Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä kp 40/28-31,ikinä ollu näin pitkä kierto. Aamulla perhoseen (laimeesta tokapissasta) taas hailu viiva, näytti et olis väriäkin mut hassussa kohtaa.. kai se on kauppaan marssittava, vaikka oonkin sitä mieltä että jo pitäs vahvistua...
 
Huomenta, täällä nelosta haaveileva mamma liittyy himotestaajien ja piinailijoiden sekaan :) Edelliset syntyneet 2009, 2011 ja 2013. Menkat oli 15.4 ja ovulaation piti olla 29.4 mutta olikin 1.5 kovien kipujen kanssa, miehen kans sit tuli sekstailtua 29.4 kun ei ovulaatiokipuja kuulunut ja myöskin ovulaation jälkeen. Ovulaation mukaan mulla olis pitäny menkat olla 17.4, nyt ovulaatiosta 15 päivää aikaa ja eilen illalla oli ihan hirveen huono olo että tupakilta ku tulin niin yökkäsin 3 kertaa peräkkäin ja oli aika lähellä ettei oksu lentäny (näin mulla tapahtui 2 muustakin lapsesta tupakoidessa). Seksi miehen kanssa eilen illalla sattu oikeaan puoleiseen alavatsaan että piti keskeyttää koko homma, tässä 5 päivää sitten mulla tuhrutti 2 päivää ja sitäkin tuli vain pyyhkiessä ja loppu seinään, olin ihan varma että menkat alkaa muttei alkanu, nännit tuntuu välillä kipeiltä myös ja tuntuu ku vessassa sais ravata normaalia useammin. Eilen tein illalla huvikseni testin kun oon tämmönen himotestaaja :D Ja tänä aamuna tuli myös tehtyä, liitän kuvan tähän ja se kuva on aika huono kun valotus oli aika huonohko mutta sanokaapas näättekö kuvassa mitään :) Ylempi testi tehty siis eilen illalla ja alempi tänään aamulla. Sunnuntaina ajattelin tehdä ihan Clearblue viikkonäytöllisen testin ettei menis kokoajan kauheena rahaa nuihin liuskatesteihin, saapa heti varmuuden paremmin Clearbluella :)

Kp 32/28

Kuva 1/1 albumista <span class="normal">testit</span>
 
Viimeksi muokattu:
Dpo14, kp28/28-30, nega :(
Nyt jo realistisesti ajateltuna jotain pitäis näkyä :( edes haamu..

Mutta vauvakuumeisena vielä tietenkin odotan ihmettä :) :) :) tikutin oviksen kp14, eli ovis ollut ehkä kp15 (jopa kp16), niin näin laskettuna menkojen pitäis alkaa huomenna (tai ylihuomenna).

Minkähänlainen tuo apteekinoma on?? Voisko olla vielä jotain mahkuja??

Hihhih, ja aamun naurut.. aloin vaan kuvitteleen mitä se anoppi sanois kun kämppä täynnä tikkuja ;) ja roskakatokseen asti sais näistä käytetyistä tikuista jo aikamoisen koristekäytävän... ;) ;)
 
  • Tykkää
Reactions: ruusutarha
Minnuska Sua vois jo onnitella. Ihan selvät viihat. Varovainen onnentoivotus siis =)

Omaa napaa.. Niin onnellinen. Kp12 ja ovistesti melkeen tasavahva! Itsessiassa viime kierrossa se eka ovisplussa tuli pc:llä ku perhonen näytti tältä mitä tänään näyttää. Eli toi perhonen muuttunee plussaksi huomenna tai sunnuntaina viimeistään. Imetys loppu=normikierto! Ai kun tällä ois positiivinen vaikutus tärpinkin suhteen!!
 
Nyt vasta näky mulla ruusutarhan eilinen iltatestin kuva. Siis aika mielenkiintoista! ! Toihan on niiku iha viiva ja oikeessa kohassakin :O. Ootko tänään testannut? Heti kertoo :D.

Befuliini Peukut pystyyn meille oviksen metsästäjillekin. Jospa mekin parin viikon päästä r trstejä arpomassa taas =)
 
Toivotaan, onse kumma kuinka voi innostus noista kahdesta viivasta jo näin, kun sais siihen rtestiinkin ne vielä :) jännä kun tässä kierrossa näyttää ovis tukevan muutama päivä aikasemmin kun viime kierrossa, hyvä vaan niin pitenee tuo mun lyhyt luteaalikin :) kuinka pitkiä täälä ihmisillä on nuo luteaalivaiheet ?

Plussatuulia <3
 
Vähän sama mulla. . Kauheesti ei ole nyt sellasta yritystä ees päällä ku aiemmin mut kyllä sitä iloseks tuli ku tänään ovistesti jo tosi vahva. Sullakin lähestyy ;). Mä vaan sain tollasia melkee joka tikkuu. Laitanpa viime kierrossa pissittyjä alkukierron pc:tä (alin on jo wondfo). Pc:llä sain plussan kp16 ja perhonen näytti plussaa kp19&20. PhotoGrid 1397244403871 - Aijaa.com

Joku ehotteli että käyttäisin seuraavan kierron vaikka perhosen ovistikkuja kun ne anto viivan vaa kun aihetta oli. Niin mä nyt koitan tätä taktiikkaa tässä kierrossa. Mutta en tiiä vaikuttiko imetys jotenkin tohon lh-hormoniin kun pc aina viivaili mulle vahvasti?? No kunhan johonki tikkuu tulee nyt kontrollia vahhempi ni se on sillo siinä mun osalta :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Täällä hieman ylläriä. Meillä ei ollut edes aktiivista yritystä käynnissä. Miehelle en ole vielä kertonut kun hänellä sattui lähipiirissä tänään kuolemantapaus. :( on shokkia kerrakseen yhdelle päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: KAS
Kiva lukea että muillakin on näitä oireiluja ja muita tuntemuksia!!! Itsellä on kaikki samat oireilut mitä oli toisen lapsen alussakin, nyt vaan tarttis malttaa olla hötkyilemättä testien kanssa. 23pv päivä pitäis alkaa jos on alkaakseen, niiiiiiiiiiin pitkä matka vielä :headwall:
 
Täällä ovistesti jälleen haalistunut. Aamulla kirkui plussaa ja nyt ihan haalia. Olikohan se vaan jokin virheellinen juttu? Luin meinaan, että letrotzol voi antaa virheellisiä ovisplussia. Täytyy varmaan jatkaa testailua vielä...
 

Meinasin slaagin saada,ku tämmösen sain perhoseen. Tuli parin minsan sisään ja pysy, mä juoksin ympäri kämppää ja näyttelin miehellekkin,ja sekin näki hyvin. Väriäki selvästi, kuva ei tee oikeutta,mutta olisin jo tulkinnu plussaksi.. ellen olis uittanu samasta pissasta uutta, se oli kyllä kolhuinen ja tää "plussatesti" ihan ehjä, siihen toiseen ei sit tullu paljon mitään.. mahtoko olla viallinen :'( päivällä rfsu myös anto viivaa (jopa ehkä vahvinta mitä oon saanut,mutta silti hailua) ja pc:ssäkin tosi haalee haamu. Luulis silti jo vahvistuvan jos niin on.. alamahaa viiltää jatkuvasti ja rinnat aristaa..
 
Ihmettelen vaan ku sit siihen toiseen ei oikein mitään tullu ja samasta pissasta :/ olojen puolesta voisin olla varma että oon raskaana, ellei tää homma olis niin nähty jo.. en uskalla vielä toivoa liikoja,mutta jospa se kuitenkin.. <3 saatte kyllä informaatiota,kun taas testailen :) joka vessakäynnillä pelko että alkaa vuotaa..
 
Voi Annikaeveliina kun nyt ois sitä ihtiään. Mähän valitin siitä mun väärästä plussasta.. siis se oli ihan pinkki ja erottuva. Ne oli siellä perhosella sitä mieltä että uita vaikka vesikupissa niin tuollaisen punaisen haalean voi antaa :O . Olin iha että mitä v*ttua oikeesti!??! Jos tikkuun tulee toinen punainen viiva, sen ei pitäs tarkoittaa mitään muuta kun raskautta. Mä sain yhteensä neljään perhoseen erottuvan viivan sillo.. muut olikii iha plankoja. Ne oli just niitä aletikkuja. Lähettivät palautteesta 10mlU testejä 4kpl korvaukseksi. Mut mä niin toivon että sun testi ois nyt oikeessa!!!!! <3. Tee digi?!! Tai pyydä verikokeeseen lähete. Uskos että ssis ku kp:t pitkällä ja useammalla testillä haamuilet. Ja sit sun aamutestiä venailee :D

NaksuP ONNEA!! WAU! Jaksamista suru-uutisten kanssa.
 
Teen digin kyl vasta jos oikeesti saan useempaan testiin tuommosen viivan ku tohon :) ja neuvolaan en soita ku se äitiysneuvolan akka tosiaan vihaa mua, aina aukoo päätään mun hedelmällisyydestä ja siitä että kuvittelen.. on se kyllä käsittämätöntä,että testi voi niin väärin näyttää :eek: :/ mulla taas valkkaria tänään tullu reippaasti välillä, ja oon ajatellu että vuoto alkaa.. maha tuntuu siltä ku olis ilmaa täynnä, semmonen paineen tunne.. ja ällö olo..mutta mä oon hyvä oireitaki kuvittelemaan :D ikinä ei tosiaan oo näin pitkä kierto ollu.. aamupissasta teen taas,vaikka se mulla aina huonoin pissa :D ilmotan sit aamulla ;)
 
Mulla kyllä sama ton neuvolan suhteen. Olenkin päättänyt että jos joskus tärppää niin varaan neuvolan varhaisultran jälkeen. Viime raskauden aikana kyseli jo ehkäisyä jabku vastssin ettei olla edes mietitty (rv30+ sillo), niin se akka tokas:"niin työ vas meinaatte lisääntyä ihan spontaanisti sitten". Aaasrgh. Kannattipa ottaa rr sen jälkeen :D. . Pikkasen katollaan lukemat. Tsemppiä aamuun <3 !
 

Yhteistyössä