Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Joa, muutaman sivun taaksepäin jos katsoo, lisäsin tosta vanhemman mallin RFSUn tikusta kuvia ja selviä haamuja. Raskaana en ole. Tuo on niin kurja testi, että lämpimästi suosittelen toista. Mä oon saanut sillä melkeinpä aina noita. :(
 
Tein toisen pc-liuskan ja himmeä pinkki viiva siihenkin tuli :D voiko oikeesti jo dpo8 näyttää testi plussaa :confused: yleensä oon alotellu sillo dp10 testailemaan ja en ikinä oo saanu näinkin näkyvää viivaa näillä dopeilla.. Ovis+ on varma tikutus etten usko lainkaan aikasempaan ovikseen sain vahvan ovis+ 14.7. ja tuskaset kivut 15.7. ja nyt on kp24/28.. Oon vaan niin hämilläni, jospa vihdoinkin sais kiitos pysyvän ja vahvemman plussan :)

MUOKS. oli taas niin omanapa lätinä, että unohdin onnitella plussanneita :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloahaikaralla näkyy viivan tynkästä! Joskohan huomen aamuna ois tujummasta pisusta selkeämpää viivasta! Jänskää! :popcorn:

Itse huomasin tänään, että rfsu vaatii kunnolla rakossa muhineen pisun näyttääkseen aikaisilla päivillä mitään. Tänään kun tein sen pc-puikon päivällä 2,5h muhineesta lirusta, johon tuli hyvin selkeä haamulainen, niin rfsu näytti negaa (eli herkkyys on mitä luultavammin edelleen se 50)! Mutta nyt illalla pidättelin lähes huimat 5,5h ja himppu vahvempaa viivasta piirsi rfsu muutamasta minuutista alkaen.

Tässä ois kuvanen siitä:

Dpo 10 ilta (5,5h), rfsu vahvistuvaa viivaa 8min/30min

Nyt on pikkuhiljaa alettava uskomaan! :D

Aamuksi on vielä pc-puikko ja tietty rfsu-liuskoja. Saas nähdä, mitä pc piirtää tujusta tavarasta aamutuimaan dpo 11. :popcorn:

Tisut alkoi kipeytyä kunnolla nyt illasta, eli hormonimäärät taitaa kasvaa veressä, olettaisin. Aamusta herätessä oli kyllä semmoinen etonälkähuono-olo, että mikähän olotila mahtaa olla viikon päästä?! Taidan halailla pönttöä, niin kuin esikoista odottaessa. Aikalailla toisinnolta alkaa tuntua nämä oireet verrattuna siihen raskauteen.

Mutta pikku hiljaa kohti varmempia vesiä. Vielä voi sattua vaikka mitä. Mutta nyt nautin hetkestä, enkä murehdi liikaa. :heart:

MUOKS. Dippasin viimeisen löytyneen pc-ovistikun tähän samaan iltapisuun ja tasavahvat viivaset tuli. Että mulla aineskin toi pc-ovistesti reagoi myös hcg.
 
Viimeksi muokattu:
Voi että BebeBanbino , kaikkea hyvää sinulle, teille ja etenkin kasvavalle pikkuiselle! Toivottavasti kaikki menee hyvin. :) Laitahan kuvasia aamun pc:stä.

..toivoisin todella, että viivanen (tai mikälie onkaan), niin vahvistuisi aamuksi! Haluaisin, että vihdoin ja viimein saataisiin jotakin aikaiseksi. Mut jotainhan siellä tapahtuu, kerta testi antaa hailakkaa viivasta. Täällä rinnat kipuilleet oviksesta asti (ns.heilumisliikkeet tuntuu ilkeiltä, ja enemmän kipuilevat sivuilta.) Tänään päivällä tuntui vihlontaa kohdun paikkeilla, enemmän vasemmalla puolella. En sit tiedä mitälie ollu.. :D
 
joa
Lehhanille onnellista odotusta :heart:
Bebellä ihania viivoja ! :)
Tervetuloahaikaralla nään kans, samoin Jmialla. :)

Mullinmalli, ilmeisesti mullakin joku kyky saada noita viivan paikkoja testeihin aiheetta, apteekin omalla taas aamulla viivanpaikka/ roskishaamu vaikka sillä ei pitäisi niitä suotta tulla.. :(
Ja raskaana en siis ole, neuvolaan soitin ja meinasi että apteekin testissä viiva kun viiva niin positiivinen, vaadin kuitenkin verikokeen ja negatiivinenhan se odotetusti! Neuvolasta ohjeistettiin vielä viikon päästä tekemään uusi testi varmuuden vuoksi.

Harmittaa mutta sain sentään jonkun selvyyden tähän, pää pystyyn ja kohti uutta yritystä, nyt kp 5 :)

Ovistestit ja r-testit tilasin nyt mammaksilta ja päätin etten rfsun testeihin koske enää pitkällä tikullakaan.. :p
 
Mussukka välivuodot on ikäviä, mut se saattaa olla ovistakin.

Sunnuntaina pitäis alkaa menkat. Vieläkin on tuhrua havaittavissa, tosian vain pyyhittäessä saattaa näkyä. Testasin pc:n siihen tuli hetkeksi pinkki viiva joka sitten katosi. Ehti jo sydän hypätä kurkkuun :) Ehkä ihan pieni viiva jäi kuivuttuaan...
 
En ole tästä ketjusta, mutta pakko tulla kommentoimaan Mussukalle. Mulla IHAN sama juttu tässä kierrossa! Kp11 menossa ja välillä luulen, että menkat alkaa :O edellinen kierto 32 päivää. Mulla tosin taustalla kkm, jonka jälkeen on ollut kahdet menkat ja ekoja jouduin odottamaan toooosi kauan. Joten kaipa mulla(kin) on vaan kierrot vielä sekaisin. Ärsyttävää kuitenkin nyt, kun raskaus olisi toivottu.

Himotestaaja en ole, kunhan seurailen teidän piinailuja :D molemmissa raskauksissa oles testannut vasta kp40+. Ekasta tuloksena nyt 1v8kk ikäinen tyttö ja toinen oli kkm.
 
Täälläkin raskaus ois tosi toivottu :) ehkäsy piikin lopettamisesta kohta 2kk eikä vielkään tärpännyt :/ tätä kp 12 vuotooo ihmettelen kun se on tummas punaruskeeta vuotoo ja sitä oli aika paljon mut nyt on vähän niukempaa jospa se ois ovis käsillä kun menkat pitäis alkaa kp 24-34 et ei nää voi menkat kaan olla
 
Luen tätä ketjua päivittäin taustalla. Nyt tuli sitte aika laittaa vaihteeksi oma kuva tänne, vaikka epäilen, ettei siinä mitään ole. Tänään on vasta kp 22. Kiertojen pituus on vaihellu 23-106 välillä, joten dpo:sta ei tietoakaan. Ovistesteihinki meni hermot. Toistaiseksi tummimmat viivat vilahti testeissä kp 14 ja 18. Haalistuivat pois ja lopetin testailun.

Himotestaajan hulluus on ja pysyy tiukassa, joten teinpä eilen (uuden) rfsu:n testin ja negahan se. Tänään kokeilin Sofin r-testin ja kuivuttuaan jonkinmoisen viivanalun antoi. Mahtaako välittyä tuo haamun esiäidin siskon kummin kaima kenenkään verkkokalvoille? :stick:

Alempi eilinen rfsu ja ylempi tämänpäivänen sofi
 
Ajattelin hypätä tänne ketjuun nyt ihan aktiivina, ku sen verran kauan oon muiden testejä seurannu. Taustatietoja sen verran, että esikoinen on nyt 10kk (sai alkunsa 15kk yrityksen jälkeen toisesta clomi-kierrosta) ja toinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut. Ens kuun alussa lähdetään hoitojen tielle takaisin, mutta vielä on tämä yksi luomukierto katsottavana. :)

Onnittelut muuten tuplaviivoista :kiss: ja voimia hurjana surun kohdanneille. :ashamed: <3
 
Hookoo laitahan kuvia! Hopeakissa, tervetuloa :) Näen testissä viivanpaikan, mut niin kuin sanoit kp:t on pienet.

Olen tullut siihen tulokseen, että näen joka testissä jonkun viivan. Kuten myös teillä kaikilla. Luotto on mennyt testeihin. Kyllä sen oikean viivan erottaa, kun kohdalle sattuu. Mulle se ei vaan satu. Eilen illalla oli tuhrua ja pikkasen tuoretta verta. Ei ole vielä kp 1, kunhan *ittuilee. Masennus. Yk 18 kohti.
 
joa
YrittäjäJ plussatuulia uuteen kiertoon!! :heart:
Mulla on vähän samat fiilikset, eilen veritestituloksien kuultuani ajattelin että ens kierrossa en varmana testaa ennen kun mahdollista saada se selkee viiva, kun joka testissä viivanpaikkaa mulla näkyny.. :| Kuitenkin 4 eri testiä mullakin oli käytössä oli.

Mutta tietäähän sen että kuitenkin tulee sitten tiirailtua ja tikuteltua, malttamaton kun on.. :p

Muoks. Luin väärin, että sinulla jo kp 1.. Pahoittelut. Toivotaan nyt että vuoto ei kunnolla ala :heart:
 
Viimeksi muokattu:
joa
Mammaksin testit olivat saapuneet :D piti päästä testaamaan päivälirusta, ensimmäistä kertaa eläissäni tein ovis testin, tarkoittaneeko tuo sitten mitään..? :p
Alempana r-testi, huvikseni sen tein, siinä en kyllä mitään nää. Testiajalla napattu :)

image
 

Yhteistyössä