Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaiset <3 =)

Asetyylisalisyyli haposta.. sitä ei tosiaan passaa käyttää jos hb on alhainen, on verta ohentava vaikutus. Miulla ku hb on korkea (150) niin uskalsin syödä. Ja mie söin iha kp1 alkaen.. en tiiä sit jos tuo kunnon plussaksi muuttuu ni lopetanko vai en. Kun monia on lääkäri kehoittanut jatkamaan pari eka raskauskuukautta. Ja nämä vain googlettamalla selvinneitä "faktoja" :D. No, selvinnee ajallaan jos tarvis.
 
Tervetuloa takasin nelhm :)

ON: niinku aikasemminki olen todennut etten tiedä mihin "vauvakuume ryhmään" haluan kuulua koska lapsia on jo itselläni paljon ja yritystä takana myös yli puoli vuotta.. Parempi kun poistun sitten kun menkat alkaa.. vaa aika vähä jaksan nytkään panostaa tänne tai muuhunkaan kirjottamiseen :ashamed: piinailijoihin kirjotan tätä kiertoa.. Nyt siis kp28/28-30 ja ei tietoa menkoista tai mistään muustakaan. testin teen sitten vasta kun menkat myöhässä viikon. aikasemmin en tee, koska mielestäni kohdallani siinä ei ole mitään järkeä.
 
Voi hookoo toivotaan teille pysyvää plussaa:)

Joo mäkin söin sitä siks kun hb n. 150. Synnyttämään lähtiessäkin oli vielä 139 ilman mitään rautalisiä kasvisruokavaliolla. (aloin kyllä raskaaksi tullessa syömään kanaa)

Muok. Punkusta tulee kyllä rautaa, ja sitä aion taas juoda seuraavan oviksen jälkeen viikon :)
 
Viimeksi muokattu:
HooKoo82, itsekin koen jonkinasteista identiteettikriisiä tuon "vauvakuume" homman suhteen. En koe varsinaista vauvakuumetta, koen lähinnä, että minun ja mieheni joukkueesta puuttuu pelaaja, joka olisi tervetullut kotiin. Kuullostaa ehkä samalta asialta eri sanoin, ja toki yhtäläisyyksiä löytyy, mutta kuitenkaan vauvakuumeiseksi en osaa itseäni nimittää. Olen kuitenkin huomannut olevani hätähousuinen testaaja ja malttamaton, joten tämä lienee oikea ketju minulle :)

Lisäksi tässä ketjussa on kiva ja kannustava ilmapiiri.
 
Täällä testattu tälle aamua negaa/viivanpaikkaa. Hohhoijaa alkais jo ne menkat kerta ei plussaakaan anna. On tää niin väärin, että lähipiirissä lapsia satelee niille jotka ei niitä ole edes halunneet ja ne jotka haluaa joutuu kärvisteleen pitkään :(

WP 001990 – KopioWP 001992 – Kopio

Onko jollain muuten kokemusta, että iltapissasta olis tullut selkeämpi viiva kuin aamupissasta?
 
Viimeksi muokattu:
NelHM kyllä näkyy haamu :)

On: Kp 3 ja eka greippi taas tähän kiertoon syöty. Aamu mennyt myös ilman kahvia, kun sen juomisen päätin lopettaa kun luin että runsaasta kofeiinista saattaa olla haittaa (kuten 100 muuta asiaa :))
 
Samhe Haaleeta näkyy.. mutta oliko testiajalla?

Jännä kui sofi ei ollu aamupisusta läheskään noin selvä ku nuo kaksi. Ei jäänyt epäilyksen varaan vaikka hentoja onkin. Mutta dpo10 ja olen erittäin tyytyväinen. Toivottavasti vahvistuu. Raskaana olen. Seuraava huoli onkin että 2 viikkoa vai 9kk kenties.. se kun ei ressillä kyllä miksikään muutu. Oireita on kyllä ollu jo pari päivää. Väsymys, mieliala vaihtelut (sanoo mies), pettämättömät hormoninäpyt mahassa niiku aina raskautuessa, valtava raudan maku suussa mitä en muista aiemmin näin voimakkaana, verta nenästä ja kannut herkillä. Ja otan vastaan ihan mitä vain jos se pitää pienen mahassa!
 
Voi ei adell :(

Päätinpä nyt vielä kokeilla tuota disperiiniä, kun tähän tarkoitukseen sen purkin hommasin. Jos nyt yritän olla kolhinatta itteäni :) lääkärissä kysyin siitä, niin näin pienellä annostuksella (50mg) ei pitäis olla mitään haittaa, tosin ei sanonut olevan hyötyäkään..
Digi testit laitettu tilaukseen :) tässä kierrossa alan tikuttaa jo heti menkkojen jälkeen, jos mun kierrot tosta ovuloimattomasta normalisoituus niin ei varmasti mee ohi :D
 
Adell, tervetuloa kerhoon <3

Hei naiset, mihin meidän kannattaisi hakeutua tutkituttamaan tämä koko homma? Yritystä takana nyt vuosi, hui. Ajattelin lähinnä mitä kautta kannattaisi lähteä toimimaan. Ajattelin omalle kohdalle josko clomeja olisi alettava käyttämään, mitä kautta ne saa? Gynen? En ole ikinä käynyt yleisellä gynellä vaan yksärin puolella. En tiedä miten tuonne gynelle edes pääsee. Huoh, turhauttaa nyt aika kovin.
 
Meilläpäin ainakin pitää varata tk lääkärille aika (ajanvarauksessa selittää tilanne), lääkäri taas laittaa lähetteen gynelle kait. Mulle lääkäri laittoi lähetteen naikkarille niihin lapsettomuustutkimuksiin samalla ja labraan kaikennäkösiä kokeita, mitä ne olis siellä lapsettomuuspolilla tarvinnu. Meni kai 3 päivää ja tuli puhelu et ens kesänä voi laittaa uutta lähetettä.
 
Voi mikä määrä testejä tänne tullut päivän aikana! nelHM, ihania testejä viivoineen, onnea onnea ja toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä kesään saakka :heart:

Mulle iski törkee viivakateus joten jaan tässä kuvan ovistestistäni joka on himpun vajaa plussa. Valitettavasti olin koululla kiireissäni koko aamupäivän niin en kerennyt aamupäivällä testaamaan, mutta luotan että ovis+ tulee illalla eikä ole mennyt jo :)



Ylhäällä siis Davidin ovistesti ja alhaalla Sofin :)
 
empuska Minä soitin aikoinaan ihan neuvolaan, jossa kävin sitten lääkärin pakeilla. Siellä ultrattiin munasarjat ja saatiin miehelle lähete simppatutkimuksiin. Sen jälkeen sain clomit ovulaation tueksi. Toisella kierrolla tärppäs esikoinen ja nyt tämä toinen heti ekasta kierrosta clomien avulla. :)

- Hopeakissa ja rv 8+4
 
Viimeksi muokattu:
voi adell, hitto että harmittaa sun puolesta :/ ittellä mennyt tää viikko ihan sumussa vastaavasta syystä mutta jotenkin nyt alkaa olo jo vähän kirkastumaan.

tsemppiä ja voimia
 
Kiitos kaisa27! Jotenki harmittaa niin paljo ku niihin testeihinki tuli niitä hailuroita niin ehti jo vähän iloita. Ens kierrossa pitää yrittää kovemmin ja yrittää olla testaamatta ennenku menkat on myöhässä. En tosin tiedä obnistuuko se. Ovistestit tilaukseen ja greippimehua ostamaan pitää lähtee!
 
Jeiii, ovis+ :heart: Kattokaa kuin kaunis :)



6 tuntii tuon edellisen testin jälkeen minkä laitoin tuossa aiemmin :) Iltapäivällä nusuteltiin niin ei ehkä nyt illalla enää jaksa mut aamusel vois yrittää ehtiä. :D

Huomenna illalla on sit vissiin hirmuset oviskivut kun piti viettää iltaa kavereiden kanssa pitkästä aikaa ilman lapsosta... Mut ei auta ku ehkä jäädä kotiin jos oon kauheen kipee niin saa mies mennä ilman minuu... :|
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene

Yhteistyössä