Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Neimh näen punaista sulla!!

Ja niinhän se meni etten saanut oltua testaamatta.... Yllätys....
Tässä 5 min
image

N. 15 min
image

Ja n. 30 min
image

Ja mun mielikuvitus alkaa varmaan laukata mutta oon näkevinäni kaikissa ihan vääriäkin?! Ja ehkä jopa aavistuksen selvemmin kun aiemmin?
Tai sit vaan alkaa tämä testaus nousta päähän kun kp:t kasvaa.......

Muoks. Katsoin itseasiassa noita omia laittaminen kuvia läpi ja en nyt selvemmästä tiedä mutta ajallisesti nopeampaan alkaa "jotain" näkyä...
 
Viimeksi muokattu:
Jatkoa vielä edelliseen että tein sen testin toissapäivänä ja siihen tuli se outo haamulainen. Mutta ehkä teen taas aamulla uuden testin :D ja just ku ajateltiin että tässä kierrossa vois oviksen aikaan jättää petipuuhat vähemmälle kun alkaa toi uus duunikin :D ei tarttis ihan just koeajan jälkeisenä päivänä kertoo pomolle et sori, jään muuten mammalomalle :D
 
Vavec Kyllä siulla on nii nätti pinkki viiva varsinki taavetissa että hyvältä vaikuttaa =)

Nutturuu Ekassa en näe väriä mut kahdessa vikassa kyllä selvästi. Vitsit. .JJännää sullakin nyt.

s4nnn Kyllä on sullakin tuo tilanne jännä nyt. Kyllä kait mikä tahansa voi olla mahdollista. En osaa muuta sanoa.

Tikru Harmitus! Onnea uuteen kiertoon. Jospa olisi parempi onni <3

Mie en tosiaan itsekkään enää ymmärrä tätä omaa kehoa. Tänään on ollu erityisen kovat alaselkä poltot ja alamahaankin ihan oudosti kuumottaa. Ei mitenkään ovismaisesti. Eikä oikein muutenkaan mitäön ovisoireita ole. Kahtelin taas noita kuvia viime viikolta. Noi tikut (pc&one step) oli jompikumpi vähintään tasavahvaa ke-pe ja ti-ke tuli pc:n r-testiin ne haamut. Sunnuntaina nous lämmöt. Torstai tai perjantai (kun en muista kumpi) oli ovisoloja vahvimmin. Sit ne testitkin haaleni, lauantaina hyvä että viiva enää tuli ja haalena pysy paitsi tänää taas löhes tasavahvaa. Viulu! Jos noi lämmöt ei ois noussu, oisin satavarma että ovis tulossa vasta mutta kun ne nous eikö ole mitäö oloja ovikseen ni nyt en tiedä enää mitään. Ja ku ei jaksas odottaa :D. Oon just sellanen kaikkihetinytmulle- tyyppi. Mut aamulla jatkuu uittaminen. Anteeksi nyt taas mutta kyllä on pakko ihmetellä ääneen.. saa ees jonnekin puhua. Mies ihmettelee kans.. varsinki sitä tän päivän r-testiä.
 
nelHM mulla on kans alamaha- ja alaselkäpolttoja ollu koko tän päivän.
Tekis niin mieli uittaa vika pc, mut ei oo järkee tehä se vasta kun aikasintaan huomenna aamulla.. Argh missä olin kun malttia ja kärsivällisyyttä jaettiin??? :D Jos nyt ei oo tärpänny niin tilaan jättikasan testejä ebaystä, saa mielinmäärin uitella sit :D
 
Minä täällä taas hei! :D

Lupasin palata täs kierrossa ja tapani mukaan kusasin sitten varhain tietämättä oviksen ajankohtaa. Tuntemusten mukaan se kuitenkin olis jotain dpo5-7. Tässä iltapissasta aikajärjestyksessä. Paljaalle silmälle näin muka jotain haaleaa, mutta viivanpaikka varmaan näillä päivillä. :)
Dpo 5/6/7
 
Täällä yks piinailija kp 11 ja oon alottanut jo ovistestailun 4päivää sitten, viimekuussa en saanut yhden ainutta ovulaatioo(?) ja nyt ei kans oo ollut edes haaleana noita viivoja, alan jo kallistuu siihen että ovuloinko ollenkaan vai eikö noi tikut mulla vaan näytä :(
 
joa
Nutturuu mun silmään ois väriäkin :) onko toi one stepin 25 herkkyys? Tein aamulla testin vuoks samanlaisen kun tässä ovista tikutellu, näkeepähän tuleeko viivanpaikkaa tms :) mulla testi (märkänä ainakin) ihan blanko, niinku pitää ollakkin.

Mullinmalli jotain nään ainaki kahdessa keskimmäisessä kuvassa :D

Eläinystävä, mitkä tikut sulla on käytössä ja kuinka usein päivässä testaat? Kun se huippu voi mennä ohi parissa tunnissakin etkä tikuilla kerkeä bongaamaan.. Onko muuten ovistuntemuksia kropassa?

Kp15 ja ovistikkuun aika vahva viiva vieläkin. Ja testin vuoksi yks one step r-testi käytetty. Eihän siihen mitään tullu, niinku ei pidäkkään. :p

image
 
Testi on se 10 herkkyydeltään... Oon niitä aika monta jo aiemmin ehtinyt tehdä ja ei niissä oo väriä kyllä missään vaiheessa näkynyt... Ja minusta perus viivanpaikkakin on ollut jotenkin kapeampi...
Tai sitten vaan haluun uskotella näin itselleni...
Nyt nuo testit loppui ja pitää jollain muulla testata
 
nutturuulla näkyy hentoa pinkkiä :) mullinmallilla näkyy kans jotain! mutta johtuuko se siitä että tausta on vielä punainen. Mulla näkyy plussaviivan kohdalla AINA haamu, jos kuvaan liian aikaisin. Peukut pystyssä <3

On, kp 14. Eilen juoksulenkin jälkeen tuli limaa ja verta. Oisko ollut ovis silloin? Testi ei kuitenkaan ollut tasavahva. Eikä tänäänkään vielä! Eilisestä aamupäivästä viiva on kyllä vahvistunut.

Tuleeko teille muille oviksen aikaan verta? Ja näyttääkö se plussaa sinä päivänä?
 
Mulla on joskus tullut oviksen yhteydessä verta vähän. Käsittääkseni se johtuu munasolun irtoamisesta ja mulla tikussa on ollut plussa edellisenä päivänä. Niinhän sen kuuluu mennäkin, kun testi kertoo hormonin huipun ja se taas on ennen n. 24-36 tuntia ennen munasolun irtoamista. Olisko sulla voinut jäädä huippu testaamisten väliin? Toisilla se huippu kestää lyhyemmän aikaa kuin toisilla. Itsellä testi antaa positiivista n. 8-9 tuntia.
 
Kiitos vastauksesta Oodikas. Mulla esiintyy aina oviksen tienoilla veristä limaa ja saattaa tulla muutamia päiviä. Mä en silti tiedä mihin päiviin ne ajoittautuu, koska en ole pitkään aikaan testaillut. Nyt kuitenkin on ovistestit käytössä. Eilen käytin kolme testiä, eikä mikään ollut plussa, mutta selvästi vahvemepia kuin edellisenä päivänä. Joskus aikaisemmin sain ovisplussan helposti tuntemusten mukaan.

muoks. ovistestit kp 13 ja 14 alin on tämänpäiväinen.
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas naiset!

täällähän tapahtuu kauheesti kaikkea ettei meinaa perässä pysyä ;)
nelHM sinullahan on aika jännää aikaa siellä meneillään kun r-testikin antaa hailukkaa,
oletkos jo tänään testaillut?

Yrittäjä J Minusta kanssa näyttää että kyllä se ovis on sieltä juuri tuloillaan :) toivottavasti tämän aamuiset simppaset tarrailee kiinni...

Täällä sitten vihdoin ja viimein alkoi menkat kp1 oli 23.8, eli nyt mennään kp12 ja ovistakin aloitin tikuttaa ma. Maanantai oli muutenkin aika ihmeellinen päivä kun iltapäivistä alko jännä vatsapolte keskivatsalta ja jatkui pitkin päivää alavatsalla aaltomaisina polttein melkein vertasin niitä supistuskivuiksi jotka myös säteili vasemmallepuolelle vatsaa, hitusen oli myös verestävää valkovuotoa kerran vessassa käydessäni!!!!???? Onko kellään muulla ollut vastaavaa??? (vähän taustaa eli nyt menkat alkoi puolenvuodenjälkeen synnyttyksestä) Ja eilen sitten iski hirveen flunssan päälle jee jee nyt istuskelen sitten kipusena ja flunssasena täällä ovista tikuttaen :snotty: punasta se testiviiva näyttää mutta ei tarpeeks vahva oviksee ja en sitten tiiä mitä noi maanantain kipuilut oikeen oli...

Tsemppiä vaan kaikille tänne ja kovasti niitä +++++ :heart: kaikille =)
 
Mulla olis pari digiä, tekis mieli toinen tehä niin ei tarviis arpoa onko vai ei.. mut en taida raaskia. Eilisessä kuivassa tikussa näkyy tän aamuseen verrattuna "selkeetä" viivan alkua,tän päivän aamudippaus aika valkoinen.
Runsaat limat tuli tänään mut ei kuitenkaan kananmunalimat :D
Jos mies tai kaverit tietäisi että kuvaillaan limojamme täällä, oi luoja :D
 
Moi

YrittäjäJ Tikut ja sun olot puhus oviksen olevan ihan kohtsilleen että eiku vaan ;)

Ei mitään raportoitavaa. Ovistesti melko vahva mutta ei plussa. Enää ei ole selasia polttoja ku eilen oli. Ainut oikeestaan että lämmöt on korkeet. En tiiä. Masentaa. Jis en ovuloinut vko sit niin sit en taida olleskaan. Masentaa nää hommat jo. Noista limoista kirjottelitte. Mulla tuli eka kertaa elöissäni just viime vkon loppu puolella kirkasta limaa veriviiruilla.. en tiiä mitä lie sekin. Ei jaksas enää vatvoa mikä täs on tilanne mut onhan tää loppuun pelattava kun on alottanutkin. Huoh..
 
menkat loppu.. hienoo ei kestäny ku neljä päivää :D Mies vaan edelleen sitä mieltä että kortsut jätetään narikkaan ovistestien kanssa ja koitellas vielä.. minen tiedä.. tuntuu että nyt olo taas hyvä ja eikä pää hajoo kun menkatki nyt loppu.. Pitäsköhän tää kierto kokeilla olematta ilman ressiä ja ovistikkuja ja mennä tjot meiningillä..
 
Ilman ressiä kokeilemaan vaan Hookoo :)
Mä pöljä menin tekee toisen digeistä, tulos odotetusti "ei raskaana".
Lämmöt edelleen koholla ja oksettaa :( Katoin tossa kalenteria..kovat oviskivut tuli 24.-25.8. su-ma välisenä yönä.. oletan munasolun irronneen silloin. Kananmunalimat tuli vähän ennen kipuja.
Mikä dpo mulla siis on nyt??? Oon niin amatööri :D
 
Ovisplus on dpo -1, ovispäivä dpo 0 ja siitä sitten lähdetään laskemaan eteenpäin. Eli sulla olisi kaiketi dpo 9.

Mie en ole ehtinyt kauppaan niin ei ole raskaustestejä. Pakko (?) oli jotain uittaa niin tein ovistestin. Plussa tuli siihen. Se riittäköön tälle päivälle. Huomenna testaan r-testillä ja toivon tasavahvoja viivoja. Edelliset olleet vuosi sitten niin olisi jo korkea aika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä J;30237891:
Mitäs muut hätähousut, missä dippaukset, nelHM?? :)

No ni, alimmainen on vika. ovistestit
Alimmainen on kyllä jo aika lähellä ellei jo ole plussa. Mulla Sofin ovistestit on tehneet pari kertaa noin, että viiva ei ole tasavärinen, vaan toinen laita on tummempi (ja yhtä tumma kuin kontrolliviiva) kuin toinen. Molemmilla kerroilla omalla kohdalla varmistin vielä toisella testillä muutaman tunnin kuluttua ja sain selvän plussan.
 

Yhteistyössä