Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Theran tervetuloa :D! Mitä kokeita sulla on otettu? Alku ja loppukierrosta otetaan vähän eri juttuja :)

Mäkin saan ovistestiin aina viivan. Ehkä joskus oletetun oviksen jälkeen oon saanu melkein blankon testin jostain suht laimeasta pissasta mutta muuten etenkin alkukierrosta tulee selvää viivaa. Ja välillä saattaa käydä melko tummana ja sit vaaleta ja sit vasta menee jossain vaiheessa tummaksi.

Empuskalle halaus!

Nääh. Mä alan kyllästyä jo. Kp 14 ja olen tuhlannu varmaan 15 ovis tikkua. Ja vielä tod näk melkein kymmenen päivää tikutusta edessä :( eikö ne keksis jotain kestomallia että ei menis luonnon tuhlaukseksi :D Se sylki juttu on niin sekava että siihen en luota yhtään. Teen sitäkin tässä rinnalla ja välillä tulee palloa ja välillä melkein saniaisia ja sit taas mitä sattuu eikä oviksesta oo merkkiäkään. Pyh
 
Mä vaan soitin neuvolaan meitin tädille ja kysyin siltä lähetettä että katsoisi prolaktiinin mut lääkäri oliki halunnut ottaa liudan muitakin testejä. Sen verran labrassa kysyin kun tuntu että meni putkilo putkilon perään että mitä. Hoitaja sanoi että perusveerenkuva. kilpparit ja hormonit.. eli ei mitään hajua mitä kaikkea sieltä on otettu. Kun alunperin epäilin että olisi prolaktiinin liikatuotantoa.. mut ne alkupään arvot oli viiterajoissa. Loppukierrosta en tosiaan vielä tiedä... :rolleyes: Täytyy kysyä terkkarilta maanantaina..
En oo muuten minäkään koskaan ihan tyhjää ovistikkua saanut. Aina siinä jotain kaksi viivantynkää on.
 
Eli ovulaatioplussaan vaaditaan vahva viiva kuten se kontrolliviiva tms? Aattelin testata oman ovulaationi seuraavassa kierrossa :) Lähinnä testaan tunnistanko sen itse ollenkaan oikein. Nimim. kp 29, dpo 16.
 
Theran ei se olekaab. Se mittaa LHta ja estroa. Se toinen viiva on LH ja toinen estro. Oviksen tullessa Lh viiva vahvenee ja estrogeeni viiva haalistuu. Joten sen huippu päivän kohdalla viiva voi olla kovinkin erilainen eri.kerroilla. Kirjoitin täsyä tonne ovistestiketjuun. Eli noissa tikuissa ei oo ns kontrolli viivaa niinku perus testeissä :)
 
Theran. Ounou :D ootko varma ettet oo raskaana jos plussan antoi ;)!?
Apteekin omaan sain selkeän viivan viime kierrosta mutta ilmeisesti se reagoi ovikseen koska sitä edellisessä testasin eikä siihen tullu loppukierroSsa mitää vaikka kuinka Vääntelin. Joten ainakaan mä en oo saanu niihin koskaan mitään turhaa. Hoidoissa sain pp8 samankaltaisen viivam ku toi mistä sanoin mutta silloin se merkitsi raskautta ja vauva siitä harmahtavasta hennon pinkistä suurennuslasiviivasta syntyi :D. Täällä mono sanoo saaneensa one stepiin yms turhaa viivaa mutta mä olen kai niin hormoniton että mulla on testit pysyneet blankoina ilman raskautta. Ainoa oli CB se plus/miinus tikku johon sain kahdesti ohuen viivan ja veritesti oli puhdas nega
 
No mä mietin kun olen tehnyt tätä tausta työskentelyä eli siis surffannut netissä vauvapalstoilla lukemassa ja moni noihin saa ovis+ raskaana mut omalla kohdalla en jaksa uskoa että olis niin hyvä tuuri. :p Ja apteekin omiin saan jonkun ihmeen hailuvan viivan mistä hädin tuskin erottaa että siinä on jotain. Jos katsoo ne kuuluisat viivalasit päässä niin sit näkyy. Huomen aamulla teen seuraavan apteekin oman. Ja koska siis olen himotestaaja niin löytyy predictor early ja elivo sekä digi tuolta vielä. :D Eli noi liuskat saattais viivanpaikoilla herjata mut apteekin oma olisi luotettavampi?
 
Theran, laitahan meille uteliaille kuvaa :p Siis raskaustestistä nyt ainaki!

Kai se on pakko tehä huomisaamuna itekin, näinpä vain kp 29 ja dpo 16 kohta ohi. Ei hämmästytä niinkään tuo kp vaan dpo, epäsäännöllisiä kiertoja ollu ennenkin ja vasta yhet kuukautiset kuitenki esikoisen syntymän jälkeen reilu vuosi sitte. Kaikesta sitä näköjään saa revittyä elämäänsä jännitystä ja draamaa :D
 
Sain niinkin vaikeasti kuin lisäämällä kuvat koneelle ja sieltä aijaalle ja näin.. huoh..onko jotain nopeampaa tapaa lisätä kuvia puhelimelta tänne palstalle? :headwall:

Teetkö Lukka kanssa huomen aamulla testin?
 
Heissan. Kyllä mäkin Lukka sulla näen viivan. :) Toivotaan että vahvistuu. Ja Cisulle onnea ovisplussasta. :)
Mä eilen yritin puhelimella mut en löytänyt linkkiä mistä voi lataa ja plus tää mun puhelin on ihan etana.

Tämän aamun tuotos 28.2.2015- 001

Nyt siis kp28/31-36 ja dpo vissiin 10 en oo ihan varma. Et onkohan tässä enää edes mahiksia.. :headwall: En jaksa enää odottaa kun tätä yrittämistä ja epäonnistumista on yli kaksi vuotta. :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä