Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nyt kyllä hämää, davidilla tein aamulla haamuplussan, selkeämpi kuin eilen. Kävin apteekista hakemassa apteekin oman testin jonka tein kahden tunnin pidätyksellä ja oli kyllä selkeämpi kuin david ;o image kai se on nyt uskottava että pieniin päin ollaan! Huomenna kyllä pakko tehdä vielä digi. Paljon plussatuulia kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Mie en vielä oo digiin sortunut, se tulos voi olla niin masentava kun lukee että ei raskaana...

Mutta testailun illasta taas :ashamed: apteekin first singnal kasetti testi... Joka tosin piti osiin purkaa että siitä mitään näkee (eli se jo kertoo tuloksen...) nyt siis kp 25/28

N. 5 min
image

N. 20 min tai n. 30 min
image

image



Ja ihan tuo taitaa vaan viivanpaikka olla, joten alan pikku hiljaa valmistautua menkkojen alkuun...kun eikös tuo oo herkkä testi kuitenkin... Blaah :|

Muoks... Vika kuva olikin väärä, viime kierron testi...
 
Viimeksi muokattu:
Nutturuu Mie en kyllä oikein erota. Tai tossa 20min kuvassa näkyy kyllä viivasta mutta jännästi väri kertynyt että onko sen raja?

Mullinmalli Iiihanaaa kun palasit! Iltadippiä tattista :D Noissa eilisissä en nähny kyl vielä mitään, mut aikoohan on!

HooKoo Tervetuloa takaisin =).

Omanapa. Tossa alkuillasta tuli semisti ovistuntemuksia ja jopa limoja. Olen oikeesti niin onnellinen jos ovulaatio oireineen tulisikin!! Tein taavetin ovistestin ja se oli todella paljon vahvempi kuin aamulla tehty, vaikkakaan mikään plussa vielä. Jospa se nyt on vasta tuloillaan? Nuo lämmöt kyllä vähän oudot ku nous sunnuntaina. Tänään siis kp12 ja jos ovis ois jo ollu ni varmaan dpo 4 tai 5.
Tuossapa kuva. Kerkes kuivahtaa vähän ennen kuvaamista kun oli iltahärdellit meneillään.
20140903 210235
 
Testi kuivui minusta jotenkin hassusti! Just tuosta vaaleasta päästä nopeammin. Että se mikä kuvassa näkyy niin ei oo värikertymä. (Siis sellainen "liikkuva" viiva mikä monesti testissä menee kuivuessaan alueen läpi).
Mutta enpä kovin vakuuttunut ole muusta juuri nyt kun aletaan henkisesti valmistautua uuteen kiertoon...
 
Mulla on kahta erilaista. Netistä oon tilannut semmosia vihreepäisiä ja sit apteekista, ei digitaalisia. Nyt oon testannu kerran päivässä, eilen kaksi kertaa. Tänään testasin kahdella eri testillä ja pelkkää haaleaa viivaa molempiin tuli. Mä en oikein tiedä osaanko tunnistaa ovista, eilen yövuorossa vähän vihlas mahasta ja tänään kans tuntunu outoa tunnetta. Nyt illalla varnuuden vuoksi puuhailtiin.
 
20140904 104951

Sofilla nega :( Dpo 10. En tajua mikä tää mun olo on!! Oksettaa kolmatta päivää, palelee ja väsyttää.. Toissapäivänä oli polttavia alamahakipuja. Oiskohan voinu kiinnittyä silloin vasta eli dpo 8?
Eilen nippaili jonkun verran.. ääh tää miettiminen on kamalaa :D
 
boomm Voi hyvinkin olla kiinnittyminen dpo8. Eikös se yleisimmin tapahdu 5-10? Varmaan kaikenlaisia poikkeuksia on mut pääasiassa. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon =)

Mie eilen hehkutin ovisoloja. No semisti vaa. Ja siihen ne jäikin, kerran tuli limoja ja se siitä. Lämmöt edelleen koholla että ei ainakaan niiden puolesta ole tulossa vielä. Vai liekkö just mennykin jo?? Turhauttavaa todella. Aamun ovistestit kyllö vahvat, ei ihan plussat kuiteskaan. Tossa linkki ja kaksi kuvaa: testiajalla ja kuivana.

ovistestejä kp13
 
boomm Älä heitä! Kyllä on kaikki mahikset vielä. Ja jos sulla ollu tuntemuksia sillo dpo8, nippaillu yms. nin sehän on hyvä + nuo kuvotukset yms. =)

Mulla niiden edellisten viimesten tasvahvojen ovisviivojen jälkeen oli jonkun päivän päästä, toissapäivänä itseasiassa, iha kovat alamaha ja alaselkäpoltot jotka kesti yhden päivän. Sinä päivänä tuli keltanen limaklöntti. Nyt jos pelais dpo:illa niin ois 5 tai 6.. että ei noi mun kivut sillo yhtenä päivänä ole voinu olla kiinnittymistäkään vielä. Joten mie oon outo kummajainen. Onneks miun paras kaveri alotti yrittään vauvaa, mie saan sitä höykyyttää näillä asioilla :D. Kiikutin testejäkin sille ku koskaan ole tehnyt.. ekaa yrittäävät. Että jos itellä ei nyt tärppää ni toivottavasti sillä =)
 
Viimeksi muokattu:
kp5/30 mä lasken ton pitemmän kierron mukaan ku noi menkat alkanu aina kolmenkympin ennen tai jälkeen.. niin nyt en ota tikkuloita ja digejä käyttöön, mulla se ovis aina ollu kp16 että luulen siihen nytkin sijottuvan.. ja testaan vasta kun oikeesti aihetta että täällä siis aattelin vaan käydä kommentoimassa ja pitää nyt tovin hiljais eloa, jotta ei ressiä pukkaa :)
 
dpo15

Joko sitä uskoisi... Tuntuu, etten uskalla vielä odottajiin siirtyä, kun tänään olisi vasta menkkojen pitänyt alkaa. Onneksi ei alkaneet ja viivat on kyllä vahvistuneet niin hyvin, etten usko tädin vierailuun. Vaan km kummittelee takaraivossa. Miksi tämän kerran pitäisi mennä sen paremmin kuin kahden edellisenkään? Ihan hyvin voi tulla kolme keskenmenoa peräkkäin. Maaliskuussa arvasin kyllä heti, että jotain on pielessä, kun viivat ei vahvistuneet kunnolla ja digi antoi monta kertaa saman tuloksen, vaikka aika kului. Nyt näyttäisi lupaavalta. Ei kait se auta muu kuin yrittää pitää positiivista mieltä yllä. Itken ja märyän sitten, jos sen aika tulee.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
joa
Vavec ja oodikas onnea! :heart:

Ja boomm tosiaan se viiva kerkeää vielä ilmestyä sulla hyvinkin :)

Kp 16 ja edelleen ovistikuissa vahvaa viivaa.. On vissiin ihan normaalia?
Jatkoin tikuttelua vaikka ovisplussan jälkeen kuulemma ei enää sais/ tarvis :D mutta kun nyt noita testejä kerran on eikä r-testejä kehtaa vielä dippailla.. :whistle:
ovis tuntemukset ja olot oli kyllä kp13-15 joten aika vahvasti uskon oviksen olleen silloin.

image
 
Flowergirl riippuu onks siulla kui säännöllinen kierto. Jos ei nii voihan se olla. Vahva on viiva kyllä jo.
Mulla meni synnytyksen jälkeen ku menkat alko ni 6kk että ovis kp19-21 ja sit ku meni normaaliksi kp14-15 ovis ni tärppäs heti. Yks km oli eka kierrosta synnytyksen jälkeen heti.. sotkiko se sit kierrot pitkäksi vai imetys? Mutta vasta kaksi normi kiertoa kyn imetys kokonaan loppu ollu, missä ovis kp14 paikkeilla.. ja siis siitä ekasta se tuulimunaraskaus. Aika sekavasti selitetty.. mutta kait se voi vaihdella jos kierto ei ole säännöllinen joka kuukausi.
 
Tää nyt ei tänne varsinaisesti kuulu mutta apua ja/tai neuvoja sekä kokemuksia... Tilanne siis seuraavanlainen.Olen vuoden syönyt mini-pill merkkisiä minipillereitä. Kuukautiset ovat olleet säännölliset,runsaat ja kivuliaat. Tuossa kaksi kuukautta sitten iski mahatauti ja pillerin yökkäsin pihalle tunti sen ottamisen jälkeen. Oli liuskan viimeinen enkä sitten siihen hätään uutta löytänyt. Käytössä ollut myös hipeksal neljän kk ajan virtsiksen estoon. Nyt on kahdet kuukautiset jääneet välistä, viluttaa, pissattaa vähän väliä ja ei siis virtsistä ole, lämmöt koholla, päätä särkee ja menkkakipujen tapaista mutta paljon lievempää kipuilua, rinnat arat ja nännipihaan tullut sellaisia nystyröitä, mieliala heittelee, kuvottaa, etenkin autossa ja heti herätessä. Näitä oireita ollut nyt sellaiset kaksi viikkoa. Testin tein tuossa kaksi päivää sitten ja negaa näytti. Mietin että onko kuitenkin mahdollisuus olla raskaana vai onko vain pillereiden aiheuttamaa hormooniheittelyä? Äidilläni on meidän kaikkien kolmen kohdalla ollut niin että todella myöhään vasta testeissä näkynyt. Tämän hetkinen tilanne ei ole otollisin lapsen hankkimiselle, mutta ei se maailmanloppukaan olisi
 
Oodikas onnea :heart:

Kp 26/28 ja tyyli puhdas nega pc:n testillä jälleen. Luovutan tämän kierron osalta siis plussahaaveet... Onneksi mies kotiutuu huomenna niin voi keskittyä muuhun tähän testien dippailuun :LOL:

Tässäpä vielä viimeinen kuva tälle kierrolla...
image
 

Yhteistyössä