Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Cisulle onnea o.plussasta!

Theran..en mäkään näe viivaa mutta toisaalta dpo10 on suht aikainen :) muoks. Kuivassa näkyy jotain! ?

Pisamapeikko. Toivottavasti toi nyt tarkoittaa jotain:) mikä kp?

On: CB digi vilkuttaa 4 päivää hymiöitä. Ensin siitä innostu mutta nyt alkaa tympiä. Tavan liuskat on haaleaa negaa.
 
Okei eli voi hyvinkin mennä viime kiertoon eli lähemmäs 20 päivää se oikee viiva. Pah. Oliko sulla kaikKi noi päivät limoja jne? Ootko nyt tehny ovistestiä ton r.testin lisäksi? Se apteekin oma aukeaa ihan helposti vaikka veitsen kärjellä longottamalla.
 
Hyvinkin voi mennä se 10 tikkua. Ja jotain limoja pongasin mut oon niiden kanssa ollut kyllä huono. Nyt vasta parina kuukautena kiinnittänyt huomiota niihin. No mä yritin ruuvarilla sitä auki.. :p

Muoks. unohdin vastata. Siis multa loppui ne ovistestit niin en oo ovistestejä tehnyt enää.
 
Viimeksi muokattu:
Heh kiva kun joku muukin roikkuu täällä. .. Välillä ihan hävettää kun on taas koukuttunut tänne palstalle :D
Pisamapeikko milloin sulle oli se edellinen ultra? Olikos se niin et lääkärin mielestä loppukierron limis ja ei folleja? Outoo jos lääkäri ei nähnyt onko ovis tapahtunu. Se keltarauhanen kyl näkyy ultralla. LH piikki toki voi tulla ilman irtoavaa munasoluakin. Mut toivottavasti nyt ens ultra kertoo enemmän. Toki jos ovis olis tulossa niin limiksen pitäs näkyä kolmikerroksisena estrogeeni vaikutteisena eikä tiivistyneenä. Tosin jos ultrassa näkyi tiivistynyt limis niin se tarkoittaa et sulla on keltarauhanen toiminnassa. Mikään muu ei sitä sellaiseksi kuulemma tee. Hmm..
 
Viimeksi muokattu:
Niih. :D Nyt hoksasin miten ne puikot saa auki ja vieläpä ehjänä niin että saa takaisin kiinni. :p Eilinen testipuikko oli tuolla jemmaan jäänyt niin katsoin sitäkin niin kuivunut aika selkeä viivanpaikka. Vähän lilahtava väriltään. Niin siis mä olen ihan varma että apteekin omissa on pakko olla viivanpaikka. :D Mitkä mulle sit ilmestyy. Harkitsin jo että lähen hakee niitä lisää apteekista mutta siinä vaiheessa taidan olla vaan hullu... :ashamed:
Mä taidan jatkaa tätä palstan kahlaamista läpi että tiedän ehkä vähän paremmin missä mennään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Theran. En tiiä mä en saanu toisaa kierrossa yhtään mitään siihen. En vaikka väänsin minkä ledin alla viikon verran. Nyt ennen viime menkkoja tein ovistestin kp22 joka oli todella tumma. Sit kp23 se oli jo tummempi ku konttolli. Luulin et olenko raskaana. Tein päiväpissasta apteekin oman johon tuli just kuivuttua harmaalila ihan selvä viiva joka näky ilman vääntelyä. En sit tiiä oliko mulla tosiaan ovis vasta sitten ja testi reagoi. Seuraavana aamuna PC r.testi oli ihan puhdas nega ja ovistesti haalu. Eli mulla on molemmat kokemukset. Oon tehny aikoinaan tota apteekin omaa enkä oo ikinä saamu mitään ilman raskautta. Mut en tiiä onko ne muuttunu sitten. No, mut sulla on loppukierto menossa. Joten kaikki on mahdollista. Mittaas lämmöt mitä ne näyttävät :)!? Ja kuvaaaa :D!
 
Taas vähän epätarkka kuva.. jotenkin kun yrittää tuolla sihtaa tuolla kameralla.. mut tosiaan se eilinen testi 28.2.2015 007 Ja pyydän anteeksi tätä kuvasaastetta... Miehelle joka ei edes näe lähelle kunnolla ja plus ei oikein käsitä tätä testaamista on melko turha näyttää ja noilta teineiltä en jostain kumman syystä viitsi kysyä että näkyykö teille viiva. :D
 
Theran, hyvin ymmärrän, ei tulis itellekään mieleenkään alkaa pohtia miehen kans näitä muista nyt puhumattakaan :D Me ei edes haluta kenenkään tietävän mistään yrittämisistä kun ei oo kiva sitte kun kysellään joko-joko. Eihän sitä tiiä kauanko menee tai saako toista ollenkaan niin en halua kertoo. Enkä miehelle näytä haamuja, pettyis vain turhaan :( Pitemmittä puheitta jotain viivaa sun testissä on! Jännittävää seurata, sulla on tässä jännät päivät! Et toki tätä varmaan itse tiennytkään :D

Mua vaivaa tää menkattomuus :( Ja nää dpot, omien havaintojen perusteella dpo 17, ööh..? Missä mättää, eikö tullu ovista? Eihän siinä jos olisin raskaana mut kun testit näyttää vain olemattomia hailuroita. Mulla oli nuorempana PCO:ta, kurja jos taas tuota vaivaa vaikka nyt olenkin paljon terveempi muuten :(
 
Viimeksi muokattu:
Lukka vähän sama juttu..ei jaksa kuunnella sitä että johan teillä on niitä lapsia että mitä te nyt enää lisää. Joten en tuttujen kuullen puhu. Ja noista haamuloista tai viivanpaikoista en viitsi miehelle edes kertoa eli siis testaan paljon ennen kun mies tietää ettei sekin sit innostu. Ja plus tuntuu sit niin tyhmältä että JOS siinä jtain näkyy ja menkat alkaa niin kiva taas selitellä että ei vieläkään.
Lukka muuten kun sulla on aika selkeä viiva oletko digiä ajatellut kokeilla?

Kyllä mä huomenna taas testaan.. ei osaa olla testaamattakaan..
 
Mun mies on sellanen ettei se viivoista innostu edes silloin ku oikeesti on mitä näyttää :D. En mä näitä mun muka --viivoja ikinä näyttele. Hoidoissaki oli tummat viivat ja aina se vaan totes että nojaah..katsellaan mitä ultra näyttää ;)

Mä en ole myöskään kellekään puhunu meidän haaveista kolmannen suhteen. En jaksa sitä viisastelua siitä että pitäs tyytyä siihen mitä jo on ja olla onnellinen että on ylipäätään saanut lapsia.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ai luoja mä sitten kans väsynyt tuohon että ole onnellinen jne.. mutta kun MÄ HALUAN!! Ja olen kyllä onnellinen jo olemassa olevista.. siispä ei myöskään puhuta ja jos joskus tärppi käy niin ei kerrota kuin vasta kun ihan pakko eli alkaa näkyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Siis ihan sama juttu.. ei kerrota ennen kuin on pakko eli kun näkyy. en jaksa kuunnella ja katsella niitä ilmeitä että vieläkinkö.. : /

Tammityttö Joo no ei tietenkään nyt sillain innostu kuin minä etenkään nyt kun on noi kaksi keskenmenoa peräkkäin. Odottelee varmaan kanssa ultraa.. niissä oon aina ne huonot uutiset kuullut

mähän en siis vuotanut ollenkaan eikä mitään kipuja. Eikä oireettomuuskaan sillain kummastuttanut kun 12 rv np ultrassa oli silti ihan vilkas sikiö vaikka en asunut pää veskin pöntössä. Eikä muitakaan oireita ollut.

p.s. vieläkin lukematta osa ketjusta. nyt keskittynyt tähän loppupäähän että tietäisin vähän ketä meitä täällä on jännäämässä. Ja pissimässä tikkuun. :p
 
Viimeksi muokattu:
Mä kun äidilleni avauduin meidän tilanteesta ja kerroin että käytiin lapsettomuus tutkimuksissa niin vastaus oli että eihän me olla lapsettomia ja on vielä näköjään paljon aikaa tehä lisää lapsia (äitini raskaana rv 36 :)) ei vaan voi ymmärtää kun kaikki lapset saanu alkunsa vahingossa..

Ja miehelle kun näytin puol vuotta sitten viivanpaikkaa niin sanoi et nega toi on. Ei kyllä innostu kun vasta jos monessa testissä jotain näkyy..
 
Theran, ei mul oo digejä... vielä ainakaan! Ostan jos tulee kunnon plussa. Katoin et oli niin kalliita etten viitti tuhlata turhaan :( Huomenna toki aamu alkaa PregCheckillä :D Ei kyllä ole ollenkaan raskautunut olo enää, huonot olotkin meni ohi.

Tammityttö, eipä olis mahotonta että ovulaatio olis vain ollu myöhemmin, selittäis ton dpo:n. Enämpi vain pelkään tässä sitä että ei olekaan vielä kroppa ja hormonit tasapainossa raskautumista varten :(
 
Pisamapeikko. Se on kyllä ärsyttävää. Mulla tekee näköjää myös PC ja rfsu sitä. Viime kierrossa tuli PC sitä ohutta tummaa joskus kp 12-18 jolloin vaihdoin rfsu testiin. Ne antoi puhdasta haaleA viivaa ja vasta 22 alkoi rfsu tummua ja kp 23 tuli se tumma plus.. Nyt toi RfSukin kävi kp 12 siellä tummalla ohuella mutta nyt taas haalistuu. Eikä ovista todellakaan ole ollu. Miks ovistesti ei voi tummeta asteittain niinku r. testi :D olisi paljon selkeempää. Pyh.
 

Yhteistyössä