Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Moikka!

Tilanteemmehan on se, että minulla ei ole edellisen synnytyksen jälkeen ollut edes menkkoja vielä. Kaksi lasta on siis ennestään, ekaa yritettiin kolme vuotta, synnytyksen ja toisen raskauden välissä oli vain yhdet menkat. Esikoinen oli raskautuessani vajaa puolivuotias ja imetyksellä. Nyt toinen on on myös vajaa puolivuotias. Kesällä minulla oli jo hormoneista johtuen jos jonkinmoista raskausoiretta, ilmeisesti hormonit temppuili. Käytettiin silloin (puolihuolimattomasti) kondomia mutta tultiin siihen tulokseen että kolmonen saa tulla jos on tullakseen. Nyt on taas tullut raskausoireita, tällä kertaa ihan samaan tapaan kuin edellisen raskauden alussa, ja tietysti luulen olevani raskaana.

Jos näin on niin uskon että ollaan vielä ihan alussa, oireita ollut kai alle pari viikkoa. Tietysti vaikea tietää että milloin tulis testata, toisen kohdalla tein pari viikkoa negatiivisia ennen plussatestiä (pissatesti neuvolassa) ja silloin oli sentään ollut ne yhdet menkat :D

No tänään sitten testasin taas mutta taisin tyriä homman. Eli dippasin tikun (pregcheck liuska) pissiin ohjeen mukaan. Punainen väri levisi siihen testialueelle ja kontrolliviivan lisäksi siihen mihin tulee toinen viiva, tuli vaaleampi alue jonka keskelle hailura viiva (jonka kuitenkin näki ilman siristelyä). Testialue jäi kuitenkin punaiseksi, sinne tyynyyn mistä väri lähtee jäi punertavaa ja näytti että väri jämähti siihen eikä jaksanut liukua loppuun asti. Otin kyllä kuvankin missä se hailu viiva ehkä jotenkin näkyi mutta ajattelin että pidin ehkä tikkua liian vähän aikaa pississä? No neuvokkaana dippasin saman tikun uudestaan :D Tällä kertaa väri hulahti niiden viivojen ohi kuten kuuluikin, testialue jäi vitivalkoiseksi ja kontrolliviiva tummeni kirkkaammaksi. Mutta myös se "haamu" katosi tyystin.

Onko kellään kokemusta tällaisesta? Tuleeko pc:iin viivanpaikka jos sitä dippaa liian vähän aikaa? Mulla on tosiaan se kuvakin mutta en näköjään puhelimella saa sitä aijaa:han enkä jaksais tietokoneen kautta laittaa jos ei oo pakko :D

Täytyy testata uudestaan varmaan lähiaikoina mutta ajattelin että voisko tämä tarkoittaa jotain vai tyrinkö vaan... :)
 
Onko joku joskus laittanut kasaan takaisin sen avatun digin ilman että poistaa patterin? Mä laitoin. Eli kyseessä se eilinen 1-2 digi, katoin ne viivat ja suljin se, niin se alkoi vilkuttaa noita kahta alimmaista kuvaa... Toi vähän selittäis kyllä noita viivojakin, mut ei mun pohdinnat sit pitäneetkään paikkaansa, kun googletin asiaa ja joku muukin (yllättäen) oli noita availlut :LOL: (kuvittelin siis, että ne kaksi viivaa ilmestyy sen tuloksen kohdalle, jota digi sitten näyttäis... ei kuitenkaan ;) )




Tässä siis avattu digi, 2 liuskaa ylimpänä 1-2, keskellä 2-3 ja alhaalla 3+ :)

Pregnancy Test Gallery - Image #219681 | Countdown to Pregnancy
 
Nyt on pakko kysyä kokeneemmilta neuvoa.;) Ostin tänään elämäni ensimmäiset ovulaatiotestit. Nyt on kp 12/31-39 ja tällainen viiva tuli. Kuinka nopeaa tuo viiva tuosta tummuu, onkohan ovulaatio jo lähellä kun kuitenkin noinkin vahva viiva jo tuli? Ohjeissa luki että testin voi tehdä mihin kellonaikaan vaan eikä tarvitse pidätellä (pregcheck), onko tulos kuinka luotettava? Tässä kuva testistä, toivottavasti kännykkäkuvasta saa selvää :) 20141023 170542
 
Minni-1: Toi ei oo vielä plussa. Viivojen pitää olla tasavahvat tai testiviivan vahvempi kuin kontrolliviiva. :) Mutta tuloillaan on. Nyt vois olla fiksua testata 2krt/päivässä :)

Nonnan testissä näkyy jotain. Toivottavasti vahvistuu :heart: (Tosin noi RFSU:n testit antaa kai joillekin myös turhaan viivanpaikkaa... toivottavasti tää ei oo väärä hälytys :) )


Hookoo: Ymmärrän sun aatokset. :(
 
Mekään ei esikoista yrittäessä käytetty mitään "apukeinoja". Ennen ku esikoinen oli edes syntyny niin sanoin et seuraavaan hommataan kaikki mahdollinen että plussaa sais nopeutettua :D ei ollu tarkotus alottaa yrittämistä ihan niin pian, mutta miehelle kävi "oho" niin päätettiin ettei se haittaa vaiko tulis heti perään. Nyt jo yk 8 menossa..
 
minni-1 en oo mikään kokenut testaaja, mutta varmaan 2 seuraavan päivän aikana tulee ja suosittelisin kans aamuin illoin testaamista niin ei mee ohi :)

Adell kyllähän siellä haamu on! :) eikös tuo hcg:n nousu oo niin yksilöllistä, että ehkä sulla näkyy vasta vähä myöhemmin :) onko sun oletettu vuodon alku päivä menny jo vai vasta tulossa? :)
 
Kukkuu! Nellihän se täällä taas=). Ihan alkuun. ONNEA MULLINMALLI! Aivan supermahtavaa <3

Ei pitänyt tänne enää palata.. enkä olekkaan käynyt kertaakaan ennen eilistä. Koitin lueskella nämä sivut mutta oli ainakin kolkyt sivua niin kaikkea ei jaksanut.
No asiaan. Miulla oli superpitkät menkat silloin ja nautin jokaisesta päivästä kun vuotoa tuli, ymmärsin heti että kunnon kuukautisia ei ole tullut sitten ennen kuopusta. Ovulaatiokivut alkoivat kp8 ja nekin ekaa kertaa voimakkaat ja limaa tuli. Kp11 ne loppui ja kp 15-17 ovistesti plussalla vahvasti ja kivut ja limat megaluokkaa. Kuten raskaustesti. Kyllä. Kolme päivää pc:ssä pinkki viiva, kp16 melko selväkin. Tänään dpo10 ja testasin haamun. Jo muutamia päiviä sitten tuli tunne että olen raskaana. Koko kierron ajan olen kokenut toimivani oikein. Vastaavaa kiertoa ei ole ollut koko tuon yritysajan aikana. Kunpa tämä stressittömyys ja kaikki nyt antaisi tämän pysyä kyydissä!

Miksi ei hommattukkaan ehkäisyä? Mies halusi vielä ja ite myös. Nyt vaan hieman eri menetelmin. Kp1 lähtien olen kokeeksi myös syönyt: 3x omega, foolihappoa sekä babydisperiniä eli 50mg disperiniä. Luin paljon lapsettomuus puolen kirjotuksia ja kokemuksia ja nämä nousi useasti siellä esille. Ajattelin koittaa.. liekkö varsinaisesti ollut apua mutta ei ainakaa haittaa.

Laitan kuvaa tän aamun haamusta ja rukoilen että se vahvistuu. Ja laitan kuvan niistä oviksen aikaisista r-testi plussista, koska todella se on mahdollista.

Olipa vapauttavaa palata =).
 
Adell davidissa näen ehkä jotain :)
Empuska en mäkään näe mitään :/
Nelli jes ihanaa toivon ja pidän peukut pystyssä sun puolesta,odottelen sun kuvia :D

Mulla haamuilee pc ja david mut värittöminä ja cb:n digin tein eilen tunnin pidätyksestä ja olin juonut hirveesti ennen sitä ja pissa oli ihan väritöntä ja ei raskaana tulos siihen tuli. Nyt mietin et onko toivoa vielä jos tohon digiin oli liian laimeet pisut :D on se mentävä testikaupoille tänään sen verran kärsimätön mä oon!
 
Nelli juu ihan selvä haamuhan sielä kurkkii :D aika moiset noi ovisviivat :eek: tein itekkin tutkimustyötä viime oviksen aikana ja dippasin r-testinkin mutta ei mulle tullu siihen mitään. Kai se erilailla reagoi ihmisten kehot?
 
NeIHM, ihanaa kun olet päk <3
Ja ihan selvä haamu siellä kummittelee!!

Noniin, täällä kp1. Kiitos terot <3 aika kivuliaaksi vetää kyllä kieltämättä, ja mitä luultavimmin vuotaa kuin seula. Ai saakeli en kestä tätä kipua >.<
 
Voi NelHM haamuhan siellä! :)

Minäkin tuota disperiiniä söin viime kierrossa oviksen jälkeen kun lueskelin kaikkia mahdollisia apukeinoja.. 2 viikkoa ollu ranteessa 15x10cm mustelma kun kolautin sen johonki. Nyt en ole enää uskaltanu lääkitä itteäni..
 
Almond, mä kävin juuri äsken pytyn päällä jo yökkimässä kun olin aivan varma että yli tulee, muttei tullut. Ihan kamalaa. En uskalla liikkua sohvalta mihinkään, täytyy tässäkin vaan kiemurrella kivusta. No josko se särkylääke vaikka kohta auttaisi.
 

Yhteistyössä