Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mirhe mulla viime kierrossa (eikä tässäkään) oo pc:n testeihin tullu testiajan jälkeen yhtään mitään. Sitä edellisessä kierrossa selkeä haamu ilmestyi 10 min. jälkeen, ja raskaana en ollu (vai olisko ollu kiinnittymisyritys?). Apteekin omia oon tehny viimeks pari vuotta sitten ja silloin nega on ollu selkeä nega ja raskaana ollessa tuli haalea haamu testiajalla.
 
Äitivanhuksen aamu/yöpissi haamu. Kyllä kai tossa jotain näkyy mutta hitaasti, varmaan liian hitaasti vahvistuu. Kierrot on ollut mitä on eli mun arvio olis Dpo 15-16 rt 18.11 aamu Saisko taas kommentteja :) Lisään vielä kuvan muttaman minuutin jälkeen tulleesta haamusta, samasta pissistä siis, toi eka oli about 4 minuuttia. Nyt se on toki paljon selvempi, kun testiaika 5min on ummessa. aamuhaamu , lisään vielä yhden kuvan, en tiedä mitä näistä ajattelisin :( haamunen
 
Viimeksi muokattu:
Tässä minun testikuvia (kuivina), ylemmät dpo12 (päivä) ja alemmat dpo13 (aamu).

IMG 0175 (pc:n raskaustestit)

IMG 0176 (davidin ovistestit)

Aiemmissa onnistuneissa raskauksissa olen saanut haamulaisen jo dpo8, joten huonolta näyttää. Tässä kierrossa testailin puhtaat negat dpo8 ja 9. Seuraavan testin tein eilen päivällä (dpo12). Näin isot dpot jo, joten viiva on näille päiville aika haalea. Viiva ei edes ala muodostumaan heti, kun testin uittaa, vaan menee muutamia kymmeniä sekuntteja ennen kuin mitään alkaa edes näkymään, kuin toisinto parin vuoden takaisesta keskeytyneestä keskenmenosta. Ja vasta muutaman minuutin kuluttua viiva on noin vahva kuin kuvissa.
 
Yritin oikeen urakalla tiirailla kaikkien testejä, äitivanhuksella näkyy, muista en enää oo varma. Aloin näkemään kaikissa jotain kun tarpeeks syynäs :D Superaikasin Nutturuulla kyllä näkyis, jään jännityksellä oottelemaan uusia testejä!

Kaisa27, onnea :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Tätimoonika kyllä noissa mun mielestä aika selvä viiva noille päiville :) eihän jokaisessa raskaudessa välttämättä hcg nouse yhtä nopeesti :)

Äitivanhuksellakin selvä viiva :)

Onnea kaisa27!

On: Dpo 12. Raskaustestiä en tänään tehny eilisen puhtaan negan takia. Ovistestin ajattelin uittaa tänään jossain välissä :) huomisesksi viimeinen pc :) vatsa ihan sekaisin jo 8 päivää :( lämmöt ei ainakaan vielä oo laskenu, mutta en oo aikaisemmin niitä seurannu niin en tiiä miten ne mulla romahtaa..
 
En nyt sit ollenkaan osannut liittää kuvaa tyylipuhtaasta negasta. En muistanut kuinka voi ihminen jäädä kiinni negatiiviseen raskaustestiin, mutta te varmaan ymmärrätte ;)

Tämä on haettu jo roskiksesta ja katsottu luonnonvalossa ja halogeenivalossa ja varjossa. Käännetty joka päin ja tihrusteltu varmaan tunnin verran :D tämä toiminta naurattaa, nega surettaa :/

Vaikka ne odotukset oli olemattomat, niin toive oli niin kovin suuri. Nyt ehkä harmittaa eniten se, miksi mies antoi edes tämän toivon pilkahduksen, koska täähän ajaa mut hulluuden partaalle :/ jos se ei olisi "antanut toivoa" olisin vaan tyynesti elänyt normaalikiertoa.

MimSe dpo 11

Vielä P.S muoks.. Kolmannen kerran testin roskista kaivettuani raaputin kynnellä testipinnan lukukelvottomaksi, ei tartte enään roskista kaivella ;)
 
Viimeksi muokattu:
MimSe siun kuva ei näy (tai siis linkki).

Mie en ymmärrä yhtään. Ennen tänne liittymistä miun kierto oli 28 päivää. Menkat alkoi aina joka neljäs lauantai-ilta klo 19 maissa. Tänne liityin kun kierto venähti 31 päivään. No nyt se on 17 päivää! Eli menossa kp3/17-31. En ymmärrä. Limakalvot oli kierron ajan tosi kuivat ja rinnat kipeät - mitä ne ei olleet edellisessä pitkäksi venyneessä kierrossa. Siis mitä tämä nyt oikein on?
 
Voi kun toivoisin, että kaikki olisikin hyvin, mutta paha aavistus on minulla. Jos tämä olisi ensimmäinen raskaus, niin ehkä voisin olla vaan onnessani. Mutta kun himotestaaja olen kolmessa edellisessä raskaudessa ollut ja kohdallani on edellisessä hyvin menneessä raskaudessa hailakka haamu näkynyt jo dpo 8 ja viivat pc-testiin ilmestyneet päivä päivältä hyvin. Tätä edeltäneessä kkm:ssa viiva ilmestyi testiin yhtä huonosti kuin nyt, melkein minuutti täytyy odottaa, että jonkunlaista viivaa alkaa näkymään. En tiedä voiko hcg vaihdella noin paljon eri (normaalien) raskauksien välillä samalla ihmisellä?
 
Täällä ollaan! Taustalla oon lueskellu teidän juttuja ja tiiraillu kuvia. :) Hieman rauhoittunu sitten julkisten haukkujen..;) Ei vaan oikeesti, soittelin tänään neuvolaan ja katotaan nyt mitä tuleman pitää. Terkka siis soittelee minulle puolen päivän jälkeen ja sitten mietitään mihin varataan aikaa tai kirjoitetaan lähetettä tms. Minun raskauksien seuranta siis tapahtuu aina äitipolilla neuvolan lisäksi, perussairaudestani johtuen. Eilen tein viimeisimmän pc:n..viivat tasavahvat noin suurinpiirtein. Eipä niistä tosiaan voi päätellä mitään tällä hetkellä. Ultra sen sitten kertoo, kunhan sinne asti päästään. Ajattelin kyllä tekaista tänään tai huomenna vielä digin, koska tulee se viikko edellisestä. Josko se olis noussu siihen 3+?!?

tätimoonika mä ymmärrän tuon sun epäilyksesi. Mulla siis sama juttu..vaikka viivat on vahvostuneet mutta aikaisempiin raskauksiin verrattuna hi-taas-ti. Ja viivan muodostuminen tosiaan kestää aikansa. En tiedä sitten onko se vaan nuiden pc:n testien ominaisuus nykyään. :confused: Toivotaan, että sullakin viivat vahvitstuu ja raskaus jatkuu loppuun asti! :heart:
 

Yhteistyössä