Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hah.. n iin se on kuulkaa täälläkin tehty eka testi.
Terveisiä vaan täältä dpo 5:sta... :p
Kuvankin otin, mutten viitsi sitä liittää, kun se oli ihan kyllä puhdas nega. Valkoinen viivanpaikka vaan loisti testiajalla ja sitten muuttui koko höskä valkoiseksi sitä kontrolliviivaa lukuunottamatta.
Eli nyt näyttäisi PC toimineen ihan hienosti :)

Seuraavan kerran testaan aikaisintaan sunnuntaina aamulla.. mut hulluutta sekin on, vasta dpo 7.

Cristalilla
minunkin mielestä selvästi vahvistuneita viivoja! Tsemppiä!!
 
Pienessä kuvassa saatan olla näkevinäni jotain.. mietin tein pc:n nyt illalla ja olin melko varma että näin siinä jotain, mitä lie..? Viivoja silmissä... :) voi kunpa vois olla testaamatta edes pari päivää. Täysi mahdottomuus. .Tilasin tänään 20 liuskatestiä ku oli niin halpoja yhden digi myös myöhempää ajatellen, jos viivat rupeis näkymään nii vois tehdä:)
 
Heips minä uutena täällä. Kuumeilen olenko nyt tullut raskaaksi yhden päivän tietoisesta suojaamattomasta peittojen heiluttelusta.. mulla nuvaring käytössä ja 23.12 illalla pitänä laittaa rengas paikoilleen mut unohin ja laitoin aamulla ja tottakai jouluaatto yönä 24.12 sit illalla heiluteltiin peittoo ja muistin jälkikäteen et hups täytyi käyttää kumii viikon ajan tässä tilanteessa... no eipä siinä. Kyl se 4jäs lapsi saa tulla mun puolesta jos nyt tän yhen yön takii haluu tulla. :)

Ja tosiaan mie en tiiä oikeen miten noi dpo t menee mut ovis kaiken jären mukaan ois pitänä olla siin joskus 3.1 limavuodon peristeella. Joo ja etovat olot alako 1.1 luulin et oksennus tautia mullekkin pukkaa ku sukulaisissa kiertää tauti ja mahassa vaa kiers ja nieleskelyytää.

No ei se tauti tullu mut nää pahat olot vaa jatkuu.
iltaisin jumalaton närästys.
Rinnat turvonneet eritavalla kun normaalissa kierrossa (rintsikat ahistaa)
lämmötkin näköjään koholla ku huvikseen mittasin aamulla 36.7 .. normi on alle 36..
Ja valkovuoto on ihan vetistä tuntuu et lorahtelee välillä housuun, pakko pitää pikkuhousun suojaa.

onkohan muuta. Menkkojen pitäs alkaa 17.1..
ai nii nukahtalen päivällä istuilleen välil.


testi otettu 9.1 päivällä parin tunnin pissiltä. aamulla teen uuden kun on tasan viikko siihen ku menkkojen pitäs alkaa. hätähousu minä :) (2ekaa tyttöjä testi näytti selvän plussan viikko ennen menkkoja.. 3mas poika näytti selvää plussaa vasta viikon odotettujen menkkojen jälkeen ja yks kesken meno kans näytti vasta viikon myöhäs selvää plussaa. : ) mitä mietä te ootta tosta testistä onko selvä nega?
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, lauantaina kp 27. Ovistestissa oli torsti-iltana kovasti väriä, nyt perjantaina taas selvä nega, heh. Toisaalta nyt pitäs olla jo loppukierto eli väriä jo senki puolesta kai ovistestiin tulee helposti.
Alkaa tosissaan turhauttaa tää menkkojen odottelu. Tuntuu niin varmalta sen suhteen että tärpännyt ei ainakaan ole. Mutta jos maanantaihin mennessä ei ala niin kaipa sitä voi vielä yhden raskaustestin tehdä, viimeksi nega testattu viime maanantaina muistaakseni.
Vähän huolettaa että entä jos menkat ei ala vaikka ei raskaana oliskaan, solis niin paha merkki ku pco taustalla kuitenki kummittelee....Vaikka ei kai vielä pitäs huolestuu ihan normimittaselta kierrolta ainakin vielä vaikuttaa.
 
Huomenta!

Tätä aamua pidemmälle en saanut hillittyä itseäni :LOL: perhoset testi vain oli todella pettymys.... Niin kapea liuska, että tiirailun ilo kyllä menee kokonaan!!! Hyvä että tuosta testistä mitään näkisi ennenkun on tasavahvat viivat....

Kuva ihan vain sillä että miten kapea testi on :(
image

No saa "hyvällä" omalla tunnolla huoletta testailla nuo testit nopeasti pois kun en niistä tykkää :D

Muoks. Ei tuosta kuvasta sitä kapeutta hyvin näe.... Mut niinkuin esim. Pc:n testi olisi puolitettu....
 
Viimeksi muokattu:
tämmöinen pc tänään! :eek: heti testiajalla tuli ja clearblueen samanlainen haalea plussa kuin eilenkin. Pc oli eilen vielä ihan täys nega. Ja tässä pari minuuttia testiajan jälkeen.

cristalille tsemppiä. Jospa pääsisit pian uuteen kiertoon jos viiva ei kerta vahvistu.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei ainakaan ole viivat vahvistunut :'( alkaispa ne menkat sitten.. kyllä hcg nousis nopeampaa kuin mun haalurani jos raskaudesta olis kysymys.

Nutturuu: mitäpä sitä turhaan liian kauan odottelemaan vaan testiä kehiin ;)

Nozzalle: kaikki on mahdollista, mutta ei parista unohduksesta välttämättä tule kun yleensä tulee vuotokin ensin kun hormonaalinen ehkäisy lakkaa vaikuttamasta. Kuvaa ei näkynyt mulle puhelimen kanssa ainakaan :)

Zuhina: Täällä menkkoje odotellaan.. toivotaan että sulle ilmestyis plussa ennemmin kuin menkat :)

Leonella: kyllähän tuossa kaksi viivaa on.. ehkä hiukan sotkuisen näköinen tuo toinen.

Cisu: ehkä aavistus jotain näkyy, mutta en luottaisi vielä tuohon.. itse niin monta hailuraa saanut..:/

Neljänruusu: toivon mukaan testissä ennemmin olisi, kuin viivat silmissä ;)
 
Voi ei kirjotin pitkän viestin ja se hävis!!

Kellehän olinkaan kommentoimassa... Nutturuullako se kapea testi oli? Ne on tosi ärsyttäviä, eihän ne pysy edes hyppysissä!

Leonella selvä viiva, mutta sofit kuulemma antaa noita, joten aika näyttää miksi sinun viiva muuttuu.On kyllä tosi selvä minun silmään joten aika surkea testi jos tuo ei ole oikea viiva!

Mulla testit toimi oikein hyvin tässä kierrossa. Ei mitään haamuviivoja mihinkään. Eka pelkkää negaa, eilen clearblueen haalea plussa, mutta pc edelleen niin nega ettei sitä huvittanut edes tihrustaa. tänään sitten pc selvästi haalean punainen viiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Zipuliini ihana haamu sinulla <3

Tosiaan oli kyllä tosi pettymys nuo testit mitä tilasin.... Pitää katsoa tilaisiko jotain muita testejä vielä vai kiukkuisista noiden kanssa tämän kierron! Jotenkin hitaasti väri edes niihin levisi... Viivanpaikka eivät ihme kyllä kuitenkaan näyttäneet, tosin eihän noista sitä kunnolla näkisikään :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Zipuliini
Onnea Zipuliini!!!! :) mikä dpo nyt kun plussasit digiin, anteeksi jos olet jo aiemmin maininnut, en muista.

Mie koitin tuskastumiseen asti lisätä tähän kuvaa, jonka muokkasi tänään.. kameran salama hämää niin paljon, luonnossa tuossa ainakin viiva näkyi selvemmin.. Kokeilen nyt näin, jos ei näy, niin ei sitten näy! Nyt siis dpo9 .. luultavasti. .

DSC 3753~2~2
 

Yhteistyössä