Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
ohhoh... oletteko muka tosiaan sitä mieltä :D itse en meinannut nähdä mitään! edellisen kerran kun tein testin niin se oli kyllä PAAALJON vahvempi ;) (siis edel. raskaudessa)

pitää venata pari päivää ja tehdä oikein hormonikylläisestä aamupissistä seuraava :D ooohhh
 
Mielipiteitä kaipaan.... Mä tikuttelen ovista toisen kerran ikinä ja nyt käytössä sofin puikot. Alotin tikuttelun kp7 jo kun tuli kirkasta limaa ja sain tällaisen:
image
Ei kuitenkaan plussa vielä vai?! Nimittäin nyt menossa kp12 ja tuo viiva haaleni seuraavina kiertopäivinä. Viime kierrossa plussan sai kp17.
Mua nyt hämää tuo viivan vahvuus ja se jos plussa sattu jo meneen vaikka kp6 ennenku alotin ees testaan. Ja voiko ovis tulla ees niin aikasin?
 
Cisu. Veikkaan että ovis on tulossa. Mullakin tuli joskus menkkojen jälkeen suht tumma viiva ja limoja mutta ne kai on jotain menkan jälkeisiä limiksen haikuja. Sitten tikku haaleni ja nyt se alkaa taas tummua. Sama kävi viime kierrossa kp9 limoinen päivineen, oikea tumma ovisplussa tuli vasta kp22-23. Ja ei, hyvin harvoin ovis voi olla tuolloin. Tai jos on niin munasolu on suurella todennäköisyydellä viallinen eikä sulla olisi edes limakalvot kunnossa mihin kiinnittyä. Odottelehan rauhassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Laitan tähän oman testisarjan. Kaksi ylintä n. dpo12, seuraava dpo 13, sitten dpo 14 ja viimeinen dpo 16. Ei ihan vielä tasavahvaa, mutta vahvistuu. Mitä mieltä olette?


Samhelle pahoittelut :(.

Blue-bell plussalta näyttää :).

AnyHope ihan hyvältä tuo kai näyttää, sulla jopa vahvempi kuin tuo mun dpo 14. Toki nuo mun jo kuivuneet paitsi alin on tuore :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: blue-bell
Blue-bell: Onnittelut ! kyllä siihen munkin silmään viiva näky!
JA kaikille muille tsemppiä, onnea, halit! (olen vähän laiska lukemaan aikaisempia viestejä, anteeksi, anteeksi!)

Edellisessä kierrossa ei harmittanut kun hippasen menkkojen alku, maanantaina kun alko niin tuntu ihan ku olis romahtanu koko maailma. Reagointi tais johtua siitä kun olin IHAN varma että nytnytnyt. Mutta eipä juu, en taida tuntea enää ollenkaan tätä omaa kroppaa. No odotellaan että vuoto lakkaa ja sit uutta yritystä kehiin! Ei me tässä kuitenkaan mitään kauheaa stressiä vielä oteta asiasta kun ei nyt kuitenkaan olla ihan kauheasti yritetty :)

Pakko kysyä, kuinka monelle on käynyt niin, että kun on sovittu/alettu yrittämään niin vauvakuume on laantunut?
Itselle kävi, ennen kun miehekkeen sain suostumaan vauvan hankintaan, oli vauvakuume ihan kamala, itkin aina kun kuulin kavereitten/tuttujen onnellisista uutisista, mutta nyt iloitsen kaikkien muiden vauvoista (pientä vauvakuumetta siis toki on, mutta hiukan on helpottanut!)
 
  • Tykkää
Reactions: blue-bell
Kisikisi: mie luulen että halvemmat testit antaa helpommin viivanpaikkoja, eli hinta vastaa laatua. Ite tosin sain viime kierrossa apteekin omalla kans viivanpaikkaa mutta saattaa liittyä tammikuiseen keskenmenoon. Esimerkiksi davideilla olen saanut selvästi plussan mutta toisaalta selvästi viivanpaikkoja. Sekä liuskalla että puikolla. Mutta viivanpaikka on väritön ja sen ihan selvästi erottaa plussasta jos ei kato vaaleanpunaiset viivalasit päässä niinku minä monesti. Tässä siis vielä kuva davidin puikkotestin antamasta viivanpaikasta.

DSC 1389
 
Viivojen vahvistumisesta moni huolehtii sitten kun ne on viimein ensiksi siihen testiin saatu...

Tänään rv 5+4 ja nyt vasta viivat yhtä vahvat. Viimeksi testasin tiistaiaamuna 5+2 ja eivät olleet yhtä vahvat... Eli hyvinkin hitaasti voi näköjään nämä liuskat tummua. Ottaen huomioon että plussasin rv 3+3 digillä jo

 
Jennimarjaana meillä esikoista yrittäessä vierähti sen verran aikaa että kuume oli välillä tosi kova ja välillä turhautuneena oli sitä mieltä että en mä mitään lasta enää edes halua. Nyt taas vauvakuumetta välillä vähän hillitsee esikoisen huonosti nukutut yöt ja sitä seuraavat kiukuttelu päivät. Miettii että huh jos tässä nyt olis vielä vastasyntyny lisäks (yk 12 menossa)..
 
Mullapa negaa edelleen, eikä plussaki kyllä muutu. Luget lopetettu ja uutta kiertoa kohti. Tällä hetkellä oli yk2. Muuttohommia edessä ja ajattelin pitää taukoa yrittämisestä jonkun aikaa :) Saan tästä liikaa stressiä ja pettymyksiä. Ehkä se onnistuu kun ei ajattele ja kun tuon tissin saa kuopukselta pois :) kevät jos joku keventää mieltä ja tuleva kesä. 2wee uhmaikä myös hiukan vie vauvakuumetta pois :D tsemppiä kaikille. Siirryn taustailemaan. Plussa tuulia kaikille :)
 
Vetistä vv, jopa limaa.. nippaa ja viiltää muniksiin ja alamahaa juilii/painon tunne.. tissit kipeytymään kuten vko ennen menkkoja..

*En tunne mun kroppaa!! Mitä tää on jos ovuloinnista ei voida puhua.. kasvattelua vasta??Entä loppukierron limis..*

Raivostun jos joudun syömään yhenkin clomikierron vielä!
 
oohh no kai sen toivonkipinän voisi antaa syttyä! kahta viivanpaikkaa tuskin samassa paketissa voi olla? sitä paitsi kuivuttuaan ovat minusta punertavia haamuja..!

kuvassa kuivuneet
eilinen klo 16-17
tänäaamuinen klo 9
rfsuja

voih niin paljon tsemiä kaikille joilla vaan kestää :((( on se niin epistä että toivomisen määrällä ei ole mitään vaikutusta raskautumiseen. yrittäkää (jos se on mitenkään mahdollista) olla stressaamatta, se on pahinta!

blue-bell
 
Viimeksi muokattu:
niin ja.. jos plussaus nyt pysyisi vain ja vahvistuisi mielellään, niin mitä missä raskaustestissä on mielestänne paras hintalaatusuhde? entäpä onko mitenkään mahdollista päätellä mitkähän raskausviikot mulla voisi olla meneillään kun ei ole kuukautisia ollut tm jälkeen...
 
empuska, voihan tuo edelleen vahvistua, mun silmä näkee ihan selvän haamulaisen! Mä laitan ainaki viel peukut pystyyn :) Miten pitkät kierrot sulla on?

Mulla ei oo olot parantunu... CRP ym. kaikki ok. Ja siitä verikokeena tehdystä raskaustestistä, joka oli negatiivinen... Noh, lääkäri sano tänään että niillä on käytössä vain -/+, ei mitään numeerisia tuloksia! :O Ja näyttää "samana päivänä kuin kuukautisetkin myöhässä" - niin herkkä siis eli se siitä että täydellä varmuudella tietäisin :LOL: Aattelin nyt vain ootella kuukautisia, saa nähä milloin tulevat, aiemmat kierrot mulla aina vähintään 30 pv. (Nyt kp 28, dpo 15.)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä