Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heipä hei!

Olen lueskellut tätä pinoa aina silloin tällöin ja mietin, että täältä saattaisi löytyä kokemusta testitukun raskaustesteistä. Tein aamulla positiivisen testin:

Sitä nyt vain mietin, pitäisikö tuon viivan olla vahvempi, kun tuo testi on 10 herkkyyttä ja mulla olisi menkkojen pitäny alkaa viikonloppuna. Selvää ovisplussaa en saanut, mutta vahvimmista viivoista laskettuna nyt on dpo14. Onneksi noita testejä on muutama niin voi tarkistaa, alkaahan viiva vahvistua. Olihan niin, että hcg tuplaantuu joka toinen päivä?
 
IMN
Kiehinen Noissa one stepeissä ja muissa halpisliuskoissa viivat vahvistuu toodella hitaasti, joten ei kannata huolehtia. Hcg kyllä tuplaantuu joka toinen päivä, mutta varsinkin alussa erot ovat niin pieniä ettei viivassa välttämättä näy isoa muutoata. Joka tapauksessa hienon plussan oot saanut, onnea! :)

Miinuksellekin onnittelut vielä digiplussastakin! :)

).( dpo6 ja pyörin sängyssä miettimässä tekiskö testin.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
IMN: Kiitos onnittelusta ja uskonvahvistuksesta! :) Ehkä siksikin epäilyttää tää raskaus, kun mulla ei ole vielä ollut mitään oireita. Esikoisesta ja kuopuksesta oli oireita, joista aavistelin olevani raskaana, nyt ei ole kuin välillä käväissyt joku olo ja mennyt samantien ohi.
 
Täällä kerettiin viikon ajan iloita plussasta, kunnes sit perjantaina alkoi hurja vuoto ja kivut. Eilen kävin päivystyksessä ja keskenmenohan se oli :'( itkin niin paljon! Viikkoja ei kerenny olla ku tasan 5. Mutta ei se auta, tästä on vaan noustava ja lääkärin luvalla uutta yritystä putkeen vaan :) hirveeltä tuntui, kun niin kovasti lasta on toivottu pitkään. Paljon tarrasukkia plussanneille, olen iloinen teidän puolesta :)
 
Onnea plussanneille :flower:
Minsuli :hug:

Alkaakohan olla kisaväsymystä jo, kun tuntuu ettei tästä kierrosta tarvii tehdä testin testiä ja ettei varmana tärppää edes niille alkuviikoille minkäänlainen raskaus.
Toisaalta ei malttais odottaa, että olis ovis ja että pääsis sitten testaileen kesäkuun puolella, mutta toisaalta taas on aivan luovuttanut meininki koko touhuun.
Todella turhautunut ja luovuttanut olo.
 
minsuli:hug:

sweeny joskus on vaan niit päiviä ettei vaan jaksa, tekis mieli heittää koko homma nurkkaan. Vaikea löytää semmoista keskitietä ettei koko ajan risois tai piinailis, se miten onnistuu onkin toinen juttu. Ehkä ois pieni paussi tai irtautuminen paikallaan?
 
Onnea plussanneille kovin <4 ja Minsulille halaus tapahtuneesta, surullista :(

ON, muutin kiertopäivät sen aikaisen vuodon takia, se alkoi jo kp20 ja kesti sen pari päivää, mitä ilmeisemmin ne oli siis menkat ja mulla on kierto jälleen päin persettä -.-
Tällä hetkellä eletään siis kp12, ja ovista yritän tikutella. Eilen illalla kokeilin tuota kohdunnapukka ja se oli kyllä aika korkealla mutta ihan pehmoinen ja reippaasti sormelle auki. Tarkoittaako se että ovis käsillä vai mitä, koska menkat ei ole tulossa. Vai elääkö muilla tuo napukka ihan omaa elämää? Kunmallista, en oo ikinä tuntenut sitä tollasena.
 
oudsi Onneksi tässä on tulossa viikonloppu reissu ja se varmaan saa vähän ajatuksia ja mieltä kohentumaan. Sittenhän se alkaakin jännääminen, että jos taas raskaudun tästä kierroksesta, että pysyykö mukana vai tuleeko taas kesken.
Ja kun on tulossa sitten kesäkuulla viikon reissu erämökille juurikin kriittisiin aikoihin niin sitäkin sitten jännittää, et meneekö siellä mulla sitten mega vuotojen kanssa keskenmenon parissa taas aika, vai pysyiskö vihdoin kyydissä pikkunen vai alkaako menkat ajallaan.
Se luo vielä lisää itselle "paineita" ja murheita, kun mieskin niin kovin tahtoo ja alkaa hänestäkin kuulua jo se epätoivo selvästi tähän tilanteeseen.
Mutta tää nyt on taas tämmöinen itku tihrustus päivä näköjään sen parissa että päässä vain pyörii ettei ikinä tule onnistumaan. Jospa huomenna olis jo parempi mieli ja päivä.
 
Minsulille suuren suuri hali ja jaksamisia. Niin surullista. :hug:

Toivotaan Milli Mimosa että sullakin lähtee vahvistumaan!! Joko testasit uudelleen vai ootko saanut hillittyä himotestaajaa?

Kiehinen: Onnittelut plussasta!! :)

Kiitos onnittelijoille :heart: Tänään jälleen tein testin aamuste ja kyllä se viiva vahvistuu ja nyt punertaakin ihan selvästi. Vaikea uskoa tätä vaan todeksi. Kunpa vaan kaikki menisi hyvin :heart:

 
Minsuli pahoittelut km :hug: Itse kanssa sen pari kertaa läpikäyneenä tiedän miltä se tuntuu. kkm rv 15+5 ja yksi varhainen. Kyllä tekin vielä nyytin saatte syliin.

Plussanneet onnea! :heart:

Ja mieli maassa oleville :hug: Kyllä se vielä tulee se plussa.

mamma2012 Voi ei.. mulla oli tytöistä tuollaista..tosin purjosinkin jonkun verran. :D Toivottavasti menis pian ohi. :hug: Testasin ja plääh.. ei vielä plussa.. :headwall: En usko että olisin missannut sen viikonloppuna kun ovis fiilikset tuli vasta sunnuntaina että saattaisi kohta olla.
 
sweeny mustakin tuntuu et miehen lisääntyneet toiveet ja lapsihalut jossainmäärin lisää mun painetta saada 'jotain aikaseks'.Vaikka hänkin ymmärtää ettei se oo vaan haluamisesta kiinni ja lohduttaa mua ahdistuksissani. Toivottavasti saat nauttittua irtiotoista ja henkistä lepoa.
 
Minsuli eiiiiiiii :''( Halauksia kovasti, onneksi monilla tärppää keskenmenon jälkeen nopeasti.. Tsemppejä :( :heart:

Sweeny mullakin on aika luovuttanut olo (toisaalta mulla on kyllä ihan aihettakin siihen vähän..) Kyllä mä jaksan uskoa, että te kaikki muut plussaatte mutta usko omaan raskautumiseen käy välillä vähän alhaalla..

Tuntuu jotenkin niin tyhmältä, että oma keho joka on terve ja nuori, ei pysty luonnollisin keinoin siihen mikä tämän elämän tarkoitus on. En ovuloi, ehkä mua ei ole edes tarkoitettu äidiksi. Ehkä luonto yrittää viestittää mulle ettei musta kuitenkaan ole siihen..

Tällaisia ajatuksia on ollut, vaikka tiedän ettei meidän matka lapsen saamiseen ole vielä edes kauaa kestänyt. Jotenkin vaan olen aina luullut, et kunhan on suhteellisen nuori, elämäntavat hyvät, paino hyvä ja on terve niin raskaaksi tulo olis helppoa.

empuska oho voi ei, harmi että sullakin kierrot heittelee noin! Mä en osaa kohdunnapukasta sanoa oikein mitään, itsekin googlettelin useinkin siitä tietoa mutta tuntuu, että kaikilla se elää ihan omaa elämäänsä eikä siitä voi oikein päätellä yhtään mitään.. :/
 
Niin ja mulla siis menossa jo kp50, ei mittään oireita tai mitään mihinkään suuntaan. Tunne on vahva siitä, ettei menkat oo todellakaan alkamassa eikä se varmaan tässä tilanteessa olis mahdollistakaan. Alavatsalla on sellaisia kipuja molemmin puolin (munasarjoissa). Tällä hetkellä sattuu sillee vähän pistävästi vasemmalle...

Laitoin jo sinne lääkäriin viestiä, et jos tulee peruutusaikoja niin voin tulla milloin vain :D Toivottavasti pääsisin jo tällä viikolla..

// Näköjään oli tullut yks aika huomiselle mut sit laittoi viestiä uudestaan et kollega olikin jo ehtinyt antaa sen toiselle.. Noh toivotaan et tulee lisää peruutuksia! :)
 
Viimeksi muokattu:
IMN


Dyykkari ilmoittautuu! Heitin ton aamuisen testin melko välinpitämättömästi roskiin heti kun sivusilmällä näin viivanpaikan.. nyt sitten päivällä taas muistin sen enkä oo enää varma mitä oon tosta mieltä. Arvailkaa te mun puolesta :D

Kuvia oli alunperin kaks ja jjustsen paremman onnistuin kadottaan johonki aijaan syövereihin. Laitan parempaa, kameralla otettua kuvaa kunhan ehdin..
 
IMN hmm no kyllähän siinä jotain näkyy, mutta kun on kyseessä onestep niin vaikea sanoa mitä se meinaa :D Toivotaan että hyvää! ;)

pisamapeikko Tervetuloa vain :) Mullakin on menossa siis kp50 ja viikon päästä lääkäriaika fertinovaan.. En siis ovuloi luultavasti eli varmaan jotain hormoneita (clomit?) saan.
 
Minsuli hali. <3 Uuten yritykseen<3

IMN kyllä jotain näkyy mut oon tullu ihan kamalan skeptiseksi ku nykyään saan kaikilla testeillä viivanpaikkoja. :( vahvistumisia!


Ei tullut kun tollanen. Päiväpissasta 4h rakossa ja sinä aikana oon juonu 2 kuppia kahvia, lasin maitoa ja lasin vettä. En tajua miks ei oo vahvempi? Musta on punaväriä mut alan kallistua viivanpaikkaan.

Lämmöt edelleen 37. Tänään on maanantai ja pientä tiputteluvuotoa tuli viime ke ja to. Eikö lämpöjen olis pitäny jo laskee jos ne oli menkat? Äh ei voi ees alkaa jännää uutta kiertoa sen takia. Sen lisäks oon ihan sika väsyny ja alavatsaan tulee koko ajan pieniä vihlaisuja. Niinkuin esikoisesta.

Raastavaa, mutta jotenkin tuo eka raskaus ja äitiys on opettanut musta kärsivällisempää. Et en mä tällä tiedolla tavallaan mitään oikeesti tee. Jos oon raskaana ni oon, ei mun sitä tarvi nyt tietää (kun elän terveellisesti joka tapauksessa). Jos en oo raskaana ni voin ihan hyvin nytkin tulla vaikka en tiedä kiertoni. Tsemppiä kaikille piinailuun! Minä en halua enää piinailla, liian kuluttavaa! :)

Tossa kuivuneena
 
Viimeksi muokattu:
Kp7 ja ovstesti nega, vähän jo tummentunut. kp7
Gynelläkin käydessä jäi hyvä mieli, sai ensi kiertoo varten jo jonkinlaiset lääkkeet pieneksi avuksi ja kuulemma PCO:ni ei ole edes kovin paha tapaus. Ilmeisesti sitten parantunut tilanne siitä mitä oli silloin ennen e-pillereitä aikoinaan. Ultrassa näytti sille että ehkä tässä kierrossa ovuloisikin. Saa nähdä kuinka käy...
Tulipahan kiva olo, semmonen että ehkä en ole ihan niin viallinen tapaus kuin pelkäsin :)
 

Yhteistyössä