Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea Zipuliini! :heart:

Mulla on jotenkin aika samanlaiset fiilikset Cristal3:n kanssa, ahistaa ja hirvittää. Tänään kp 28/27, viime yönä aika voimakkaat menkkamaiset kivut, mutta minkäänlaista vuotoa ei näy. Jostain ihmeen syystä en testannut eilen enkä tänään. On vaan niin epävarma olo. Tissikivut jotka alkoi oviksen aikaan helpottivat jo joitakin päiviä sitten, mut nyt ne on tulleet takaisin, joskin lievempänä. Tää on vähän kummallista kun yleensä sattuu enemmän tai vähemmän sieltä oviksesta menkkoihin asti. Jos päivällä ei täti tule, niin ehkäpä testaan illansuussa sit kuitenkin... Tai jos oikein sissi oon niin jätän huomisaamuun...! :D
 
Naamiolammas: mulla yhtä hailuraa näyttää ellei enemmänkin haalea kuin osassa.. clearbluehen jäi jotain, mutta ei sitä saanut vankittua niin kuin pitäisi. Tänään pitäis alkaa menkat tai huomenna. Mitään menkka vuotoa ei ole, mutta eiköhän ne ala kun tuo viiva niin haalean haalea jo aamulla otetusta..
 
Kp21/28
Oon kännyl taas ni en saa kuvaa liitettyy. Laitan myöhemmin. Kävin testin tekee ja kyl se viel negaa oli ehkä viivan paikka mut smarketin testi normia..
joo kello 12.16 ja makoilen vielki sängys ku yksinkertasesti nukuttaa.
Aamulla herätessä alapäässä pakotusta??
Valkovuoto edelleen todella vetistä.
Ja sitten oikealla alamahassa repäisevä vihlasu ja jäi jomottelee vähäks ajaks. Lämpö 36.9.

voiko näin vainoharhainen olla?
suunnitteilla oli kuitenkin hakea nytten kouluun eikä tehä vauvaa et ei oireet pitäs tulla haaveilun takii. Kai.
 
Viimeksi muokattu:
Heipähei kaikille, ja ihanaa alkavaa uutta vuotta<3 Onnea plussanneille, vahvistumisia haamuille ja tsemppiä muille.

Täällä hiljaiseloa elellyt.. parisuhde aikalailla vaakalaudalla, omalta osaltani.. Miehen mielestä suhteessamme ei ole mitään vikaa.
Tuntuu vaan, että se jokin puuttuu. Rakkaus hiipunut ystävyydeksi, intohimo kadonnut, emme kunnioita ja arvosta enää toisiamme. Eikä kumpaakaan edes kiinnosta tehdä parisuhteen eteen mitään. Pidämme toisiaan itsestäänselvyytenä.
Itse näkisin itselleni parhaaksi lähteä omilleni. Mutta en osaa miettiä vain itseäni. Mietin kokoajan kuinka mieheni sitten pärjää, enkä haluaisi satuttaa häntä. On todella ahdistava tilanne. Olen henkisesti aivan poikki ja väsynyt tähän.
Mieheni on minulle saatanan tärkeä ja rakas, mutta enimmäkseen ystävä tasolla.

Ja päivänselvää, vauvantekohommat/haaveet ovat jääneet taka-alalle. Voimia ja tsemppiä teille muille. Olette ihania.<3
 
Neljänruusu mulla nyt dpo10. Ja samanlaisen erittäin haaleansinisen viivan minäkin sain eilen tuohon clearblueen, vahvistui illalla ja tänään aamulla, ja tänään siis pc ja digikin samaa mieltä asiasta. :)

tervetuloahaikara on hyvin hankala tilanne sinulla ja miehelläsi. Toivottavasti saatte asiat selkeytymään.
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Mie kun en ole varma olenko ovuloinut myöhemmin. Laskurin mukaan ovis olis ollu vasta 3-4 päivä, jolloin sain ovistikkuun selvimmin viivan. Eli JOS olisinkin ovuloinut vasta myöhemmin niin sillon olis vasta dpo 7 nyt. Mie sain tuon kolmosen kohdalla samanlaisia hailuroita myös, selkeä plussa ja digiin plussa vasta 4-5 pv ennen oletettuja menkkoja.. just selailin vanhoja kirjoituksiani :D

Tuo ei ollut aamupissasta tehty, tein ennen kahta päivällä.. no, ei auta kun toivoa et vahvistuu :) jotenkin uskalsin innostua vaikka hailura onkin, kun se ilmestyi testiajan sisään, sama homma noissa pc:n liuskoissa. . Jospa se huomen aamulla olis vahvempi :'D
 
Hitto tuo kamera sekoilee.. en saanut otettua tuosta reilu tunti sit tehdystä pc:n liuskasta kuvaa, ei tarkentanut ollenkaan.. mutta taas testiajan sisään, itseasiassa jo reilun parin minuutin päästä hahmottui heikko viiva.. vahvistui ajan myötä, näkyi jo hämärämmässäkin.. en sit tiedä, mut miulla edellisillä kerroilla ku tein tuolla testillä, ei näkynyt noinkaan selvästi, viivanpaikka (tai mikälie) ehkä silloinkin hahmottui ja sitäkin sai etsimällä etsiä minuutti tolkulla :) saapi nähdä, miten on... jännittää jo hieman, mut on toki liian aikaista arvuutella mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä vaaleanpunaista valkkaria pongattu pyyhkiessä.. menkat ne sieltä taitaa kutsua.. jos ei nyt tärppää niin taidan kesän lopulle jättää tärppi haaveet ja keskittyä tähän hetkeen.. :) onhan mulla kolme ihanaa arvokasta lasta ja nuorin 1w11kk.. <3 Harmittaa toki, mutta kaikella aikansa ja paikkansa ^_^
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
cristal3.. mut hailura kuitenki. etten nää omia.! mää ajattelen kyl et varmaa viivan paikka ku on sellaset halppis s-marketin testit kyseessä.! :)

Hirmusta tää jännäily ku ei tää enää oottaako et olisin raskaana vaiko enkö. :) raskaus aika on nii ihanaa ja lapset on nii ihanii. vaikkakin koulu taas siirtyisi jos lapsi tulisi. :/

en tiiä millon kannattas uutta testiä tehdä. :) en kuitenkaa malta ootella siihen asti ku menkat pitäs alkaa.! :) :popcorn:
 
No en sit malttanut kuitenkaan odotella vuotoa tai huomista aamua ja testasin pari tuntia rakossa olleesta päiväpissasta, oli hirmu laimeekin vielä. Ja enkä minä siinä nyt millään opilla enää mitään hailuraakaan näe.. =( Menkoista ei kuitenkaan mitään tietoa. Äärgh, jollain opillahan se on huomiseen aamuun jaksettava... =/
 

Yhteistyössä