Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
annikaeveliina: Mun kone ei aukase tota kuvaasi : /

(.) limastellaan eteen päin jo kaks päivää limoja havaittu ja joo ei elämää makkarin puolella :stick: miehen pitää tehdä peltotöitä, pitääks just oviksen tulla toukohommien aikaan :headwall: No jos ei onnaa tästä kierrosta olkoot tää sitten harjotuskierros :D tänään kp14/28
 
Annikaeveliinalla tosiaan haamu perhosessa, mutta väkisin muistuu mieleen ne nelHMin tekemät testit, kun ei sitten ollutkaan raskaana ja vaaleanpunaista viivaa antoi. :( Oisko sulla muita merkkejä?

Täällä kp9 ja viime kierrossa oli muistaakseni jo dpo0/1, kun kierto oli vain 22 päivää. Talletettu on. :D
 
Aaaaaaaa!! Arvon naiset, meitsi sai tänä aamuna ihan oikean haamun!! Ja siinä on väriäkin! Kädet tärisee ja sydän pamppailee.. *huh,huh* :')
Tein sitten tänä aamuna sekä perhosen 10 mIU ja pregcheckin (eiks se oo 25 mIU) ja tiettekö, pregcheck näyttää viivaa paljon paremmin! Tänään siis dpo 10 ja ekassa kuvassa tän päivän testit testiajalla ja toisessa kuvassa kaikki tehdyt testit. <3





Annikaeveliina oliko sulla millasia noi tikut? Sori, jos en bongaa, jos oot senkin kertonut.. mun pää ei vaan nyt oikein rekisteröi mitään, kun oon "vähän" täpinöissäni..
p.s. Aijaa on todellakin jumittamut tänään.
 
Amora Varovainen onnittelu!! Huomenna taas vahvempi. Kyl se niin on että noi 10mlU varmaan harvemmin antaa kuitenkaan sitä vahvempaa esim. vr. Pc :O

Mullahan oli se perhosen viiva selkeempi ku noissa Heilangan kuvissa ja Annikaeveliinalla.. se oli ihan pinkki levee viiva. Ja niin ne vaa väitti siellä vatun perhosilla ettei sellanen ole mikään viiva vaan sellasen voi saada vesikupissa uittamallakin. En tiiä.. mut mä luulen kans että oli kemiamlinen. En ite usko että testi turhaan antaa viivaa. Mulla haamus kans muutkin merkit mut mikään ei niin selvästi kun perhonen.
 
Viimeksi muokattu:
Noi oli perhosia.. nyt tein pc:n ja rfsu:n, rfsu:hun heti taasen se viivanen, mutta miten voi olla mahdollista että pc ei näytä mitään? Paitsi kuivuttuaan siinä näkyy, tai eilisessä ainakin. Onko nyt oikeesti niin että perhonen ja rfsu valehtelee ja pc näyttää oikein? En mää tiä,hajoo pää..
 
Kiitos :) Mua voi tosiaan onnitella sitten, kun testiviiva räiskyy kirkkaanpunaisena! Pienet dpot mulla on vasta meneillään, joten tiedostan kyllä senkin, että mitä vain voi vielä tapahtua ja viiva vielä kadota. Haha, eihän tossa ekassa kuvassa oikein edes mitään nää :D Mut kyllä siihen ilmaantu ihan oikeaa viivaa ja toi on otettu n. 2-3min kohdalla. Toivotaan, että huomenna näkyisi jo paremmin, eikä testi(t) ollut susi.

nelHM se sun perhosen viiva oli kyllä ihan selkeä haamu, joten kyllähän ne siellä perhosella naurais katketakseen tosta mun "haamusta". Mut toi pc kyllä nostatti mun toiveita nyt paljon, ja toki sekin, että tänään on ollut ilmassa ihan tosi selkeetä pahoinvointiakin jo, kun en ollut syönyt hyvin! (on melkosen kiirus päivä taas meneillään).

Annikaeveliina sulla on kyllä outo tilanne nyt. Mene ihmeessä lääkäriin ja pyydä se verikoe. Toivottavasti kivut hellittää! Jotenkin hassua, että mäkin tilasin ekaa kertaa elämässäni noita "herkkiä" testejä ja sitten perus pc näyttääkin viivan herkemmin. :O
 
Onhan tää.. ja vaikka kasan testejä tekis ni tilanne ei muutu suuntaan eikä toiseen :( jotenkin en pysty uskomaan, että turhaan saisin noin moniin testeihin (esim rfsu kaikki vaikka viime kierrossa oli ihan tyhjiä) mutta en myöskään ymmärrä miksei pc näytä sitä?? :/ pakko maanantaina soittaa neuvolaan jollei menkat ennen sitä ala..
 
Täällä alkaa olla ovis mennyttä ja alkaa taas jännät pari viikkoa :) nyt saatiin talleteltua kp 8,10 ja 13, jospa huomen viel sais.. Toivotaan että tärppi kävisi tänne ja kaikille muillekin :) mä en saa auki noita teidän kuvia :/
 
Voi myrtti, pahoittelut ;( silleenhän sanotaan että keskenmenon jälkeen vois tärpätä helpommin heti seuraavassa kierrossa,mutta ilmeisesti myös sillon suurempi riski mennä kesken uudestaan.. suosittelisin yhdet menkat odottamaan :) lämpimiä halauksia <3
Omanapa, kp 42, ei menkkoja, niskat särkee kokoajan, alaselkä särkee ja säteilee jalkoihin, testiin ei aamulla taas oikein mitään (perhonen).. kai se pakko huomenna lääkäriin soittaa..
 
Voi myrtti ; (. Olen niin pahoillani. Jos itelleen tyhjenee niin voi yrittää heti. Mä ssin molempia neuvoja, aloita vaan hetii uusi yritys ja odota menkat ensin.. en odotellu eikä ole tammikuun km jälkeen tärpännyt.
 
Myrtti iso halaus ja pahoittelut!:( Voimia! Mä en osaa vastata tuohon sun kysymykseen, joten en edes yritä.

Täällä dpo 11 ja samanlainen haamu tuli kuin eilen. Vahvistumista ei siis näin päivässä ole tapahtunut, joten pitää jännittää vielä monta päivää. Jotain tuolla kyllä tapahtuu, mutta mitä?


Muoks. Kuva 5min kohdalla. Ehkä toi perhonen on selkeämpi kuin eilen.. Toiveet pitää repiä pienistä asioista :)
 
Viimeksi muokattu:
myrtti :hug:
Me ollaan kyllä alotettu heti km:non vuodon jälkeen, menkkoja ei olla ooteltu tuleevat sitten jos ei tärppää.. Vaan minä olen saanu km:ja 10 kolmen vuoden aikana josta yhen kerran olen raskautunut heti ilman menkkoja ja siitä tuli nyt 1v10kk tyttöni :heart:
 
Voi myrtti, voimia ja halauksia. :(

Annikaeveliina.. ompas sulla kyllä outoja oireita, ehkä mäkin käväsisin lääkärissä..

amora, varovaiset onnittelut, kyllä siellä niin selvät viivaset on <3

ON dpo16, kp30/28-30. Negaa näyttää.. puhtaasti. Voi kökkö.Mut oonpahan saanu kierron taas venymään tällä jännittämisellä. Vitsit, alkais ny!! Pääsis uuteen yritykseen.
 
Eli nyt vaan odottelen et vuoto loppu ja alan tikuttelemaan ovista. Mul on kyl aina km:n jälkeen tyhjentynyt yksikseen. Mitäs luulette voisko lääkäreiltä saa sitä keltarauhashormoonia kun tää on nyt 6 keskenmeno mut ei vaan peräkkäinen?
 

Yhteistyössä