Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Zipuliinille vahvistumista!!

Ja Cristal ja 4R älkäähän ny..vielä on pienet päivät menossa.

Ja juu jotkut testit kai antaa herkästi jotain väärää mut käsittääkseni silloinkin olisi kyse jostain virtsan epäpuhtaudesta tms. Mut en mie faktoja tiiä...viksumpaa olisi testata myöhemmin mut silloinhan tää ketju olisi turha :D
 
Kyllä mäkin nään puhelimella selkeesti hailuran tuossa zipuliinin testissä! Vahvistumista sinne!! :heart:

cristal3 ja neljänruusu?, komppaan Tammityttöä; älkäähän nyt manailko siellä!! Himotestaajien perusluonteeseen kuuluu positiivisuus, ainakin oman mielen positiivisuus, menkkoihin asti!! Aina on toivoa, eikä saa lannistua! :hug:

Mä tilasin tänään sitten 42kpl ovistestejä raskauskeijusta, sopi hyvin mun budjettiin ja eiköhän tolla määrällä pääsee ainakim alkuun? :D Testailut alotan kyllä heti pari päivää menkkojen jälkeen. Vai millonkohan se kannattaa alottaa?! Mul ei mitää käryä noista testeistä. :whistle:

Ainiin, tärkein meinas unohtua: mun hyvä ystävä on vähän sellanen hörhöilyihin uskova noita. Halus kattoa mulle mitä Tarot-korteilla on sanottavana tähän vauva projektiin. Useemman mutkan ja kysymyksen kautta, kortit ja joku kysymysheiluri ilmoitti, että meille syntyy poika vuoden 2015 aikana. Muutama kierto siis aikaa... ;)
Muuten mä en noihim juttuihim uskois yhtikäs, mutta tiedän, että moni, ehkä liiankin moni, asia mennyt niin kun kortit on ystävälle kertonut..spookya!!
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Pisamapeikko oli testiajalla, mutta ei noista enää oikein tiedä.. en tosiaan luota tähän hommaan.. kolmesta olen saanut jo 3 päivää ennen ihan selvän viivan.. laitoin ihan huvin vuoksi niin on sitten muille esimerkkinä jos vuoto alkaa millaisia voi pregchekillä saada vaikka ei olisi vahvistetusti raskaana..
 
Cristal on kyllä selvästi vahvistunut!! Uskon kyllä vahvasti että olet raskaana tai jotain yritystä kiinnittymiseen on vaikka vuoto lopulta alkaisi!!! Ja eikös ne sano että jokainen raskaus on erilainen joten älä vielä luovu toivosta!
 
Nutturuu: Mulla oli jäätävä influenssa tuon kierron aikana.. kuumetta ja hirveä yskä ja nuhaa.. liekö se häirinnyt kiinnittymistä.. huomenna on menkkojen alkamispäivä eikä tuon vahvempaa niin en oikein osaa luottaa.. yritystä on varmaan ollut kun tuhruvuotoa oli kp20-23.. mutta jos ei nyt niin toiste sitten :)
 
Cristal kyllä sää oot raskaana! Selkeesti vahvistunu viivat! :)

Täällä hätähousuna testailin heti ku testit tuli postilaatikkoon. Nyt siis ehkä dpo5-7 mutta minkäs teet :D 2h pidätyksestä ei yllättäen tullut muutakin viivanpaikka, väristä en ole varma. Jospa nyt kun pahimpaan himoon on saanu testattua niin malttaa oottaa pari päivää seuraavaan testaukseen.

Tiedän, että huomenna sormia syyhyttää testata :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Samhe ihana kuulla että muutkin sortuu hyvin aikaisin testaamaan :) mulla oli ovis välillä la-ti, en osaa kerrankin ihan sata varmaksi sanoa että mikä päivä... Mutta siis tänään tuli postissa testit ja jo syyhytteli että joko huomenna voisi tehdä :LOL:

Cristal siispä toivotaan parasta ja pelätään pahinta :heart:
 
Tuo adrenaliini on kyllä niin tuttua, samoin pettyminen. Tuo maltti taas on kaikkea muuta kuin tuttua! :D

En kestä tätä piinaa! Välillä toiveet tosi korkealla ja on aivan varma että nyt tärppäs! Ja välillä taas tulee epätoivo ja itku ku tuntuu ettei taaskaan onnistu ja meille ei ikinä tuu lasta! :(
 
Samhe saako kysyä mikä sun tilanne on? Oletko pitkään yritellyt vai miksi näin? Iso halaus silti *halaa*.. mä suht helposti tullut raskaaksi, mutta keskenmenoja on takana myöskin varhaisessa vaiheessa.. pelkään myöskin, että tämä ei olisi tuulimuna kun yhden kokenut.. siinä sain plussan tosi myöhään ja viikolla 6 alkoi raju vuoto :(
 
Cristal saa toki kysyä :) ehkäisy jätettiin pois helmikuussa2014. Käytin siis nuvaring rengasta ja kierto meni aika sekaisin sen jälkeen. Eihän tuo vuosi oo vielä pitkä aika yrittää kun moni yrittää kauemminkin :) vauvakuume on ollut jo pitempään. Ehkä tähän oloon ettei meillä ikinä tärppää vaikuttaa se että tuntuu kaikki tutut ja kaverit raskautuvan tosi helposti. Nyt joulun aikana oli kolmella koulukaverilla pompannut vauvamasu näkyviin. Toki oon onnellinen heidän puolestaan, mutta oishan se kiva jo itsekkin saada :)

Toivotaan että siellä ois vaavi oikeassa paikassa ja hitaasti tummuva viiva johtuu jostain harmittomasta jutusta :)
 
Cristal, miustakin nuo siun viivat on selvästi tummuneet. Ei voi ikinä tietää.. eräällä kaverilla oli aikoinaan n. Kuukauden menkat myöhässä ennenkuin testi näytti plussaa. Jokainen raskaus on niin erilainen:) hänelläkin siis useampi raskaus jo takana
 

Yhteistyössä