Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Blue, kyllä se nyt vaan taitaa olla sitä itseään! Onnea ihan hirmuisesti ja toivotaan että viivat vahvistuu, hyvältä näyttää ainakin nyt.

Lukka, on vähän vaikeaa arvioida noita kierron pituuksia kun heittelee päivät ihan 28-40 -.- mutta kyllä ne yleensä taitaa olla jotain reilun 30 päivän paikkeilla olla.
 
  • Tykkää
Reactions: blue-bell
Joo, olipas kurja kun tuo ei ollukaan mikään tarkka ja täsmällinen tulos.. :( Eivät vain kuulemma tarkemmin tuolla testaa kun eivät hoida erityispuolen potilaita. Noh, sain samoihin testeihin kontrollit jos ei tule parempaa oloa ja/tai kuukautisia.
 
Huoh, alan jo luopuu toivosta. Kerrankin tuli ovis aika varmuudella (ainakin testin ja lämpöjen perusteella), muta sen ajankohtaan nähden kierto ilmeisesti jäi liian lyhyeksi... tai sitten joku muu kämmäs, tiedä häntä.
yk5 ja kp2 jej.
 
Kuumeisesti miettinyt aloitanko terot tänään jos en saa uusinta ultraa.. vai oottasko vaan ovis+..
Tänään kp15 ja ultran varmaan saisin kp18.

Jos follit ei näyttänyt siltä että ovis ois tulossa niin tuskin ihan heti olussaa testissä ois.
Äh.
 
Osaisko joku sanoa onko normaalia ja lisääntymisen kannalta vielä suotuisaa kun mulla näkyy nyt tulevan pitkä luteaalivaihe? Nyt siis kp 29, dpo 16. Toki voi jo kyseenalaistaa olenko edes tunnistanut ovulaationi oikein mutta kovin yksiselitteiset merkit silloin oli :O
 
En ole lukenu/kuullu että pitkästä olisi ainakaan haittaa. Ainakin 16pv on ihan normaalin rajoissa. Sitten taas jos se alkaa venyä siitä niin ovista ei ehkä ole tapahtunut ollenkaan ja loppikierto venyyy siihen kunnes limis vuotaa yksinään. silloin käsittääkseni puhutaan tyyliin yli 40vrk kierroista. Onko sulla ollu koko ajan lämmöt koholla?
 
Joo sain kun sainkin ultran pienesti vaatimalla maanantaille.. silloin kp18.. jos siellä ei oo mitään nähtävissä, että oisko ovis tulossa niin pitää keskustella letroista ja terolutin aloittamisesta..

On meinaa ihan kivat kivut muniksissa, että en enää itekään tiiä mitä tässä tapahtuu.
 
Ei vieläkään vuotoa muuten, hoksasin juuri :) Eilinen kaamea PMS-tyyppinen ketutuskin jäi eiliseen... Eikö ne lämmöt kuitenki pysy ylhäällä kuukautisiin asti? Todennäköisesti kuukautiset kuitenki tulossa koska yhä plussat huutaa poissaolollaan.
 
Mahtuuko mukaan yksi neljännettä yrittävää. Mun mies ei ymmärrä mua ja mun testaamista.. :whistle: Olen 36v ja lapset -98, -00, -09. kkm rv 15+5 heinäkuussa 2013 ja toinen kkm rv 4-5 mahdolliset kaksoset kesäkuussa 2014. Nyt sit eletään helmikuun loppua 2015 eli yk on yli parissa vuodessa kertynyt. kp 27/31-36 ja ovis antoi hymyn 16.2 mut krampit tuli 18.2 että olisko ovis ollut vasta silloin. Kysynkin nyt kun tää mun testaaminen on lähtenyt ihan lapasesta että olenko ihan normaali.. :ashamed: Jep, olen testannut nyt raskauskeijun herkillä liuskoilla ja apteekin omilla.. tuleeko niihin viivanpaikka? Jonkun verran ehdin lukea teidän tekstejä mutta tätä on niin paljon et kaikkea en kyllä ehtinyt lukee. :p Toivotan kaikille plussatuulia ja plussan jo saaneille tarrasukkia!

Muoks. On tässä kierrossa ensimmäistä kertaa otettu hormoni arvot verestä.. viimeisimpien tulosta en vielä tiedä. Eka otettiin kierron 3-5 pvä ja toka 20-22 pvä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä