Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mahtuuko tänne vielä yksi mukaan? Tikuttelut aloitettu nyt tässä kierrossa ja aamulla taisi plussa olla. Nyt siis kp 16/28. Olen uittanut aamulla ja illalla kp 11 lähtien. Testaan kyllä varmasti vielä ainakin huomenna. Edellisessä kierrossa täti myöhässä 2 päivää ja r- testejä kului 8 kun en vaan suostunut uskomaan negaan.
Saatteko aina ovistesteihin yhtävahvan tai vahvemman viivan? Itsellä käytössä rfsu n liuskat
 
Nyt menossa Kp13/28 Tikutin aamulla ja illalla, ihan haaleaa viivaa edelleen. Tuli jotai limojakin tänään mutta ei noi testit vaan anna tuloksia. Tässä päätettiin kuitenkin joka toinen päivä puuhastella tasaisesti menkkojen alkuun/kun pitäisi alkaa. Turhauttavaa. Onnea kaikille plussanneille, aivan mahtavaa <3
 
Nutturuu Tsemppiä piinaaviin päiviin! :flower:

Vavec ja hitsinpimpula Onnea plussasta ja vahvistumisesta :heart:

nelHM Näyttäis siltä että sulla ovulaatio. Taas mennään sitten samoilla päivillä kuin viimekierrossa :) Olettaen että mun ovistesti on jo tänään selkeä plussa.. Siihen ovulaatiopäivien vaihteluun, mulla ei tosiaan ole mitkään säännölliset kuukautiset. Kierrot vaihtelee 30-45 päivien välillä. Clomifeneillä ollut nyt säännöllisempi. Kiva nähdä tänään oletetun ovulaation kohdalla, mitä ultra näyttää..

Mimmi Tervetuloa mukaan. =)
 
joa
NelHM plussalta näyttää :) menikö ne lämmöt sitten niin että ennen ovista pitäisi laskea ja oviksen jälkeen kohota? Voihan tietenkin olla että sulla se ovis oli jo silloin alkukierrosta kun tuntemuksetkin.. jännää joka tapauksessa! :)

Mun ovistestissä edelleen vahva viiva.. Lämmöt 37,0 mutta en kyllä oviksen aikoihin mittaillut lämpöjä, koholla normaalista ainakin.
 
Pikainen omanapapäivitys:

Etova olo ilmeisesti siis johtui vaan korvien välissä tapahtuneesta toiveajattelusta. Mutta mikä ihme noita ovistestejä vaivaa. Alotin testaamaan kp 7. Nyt siis menossa kp 11. Kuvassa ylimmät 3 testiä kp 7,8 ja 9. Alemmat 2 testiä tehty tänään. Miks ni viivat on koko ajan samanvahvuisia? Ovuloinko mä hitto vie koko ajan :D Viime kuussa ovulaation aikana ei tullu yhtään vahvmpaa viivaa kuin mitä noissa näkyy. Pitäs varmaan lopettaa toi dippailu kun ei tästä nyt mitään hyötyä oo :D :D

image
 
Voi olla s4nnn että sulla lh huippu menee niin äkkiä ohi ettet ehdi saada ovistestiin positiivista. Teetkö miten usein ovistestejä, tai miten usein tikutit oletetun oviksen aikaan? Kyllä se ovulaatio tarvii ne samanvahvuiset viivat, mutta sen tosiaan saattaa skipatakin kun voi mennä niin äkkiä ohi.
 
Heh olinkin vähän hätäinen. Nyt aamulla tuli erittäin selkeä ovisplussa että siitä ei voi erehtyä. Eli nyt kp 17/28. Peittoja heiluteltu eilen, toissapäivänä ja varmasti vielä tänään illalla. Ihanaa tietää että ovuloin kun esikoista (6kk) yritettiin ilman mitään tikkuja 2 vuotta. Toivotaan että nyt tärppää kun ajoitus pitäis olla kohdillaan.
 
Mä en oo siis koskaan saanu ovistestiin vahvempaa viivaa mitä noi on vaikka oviksen oon tuntenutkin. Yleensä teen aamupäivällä sekä illalla testin. Muutama tunti sit alko alavatsakipu ja just sellanen juiliminen mitä oviksen aikaan tulee. Pitäs varmaan hakee se digitesti kun ei noista tikuista oo mun kohdalla mihinkään :D
 
Joo kokeile digi ovistestiä :) kannattaa seurailla myös lämpöjä, kun kivut voi olla vaikkapa muniksen kasvukipuja. Testien perusteella kun sulla ei lh huippua näytä olevan, liuskatestien siis. Eli jos lämmöt nousee oletetun oviksen jälkeen niin sillon ovulaatio on hyvin luultavasti tapahtunut. :)
Ei tokikaan edes tasavahvat ovistestin viivat takaa ovulaation tapahtumista.
Tsemppiä ovisplussan bongaukseen!!
 
Toi oviksen metsästyakin on aikamoista rakettitiedettä. Koska mulla romahti lämmöt ja tasavahvat viivat tuli 28-29.8 ja viime sunnuntaina sit lämmöt oli noussu ja edelleen ne koholla nii aamulla kuin päivälläkin.. että otappa näistä selvää. Mie en raaski digejä ostaa. Edelleenkään miulla ei ole ovisoloja, että suap nähdä mikö tästä tulee. Sillähän se selviää ku jatkaa tikuttelua ja odottaa viivan haalistumista.

Tossa ton pc:n kuvat.. en ees 5min kuvaa laita ku viiva nii onneton mutta kuitenki jotain tuli. Pc haamus myös sillo ku oli noi viivat tasavahvat. Huoh.. oisko siis viivanpaikka?

pc 10min ja kuiva
 
Ne lämmöthän pysyttelee ovulaation jälkeen korkealla niin kauan kun keltarauhanen ei ole surkastunut :)
NelHM jos sun ovis oli sit viime sunnuntaina? Lh joillain kohoaa loppukierrosta niin oisko tää sulla sit sitä? Jotain viivaa näkyy mut omaan silmään ei punaista osu..
 
Ihan kun siinä vähän näkyis jotain :)
Noista ovistesteistä sen verran että en ole iltasin saanut kuin 1 viivan testiin. Tänä aamuna toinen oli paljon kontrolliviivaa tummempi viiva. Miksiköhän eilen illalla ei tullut viivaa kun eilen aamulla oli jo tasapaksut. Molempia testannut n. 2-3h pissasta.
Ja vielä millos niitä raskaustestejä kannattas alkaa aikasintaa uittaa?
On tää testailu kyllä niin jännää. Pitää kyl vielä huomennaki tehä ainaki aamulla testi.
 

Yhteistyössä