Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mie en kestä :headwall:



Sain siis tiistaina roskishaamun, keskiviikkona en testannu, torstaina nega ja eilen tuli testiajalla jotaki hienonhienoa. Tännään tämmönen kuppanen :(
Hanskat tiskiin, olishan sen pitäny jo alakaa näkymään!

E: sama kuivana. Siis wondfo.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, nyt pääsee taas enempi yrittämisen makuun täällä tän kierron osalta :) Tässä lauantainen ovistesti: kp5
Vielä kun saisi ensi viikolle varattuaa vihdoin gyneajan niin pääsisi sieltä apua kyselemään yrityksen tueksi... jospa tällä kertaa pääsis ihan paikan päällekin eikä taas tulisi tekstaria että lääkäri sairastunut kuten kahdella viime yrityksellä. :p
Saa nähä onnistunko selvittämään sille asiaani niin lyhyessä ajassa kuin mitä perusgyne ajat nyt on... hmh.
 
Heippa naiset!

Mitäs mieltä olette tästä testistä? Mun mielestä näyttäisi positiiviselta, mutta on eka testi tässä kierrossa ja epäilen, että on testissä vikaa :D testi tehty aamupissasta ja menkat siis 1-4 päivää myöhässä, vähän kierron pituudesta riippuen..



-Miinuska15
 
  • Tykkää
Reactions: Matueve
Kääk, tein toisenkin testin ihan laimeasta pissasta ja siihenkin tuli viiva! Tosin yritän olla innostumatta liikaa, kun on niin alkutekijöissä.. Tietääkö joku muuten voiko PCO vaikuttaa raskaustestin tulokseen? Minulla siis PCO tyyppiset munasarjat ja pitkä kierto (n. 40 pv) mutta ikinä aikaisemmin ei ole raskaustestit näyttäneet mitään ja ovulaatiotestitkin näyttää positiivista vain 2 päivää kierrossa..

No pitääpä käydä ostamassa digi ja tehdä se huomenna aamulla, niin saa varmistuksen :)
 
Onnea onnea Miinuska!! :heart:

Kylläpäs tänne tulee nopeasti juttua. Matueve Niinhän se on, että kun jaksaa odottaa niin kyllä se selkeä plussa sieltä pärähtää jos on pärähtääkseen. Mutta kun ei jaksa oottaa siihen järkevään testipäivään, vaan pitää testata jo niiiin paljon ennen kun edes kuukautisten pitäisi alkaa. Ja kaikki viivanpaikatkin niin mielellään mieltäis plussiksi :/

Pregcheck, testiajan sisään tänäaamuna. Dpo10. Mitä sanotte?

 
miss_piggy
Mulla oli eilen illalla niin sairaan kipeä maha munasarjojen kohdalta, tai muljahteli todella inhottavasti ja tärinänä tuntui koko aika että ei pystyny mihinkään sänkytouhuihin.. Ei tehnyt mieli pätkääkään ja edelleen tuntuu alamahassa jotain. Eli joko nyt on joku super-ovis päällä pitkän kierron kunniaksi tai jotain muuta. Pitäis varmaan aamupissaan joskus uittaa r-testi mutta en usko että tää nyt raskaudesta johtuu vaan kyllä taitaa ovista olla edelleen, ja kp on 40 :D
 
Miinuska onnea! Hyvältä näyttää!

Hei onkoteillä kokemusta siitä että kohdunnapukasta tietäis onko raskaanavai ei? Oon teksteihin törmäilly tuolla eetterissä jonkunverran, mutta näyttääolevan monenlaista kantaa asiaan. Tietty päälle vielä arveluttaa semmoinen paikkojen'ronkkiminen'. Vaan eikös ne ammattilaisetkin siitä jotain ennusta esim gynekäynneillä yms?
 

Yhteistyössä