Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Luis ja ruusutarha Molemmilla näen haamua =)

Befuliini Musta noista mikään ei ole plussa :(. Onko pc:n ovistesti? Mä saan niillä aina tommosia vahvoja, plussan sit erottaa. Mutta ite tikutan nyt perhosen ohistesteillä koska ne ei anna viivoja kun oviksen aikaan. Tai alkaa kivasti tummuu tasaseen ja sit ovis+. Meni hermo noihin pc:n ainaisiin tasavahvoihin viivoihin jotka ei kuitenkaa ovista tarkottanut. No mut mulla näin..
 
Ootteko ihmiset ihan tosissanne? Voiko tuo tarkoittaa jotain? Meillä on yli 2 vuotta yritystä ja lopetin jo tukilääkityksenkin tämän kierron osalta, kun ajattelin, että tuollaisia harmaita viivoja tulee aina.
 
Luis minä nään noissa testeissä jotain, mutta ei ole kokemusta kyseisistä sen puolesta, että tekevätkö aina jotain jälkeä. Eli toivottavasti nyt olisi tärpännyt :)

Befuliini minustakaan noista mikään ei ole plussa :( Itse tein niin, että käytin liuskoja ja digiovistestiä ja kun liuskat alkoi näyttää hyvältä tein digitestillä tarkastuksen. Silleen sitä oppi sitten tunnistamaan sen niistä huonoista liuskatesteistäkin sen oviksen :)

Oma tilanne meni vuodoksi niinkuin jo illalla näyttikin. Lämpöjen tippuminen paljasti asian.

Onkos täällä muuten ketään lämpöjä seuraavia? Entäs kohdunnapukkaa seuraavia? Minä aloitin tuon kohdunnapukan tunnustelun jatkoa ajatellen tässä ihan loppukierrosta ja meinasin nyt alkaneen kierron opetella tuntemaan sen sielunelämää :D Ja lämpöjä olisi tarkoitus seurata kans, jos vaan aamuisin muistaisin mitata.
Mittari on sängyn vieressä, mutta aamulla on aina kiire nousta ja mittaukset jää. Aamulämpö pitäisi mitata ennen sängystä nousemista heti heräämisen jälkeen ja aina mahdollisimman samaan aikaan.

Tsemppiä kaikille jännittäjille! Toivotan vahvistuvia viivoja :)

Ja onnea plussanneille!!
 
Luisilla jotain siellä näkyy :) mulla antaa se rfsu haamusta vaan. Nyt anto perhosen normikin vähän vahvempaa.. sais kyllä tulla kunnon plussa. Kn vieläkin ihan ylhäällä ja kova, tuntuu että nousee vaan ku ei meinaa yltää enää kokeilemaan..
 
Luis, paha sanoa näkemättä livenä, mutta oman kokemuksen perusteella tällä testillä kyllä on tullut aikaisemminkin tulkinnanvaraista viivaa, joka menee haamun ja viivanpaikan välimaastoon, ja kyseessä on ollut negakierto aina. Eli en herättelis toiveita ennen seuraavaa vähän vahvempaa haamua, vaikka tuo voi haamu ollakin, toivottavasti olisi.
 
Viimeksi muokattu:
Annikaeveliina Muistatko sie sen mun perhosen selvän viivan.. tai vähön haaleempia sain eka yks ilta, sit tuli aamulla plussaksi luokiteltava haalea viiva ja sit päivällä oli haaleempi ja seuraavana päivänäkin vielä haalea viiva. Muuten täyttä negaa niillä. Mut ei merkannu mitään mulla. Se yhen aamun viiva oli pinkki selvä viiva ja olin iha onneni kukkuloilla. Toivottavasti sulla oikeesti ois nyt raskaus kyseessä. On todella masentavaa saada oikea viiva joka ei tarkotakkaan mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Muistan joo, se onki mietityttäny..mulla ei oo tullu ku semmosta olematonta viivanpaikkaa aiemmin (siis nimenomaan näky se viivanpaikka siitä vaan) ja nyt oli vahvempi ku eilen.. mutta vieläkään en raskauteen usko! Ikinä ei oo näin pitkä kierto ollu... :eek:
 
PhotoGrid 1399322613636 - Aijaa.com
Mä en tiiä näkyyks tossa kollaasissa ne haamut miten selkeesti mutta ainaki se perhonen näkyy.. noissa tekin näitte sillo.. ja mitää ei mikää merkannut. Tai sit oli kemiallinen. Että vähä meni usko noihin. Kunhan tässä joutessani olen ilonpilaaja.. ei vaa ku ollu nii puhetta ja moni saa nykyään turhia viivoja, niin tossa mun viime kierron turhat viivat. Pc:n ovistesteistäki tehny tollasen ku tasavahvaa paukutti koko alkukkerron niillä.

Nyt en ole enää niin hormonihirviö ku en imetä.. jännittävää kuinka keho nyt toimii ja ottasko paremmin vastaan ;) ? Ainakin ovistikku vahvistuu tasaseen ja nyt kp11.
 
Tääl hirmu moni on valitellu, että ei saanu ovista tikkuun ja että tuli vaan melkeen yhtä tummaa ku kontrolliviiva ja että tapahtuikohan ovis sitten ollenkaan. No siis en mä ole saanu tikutettua lähellekään kontrolliviivan väriä. Testissä näkyi oletetun oviksen aikoihin vain ihan haaleaa viivaa ja muina päivinä ei mitään. Nyt tähän kiertoon ostin herkempiä testejä kun lääkäri sanoi että ovis on 99% todennäköisyydellä tapahtunut vaikka se ei selkeästi tikkuun jäänytkään ja tämä johtuu siitä että se lh huippu jää mulla todennäköisesti alle sen 25, mikä useimmissa tikuissa on rajana. Siksi nyt käytössä 10 tikut nikatotaan jääkö se ovis niihin näkyviin :)

Eli ei se välttämättä tarkoita ettei ovista tapahdu vaikka se ei tikkuun jäisikään. Mahdollista on että lutenisoivan hormonin taso virtsassa jää huipunkin aikana matalaksi (alle 25) tai huippu menee ohi tosi nopeaa esim. yöllä kun et ole testaamassa. Tähän viittaisi se, että yhtenä tai kahtena peräkkäisenä päivänä testiviiva tummenee, mutta ei yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva. Tähän voivat auttaa seuraavat keinot:
•Anna virtsan jäähtyä huoneenlämpöiseksi (noin 10 min) ennen testin tekemistä
•Tee ovulaatiotesti aina klo 12-15 välillä, koska lutenisoivaa hormonia erittyy enimmäkseen unen aikana, jolloin se ei vielä ole havaittavissa aamuvirtsasta.
•Vältä erityisen runsasta juomista ennen testin tekoa. Virtsan tulisi olla kellertävää eikä täysin kirkasta testiä tehdessä.
•Jos testiviiva tummenee, mutta ei yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva, voit tehdä vielä illalla uuden testin.

Menkat loppui eilen aamulla ja nyt eletään kp 5/27-31, joten oviksen metsästys aloitetaan tossa ens viikon alkupuolella. Katotaan miten akan käy :)
 
^ hyvää tietoa tuo kiitos =). No sit oon lukenut että jos raskaustesti reagoi oviksen aikana on lh hormonia oltava 300mlU virtsassa.. eli erittäin korkea arvo tuo. Koska mulla reagoi kun iha tarkoituksella olen halunnut katsoa tuonkii. Ihan selvät haamut tullu 10mlU ja 25mlU r-testeihin..Onko mulla sit todella korkea tuo lh taso? Mä pöljä en ole ajatellut että ovistikuissakin eri herkkyyksiä :D:D
 
btw käydessäni viemässä roskat tänään näin roskiskatoksen ulkopuolelle pudonneen tutun näköisen liuskan, ja käänsin sen kengän kärjellä, se oli taavetin raskaustesti jossa oli kaksi kirkuvan punaista viivaa.

Jotenkin tuli jännä olo... naapurissa ilmeisesti samat harrastukset. Ja jännää nähdä 2-viivainen testi. Tulispa itselle joskus. Melkein alkoi sydän hakata vaikka se oli vaan maassa lojuva jonkun muun testi :D

muoks. kiva nähdä sellainen testi siksikin, että se on todiste siitä, että ne viivat todella on mahdollista saada siihen testiin. Välillä tuntuu, että mä vaan leikin toivovani kahta viivaa mutta oikeasti en edes usko, että sellainen mahdollisuus on olemassa.
 
Viimeksi muokattu:
ruusutarha hauska bongata, että naapureillakin testaillaan. :) mä asun omakotitalos ja kerran meiän pihalla bongasin vanhan ovistestin mikä oli lentänyt roskiksesta. Hiukan hävetti. :D sen jälkeen oon tupla pakannut mun testit roskapussiin. :D

ON; mulla on jokin oviksen yritys nyt jo. Kp12!!!!! Ikuna ei oo näin ajoissa ollu.
Laitanpa kuvankin. Onkohan se siinä ovisplussan rajoilla vai oikein plussa jo?
Kp12 - Aijaa.com
 
heilanga näihin tosiaan on itse niin tottunut, että se on vaan ajan kysymys, millon on pissatikut pitkin pöytää kun anoppi tulee kylään :D meillä on nyt käynyt niin harvoin vieraita että sitä rupeaa unohtamaan että mitä pitikään jättää esille ja mitä ei.

hopess tosiaan erikoinen värikertymä, kävikö sille kuivuessa mitään?

Mulla kävi iltatestin kaa pieni onnettomuus, kun kääntelin märkää testiä valossa ym. kyttäsin sitä, niin samalla onnistuin jotenkin repäsemään toisesta päästä tuon päälliliuskan irti ja sieltä vapautui punaista väriä joka liukui testikentän läpi, mutta sen jälkeen ilmestyi viivan paikalle toi läiskä kuin tilauksesta! Mutta eipä se taida tarkoittaa mitään kun tällainen episodi oli taustal.

eli tältä näyttää ilmeisesti vahingoittunut iltatestini

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä