Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Eipä tämän kummempaa tänään dpo 10 tullut testiin - yksi viivanen.(..ja viivan paikka)


Olo kovin ristiriitainen..pelkään JOS raskaus olisikin alkanut:O..ja samalla pettynyt jos EI alkanut: /..voi tätä elo taassiinsa..:headwall:

Vaan kyllä tämä tästä kun vuoto alkaa torstaina(melko varmasti silloin)ajallansa, ei tarvitse hörytä tyhjää(omalla kohtaa näin)
..sain jo lääkäriltä tietopaketin ehkäisymenetelmästä - "Essure".

Mukavaista Sunnuntai päivää kaikille Äideille ja Äideiksi haaveileville!:heart::flower::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heilangalle tiedoksi että kyllä vaan kaikki iholle ja päänahkaan viedyt kemikalit imeytyvät iholta ja päänahasta lopulta verenkiertoon. Lääkeaineet esim. imeytyvät toki hitaasti mutta verenkiertoon ne kuitenkin päätyvät.

En ota kantaa kuinka haitallisia esim. hiusvärit on, se olkoot jokaisen omalla harkinnalla tehtävä päätös.
 
mymosa
Näissäkin vois käyttää tervettä maalaisjärkeä, niinkuin monessa muussakin asiassa raskauden ja vauvan saannin suhteen.. kuten nää "iiik söin palan graavikalaa/maksaa.. mitä mä teeeen??"

On tässä maailmassa ennenkin selvitty :)
 
Kyllä minäkin raskaus aikoina värjäilen kun tarve hiuksia, ainut mitä en raskausaikana tee en ota tatuointeja :D muuten aika normaalia elämää viettelen graavikalat ja maksat ällöjä joten en niitä ees syö : / mutta maksamakkara nannaa ja tietenkin aina himoitsen raskuasaikana niitä :rolleyes:

enivei jokainenhan ite parhaaks näkee miten elää raskausaikana :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
^ onnea ovisplussasta =)!!

Tuntuu että ei itelläänkään vältsiin kaukana ole. Ja noista hiushommeleista.. mä en ole edes ajatellut että ois haittaa.. tatskoja en ota raskaana ja imettäessä ja ette arvaa miten mun tekee nyt mieli lähtee isosti leimalle taas, kun imetys loppu ja raskaanakaan en ole.. rahat vaan siihen puuttuu :(.

Plussatuulia puhaltelen ihanaiset!!!
 
tervetuloahaikaralla hienot ovisplussat :3

ujm jos sulla muuttui kirkkaanpunaiseksi ja selkeäksi viiva hiukan testiajan yli, niin voiko se tarkoittaa että olis väärä plussa?? jotenkin kuvittelisi, ettei sellaista viivaa voi tulla ellei ole raskaana?

itsellä ei ole kummempia käänteitä ollut täällä, mutta tänään tuli hyvin haalea leveä haamu, jollaista ei mulle ole koskaan tullut. Se on kuitenkin niin vaalea ettei kuvassa ehkä erota.



innostuin tuosta niin, että kastoin samaan kuppiin kolme liuskaa lisää (vastoin uusia periaatteitani :D) mutta niihin ei tullut tuollaista... eli olisko virheellinen testi varmaan / väärä haamun haamu.
 
Onnea plussalaisille! Ruusutarhalla näkyy kyllä viiva,mutta jos muihin ei tullut ni väkisin tulee mieleen että viallinen? :/ täällä kp 36/28-31. Oireita on taas joka lähtöön,mutta testeihin ei tuu oikein mitään.. kohdunnapukkakin niin ylhäällä ja kova, että en pysty uskomaan että vuoto olis just alkamassa.. huoh, taas venyy turhaan kierto :( mä värjäsin normisti raskausaikana. Ainut mitä mäkään en tehnyt, oli tatuoitavana käynti. :)
 
mymosa
Oiskohan jossain opetusvideo tosta kohdunnappulasta.. en vaan tajua mikä se on ja miten osas erottaa ja kun toiset erottaa kohdunkaulan tilanteenkin.. kai mies laitettava tutkii kun omat sormet ei riitä.
 
ruusutarha: oisko viivanpaikka :confused: kummallisen näkönen.. tollanen liian levee.

Minäpä varasin tatuointi ajan parin viikon päähän sain :D muokataan tota yhtä kuvaa koska se inha nyt ja ei sellanen mitä halusin 4vuotta sitten ja plussana lisätään lasten nimet siihen samalla :) Mää vaan aatellu jos joskun rupeen tykkäämään tosta kuvasta nii hevonperät en tykkää vieläkään ja sen 4vuotta sitä kahtonu jo :headwall:
 
Okei...olin, ehkä eilen vähän turhan kärkäs ja äkäinen tämän hiusasian suhteen. :) Myönnetään, mutta kaikkea sitä tässä kuulee ja näkee. Se on aika pieni osa niistä kemikaaleista mitkä sinne verenkiertoon asti imeytyy ja onneksi nykyään väritkin on niin hellävaraisia, että ei niistä kauheasti haitttaa ole. Eu on onnistuneesti kieltänyt paljon aineita joita ei saa käyttää.

Täällä on nyt aikas outoa touhua. Mulla on kp9 menossa ja ihan sellaista munanvalkuaisvuotoa tulee oikein reilulla kädellä. Ovistestiä en oo tehnyt kun ei mieleen juolahtanutkaan, että vois ovis vielä olla. Täytyy tehdä heti kun kotiin pääsen. Ikuna ei oo tällästä ollut. Outoa. Letrozolin vaikutuksia luultavasti. Mahdankohan ovuiloida tässä kuussa useamminkin?
Mielipiteitä sopii antaa. :)
 
Heippa kaikille! Olen seuraillut tätä ketjua aktiivisesti, vaikken juuri mitään oo kirjoitellutkaan. Ajattelin nyt kuitenkin osallistua keskusteluun tuosta kohdunkaulasta. mur-mur aika villi nettisivusto. Eipä ole kyllä mikään kovin sievä toi meidän lisääntymisvehje :D

Itse luin myös kohdunkaulan muutoksista joskus silloin kun raskautta alettiin yrittämään. Esikoista siis yritetty jo yli vuosi, tuloksena vain yksi kohdunulkoinen. En ole mitenkään aktiivisesti ruvennut sitä kohdunnapukkaa seurailemaan. Olen tullut siihen tulokseen, että tulen vaan hulluksi ja stressaan entistä enemmän jos rupean tarkkailemaan lämpöjä, limoja tai kohdunkaulaa... Mutta aina välillä ihan uteliaisuuttani koeilen sitä nipukkaa ihan vaan huomatakseni jotain eroja kierron eri vaiheissa. Joskus kun esim. suihkussa olen kokeillut niin se on niin ylhäällä ettei meinaa ylettyä. Tuntuu että koko käsi pitäisi tunkea sinne toosaan jos haluaa päästä tunnustelemaan. Eilen taas kun pesin pytyllä alapäätäni käsisuihkulla niin kokeilin ja sehän oli niin alhaalla ettei istuma-asennossa tarttenut kun laittaa sormi emättimen puolelle ja siinähän se heti oli! Lisäksi se oli ihan pehmeä ja "auki" keskeltä, ja tänään aamulla sitten sainkin plussan ovistestiin. Oli ihan kiva huomata, että kyllä tosiaan muutoksia tapahtuu. Jos ei huomaa sellaisia, niin tulee helposti sellanen olo että paikat ei toimi, mussa on jotain vikaa tms. Mutta tuskinpa se kovin hyväksi olis jos sitä rupeis joka päivä sormin sörkkimään :D

Noista hiusväreistä tuli myös mieleen... äitipuoleni on myös kampaaja ja hän ei tykkää värjätä raskaana olevien hiuksia kestoväreillä. Kyllä värjää kuulemma, mutta sanoo aina asiakkaalle ettei välttämättä ole hyväksi ja suosittelee mielummin raitoja. Onhan se varmaan tosi harvinaista, että siitä väristä jotain haittaa olisi sikiölle, mutta onhan se ymmärrettävää että näissä asioissa moni pelaa mielummin varman päälle. Tässä muuten mielenkiintoinen kirjoitus aiheesta

Kemikaalikimara: Hiusväribisneksessä leikitään kuluttajien ja ammattilaisten terveydellä
 
Tässä tietoa tuosta kemikaaliasiasta HUS:in sivuilta, eli kohtuus kaikessa :)

HUS - Kosmetiikka

Itse värjäsin esikoisen loppuraskaudessa muutamaan kertaan hiukset, mutta muutenkin yritin mennä mahdollisimman "vähillä" kempparituotteilla raskauden. Mulla kun esim. tuota hiuslakkaa tuppaa kulumaan ja mieskin siitä välillä huomatuttelee :D

Ja nyt kun toista yritetään niin kyllä mä ainakin mietin tuota kemikaalikuormaa, ja yritän vältellä turhia väri- ja muita aineita.. Ei siitä ainakaan haittaa ole :)
 
Mä meinasin äsken pudota tuolilta, kun sain uuden haamun 3 tunnin pisusta.... Se on kyllä yhtä kyseenalainen kuin edellinenkin, kun siis katselin testiä ekan 10 minuuttia aina välillä eikä mitään näkynyt.

Sitten unohdin sen ja puuhailin muuta, äsken kun katoin testi oli puolikuiva eli sellainen rakeisen oloinen, mutta siihen oli ilmestynyt samanlainen haalea leveä läiskä kuin aamutestiin!!!!! Olen ihan liian innoissani, varmaan putoon parin päivän päästä korkeelta kun menksut tulee...

Mutta kuva olkaa hyvät, vaikka eihän sitä haamua kyllä tuossa taida näkyä :/

 
Ruusatarha! Mä ainakin näen tossa vähän pinkkiä myls! :) jospa enteilisi hyvää! Toivotaan vahvistumista viivalle!
Mulla oli dpo 9 tuommoinen TOOSI hailukka viiva mitä mieskään ei meinannut millään nähdä, mutta siitä se on lähtenyt tummumaan <3 milä dpo sulla on menossa?

Hiusten värjäyksestä vielä.. kyllä minäkin raskausaikana värjään muuten ihan normaalisti hiuksia, mutta ekan 12 viikonaikana haluan pelata varman päälle, koska silloin kehittyy kaikki tärkeät elimet yms. Annoin ehkä itsestäni liian hysteerisen kuvan aikaisemmassa vistissä :/
 
Ja vielä jatkan :) tuo ruusatarhan testi on kyllä paljon selkeämpi kuin se minun dpo 9.. ihan selvästi pinkki viiva :) nyt vaan jännäämään voiko siihin luottaa kun testiajan jälkeen vasta tullut :/ luulis ettei tuollaista tule jos mitään ei ole tapahtumassa!
 
Kiitos kommenteista roks !!! Mulla on nyt se samainen dpo 9 meneillään ja mietin juuri itsekin että kyllä tää on jonkinlainen haamu, ei siitä mihinkään pääse. Tosin aamutestistäkin viiva katosi :D

Ja aika moni muukin täällä on haamuillut loppukierrosta ja menkat tullu normaalisti, eikä nää mun haamut ohjeiden mukaan tulkittaessa kyllä menis läpi, mut semmostahan tää on :/ pidän nää ruusunpunaiset lasit nyt päässä toistaiseksi :p
 
Viimeksi muokattu:
Ruusutraha Onpas punainen "roskishaamu". Jos se ois harmaa viivanpaikka ni ei mitään mut kyllä tuo on sellainen että itekin vähän innostuis ;). Toivotaan vahvistumista!!

Mulle tuli kyl tähän yrittämiseen toivottavasti viimenen satsi testejä. 24 ovistestiä ja r-testejäkin on melkee 30 tuolla :D:D. . Tän kierron tikutan ja sit suap olla. Ei jaksa. Sit alkaa lapsilla loma ja äiti jouda jatkuvaan tikkuja kusemaan. Pitääkin alottaa oviksen metsästys ku on noita tikkuloita. Tänään kp8. Just riittää jos tulee normisti vasta kp20 tienoilla. . Toiveet ois aikasempaan ovikseen mut nähtäväksi jää. Ainakin hormonitoiminta suht normaali.. imetys-javraskausajalla ei kasva ihokarvat nii innokkaasti ni nyt suap olla joka päivä höyläämässä. Tissitkin on ku pari nahkarukkasia.. tuosta vaa olan yli heilauttaa ne.

Mites murmur tän päivän testi? Viivanpaikan olen aiemmin erottanut.. joko siellä pinkkiä vilahtas =)?
 
Pitää lisätä edelliseen että tilasin taas noita perhosen ovistestejä. Mä kyllä tykkään niistä kun eivät turhia viivoja anna niiku pc. Pc liuskat antaa aina mulle tosi vahvaa viivaa, sama mikä kp menossa. Nuo anto viime kierrossa ihan selkeen ovisplussan ja muina aikoina ei tullu ku just havaittavissa oleva haamu. Ei tarvii ainakaan arpoa. Ois vaa se ovis ajallaan!
 
Ovistesteistä: mulla näyttää noi halpis liuska testit aina liian myöhään oviksen :/ ainakin david merkkiset.. digillä kun saan hymynaaman niin liuskat näyttää vasta 2-3 päivän päästä ovisplussaa!!
 
Dpo9, kp24/28-30 nega :( ei niin mitään.

Täytyis lähteä testikauppaan, arvon meenkö ihan apteekkiin vai kauppaan.. mitkäs ne nyt on hyviä testejä, näyttää aikasin mut ei turhia viivanpaikkoja? Onks apteekin oma? Sain sillä roskishaamuja joskus vuos sitte, mut mul meniki kierto ihan sekasin ja ultrassa jotain näky.. et voi olla et on ollu aikanen km tai jotain.

mut ilmeisesti se rfsu on kakka? Mut onko pc herkkä?
 

Yhteistyössä