Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
miss_piggy Kuulostaa ihan mun oviskivuilta. Ensiksi yhden illan sänkyyn vetävä kipu ja puputtelu täyttä pakkopullaa. Sitten seuraavana päivänä vielä satunnaista kipuilua.

).( dpo5, kp 26/28 ja ekat viivanpaikat testattu :D on niin selvät viivanpaikat ja dpo niin pieni etten viitsi edes alkaa kuvailemaan. Jos menkat ei ala tiistaina niin annan itseni innostua, pienellä varauksella ;)

Onnea miinuska! :) rokkimamsulillakin selvästi väriä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
IMN, käytin uimareissulla joku aika sitten mun viimesen ovis-ja raskaustestin ja ovistesti oli plussalla edelleen :LOL: kp 40 ja kolmatta päivää siis ovisplussaa näyttää. Kauanpa tuo tuntuu olevan positiivinen vaikkei nyt oo enää mitään ovistuntemuksia kuin jotain pientä.
R-testi oli ihan nega.

Nyt onkin kaikki testit sitten käytetty, no onneks on uusia tulossa jostain kiinasta/hongkongista että voi taas leikkiä jossain vaiheessa :)

Onnea haamujen saajille haamuista!
 
Varovaiset onnittelut Rokkimamselille. Mä oon myös saanut samanmoisia haamuja, eilen ja tänään rfsu:n testeillä. Haamu tulee testiajalla, on aina hiukan selvempi kuin edellinen ja tummentuu kuivuessaan. Mut en edelleenkään tiedä, onko viivanpaikka vai haamu ja vahvistuuko liian hitaasti... Kuviakin on (tietty!) mut niitä ei voi puhelimella liittää ja oon liian laiska kikkailemaan koneella. Mut samanlainen on kuin sulla. Voi, toivottavasti molemmilla vahvistuis ja pian!

Mä meinasin hillitä omaa himotestaajaani ja testata seuraavan kerran vasta ke-aamuna. En kestä tätä haamujen arvailua. Jos tästä nyt sitten plussa tulee, niin e todellakaan allekirjoita tuota, että haamun muka tunnistaa sen nähdessään. Ei mulla oo näistä nyt hajua. Tietty ehkä ne sit on vaan viivanpaikkoja. Tosin miten ne sit hiljalleen vahvistuisi, ja miksi ne tummenisi kuivaessaan...

Toiveikkaana täällä siis!
 
IMN
piggy Mulla oli kans tässä kierrossa ovistesti 3-4 päivää plussalla, kolmantena tuli ovisoireet/kivut ja neljäntenä oli just ja just tulkittavissa plussaksi :)

).( menkkaränkkä oireita havaittavissa, joten eiköhän tää kierto lähene loppuaan..
 
IMN
Milli Mimosa Jos haamuja ovat niin ei kannata tän ja eilisen päivän testejä vertailla keskenään :) hcg-arvo nousee hitaasti ja varsinkin alkuvaiheessa peräkkäisten päivien erot on niin pieniä ettei paljon vaikuta viivan vahvuuteen. Keakiviikkona pitäisi tulla jo selvä plussa jos on sitä itseään :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
IMN näin mäkin päättelin. Säästän hermojani ja testaan keskiviikkona apteekin omalla. Eiköhän se silloin selviä. Mulla ei ole mitään hajua, mikä dpo vois olla (kp49). Niin sekin tekee vaikeaksi tämän arvioinnin. Mut jäitä hattuun ja uutta testiä sitten myöhemmin.
 
Unna hyvältä näyttää, vielä varmaan hetki menee ja plussa pärähtää ovistestiin! :)

Ärsyttää kun huvikseen tein r-testin niin pregcheck vieläkin antaa jotain haaleaa :( Voiskohan johtua jos mulla on se lh hormoni kokoajan tosi korkealla et se on niin korkeella et raskaustestikin antaa vähän haamua sen vuoksi? Raskaana kun en voi olla kun en oo ees ovuloinut..
 
Miinuska Onnea! :flower:

Olikos se milli ja rokkimamselli.. vahvistumisia!

Nyytikkii :hug:

IMN Toivotaan että olis jotain muuta kränää. :)

Unna Hyvältä näyttää! :)

).( En oo ovistestannut kun on viikonloppuna ollut kaikkea muuta mut huomenna ajattelin kokeilla. Kropasta päätellen saattaisi olla lähellä. Kp16. :)
 
äääähh ahdistaa! Pakko tulla tänne purkamaan. Eli tänään tavallaan menkat myöhässä toista päivää, sen vuoksi vaan tavallaan kun tänään tullut pikku tuhrua pari kertaa mutta ei sen enempää. Menkkakivut on kyllä.
Testiä tein mut anto tommosen kivan viivanpaikan |O

20150524 193716
 
Minä lasken rokkimamsulin viivan jo haamuplussaksi! Onnea <3 sain ite samanlaisen esikoisesta. :)

En oo tehny uutta testiä ku ootan vieläkin lähetystä saapuvaksi.. Mennyt jo 9 päivää eikä vieläkään tullut vaikka siinä luki että toimitusaika 1-2 päivää. Mulla on vieläkin lämmöt n. 37. Tänään tullut teräviä vihlaisuja alavatsaan ja oon ollut koko viikonlopun kuolemanväsynyt. Samanlainen olin ku esikoista odotin, siksi en ookaan vielä heittänyt toivoa hukkaan kokonaan. Mutta katsellaan katsellaan!
 
Hei kaikille! Saako liittyä mukaan piinauskeskusteluihin? Olen tässä kuukauden aikana lukenut "oireketjua" läpi ja aaaah pakko oli alkaa itsekin kirjoittelemaan!

Meillä yk 1 menossa ja ollut kaikenlaisia tosi erikoisia oireita tässä viikkojen aikana. Meneillään piinojen piinat eli kp 25/27 (tai 28, vaihtelee). Yhden apteekin raskaustestin tein jo aikaisemmin, kun oireet oli niin merkillisiä, että jos raskaus jostain syystä oliskin jo pidemmällä. No ei sieltä mitään näkynyt, eli nyt jännään keskiviikkoon. Vai pitäiskö odottaa torstaihin.... apuah....!
 
Onnea plussanneille, - ihan selkeitä haamuja ja viivoja havaittavissa!

Ja tsemppiä kaikille piinailuvaiheessa oleville :)

Theran: nyt äkkiä testailemaan :whistle:

Minä täällä yhä käyn teidän kuulumisia kurkkimassa ja jännäämässä teidän puolesta/kanssa :wave:
 
Suuren suuret onnittelut Miinuska15!!! :heart:

rokkimamsuli ainakin omasta mielestäni tuo on ihan selvä haamu!! :heart:

Toivotaan kovasti, että Milli Mimosa viiva lähtisi nopeasti vahvistumaan, niin saisit varmuuden asiaan!! :)

Nyytikkii aikas omituista, että testi tekee noin... Varmasti turhauttaa moinen. Mutta eikös se lekuri aika ole jo ihan kohta, niin jospa saisit sieltä jotain vastauksia! :)

candyqueen mistä tilasit testit, kun kestää noin tolkuttoman kauan?! Pidetään peukkuja, että väsymys enteilisi jotain ihanaa!! ;)

Jokos se oudsi on alkanut testailemaan "oikeilla" testeillä??? :D Täällä päässä maailman typerin ja malttamattomin ihminen! Tein sitten fiksuna tänä aamuna testin, tottakai se oli näillä päivillä vielä puhdas nega... :headwall: Seuraava itsensä kidutus päivä olisi sitten tiistai aamu. Huomenna en kyllä testaa!! : /
 
helinä kyllähän tää malttamaton kans testaili jo ihan 'oikeella' testillä tänä aamuna, mut ihan nega oli :( tyystin toivo ei oo viel menny, tätioireita ei oo viel tuntunu, mut ei oo niitä toisiakaan oireita. Nyt kyllä tuntuu että flunssaa pukkaa, et olot on muutenki hiukan sekaisin.kyllä me viel plussataan,mul on vaffa fiilinki tästä :D
 

Yhteistyössä