Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mie oon jotenkin aina olettanut että tietynlainen "panikointi" raskaustestin plussan jälkeen on ihan normaalia.... Varmasti jos itse saan plussan testiin iskee sekavat fiilikset vaikka kuinka ollaan lasta toivottu ja yritetty! Kaikki se pelko/toiveet ym. Konkretisoituu siihen plussa testiin ja alkaneeseen raskauteen... Itse ainakin mietin välillä jo nyt että miten sitä jaksaa taas kaiken alusta kun esikoinen jo "iso" jne... Eikä nämä pohdinnat nyt tai jos joskus plussan testiin saa tarkoita etten lasta haluaisi tai toivoisi!
 
Mua ärsyttää suunnattomasti etten päässyt edes piinailee tässä kierrossa :( Vielä ei oo kuukautiset alkanut kunnolla mutta lima/verivuotoa tulee vähän. Joten eiköhän ne ala parin päivän sisään..
Niin ymmärrän. Miekin oottelin, että ahkeran pupuilun jälkeen pääsen ehkä viikon kahden päästä testailemaan. Mitä vielä! Kierto jäi 17 päivän pituiseksi...:stick:
 
sohvi35
Oli tallessa viime kuussa tehdyt "haamut" kuvina ja ei ne kyllä lähes noin vahvoja ollu. Ja niitä piti enempi tihrustaa "oikeesta" kuvakulmasta. Mutta tässä ei auta taas kuin ootella ja uitella :LOL:
Häiritsee vaan limavuoto jonka seassa on veriviivoja, if you know what i mean? Ja alavatsan menkkajuilinnat. Mutta jos tuo toteaakin ihka aidoksi plussaksi niin on jättehappy :heart: jos ei niin sitten ei..
 
Voi MiNalo <3 toivotaan, että ultrassa näkyy elämää!! Mulla itellä esikoisessa ei ollut mitään oireita, etten osannut edes epäillä raskautta. Tein silloin ihan tylsyyksissäni testin ja plussa pärähti. Oireet alkoi vasta apauttiarallaa rv10+. Toivotaan sulle samaa :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Kiitos kaikille ihanan kannustavista sanoista! :heart:

Vähän kuvasaastetta taasen. Ompahan itelle muistissa täällä kuvia jos joskus vielä samoja asioita pähkäilen.
Tän päivän sofi näyttää tältä: 20141118 193015

Ja tämä tehty 4 päivää sitte eli 14.11.:20141114 110748

Ja kuitenki digi näytti vain 2-3..mutta toisaalta, kun sain kuopuksesta digiin 3+, liuskatestiin sain kontrollia selvästi vahvemman. Eli kyllähän tää jää siitä..noh, torstaina oon toivottavasti viisaampi.
 
ihan esimmäiseksi: tsemppiä ja/tai onnea kaikille!

toiseksi, yritetään pitää täällä tsemppaava ilmapiiri, netti on täynnä sellaisia keskustelupalstoja, joissa toisia haukutaan ja yksittäisiin sanavalintoihin tartutaan negatiivisessa sävyssä. me olemme kaikki tulleet tänne hakemaan tukea joten annetaan vain sitä toisillemme :)

kolmanneksi, eilen sain hienon viivan herkällä testillä kp 29/30, tänään normivahvuisella testillä tuli myös melkein kontrolliviivan vahvuinen viiva! vitsi kun en osaa laittaa tänne kuvia kännykästä, mutta ehkäpä pärjätään ilmankin :D
 
sohvi35, mua varoteltiin täällä aiemmin että sofeissa ois selkeet haamuset aina teki missä kierron vaiheessa vaan ja iteki sain haamuja viime kierrossa ja olinkin heittämässä ne loput testit rodeen, MUTTA David ja pc haamuili myös joten se oli ainakin selkeesti kemiallinen raskaus eli sofi näytti sen mitä pitikin. Katsotaan mitä tässä kierrossa. Voisin vaikka huomenna aamulla kp8 kunniaksi kusasta sofin että näyttääkö mitään :D
 
MiNalo Toivottavasti kumminkin kaikki olis silti hyvin! Pakko sen verran komentoida, että testasin esikoisesta ekan plussan jälkeen ties kuinka kauan pc:n testeillä, enkä koskaan saanu tasavahvoja viivoja,vaikka tein aamupissasta JA iltapissasta. Kaikki kuitenkin sujui hyvin ja nyt tuo 1v 1kk neiti höpöttelee pinnasängyssään iltahöpöjä. <3 Testasin myös tässä uudessa raskaudessa samaisilla pc:n testeillä ja tällä kertaa tasavahvat viivat tuli tosi nopsaan. Joten siis voi olla myös raskaudesta kiinni, eikä vain ihmisestä ja aiemmista kokemuksista. :) Uskon, että toivoa vielä on varmasti. :hug:

Nuihin purnaamisiin en ees kommentoi sen kummemmin mitään, koska tiiät itsekkin, että sun takana seisoo todellakin iso joukko tukemassa. :kiss: Taustalla lueskelee monet ja tällä hetkellä aktiivisista lähes jokainen on sun kanssa samalla puolen viivaa. :) Kyllä se aika paljon ihmisestä kertoo, jos jaksaa valittaa jonkus täysin tuntemattoman ihmisen testeistä netissä..

Plussatuulia joaiselle! :heart:

p.s. Np-ultrassa kaikki hyvin. <3 Ehkä minäki alan rauhottua ja nauttia hiljalleen tästä odotuksesta, kun keskenmenonki riski vähenee koko ajan. :)

Terv. Hopeakissa rv 12+1
 
Hopeakissa toivotaan että ois kyse vaan erilaisesta hcg:n nousussa eri raskauksissa. Kiitos tsempeistä! :) kyllä tuollaiset tarinat luo toivoa, enemmän kuin arvaatkaan. Ihania uutisia sinulla kerrottavana! Oikein ihanaa masunkasvatteluaikaa! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Noniin, täällä mennään kp 28/28.. Vihdoin! Oireiluja ei niinkään ole ollut, välillä vasemmalla alavatsalla nipistää, ja vv jatkunut oviksesta lähtien runsaampana. Pari päivää ajattelin vielä jaksaa odottaa, jos sitä viikonloppuna testailisi.

:heart: plussatuulia!
 
MiNalo Kiitos paljon! :heart:

Adell Ihan varma en ole, että näenkö. Monesti vähän pienemmistä kuvista on helpompi hahmottaa haamulaiset. Jos kovasti suurentaa, mahdollisen "raskausviivan" reunat hämärtyy ja silmä ei tavota. Tsemppiä tikutteluihin! :)
 

Yhteistyössä