Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sarasofia Hieno plussa. Jos tuo on sofin liuska ni miulle se ei antanut kovin herkällä kunnon plussaa. Pc:ssä testiviiva imi värit ihteesä jo maanantaina mutta sofi anto samanlaisen tiistaina vasta.

Omanapaa. Uitin sofin äsken. Oli puolet aamuista vahvempi :O. Olo aika rauhallinen. Vaihtoehdot on hyvinkin tiedossa kuinka tässä voi käydä joten menee omalla painolla. Mie kun en voi mitään jos tämäkin menee kesken. Nyt vaan eri tavalla hyvä fiilis asiasta verraten kahteen epäonnistuneeseen raskauteen.
 
DPO 11 SOFI & PC

Vaikea uskoa. Olen niin onnellinen. Kyllä pakosti noilla rohdoilla on ollut tekemistä tän homman kanssa?! Tosin en ole toiminut oikein ennen tätä kiertoa. Voi mie sosisin täällä jokaiselle plussan! Erityinen lämmin halaus pidempää täällä mukana vaeltaneille. Joku mainitsikin kui tää palsta on mukava ja tukea antava. Se on <3.

No nyt mie alan herkistelee täällä.. plussatuulia ihanaiset!!!!
 
Onnea nelli <3 ihanaa!

Mitäs kaikkea sulla oli käytössä?
Itellä nyt multivitamiinit, foolihappo, kalaöljykapselit, vehnänalkio öljy, disperin ja oviksen jälkeen vielä punkku. Ainiin ja greipit tietysti. Nyt vaan toivotaan tulosta!

Miten ajoititte puuhailut ovikseen?
 
Kiitos <3

Mimmi Käytössä stressittömyys, normaalit kuukautiset ja ovulaatio kypsymiskipuineen plus kp1 alkaen disperin 50mg, foliren ja omega3 x 3 kapselia. Peitot heilu kyllä päivittäin oviksen aikaan ja muutenki ennen sitä joka toinen päivä. En tiedä mikä vaikutti mihin mutta uskon tuon kierron normaaliuden olevan kyllä isossa roolissa. Olin onnessani pelkistä runsaista ja pitkistä kuukautisista. Kp7-10 voimakkaat ovislimat ja jomot jotka kait kypsymistä koska kp 15-16 oli aivan mega ovuleissoni :D. Hyvä kun pystyin liikkua kivuiltani.
 
nelHM: Mulla on kans just tollase megakivut kun ovulaatio pamahtaa päälle, ai että kun ei pysty edes sohvalla makaamaan kun tekee niin kipeää, saati että pitäis liikkua, huhheijaa! Kauan sulla oviskivut kesti? Mulla menee sellanen 2-3 h yleensä kovien kipujen kanssa...
 
Mäkin sain toissakierrossa niin vahvan ovisplussan ja parin tunnin ilmeisesti irtoomiskivut :)

Edellisessä kierrossa ei tainnu olla ovista ja sitä ennen kierrot vaan alko pitenemään. Nyt odottelen jos nuo kierrot muuttuis siihen mun normaaliin 28 nyt :) toiveet korkeella. Nyt tavallista runsaammat menkat, mutta kohta mekin on selätetty ja pääsee ovista tikuttamaan :) aion alottaa jo kp 7 niin ei varmasti pääse menee ohi :)
 
Sarasofia Kovat kivut kesti nyt megalimoineen sen kp15-16 mutta irtoaminen tapahtu kp16 illalla ja sillo iha kamalat kivut tunti pari. Ja just niiden kipujen aikaa seksiä. Mullahan koko yrityksen ajan ei ole ollut mitään kypsymiskipuja tai kunnon limoja mihinkään aikaan. Että poikkesi kovasti nyt ovulaatiokin.
 
Sunflower11
Silloin kun oon testannut digillä ni tein samalla davidin testejä..
mulla ei noi davidit anna oikeaoppista ovisplussaa mut osaan kuitenkin tulkita niitä..

nää kuvat on otettu 2011 vuoden alussa muistaakseni. En oo paljoo digejä sen jälkeen tehnyt.




 
Onnea nelHM :heart: millos LA on?

ON: kp29/28-30 ei tunnetta alkaako menkat.. eilen jo luulin kesken kauppa reissun että nyt ne alko, mutta se oliki vetistä vv:tä.. Vähä tuikkii oikeeseen alamahaan, uskosin kelt.rauh. siellä valmistautuu menkkoihin.
 
Kiitos jälleen kaikille <3

Laskettuaika ois 7.7, esikoisen syntymäpäivänä =). Eli JOS tämä jatkuu normaalisti niin kesäkuun puolella syntys.. kaikki tullu 1-2 vkoa etuajassa. Mikä parasta! Miun paras kaveri oottaa kans 6+ viikolla esikoistaan. Saatas olla yhtäaikaa raskaana!
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Multa löytyy nyt kaapissa oottamassa, foolihappo + vitamiinit(raskaus ja imetys), greippi mehua kaksi eri purkkia ja omega tabut! Voiko foolihappoa syödä liikaa, tai voihan sitä mutta mitä siitä seuraa :D

Noissa vitamiineissa on foolihappoa ja sitten on erikseen foolia vielä.
 
Onnea plussanneille <3

Kysymys ovulaatiosta. Eli ovistestit antoi haaleaa viivaa kp 6-8. Tänään kp 8 ja äsken testi selvä nega??? Ovisoireina on turvotus, limat ja avonainen kohdunnapukka. Onko kg huippu siis menny ohi ja tänään tai huomenna on itse ovulaatio? Kierto mulla 25-29.
 

Yhteistyössä