Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Marinea, kyllä minä näen plussan mutta valitettavasti viiva näyttäisi heikentyneen jos vertaa kp 26 testiä tuohon kp 31 :/ ja ovistestikään ei oo plussa.. Toivon kuitenkin et ois pieni tarrannut kiinni.
 
Jep, mulla myös ovisliuskojen ohjeessa lukee että nega jos testiviiva haileempi ku kontrolli..

Tänään CB-digi sano että "raskaana 2-3". Huomenna neuvolaan.. saa nähdä selviääkö mitään sen tarkempaa. Laskettua aikaa ei kyllä näillä mun tiedoilla osaa laskee :eek:
 
Sain täks päiväks puhelin ajan lääkärille se soittaa puolen päivän jälkeen. Kum mulla hormoonit mennyt tosi sekasin siintä ehkäsypiikistä sillon vuodan viikonvälein ja hiuksii lähtee sikana :/ toivottavasti määrää mulle terolutit :)
 
Hei!

Olen seuraillut teitä taustalla, mutta en ole ottanut osaa keskusteluun, ja taustalla pysyttelenkin, mutta täällä teitä seurailen ja toivottelen teille kovasti plussia!
Itse olen myös kovan vauvakuumeen kourissa, yritystä takana n. puoli vuotta, tällä hetkellä menossa kp 27/28-29 joten jännityksessä elämme jälleen. En ole kuitenkaan testaillut merkittävän paljon, aina kun olen meinannut testailla, niin johan sieltä tulee täti hirmuista kyytiä.

Olen myös alkanut kirjoittamaan blogia, josta voitte seurata halutessanne "projektia" :)

Kovasti tsemppiä teille kaikille piinailijoille!

My better life, and just getting better
 
Ahhahaaa, vai että dpo10 ja sit aloitan testaamisen. Olen addiktoitunut :D

Dpo7 ja tasan tarkkaan tiedän, ettei siinä vielä voi mitään näkyä.


Muoks, piti vielä kommentoida Kiiskisen kuvaa. Tuo "viiva" väärässä paikassa ei minusta meinaa mitään, mutta ihan kun olis siinä oikeassa kohdassa jotain...? kuva on otettu vähän viistosta, ei oikein saa selvää. Testaile uudestaan :)

Tsempit Mussukalle, että kierto tasaantuu ja Hookoolle onnittelut! :)
 
Viimeksi muokattu:
En uskalla vielä iloita. Tänään DPO6 omien laskujen mukaan mutta davidin puikkoon piirtyi tänään hailakan vaaleanpunainen viiva :) Joten jos tämä on sitä mitä toivon niin ovulaatio on varmaan tapahtunut hiukan aiemmin mitä kuvittelin :) Alla kuvia, sori huono kuvanlaatu mutten saanut käsistä tärinää ja vapinaa pois :D

image

image

image

ja huomasin et kuvissa ei näy nin selkeesti toi viiva mitä itse puikossa. Ehkä täytyy malttaa seuraava testaus ylihuomiseen josko viiva vahvistuis :)
 
Kiitos onnitteluista :) erittäin hyvä fiilis tuntuu nyt että onnistuttiin vihdoinkin yleensä vuotanu pois 4+0 ja nyt ei mitään ja ollaan jo 4+2rv :heart:

s4nnn: kyllä näkyy hentoa, voisko jo varovasti onnitella.. :flower:
tikru: hmm.. ei näy vielä mitään mutta dopit vielä aika vähäset :) joskos pian näkyis.
 
HooKoo-82 kiitos. :) Mä ihan varovaisesti uskallan olla aika iloinen :) Kahtena aamuna on aamukahvin jälkeen tullu etova olo mutta olen ajatellut sen johtuvan tästä helteestä. Nyt toivon että se johtuis siitä että viivat alkais vahvistumaan <3 Jos nyt on tärppi käynyt nin uskoisin lasketun ajan siirtyvän jotain 3 päivää taaksepäin eli laskettu aika olisi ehkä 6.4 tienoilla :) Mutta mä palaan tänne ilmottelemaan taas jos ja kun muutosta tapahtuu :)
 
Tulen täältä takavasemmalta, jo hetken ketjua lukeneena, huutelemaan :) Ja jospa liittyisin tänne piinailemaan muiden himotestaajien kanssa :)

Ihania plussia täällä! :heart: Onnea plussanneille :)

joa: Mun silmään se kp9 näyttää ovisplussalta :)


Itsellä lähti eilen kierukka, eli yritys saadaan tässä kohta alkuun kunnolla. Ja jo esikoisen aikana huomasin itsessäni himotestaajan "vikaa", joten nytkin pitäisi varmaan r-testejä ostaa kaappiin odottamaan ;) Viimeksi plussasin PC:n liuskalla ja sitten kun tarkemmin katselin, niin edellisen päivän Davidissa (Raskauskeijun halpoja liuskoja..?) näkyi myös haalea viiva. En vain ollut bongannut sitä silloin testiä tehdessä, näkyi siis vasta kuivana. Mutta siis, mistä olette noita edullisempia testejä tilanneet ja minkä merkkiset testit ovat hyviä ja mitkä kannattaa jättää väliin? RFSU:n testit ilmeisesti eivät ainakaan ole kovin hyviä? Olen ymmärtänyt, että antavat viivan paikkoja herkästi...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä