvin, vaikka tässä muutaman päivän aikana olen alkanut pelätä tuulimunaraskautta. Kaitpa tuo tulos on ihan ok näille päiville? Testaan vielä viikon päästä uudestaan digillä, jos itseäni asia epäilyttää. Kohdun seudulla on joka päivä voimakasta nipistelyä ja pieniä vihlaisuja silloin tällöin, että olettaisin siellä jotain kehittyvän. Karsean krapulaisen olonkin sain seuraavaksi aamuksi juomalla alkoholittomia juomia hääjuhlassamme. :LOL: Ja tunne sen kun jatkuu, välillä voimakkaampana ja välillä hellittäen. Tisut ovat hiukan turvonneet ja kosketusarat. Huimaus on myös vaivannut parisen päivää voimakkaasti. Juu, ja väsymys, oijoi, aamusta väsyttää tosi paljon, vaikka olisin nukkunut yli 8h. Illalla alkaa väsyttää myös aikaisin. Toisaalta heräilen vähän väliä yöllä, enkä meinaa saada uudestaan unta hurjasta väsymyksestä huolimatta, eli unettomuuskin vaivaa.

Menkoista laskettuna nyt olisi rv 5+2, mutta oviksesta laskettuna 4+0. Sanoin jo miehelleni, että haluan varhaisultraan yksityiselle, mikäli kaupunki ei sellaista tarjoa.

Plussatuulia puhkun! :heart::heart::heart:
 
Kiitos bebe ja onnea sinullekin :flower:
tein apteekin oman testin apteq se tais olla ja plussa siihenkin tuli (päiväpissasta) että kyllä myö ollaan nyt pieniin :) Just puhuttiin miehen kanssa kumpa nyt olisi pysyvää sorttia pikkunen :D eikä tulis sitä vuotoa..
 
Bebe ja HooKoo Oii. :heart: Onnea molemmille kamalasti. :flower: :)

Minä kävin (taaaaas) kaupassa hakemassa paketin pc:n testejä sitte tyhmänä rfsu:n testejä luullen, että ne oli niitä 2+1kpl paketteja. Kotona huomasin, että siinä oliki vaan se tavallinen 2kpl. :headwall: Noo, joka tapauksessa nyt iltapäivällä taas tikuttelin. Ja jotainhan siihen tuli, mutta kummallisesti vaan ohut viiva. Niinku olis kertyny se väri vaan toiseen reunaan. Liekkö mitään meinaa vai vaan viivanpaikka. Olis vaan niin mahtava saada luomusti plussa. :heart:
 
Suuresti onnea plussanneille! <3
Mussukka, jos kroppasi ei ole vielä päässyt "oikeaan" rytmiin ehkäisypiikin jäljiltä..? Minulla meni puoli vuotta, ennenkuin kroppa alkoi toimia normaalisti e-pillereiden lopetuksesta.. :s

Omanapa.. ei mitään, tästäkään kierrosta. Menkat kotiutuivat tänne tänään, Kp32.. Huoah! :/
nohh.. jos yritän etsiä positiivisia asioita, niin olen iloinen, että kroppani on löytänyt säännöllisen kierron ja kierron pituus on nyt pysynyt samana.
 
Kädet vapisee ihan sikana.. tein puolen tunnin pidätyksellä testin koska kauempaa en voi pidättää ja ja plussa piirty samantien :heart: tänään 4+0rv ai hittolainen että oon onnellinen :) :) parin viikon päähän varaan alkuraskauden ultran :) puusilmä mieskii näki vihdoin viivani :kiss: niih tänään dpo13
 
Mussukka Ehkäisypiikin teho ainakin Suomessa käytettävällä valmisteella on 3kk, eikä se senkään jälkeen ihan napista painaen lopu vaan hiipuu vähitellen. Täällä injektiota ei käytetä kuin hyvin harvoissa tapauksissa sivuvaikutusten ja juuri tuon tehon pitkän keston vuoksi. Lähinnä olen nähnyt sen käyttöä nuorilla mt-potilailla, joiden impulsiivisuus hankaloittaa muiden menetelmien käyttöä. Voisin kuvitella, että hormonikierukka korvaa piikit tälläkin käyttäjäryhmällä aika pian, koska sen teho loppuu kierukan poistoon.
 
Nyt on pakko kysästä että onko täällä kenelläkään ollut käytössä ehkäisylaastaria? Onko kierrot ollu kuinka sekaisin sen lopettamisen jälkeen?

Ekat menkat tuli viiveellä mutta kesti sen 4 päivää ja oli normaalit kuten aiemminkin ja tokat "menkat" kun alko niin vuosin sen 22 päivää tiputteluvuotoa. :O Olin ihan järkyttyny ja lääkäri lupas mut jo ultraankin koska sain raskaustestiin haamun ennen tuota 3 viikon vuotamista mutta enpä enää sit pääsekään koska on voinut olla kemiallinen raskaus. Olin hiukan ihmeissäni. Tahtoisin vaan tietää että onko tuolla kohdun alueella kaikki ihan kunnossa vai johtuuko kierto/vuotohäiriöt ehkäisyn lopettamisesta vai haaveilenko ihan turhaan.
 
Mussukka Minulle gyne sanoi kans viime syksynä jälkitarkastuksen tiimoilta että ehkäisy injektioita ei täällä anneta, että ne ei ole hyviä/suositeltavia. Luulen myös että sen ehkäisyteho voi "jäädä päälle" vielä määräajan jälkeenkin.

Oma napaa jos se ketään edes kiinnostaa.. no iha sama kunhan jossain pääsee sanomaan. Hcg oli vielä tänään kontrollissa 16. Ei paljon mutta oletin että ois laskenut negaks. Ekan 688 jälkeen (viime sunnuntai), tiistaina oli 285, torstaina vaa 88.. että tolla jatkumolla odotin negaa jo. Kontrolliultraankaan en pääse vaikka olen joka yhteydenotossa lääkärille sanonut että olen vuotanut tasan kahdesti ja toisella kerralla supistusten kera raskausmateriaalia. Mutta vain kaksi yksittäistä kertaa, ei kertaakaan siteeseen. "Helpolla" menny fyysisesti jos se tyhjentyny muka on. Oon kyllä googlettanu tuulimunaa ja yleensä se vuotaa ja paljon. Siksi sitä kontrollia tivannut mutta ei. Mutta ens maanantaina taas kontrolli hcg. Mulla ois sata kysymystäkin mutta ketään ei kiinnosta. Jos mulle tulis joku komplikaatio jälkikäteen niin kusessa oisivat äippäneuvolan sakki. Henkisestä tuesta puhumattakaan! Kukaan ei ole ollut edes pahoillaan. Neuvolasta sano että olen liian analyyttinen kun pohdin asioita ja liikaa. Kiitti v*tusti. Eikö ne ite pohtis?! Mut oon *jo iha ok. Mun kohtalo ei ole raskautua. Enää ei yritetä mutta ei ehkäistäkkään.

Täällä minä siis tottumuksesta roikun mukana ku peräpukama.. jännään lähinnä teitä ja tulipa nyt avauduttua. Kehtaa enää tonne onnellisiin odottajiin avautua.

Plussapuhuria ihanaiset!!! < 3
 
nelHM, onpa ollut ikävää kohtelua sinua kohtaan :( tuollaisessa henkisesti herkässä tilanteessa pitäisi hieman empatiakykyä löytyä hoitohenkilökunnalta. Tuo tuntuu vaan olevan ilmeisesti kunnallisella puolella valitettavan yleistä, että vähätellään ja ollaan tylyjä.
Toivottavasti toivut nyt nopeasti sekä fyysisesti että henkisesti :) tuo teidän suumnitelma kuulostaa hyvältä, että ei tosi yritystä, mutta ei ehkäisyäkään. Pois sellaiset ajatukset mielestä, ettei sinun kohtalo olisi enään raskautua, rennolla mielin tästä eteenpäin kohtaamaan elämän haasteet, ja se tjottailu voi hyvinkin tuottaa toivotun tuloksen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81

Yhteistyössä