Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
boom Vahva on. Onko pc? Minulla kans oli se aika vahva tänään.. mut tuo äskönen one step ovistesti taas ei. Mutta nii paljo oon tikuttanut ovistakin että kellonajall ja pissalla on vaikutus mulla. Aamulla 8-9 välillä yleensä paras viiva tullut.

Mitä ufoviivaan tulee.. ehkä se oli viesti että mopo todella karannut sinne avaruuteen asti tän testailun kanssa :D
 
Hellou! Antaako apteekin oma turhia haamuja/viivanpaikkoja tms.? Nyt menossa kp24-28 ja dposta ei hajuakaan! Tein apteekin oman ja sain tulokseksi jonkun sortin viivan.. en uskalla vielä innostua jos onkin joku tyhmä viivanpaikka mikä tulee esiin aina! :(

20140828 161308

20140828 161242

Siinä kaksi eri kuvaa samasta testistä.. puhelimella otettuja ja siin näkyi selvästi, mutta koneella en näe viivaa juuri ollenkaan :(
 
Mä nään kaikilla haamuviivoja!

kultsipallolla näkyy samanmoista kun mun testeis, mä vaan saa kameraan tai saati koneelle asti niitä :/

nyt rintojen ja kuvotuksen lisäks mulle on tullu vissii vaihdevuodetkin, kun tulee kuumia aaltoja ja hikoilen kun helteillä. mut raskautta usko ennen kun testit niin sanoo ! tosin kolmoselta tein testin näön vuoks vasta viikol 9, kun olin oloista niin varma. mutta kun isäntä ei usko mua ennen kun mul on näyttää sille testi mis kunnon viivat :headwall:
 
Täällähän näkyy haamuilevan monikin, toivottavasti viivat vahvistuvat kaikilla ????

Itsellään vasta kp 19/28 ja miten voikin olla näin pitkä aika odotella että pääsee edes testailemaan! Aika suorastaan matelee... Ensiksi odotetaan alkukierto ovista ja taas jännätään! Nyt sattui itsellään ovis onneksi viikonlopulle niin sitä pystyi hyödyntämään... Mies kun 500 km päässä viikot töissä niin joka kiertoa ei voi edes hyödyntää ???????? silläkin tuntuu tämä odottavan aika hyvin pitkälle...
 
Kultsipallo mä en erota kuvassa mitään :(

Hitsipimpula vaaleanpunaista haamua näen :)

Iseeyou jotakin siinä näky :)

Myrtti85 näkyy :)

Aakku85 mä en hahmota tota testiä ollenkaan, on niin oudon näköinen tikku. Vai onko purettu joatakin isommasta testijutusta? Kummassa suunnassa sen viivan pitäisi näkyä tosta kontrolliviivasta? Vasen vai oikea?
 
Aakku ja Hitsinpimpula Molemmilla näen selvät viivaset <3

Muoks. Omanapa. EI JUMANKEKKA! Ihan ruskeeta tuhrua veskireissulla. Siis mie en tajua. Ikinä koskaa ever ollu tällasta! Uitin vielä ohistestit.. molemmat: pc:n ja one stepin.. suht vahvaa viivaa kp6 kyllä antaa. Mitä mussa tapahtuu.?!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä