Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Neimh: jos tuo alempi testi on r-testi niin tuohan on jo melkein plussa! Siis tummunut ihan selvästi viiva niistä ekoista testeistä mitä oot laittanut!!! Niistä en edes aina itse viivanpaikkaa nähnyt mut tuohan on jo ihan selkeä! Kannattaisiko jo digi tehdä?! Ja alkuraskauden vuodot on hyvin yleisiä...
 
nelHM tuo sun tilanne on kyllä todella erikoinen!! Voiko olla niin, että se on "psyykkistä", siis että jotenkin oot ylikierroksilla ja sen takia sitten tulis jotain outoja tapahtumia kropassa?
- En siis meinaa väittää, että olisit hullu tai mitään :D Mutta siis ajattelin, että jos se vois jotenkin selittää?

Itse olen aika järkyttynyt noista apteekin omista ja pregcheck- testeistä, nimittäin veritestin tulos oli alle 1! eli ei mitään ole tapahtunut eikä mitään yritystäkään ilmassa.
Tokikaan ei ole tietoa koska ovulaatio olisi tapahtunut, mutta silti.

Nyt on ihan selvä loppukierron meininkin ja mietin, että noudatanko lääkärin ohjetta ja aloitan Primolutit nyt vai odotanko menkat, jotka kyllä ovat nyt tulossa jossain kohtaa.
Nyt kun sain tuloksen sieltä veritestistä voin huoleti aloittaa sitten vanhat lääkitykset uusiksi eli Metformiinin ja sitten clomit.

Minä saatan tänne vielä palata testieni kanssa, mutta jospa tuolla veritestillä nyt hetken selviäsi.

Tässä vielä kuvat eilisistä ja toissapäivän testeistä. Ensin muokkaamaton kuva ja sitten kontrastia säädetty.



 
Iloksi No jos sulla hcg alle1 ja tollasia haamuja sait ni usko menee täysin testeihin kyllä!

Kyllähän mie tiiän että stressi esim.vaikuttaa kehon toimintaan. Fyysis-psyykkis-sosiaalinen olento ku ollaan =). Tällä hetkellä kotona sellanen tilanne ollu jo kk:n ajan että alan ite olee tosi piipussa (karsee remontti). Joten kyllä se niinkin voi todella olla. Enemmän uskosin että on vielä niin tuore se tuulimunaraskaus että oisko sen jämiä sit kuiteskin.. kroppa hakee tahtiaan tässä? Onneks mie voin täällä marista teidän riesaksi ja sit vielä vastaillaan =). Yks ainut kaveri tietää kaiken näistä mut nyt en ole kaikkea sillekkään kehdannut raportoida. Kiitos teille tytöt <3. Mie jatkan oviksen tikuttelua vaikka hamaab tappiin, jos tarve vaatii.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
nelHM minusta on kyllä ihan mielenkiintoista nähdä noita sinun testejä! Ärsyttävää sinun kannalta, kun aina tulee jotain toivoja herättävää, mut sit kuitenkin se lopahtaa. Mut oli tosiaan mikä hyvänsä, niin todella jännä juttu nuo sinun tulokset testeissä. Enkä siis mitenkään tarkottanut pahalla tai halunnut vinoilla tai mitään sellasta epäilemällä, että olisko psyykkistä. :)

Itse oon täällä ainakin ihan psyykannut itseni ties mihin tilaan, kun se veritestin tulos romutti kyllä kaikki ajatukset ja kuvitelmat... Mutta ei hätää... aina saatan ajatella, että mennään vasta niin pienillä dpo:illa :p
- Nyt pitäisi oikeesti antaa vaan periksi eikä elätellä toiveita :p
 
Iloksi En yhtään ottanut pahalla =). Kiitos vain kommentoinnista. Tästä tää on just hyvä että saa itslleenki useamman näkökulman. Rehellisesti sanon että pieni toivo raskaudesta on ollut niiden päivän menkkojen jälkeenkin. Jäki vaan toitottaa ettänei ole mahdollista. Ja jos olisikin, niin se olisi varmaa että normaali raskaus senei olisi. Mutta en ole raskaana. Nyt keskityn oviksen nappamiseen. Taatusti teen r testejä rinnalla ihan vaa testaamisen ilosta. Vika kierto niin annan palaa :D. Nyt jos ei tärppää niin senon meidän kohtalo ja tyydytään siihen sit.
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Kyllä tosiaan haamuilee itsekullakin :)

nelHM, todellakin friikkitikku :D selailin joskus kesällä tätä ketjua taaksepäin, ja joku siellä kirjoitti kuvan kera, kun oli saanut tikkuun sinisen viivan, mutta siinä tikussa sininen viiva oli siinä mihin testiviivan kuuluu piirtyä, kontrolli oli normaali punainen.

Minä en ole saanut aikaiseksi tilata niitä herkkiä puikkoja, joten mennään nyt noilla marketin liuskoilla. Kusasin tänään rfsun. Heti dipattua piirtyi vahva viivanpaikka ja vähän jotain väriäkin ehkä, mut kuivuessa jäi vain se viivanpaikka.
 
nelhm: kyllä mun mielestä taitaa ovis olla ihan hilkulla tulossa :)
tikru: jotain näkyy, mutta mitä.. en saa selvää. vahvistumisia.

omanapa: dpo13 ja kp30/28-30 ja mielestäni sofin 25miu sain haamun ja ihan pinkkisen :D oireita mielestäni ei ole vieläkään, ehkä hivenen tuikkii alamahaan (nippailee) muttei kyllä muuta ole, paitsi joo aamulla heräsin todella pahaan oloon.
vaa en kyllä vielä innostu mistään.. ootellaan jos viikonki mensuunit myöhässä sitte käytän digin.
 
Nyt ois niiku oikeeseen aikaan tehty ovistesti. Plussa tuo taitaa jo olla?



joa Juu noi one stepit antaa iha törkeetä "roskishaamua" siis. Pitääpö muistaa. Tai sit reagoi ohikseen.

Eikä mulla oikein ole vielä vahvoja ovisoireita.. jotain mahatuntemusta ja nuo tissit ja alaselkä.. ja limoja tosi vähän. Mutta voiohan se olla nyt ovis jos tikkukin tuolta näyttää. Jatkan tikutusta ja paukutellaan mänemään :D
 
HooKoo Voi vimpe! Nyt hei vahvistumista! Onko sulla niitä mamaksin puikkoja? Koita sellasella. Mulla ainakin näytti se hyvin ja ajoissa. Ja digi kehiin jos ja toivottavasti vahvistuu viiva liuskassa!

joan kanssa mennää ehkö samoilla piinapäivillä ;). Toivottavasti molemmille se ovis nyt tulee ku tikutkin tollasia!

Miehelle laitoin töihin kuvan testistä. Se ihan innoissaan. . Tietää mitä illalla tapahtuu ku mökki hiljenee :D
 
nelHM ihan selkee ovis plussa minusta!!

HooKoo mä innostun sun puolesta. Toivotaan tuhannesti et viiva vahvistus!

Omanapa: Aamu alkoi jälleen kauheella kuvotukselle. Yritin jogurttia syödä, et helpottas mut lähes tulkoon kakomalla sain sen syötyä, mutta huonoon oloon se ei kyl auttanu. Vasta kun hain kaupasta tuoremehua alko olo hieman parantua. Testei ei ollu aamuks mikä kyllä nyt harmittaa :( Mut huomen sit testailen taas!
 
Joalla ja nelHMllä hyvät ovisviivat :)

HooKoolle vahvistumista ja Myrtille tsemit tuleviin dippailuihin :)

Mun tän aamuinen rfsu heti märkänä taas samanlainen kuin tuo eilinen, sitten hetkeä myöhemmin viiva haaleni näin


Ja sitten kuivuessa jäi tuollainen (pahoittelut, tikku hieman ryönäinen. Työnsin sen hetkeksi siihen suojapussiin, siinä otti osumaa), linkin takana useampi kuva
 
joa
NelHM sulla kyllä plussa toi tikku! ;) mä tikutan taas huomenna..
Pohdiskelin tässä tuota ovistikutuksen oikeaa aikaa, 10-20. Oisko ollu niissä mammaksin ovistikuissa sillon ohjeessa että aamun ekasta ei siksi saa tikuttaa kun LH ei vielä tarpeeksi kohonnut.. Kun mullakin aina aamun ekasta se vahvin viiva tullut. Eikö sen pitäs olla just toisin päin? tai sitten oon käsittänyt ihan väärin :D
 
joa Aika paljon tullut tikutettua ja ihan ovisplussa päivänä vahvin viiva tulee mulle vasta aamun tokasta pissasta.. että siinä kasin kieppeillä.. tai miten nyt sattuu heräilee jne. Aamun ekasta jäänyt joku kierto jopa ihan hailuksi. Mut miulla ku noita tikkuloita on niin uitan uaseamman kerran tässä kun vahvaa näyttää. Nytkin sain vahvemman tästä toisesta uitosta. Se ku voi mennä sit ohikin nopsaan.. siis lh huippu ja jää se plussa saammatta. Mutta jatkan varmaan nii kauan ku iha haalistunut viiva. Ja vielä toivoisin vahvempaa viivaa. En ole aiemmin näitä käyttänyt niin en tiiä millanen se huipputikku ois :D
Muoks. Joa.. niin siis varmasti yksilöllistä millo vahvin pissa jaa viiva. Paras ku uittaa näinä päivinä useammin! Tosta tärppi kierrosta ovis oli plussalla viisi päivää enkä tiää kui kauan ois ollu ku loppuvat. Ite tunnen sen irtoomisen ni laskin siitä dpo:t vaikka tikku jäi jumittaa plussaa.

Myrtin olot kuullostaa lupaavalta. Jee!!!
 
Viimeksi muokattu:
joa
Kiitos vastauksesta nelHM :) oon tikuttanut sen 2 kertaa eilen ja toissapäivänä. Päivän tikutus mulla hailumpi huomattavasti. Se just mietityttää että onko se aamun vahvempi sitten "väärä" plussa..?

Haaleempi taas, laitan kuvan. Tuo alin siis just tehty n. 2 tunnin pidätys.

image
 
nelHM onpa aikanen ovis, millon sulla on
ollu yleensä? :D Hassua kun oma oli kp 21 mutta kropat on niin erilaisia :)
Mietin vaan kerkeekö sulla munasolu kypsyä tarpeeksi?

Omaa oloa dpo 5: aika oireetonta, paitsi jotenkin märkä olo kokoajan :D liukasta valkkaria. Yleensä oviksesta menkkoihin on kuivaa täällä. Keltarauhanenkaan ei kipuile, tuntuu kuitenkin että tuolla se on :D
Pahoinvoinnit meni ohi, liekö joku tauti käväisi.
 
boom Mulla ollu yks normaalia lähentelevä kierto jolloin ovis kp15 ja siitä tulin raskaaksi (se tuulimuna). Muuten kierrot synnytyksen jälkeen ollut nii että ovis vasta kp19-21. Ennen tuota kuopusta kun ei yritetty ni en oviksia seuraillut. Mutta siitä mistä kuopus sai alkunsa, ovuloin kp 7-10 välillä. Kp25 tuli jo plussa testiin. Nyt vaan ei iha täysin plussaolo kyllä vielä ole. Oloja on mutmut.. no lämmöt on superalhaalla kyllä tänään ollu. Nähtäväksi jää ;)

boom Nuo sun liukkaathan on hyvä merkki jos ei normaalisti niin ole. Peukut pystyyn!

Sphinx Mie en nää noissa kyl mitään. :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä