Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
NelHM, tiedäksä mistä se johtuu, ettet nää niissä mitään? Niissä on niin haalea haamu, että mun mielikuvituksellekin tuli töitä, että näky jotain :/ Roskiksesta kaivettu PC-puikko, tunti kuseksimisen jälkeen ei nyt oikein vakuuttanut muakaan :D
 
nelHM ahaa ok, oon perehtyny vaan myöhäisiin oviksiin kun itellä esimerkiks esikoinenkin tärppäsi kp 30 oviksesta :D gyne tyrmäsi raskautumismahdollisuudet mutta kuinkas kävikään ;) pijän sulle peukkuja!

Esikoisesta oli kans valkkaria oviksesta plussaan mutten silti osaa olla kovin toiveikas :D

eksyin vasta eilen ebaystä kattoo r testejä, ihan himo halpoja!! Miks en oo sieltä tilannu!! Ois rauhassa voinu kuluttaa niitä :D Jos nyt ei tärppää niin tilaan kyllä sieltä kasan! (toivottavasti tää suunnitelma auttas tämän kierron tärppiä) :D
 
Huomenta. Ovistesti jo haaleampi kuin eilen. Eilen oli kyllä melkoiset olot iltaa kohti ja liukkautta riitti ja alapää turpos.. mut tiiäppä sit. Just nyt vain aamulämmöt huippualhaiset. Oliko se lh-huippu eilen vaivasta tulossa? No aika näyttää. Ois vaa ollu kun ei jaksa ootella :D. Eiliset viivat kyllä vahvat ja oloja oli, mut jotenki ei vakuuta. Jatkan tikuttelua ja mittaan aamulämpöä siis edelleen.

Kuvassa one step&pc: ylin toissapäivänä, keskimmäiset kolme eilen ja alimmat kaksi tänään.

20140830 080918
 
Mulla viiva vahvistu yhtään :( Olot kyllä edelleen! Et mutta en lannistu vielä, mähän tein aika isoil dpoilla vasta siit keskenmenneestäkin ja kuopuksesta sain selkeen viivan vasta samanpäivän kun menkkojen piti alkaa eli dpo14! Huomen aamun uutta testiä taas....
 
kp31/28-30, dpo14 ja aamun testiin (sofi 25) mielestäni sain jotain pinkkii vaa kuvaa en voi laittaa kun tossa kamerassa ei tullu sitä kaapelia jolla siiretään kuvia tietsikkaan :stick: eilen otin yhteyttä mistä ostin sen niin vastaus tuli "se pitää ostaa erikseen" että kiitos vaan aikasemmin ei voinnu kertoo.. No mutta voin sanoo että kyllästyttää jo testailla :headwall: taijjan nyt toviks sen lopettaa ja ootta suosiolla menkat.

muoks. muokkasin dopeja :D mulla oliki enemmän..
 
Viimeksi muokattu:
Tässä olisi mun testauksia. Molemmat kuivia kun en aamulla ehtinyt uutta kuvata kun koira vaati ulos.

Ylempi aamuinen ja alempi toissa päiväinen ylemmässä jotain alempu blanco

Kp 21 tai 24?/28-32 Dpo ei mitään hajua.

Testi se ei nykyaikana kai niin luotettava pc :D





En kyllä oleta että tarkoittaa mitään.
Menkkatuntemuksia ollut pitkin viikkoa. :/
Huonoa oloa,väsymystä palelua ja aivastelua ilmassa. Voi kyllä olla orastavaa flunssaa...
 
Myrtti Jospa nuo olot puhus jo puolestaan ja se plussa sieltä tulee! Peukutan täällä =)

HooKoo Jee! Se on hyvä kun ei menkat ole alkanut. Nyt vahvistumista sille viivalle puhallan!!!

Miup Onne hirmuisesti! ! < 3

Mulla suunta ihan selvä. Alkaa viiva vähitellen haihtua pois. Oisko eilen sit ollu plussa päivä? Kohdunsuu oli myös ihan levällään niiku yleensä oviksen aikaan.. plus nuo muut olot. Nyt pitäs kyllä tulla niitä irtoamisen tuntemuksia. Yleensä se tapahtunut poikkeuksetta aina illalla. Sitä odotellessa tänään siis. Ja jo ei tule niin sit senon edessä päin. Tein kyllä aamulla r-testinkin enkä saanu siihen yhtään mitään. Että nuo haamut puhuis kyllä oviksen puolesta parina aiempana päivänä.

Mut tossa vielä kuva. Alin äsken tehty ja 2,5h pidätyksellä.

20140830 121546-1
 
Mä ehkä meen sänkyyn peittojen alle ja itken itteni uneen, menkat alko :'( Mä olin niiiiin varma, ja kun noi tikutkin kumminkin haamuili ja olo oli sen mukainen. Mut musta toi tän aamunen oli kyl haaleempi kun eilen. Olisko lie kemiallinen....

Musta alkaa tuntuu et me luovutetaan kohta asian osalta kokonaan....
 
moikka,voisitteko kertoo hätäilenkö suotta!

tein eilen iltapissasta digi testin,joka näytti raskaana 1-2 mutta aloin miettimään et oisko pitänyt näyttää jo 2-3,koska 11.8 on ollut se tärppi päivä,sen jälk.ei oo seksiä harrastettu.

ja tuosta laskien pitäisi mun laskujen mukaan näyttää raskaana 2-3...ja mulla kun ei niitä oireitakaan ole.niin mietin pitäiskö tehä ens viikolla uus,ja katsoa muuttuuko vastaus?

help me:'(
 
PieniTytönTylleröinen, oiskohan se pissi ollu vaan liian laimeaa..? Kokeile vielä uudestaan aamupissasta?

Mulla oli ovis 15.8. ja tänään pitäis menkkojen alkaa. Sain tänään digiin "2-3" eli kyllä sullakin kai pitäis jo se tulla.

Voiko olla mahdollista, että sun ovis olikin myöhemmin? Jos ne simpat on siellä odotellu.
 
PTT Mie sain siis dpo12 sen 1-2 vkoa digiin. Sit tein rv5+1 ja tuli vain 2-3 vkoa.. ois pitänyt olla jo 3+ ku ovis tiedossa. Eikähän siinä hyvin käynyt. Mutta tekisin sinuna kans aamulla sen. Sen digi varmasti vaatii tujun pissan. Älä murehdi ennen ku oot sen uuden tehnyt. Mutta ymmärrän huolesi. Hali <3

Minulla on kyllä jokin hormonimyrsky meneillään. Hitto nuo kannut tippuu irti kohta ku on nii kipeet! Sit finniä paukkaa naamaan joka päivä uus. Ja mulla ei ole koskaan finnejä.. no raskausaikana ollu. Mielenkiinnolla odotan mikä on tällasen kierron päätös. :O
 

Yhteistyössä