Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Toi on kyllä nii epäluotettava testi.. kökköö.. mut jospa se enteilis kuitenkin hyvää tällä kertaa =) <3 muoks. Mähän koeuitin sen perhosen 10mlU testin heti menkkojen perään ku en kestä tuhia viivoja ym.viivanpaikkoja ni en saanu siihe yhtään mitään ;)
 
Viimeksi muokattu:
Se on kyl.. mut kyllä siihenki vaan levee viivanen jäi, siis siihen toiseenkin. Ei vaan niin vahva mut ei voi olettaakkaan. Samoin sit kuivassa herkässä perhosessa joku ihan haaleista haalein.. noh,tarvii nyt kattella alkaako vahvistumaan mut tohdin epäillä :)
 
annikaeveliina minusta tuntuu, että minulle tulee samanlaisia haamulaisia pregcheckiin. Samoin apteekin omaan on tullut hyvin haaleanvaaleita haamuja, mutta digi sanoi ei raskaana :(
Tänään pitäisi menkkojen ehkä alkaa, jos ovis oli vappuna.

Aamulämpö (epävirallinen) on koholla ja iltalämpökin 37C eli loppukierron aikoja sen mukaan tässä elettäisiin.
Millähän tässä jaksaa piinailla?

Päiväpissasta PC:t ei oo juuri toiveita antaneet.
 
Kuulkaas tytsyt, on muuten aikamoinen saavutus pissitulehuksessa piättää 2,5h että saa testin tehtyy ;) ;) no eihän siinä mitään näkyny ;) ei etes viivanpaikkaa! Tiiraan koko valkeaa aluetta, ois kiva tietää ees mihin kohtaan sen viivan pitäis ilmestyy ;) todellinen hätähousu!!!

Avasin ton aamusen digin, siellä on 3 viivaa. Toisessa 2, missä vaaleempi ja tummempi ja toisessa yks ton vaaleemman kohalla ja on ihan pikkusen sitä vaaleempi. Tota testiä ei vissiin voi tulkita? Vai onko joku avannu negaa ja plussatestiä, että mikä ero vois olla?
 
Ruusutarhalla näen haamun!

On. Mun menkat kesti sitten 22 kiertopäivän jälkeen 2,5vrk. Ensin tuli paljon, sitten puoli vrk ei mitään ja taas hulahti ja nyt ei oo enää eilisen illan jälkeen tullut. Tein testin ja siihen tuli haamu! Ennen menkkoja nega jota ennen ne haamut.

Joko mulla on kroppa ihan hiton sekaisin, tai sitten mulla on sellainen pissa, et saan sillä viivoja vaikka mihin! :D



Muoks. Teen pidemmästä pidätyksestä nyt illalla sen toisen tikun paketista. Jotenkin tuntuu, että tämä ei nyt ihan pitänyt paikkansa. Jos siihenkin tulee haamu, niin pitää miettiä veritestin pyytämistä.
 
Viimeksi muokattu:
Handis85 tuo on siis ovistestillä tehty? Siitähän sanotaan, että sen pitäisi siis olla vahvempi kuin kontrolliviivan sen testiviivan, jotta olis mahdollisesti raskausplussa. Mut mistä sen tietää..? Toivottavasti näyttää sitten raskaustestilläkin yhtä hyviä viivoja!

Mullinmalli kyllä tuossa näkyy ihan aavistus värillistä haamulaista! Onko kontrastia säädetty?

Minkälaisia kokemuksia pregcheck testeistä? entä apteekin omista ?-
tekeekö nykyään viivanpaikkoja? Ennen ei mielestäni tullut mitään viivoja tai viivanpaikkoja, mut nyt tuntuu joka testiin tulevan jotain hädintuskin nähtävää. Raskaus olisi tietenkin todella toivottu, mutta aika epätoivoiselta tuntuu - toisaalta, menkat ei ole alkaneet, joten toivoa vielä on!
 
Annikaeveliina Näen aavistuksen pc:ssäkin haamua.
Hopes Sulla nään ihan selvän haamuviivan alemmassa =). Onko perhosen 10mlU testi?
Mullinmalli Siinä ekassa tosiaan näky pinkki haamu mut tossa ei kyl vielä ainakaan näy mitään.

Noista testeistä. Ite sain ainakin pc:n ja apteekin omaan jajaja noita haamuviivoja eikä ne tarkottanut mitään tai sitten viime kierto oli kemiallinen. Että nyt oon ite päättänyt että sit vasta kun sydän alkaa hakata ja testissä haamu mikä näkyy kääntelemättä ja vääntelettä, uskon että tärppi on käynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Annikaeveliinan ja hopessin aamutestiä ainakin varton täällä :D

Mulla ovistesti jatkaa vahvistumista. . Jee! Pienestä oon iloinen. Kp10 tänään ja ovis vois ehkä olla suht normiaikaa testien ja tuntemustenkin perusteella.
 
Täälä himotestailu jatkuu edelleen. Kuinka nopeasti olette saaneet plussan pc:n testiin? Mulla tänään dpo 14 ja selvä plussa tulee, mutta se viiva ilmestyy siihen NIIN hitaasti :( ehkä 2min kohdalla alkaa jotain näkymään ja pikkuhiljaa vahvistumaan. Äsken katsoin 7min päästä ja kunnon pinkki viiva siinä oli.. tosin haaleampi kuin kontrolli. Ohjeessa vaan sanotaan että 5min päästä ei saisi enää katsoa ja positiivinen tulos tulee yleensä jo minuutissa! Pakosti tulee tuulimunat yms mieleen :(

Kierrostanihan en tiedä mitään, mutta ovis+ oli 29.4 joten olenko oikeassa että tänään tuo dpo 14 ja tarkoittaako se samalla, että olisi n. Rv 4+0?? Oireita ei muuta ole kuin välillä hirveät viiltelyt alamahalla! Varsinkin lenkillä.

NelHM onnea oviksen metsästykseen! :)
 
.. - Aijaa.com

Kokeillaas nyt osaanko linkittää kuvaa tänne.. ylempänä siis eilinen testi ja alla tämän aamun.

Kuva otettu ehkä n. 15min testin teosta.Selkeähän tuo on mutta huolestuttaa kun viivat ei ilmesty heti niinkuin edellisissä raskauksissa :(
 
Viimeksi muokattu:
Roks, hienot plussat! Mulla kanssa PC teki testiviivan tosi hitaasti, ehdin jo monta kertaa pelästyä. Googletin sitten asiaa, ja vissiin se on joku tyyppivika PC:n liuskatesteillä. Tein mielenrauhan vuoksi CB:n, ja siihen plussa piirtyi heti.

Mulla PC:ssä viivat vahvistui näin viikossa, mutta viimeisessäkin testissä kesti kunnes viiva piirtyi. Koklaa säkin jotain muuta merkkiä?

image - Aijaa.com
 
Wau miree mitkä viivat! :) mikä dpo tossa uusimmassa? Hienosti on vahvistunut! Mulla tuo vahvistuminenki vähö junnaa.. tänää kyllä onneksi pikkusen tummempi eiliseen verrattuna! Pissakin oli kyllä vahvempaa.. käyn huomenna ostamassa digin ja toivottavadti siihin tulee viikot 2-3!!
 
Mä en ole oviksesta täysin varma, mutta eka testi kp 29/32 (muuten ed. päivänä puhdas nega, ja olin heittää hanskat tiskiin..). Viimeisin kp 34/32. Oma veikkaus että eka testi dpo 12, ja viimeisin dpo 18.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla rfsu taas antoi jotain,mutta ei lähellekkään semmosta ku eilen. Herkkä perhonen jonkun ihan olemattoman.. tosin mullahan toi aamupissa ei koskaan näissä testailuissa oo ollu paras mahdollinen, mutta silti.. oon vähän skeptinen noita perhosia kohtaan,ku ne niin heikosti antaa mitään.. tuskin tässä raskaana ollaan mutta elän toivossa :)
 

Yhteistyössä