Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Theran Voi kyllä olla täysin mun mielikuvituksen tuotosta.. :D Kaveri kyllä oli myös näkevinään jotakin.




Näiden piti muka olla niitä parempia kuvia, mutta taisivat vain näkyä kameran näytöltä paremmin.. Nyt siis vasta dpo6, kp28/28 ja pientä rusehtavaa vuotoa tuli dpo2. Tietenkin on tosi aikaista testata, ja Promatris on aina Promatris.. :)

oudsi&helinä Heh, mun kanssa samaan aikaan lokakuisissa 2012 oli myös toinen jolla sama synnytyssairaala ja laskettuaika. Synnytettiinkin samana päivänä, muttei ikinä bongattu toisiamme :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: helinä30
Tänään on suurimman osan päivää tuntunu kuin vanne kiristäis massua. Voi olla tietty housujenkin vika. olo ei oo kiva, mut viimeks plussates oli myös vatsanvaivan tapasia vaivoja ja jos semmonen ois taustal nytkin, kärsin mitä vaan.. :p
 
Aamulla pitäs testata, mutta olen ihan 100% varma, että puhdasta negaa näyttää kuitenkin... Pakko on silti onneaan koittaa, kun ei malta odottaa... :headwall:
(huomenna kp 23/28 dpo10)

oudsi jep, itelläkin on tuota matkaa sairaalaan ihan kivasti. Mutta onneksi tuo kipukynnys on sellainen, että varmasti ollaan ajoissa sairaalassa! :D
Milloin testaat!????????
 
Heippa taas tännekin, hetken ollut hiljaiselolla kun on ollut kaikenlaista tässä. Häät lähestyi kovaa vauhtia ja kiirehän sitä sitten lopulta iski kun halusin vielä tätä ja tuota ja tällaista... :D Aika lahjakkaasti vei kyllä ajatukset pois vauvasta hetkellisesti, mutta nyt kun kaikki on ohi häiden osalta, taas alkaa yllättäen pyöriä vauvajutut aktiivisesti mielessä. Menkkojen pitäisi tulla nyt parin päivän sisään. Enää en odota niin tiiviisti tiettynä päivänä kun on kierto nyt hieman kiukutellut, mutta ti-to välillä pitäisi alkaa, nyt on kp 29/30-34... Tekee mieli testata kun on ärsyttävästi pikku puikkonen tuolla peilikaapin päällä, mutta... :D Nyt on ollut taas hieman "oireitakin", äärettömän väsynyt olen ollut jo useamman päivän, nälkä on hirmuinen (varsinkin perunaa tekee koko ajan mieli, huoh...), itkettää pienimmätkin jutut, taas on paineentunnetta mahassa ja on nyt erityisesti tänään tehnyt hieman pahaa sekä kiertänyt massussa aivan syyttä.
En oikeastaan enää jaksa ajatella että johtuisivat mahdollisesta raskaudesta, mutta eipä noita ole voinut olla huomaamattakaan ja sitten kun mies vielä tokaisee että "hei mitä jos se tällä kertaa olis jo se vauva", ni kai sitä sitten alkaa miettiä että niiin jospa nyt sitten vihdoin. Hittovie. :D Viime kuussa todettu kystakin kun on jo liuennut, niin ei noi kummalliset tunteet masussa voi siitä enää johtua, mutta ehkä siellä on mielikuvituspeikkoja... :D

Minäkään en näe IMN:llä tai candyqueenilla viivoja. :/
 
Onnea plussanneille!

IMN mie en uskalla sanoa ennään mittään nuista tikuista.. Joko oot teheny uuen testin?

Candyqueen ei näy...

ON mie näin menkkaunta viime yönä ja aamulla olin ihan että wooot ko ei ollukkaan verta housuissa. Oli kyllä toentuntunen uni. Testit kauniin puhtaanvalakosia. Mie aattelin kuseskella tällä viikolla nuo ovistestit huvikseni loppuun. Ens viikolla alakaaki työt ja sitteppä se loppuu tämä alituinen piinailu ja ahistus. Luojan kiitos.
 
Voi voi... mulla tilanne kp 27/27 tai kp 27/28. Tein testin, mutta negaa näytti... vielä :D oon jotenkin niin varma, että jotain tuolla tapahtuu :D musta tuntuu, et tässä keskustelussa vois olla sielunsisaria. Mulla täti tulee kylään aina todellakin ryskyen, ei mitään hienovaraista. Vaan nyt on tullut ihan aavistuksen ruskeaa vuotoa tai veren ja vv:n sekoitusta, joten elättelen toiveita.

Huomenna testaan uudestaan.

Negaa näytti. Vielä ;) vahvat luulot mulla ainakin :D
 
Viimeksi muokattu:
IMN
melinda Days past ovulation tai jotain siihen suuntaan, eli kuinka monta päivää ovulaatiosta.

Nyt teitä kyllä koetellaan.. :D en saa puhelimella minkään näköistä kuvaa, joten saatte ootella vielä tunnin että kameran akku latautuu :D
Ja voi herranjumala! Mistä viikonloppukarkeista oikeen puhun.. elin aamulla ihan perjantaita ja ehdin lapsillekkin hehkuttaa että nyt kuulkaas lähetään karkkikaupoille :D reppanat..

Kaupasta tarttui vielä pregcheckitkin mukaan. Malttaiskohan oottaa torstaihin asti jos tätiä ei näy..
 

Yhteistyössä