Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
äitivanhuksella näkyy selkee viiva :)
Onpas oma kierto nyt omituinen. Normaalisti vuoto kestää 5päivää erittäin runsaana, nyt kesti päivän ja nyt vuoto melkeinpä jopa loppunut... Odotan innolla, että saan alkaa testailemaan himona :p
 
sohvi35
Mua ärsyttää suunnattomasti etten päässyt edes piinailee tässä kierrossa :( Vielä ei oo kuukautiset alkanut kunnolla mutta lima/verivuotoa tulee vähän. Joten eiköhän ne ala parin päivän sisään..
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Täällä digi sanoi toostamiseen "raskaana 2-3". :( Joten eiköhän se ole taputeltu tämä homma. Mut pääsen torstaina neuvolan kautta lääkärin juttusille ja toivon mukaan ultrattas samalla. Sittenhän se pukkais lähetettä lääkkeelliseen tyhjennykseen, kun ei tämä mun kroppa tajuu alkaa vuotamaan! :'(
 
Mä myöskin ihmettelen kuinka tähän ketjuun tullaan epätoivoisena voivottelemaan kun on VAHINKO tapahtunut kun niin moni sitä plussaa omaan testiin toivoo :( Multa ei valitettavasti heru myötätuntoa kun digitestin tulos ei ollutkaan +3. Anteeksi vain :(..
 
Mauh Arghh, nyt mä kyllä ärähdän! Lähtökohtaisesti tämä raskaus oli joo vahinko ja järkytys! Mutta minä en ole voivotellut sitä täällä sen ekan viestin jälkeen! Ainoastaan oon murehtinut ja surrut, kun viivat ei vahvistu ja digin viikot ei nouse. Oon aavistellut tuulimunaa tai keskenmenoa alusta saakka, mutta en silti toivonut niin käyvän. En vain ole missään vaiheessa sallinut itseni iloita tästä, koska aavistin ettei kaikki ole kunnossa. Anteeksi vain, mutta en minä kaipaakaan myötätuntoa ihmisiltä, joilla selvästi on väärä näkemys tästä asiasta.
 
Anteeksi kaikki muut tilanteeni perään kyselleet. Mun ei ois pitäny näköjään tähän ketjuun tulla päivittämään uusia tietoja.

Todella toivon teille jokaikiselle plussaa testiin ja pysyviä sellaisia! :heart:
 
Olisit voinut asian ilmaista toisin :), kun siitä viestistä käy ilmi että oot ihan hukassa sen plussan kanssa. Hienoa jos nyt oot sujut, voin siis toivottaa tsemppiä että mahassa joku pieni pesää rakentaa vaikka digi ei antanut toivomaa +3.
 
Joo ihan mahtavaa jos jonkun onnistuu alkuun täysin rinnoin iloita ja hyppiä onnesta, kun saa ylläriplussan testiin vauvan ollessa 4 kuukauden ikäinen ja taustalla sektiosynnytys. Mäkin olen vaan ihminen. Toki oisin voinu huudella asiasta jossain muussa ketjussa tai vaikka perustaa ihan oman ketjun "voivottelulleni". Mutta kuten aikaisemmin sanoin, täällä on monia minulle "tuttuja" ihmisiä niin tämä oli se ensimmäinen paikka mikä mieleen juolahti. En silti millään tavalla tarkoittanut pahaa ketään kohtaan. Onneksi useimmat ei sitä niin ymmärtäneetkään. Tottakai ajatukseen tästä raskaudesta on ehtinyt totutella ja kuten jossain viestissä sanoin etten missään nimessä edes harkitsisi raskauden keskeyttämistä muuta kuin pakottavista lääketieteellisistä syistä. Mutta nythän te, jotka olette arvostelleet mun tekemisiä, voitte olla tyytyväisiä kun ei tästä tullut mitään.

Toivon tän olevan viimenen kerta kun mun täytyy itseeni oikaista. Ja jos jollakin on vielä ilkeää sanottavaa aiheesta, pitäköön mölyt mahassaan!
 
Yllättävää että näö närisijät ei sitten juur muuta kirjoitakaan kuin sen märinän..
Mäkin sain paskaa niskaan kun erehdyin sanoo että annetaan lapselle lupa tulla.. jännä ettei siitäkään sitten kuulunut muuten.

Minalolle tsempit.. toivotaan parasta vaikka tuntuukin huonolta.
 
pisamapeikko kiitos! Joo joku kumma tarve ihmisillä ruveta arvostelemaan muitten sanomisia..ja tosiaan eipä ne, jotka tänne on enempi kirjoitelleet, harrasta toisten mollaamista. On vähän enemmän tietoa asioista..
 
Viimeksi muokattu:
sohvi35
Ärripurrit pitäköön mölyt mahassaa ja antaa ihmisten voivotella mistä vaan! Ei pitäis teijän hanuria kutitella. Minalo saa multa ainakin täyden sympatian, näkihän sen viesteistä kuinka peloissaan/hukassa ja hätääntynyt hän oli.

Äsken tein hennosta vuodosta huolimatta raskaustestin. Oikeasti nyt kp 21/28-32. Oviksen tikutin. Sofiin tuli testiajalla hentoinen haamu. Näyttääkö noi sofit aina haamua vai voiko tää olla sitä itteään?
 
sohvi35 kiitos myös sinulle! :heart: Mulla ei oo noista sofeista kokemusta muuta kuin nyt kun on tullut selkee plussaviiva. Mutta ei kai se turhaan haaleeta viivaa antais ja vielä kun testiajalla tuli. Laitahan kuvaa? :)
 
Miten ihmeessä joku voi sanoa noin julmasti toiselle - siis ettei heru myötätuntoa. MiNalolle :hug: ja paljon tsemppiä, toivottavasti asiat kuitenkin lopulta menee parhain päin!

Sohvi35, sofeihin en ite ainakaan oo saanu minkäännäköstä viivanpaikkaakaan, ennen tuota positiivista. :)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
heartlove näyttää värikertymältä joka on jämähtänyt tohon testiviiva paikalle ja levinnyt..mä oon saanu joskus pregcheckillä samanlaisia. Noi halppistestit saattaa joskus toimia huonosti, niin ikävää ku se onkin. Sulla kuitenki vasta dpo 11. Aikaa on vielä saada plussa. Toivotaan että niin käy! :)
 
sohvi35
Eiku mun kp on 24/28-32.
Näytin miehellekin ja tokas heti OHO kun normisti annan ohjeet "kato täs valossa ja kuvakulmasta mielellään käsillä seisoen" :D
Yritän laittaa myöhemmin kuvaa :)
 

Yhteistyössä