Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Huoh, tää kierto mennään ihan arvailuilla, kun en saanut bongattua ovista. Kp12 illalla oli melkein yhtä tumma viiva kuin kontrolli muttei kuitenkaan yhtä tumma. :( Viime kierrossa oviksen bongasin kp11 selkeästi. Voikohan olla ettei ovista tässä kierrossa olisi ollenkaan? :headwall:

Ja onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia! :flower:
Ja muille pikaisia tärppejä toivoen! :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei tossa mun aikasemmassa testissä näy livenä mitään muuta kuin korkeintaan lommo :)

MarjoO86, tsemppiä uuten kiertoon! Jos ei onnistu tässä kierrossa niin otatte sitten seuraavassa vahingon takaisin!

Höpsö83, monelta testasit sitten seuraavan kerran tuon melkein yhtä vahvan viivan jälkeen? Olisko voinut mennä yöllä ohi se lh-huippu (mikäli se ei sulla näy pidemmän aikaa)?
 
Ihania plussia ja muille plussatuulia ;) <3 <3

ON: dpo12, 26/28-30. Nega. Jotenkin vahva tunne et ei tärpännyt, voikohan sen jotenkin aavistaa? Tai sitten on vaan jotain alitajuista itsesuojeluvaistoa. Mut nyt ei just tunnu niin ahistavalta jos nega tuliskin, verrattuna viikko sitten.. kun ahistelin kaikkea jo valmiiks ;)

Esikoisesta haamujenhaamu joskus näistä päivistä acon10:llä, ehkä jopa vähän myöhemmin, nyt mulla käytössä apteekin oma. (Onkohan tuota aconia näinä päivinä ees olemassa;) ) Eli, voisko kuvitella että vielä tsäänssit on.. mutta hupenee uhkaavasti ;) kun apteekin oma ei taida olla kovin herkkä??
 
Täällä taitaa ratkaisun hetket olla käsillä, kun vaaleanpunaista jäi paperiin tässä iltasella. Aamulla oli lämmöt laskeneet reilusti ja nyt päiväsaikaankin lämmöt on alhaalla. Eilen vielä iltalämpö oli 37,1C nyt enää 36,5C.

Itse hieman epäilen kemiallista raskautta, kun jotain merkkiä jäi testeihin ja vielä niin, että toissapäiväiset viivat olivat vahvimpia.
Tai sitten kyse on yksinkertaisesti viivanpaikoista.
En vain ennen ole sellaisia näihin testeihin saanut. Erittäin herkkiin kyllä, mutten apteekin omaan enkä pc:n.
 
Amora, seuraavana aamuna testasin toisesta lirusta. Mietin itsekin, että olisiko voinut lh-huippu mennä jo noin nopeasti yön aikana ohi. Tosin epäilen, kun ei niihin aikoihin ollut muutenkaan mitään tuntemuksia alavatsa- tai selkäkipuja. :|
 

Mä oon täällä jännän äärellä.. harmi kun tuo herkkä perhonen (alempi) oli kolhulla,olis ollu kiva nähdä tuleeko koko viiva,kun jäi vaan tohon alas toi tumma "viivanalku". Mutta tossa normiperhosessakin jotain näkyy,jopa värillistä, paremmin ku edeltäjissään joissa ennemmin viivanpaikka. Näkeekö muut? Mielipiteitä kaipaisin :D laitan vielä kohta kuvan jossa kontrastia muutettu,ni näkyy paremmin :)
 
Höpönenä, mä tein DPO 11 puhtaan negan, ja olin ihan varma että homma oli siinä. Niin se vaan melko selkeä, haalea viiva piirtyi heti seuraavana aamuna. Eli se siitä varmasta fiiliksestä, mulla se taisi olla ihan itsensä suojelemista, sellaisia pettymyksiä nuo liian aikaisin tehdyt negat oli.

Annikaeveliina, mä en uskalla ees veikata. Oon puusilmien puusilmä, miehetkin näkee viivat ennen mua :). Mulle on vaan nega tai selkeä plussa, siksi kai oon tässä ketjussa, kun en itse näe mitään, heh. Pidän peukkuja!
 
Onnea Roks =) !!

annikaeveliina mun silmiin näkyy juurikin alemmassa testissä haamu, joka haalistuu ylöspäin. kuitenkin viivan levyinen :)

Mä en jaksanut tänään laittaa kuvia, kun ne oli niin masentavia puhtaita negoja. Toissapäivänä piirtyi silmin nähden se roskishaamu kahteen testiin, mutta tänään tuli korkeintaan varjo. Sanoisin et puhdas nega.

Tänään dpo 11 ja menkkojen ois määrä alkaa aikasintaan tänään, kp 27.

Toissapäivänä jäi vessassa ruskea tuhru paperiin ja toivoin että olis ollut kiinnittymisestä, mutta ei tainnu olla, tänään tuli jo kirkasta pisaraa ja endokipujakin havaittavissa. Huomen varmaan tulee menkat.

Avautumistarvetta....En tiiä miks ottaa yhtäkkiä näin koville, joka päivä alkanut itkemällä, ainakin jotkin hormonit hyrrää, ei vaan taida olla ne toivotut.

Mies alkoi myös epäröimään koko vauvahanketta kun oon varmaan ollut niin sekopäisen oloinen ja kiihkoillut liikaa. :( Jos saisin sen yhden, niin sen jälkeen pystyisin olemaan ihmisiksi ja toinen olis vaan plussaa, mutta nyt tuntuu etten voi elää ilman lasta ja käyttäydyn sit kuin sekopää näissä hormonikäänteissä. Kiva varmaan elää mun kanssa, ehkä se sit helpottaa kun ne menkat tulee ja pettymys on pakko vaan niellä.
 
Iloksi, voi harmi :(

Onnea rocks ja muutkin, mulla menee niin ohi nää jutut ku luen puhelimella ja sit en pääsekään kirjottaan... myöhemmin sit tabulla kirjottelen mut unohtuu jo nimimerkit :(

Dpo13 nega, noh niin kauan on toivoa ku menkat ei ala ;) huomenna pitäis alkaa, viim.su. Jotenkin siirryn jo seuraavaan kiertoon ja aion käydä tarkistuttaan gynellä munistilanteen joskus kp10.. jos vaikka tuurilla sais sen irrotuspiikin vauhdittamaan ovista.

Mut mun tissit on nyt armottoman kipeet. 8/ ollu viikon jo... ihan kosketusarat, nännit ei niinkään. Joku hormonihärö tullu tästä jännittämisestä ja oottamisesta :)
 
20140515 072808 - Aijaa.com

Tässä mun suora :) eka dpo 9 ja alin tänään dpo 15. Yksi aamu jäänyt välistä! Nyt lopetan tän tikutuksen tähän. Haen kyllä vielä digi testin tai kaksi että saan siihen vielä sen 3+

Ruusutarha tulipa niin paha mieli sun puolesta :( onko teillä kauan yritystä takana? Meillä kaksi ekaa oli työn ja tuskan takana joten tiedän miltä tuo tuntuu. sitten vielä yksi keskenmeno.. Nyt nämä kaksi vikaa taas tosi helposti saanut alkunsa.
 
Ruusutarha :( kovasti voimia. Meillä hankaluuksia ekan kanssa ja kyllä siinä niin menee tunteet laidasta laitaan, sitä niin elää siinä tilanteessa ja tunteiden myllerryksessä. Ei pitäis yleistää, koska hyvin eläytyväisiä ja tunteikkaita miehiä on olemassakin :) mutta varmasti miehelle hankala samaistua siihen kuinka voimakas vauvankaipuu voi naiselle olla, silloin kun sitä oikein toivoo. Varmasti miehesikin on hämmentynyt. Meillä ainakin mies ajatteli aluksi että heittää vaan siemenet kehään ja hups vaan vauvaa odotetaan. Mutta kun todellisuus iski, niin pelästyikin hormonimammaa ja pettymyksiä. Voimia sinulle.
 
Huomenta kaikille :) ! Kiitos paljon sympatiasta! roks ja höpönenä <3

Eilen oli kyl aika hajoilupäivä varmaan juuri tuon miehen toissapäiväisen epäröinnin takia, tuntui vaan että ei oo todellista ja fantasioin erosta. Mutta pitäis olla kärsivällinen.

Mä olen laskenut nyt tänne palstalle liittymisestä tavallaan puhtaalta pöydältä, jolloin mentäis vasta toisessa yk:ssa. Mut tosiasia on, ettei meillä ole koskaan ollut ehkäisyä ja puhuttiin jo ennen seurustelun alkamista siitä, että molemmat on haaveilleet perheestä.

Että sit en noita kiertoja edes halua laskea. Mutta ei niistä iso osa ole yritystä ollut, kun ollaan asuttu eri kaupungeissa ja näkeminen on osunut todennäköisesti vääriin päiviin. Ja kyl usein ollaan keskeytetty yhdyntä, onhan sekin ehkäisy vaikka ei kuulemma varmimmasta päästä.

Mulle tässä varmaan rankkaa on vaan se, kun oon niin pitkään haaveillut ja odottanut että pääsis todella yrittämään, niin nyt tuntuu ettei hermoja ole jäljellä tähän. Turhautumista on niin paljon ja mietin, miksi en ole valinnut elämässä tiettyjä asioita toisin.

Mut nyt kasaan itteni ja yritän reipastua, emmä voi koko tätä yritysaikaa itkeä sohvan pohjalla :D kiitos kun saa avautua =)

Tänään tuli jänskä viivanpaikka tai haamu, valitettavasti näyttää enemmän viivanpaikalta kun siinä ei ole väriä. Eikä oikeen välittynyt kuvaan. Mut pistän koht kuvii kun saan myös kuivasta.
 
befuliini kp 16-17 varmaan ne vahvimman näköiset, oliko sulla 17-19 päivinä mitään oireita joista voisi päätellä tarkemmin milloin olis voinut irrota?

Tässä on testiajalla, näkyi kyllä livenä selvästi mut ei oikeen tässä, johtuu varmaan siitä ettei taida olla väriä. nuoli osoittaa muuten ohi, viiva on siitä vasemmalla :D




kuivana



vuotoa odotellessa :|
 
Viimeksi muokattu:
Okei, ihan kiinnostavaa vertailla, koska mullakin on dpo 12 ja testi sama. Näen sun kuvien haamun mutta en osaa sanoa, olisko eroa mun viivanpaikkaan :)

Mun muuttui näin livenä ihan samanlaiseksi kuin aikaisemmissa negakierroissa, eli ton testin ominaisuus on ilmeisesti välillä tehdä selvä ja ohueksi kuivuva viivanpaikka.

muoks. kyl mä sanoisin et sulla täytyy olla tummempi, koska kuvat vaalentaa viivaa sen verran kuitenkin että mun viivaa kuvassa hädintuskin näkee. Toivottavasti se olis jotain!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä