Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Amoralla niin kaunis plussa. Tarrasukkia pienelle kyytiin <3
Annikaeveliina Kuopusta odottaessa, ennen kun ees ite tiesin olevani raskaana, kolme työkaveria kysy oonko raskaana :D ;)

Tein vielä toisen testin. Mä näen tossakin jotain. Varmaan silmissä vikaa. En tollasia ees noteerais jos en ois testannu noilla alkukierrossa.. mut kun oon ja nii tyhjää aina näyttäneet. Ovisplussaa en siis ole saanu.. eikä ole mitää kummosia olojakaan ollu eilistä lukuunottamatta ja kp14 oli kans kipuja. Kp9-> oon ovista tikuttanut. Tuo jos jotain merkkais, ois oviksen pitäny olla ennen tuota kp9.. ja en tod.usko siihen. Tein viel pc:n ovistikun ja se on iha haalee viiva vaan. Se kun anto viime kierrossa aina niin vahvaa :O. Ekankierto ilma imetystä.. jännäähän tää on siksi. Näkee kui kroppa pelittää ilman ylimääräisiä hormoneja.
Testiajalla20140521 113014-1 - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Ompas täällä taas jännät piinailut menossa :) ainakin mullinmallin, nelHM ja piuu.. ja muutkin ;) tsemppiä!! Kivaa käydä noita kuvia katsomassa, harmi ku ite en saa laitettuu.. kirjottaminenkin hankalaa, ku tabu aina jollain käytössä ;)

Mul oli hirmuiset menkkakivut varmaan 4 päivää ja kylhän ne sieltä sit lopulta alkoivat mooonien testien jälkeen. Mulla siis pitkään ollu tasanen kierto 28päivää.. viime kuussa sit 30 ja nyt 32... mut oonpa jotenkin varma et munis ei irronnut kivuista päätellen vaikka cb digiin hymynaaman sainkin, ja siksi pitkä kierto. Samat kivut oli nimittäin edellisessä kierrossakin.

eli nyt kp2, ja oottelen kuumeisesti pääseväni tikuttelemaan :)aion käydä joskus kp 10 tienoilla gynellä ihan perustarkastuksessa, samalla näkee munistilanteen ja jos sais vaikka hyvällä tuurilla sen irrotuspiikin ;) noh sitä ootellessa...
 

Tossa nyt jotenki näkyy toi kuivuminen. N. Puol h teosta, enemmänkin. Kertaakaan oo kuivuessaan antanu noin vahvaa viivaa, tossa kuvassa ei näy lähellekkään niin hyvin ku luonnossa. Mut toi paksuus tässä oli se pointti, eli yhtä paksu ku kontrolli :) vielä vaan jaksaa toiveita nostaa,vaikkakin varmaan ihan turhaan..
 
Amora; teen testin, kunhan pidätystä on takana hieman enemmän (aamukiireessä en muistanut ja kerennyt tekemään..) :D

..tuntemuksia täällä on; kipeät rinnat(etenkin nännit ihan kosketusarat!!) veikkasin, että johtuisi ovulaatiosta, mutta siitäkin on aikaa jo 10-11 päivää..? Välillä juilii alamahasta, vasemmalta puolelta enimmäkseen (ei kovaa), etenkin polkupyörällä töyssyistä meno. Saa nähdä, ollaanko saatu miehen kanssa mitään aikaiseksi :p
 
minäkin tänne eksyin kyselemään vähän kokemuksia ja kokeneemmilta mahdollisia 'neuvoja'. :)
minipillerit ollut käytössä reilu puoli vuotta, kuukautiset tulleet vähän miten sattuu, välillä tuli säännöllisesti, nyt taas ei ole näkynyt about 2 kuukauteen ja sitä ennen tuli jos tuli. Nyt parin viikon aikana alkanut ilmaantumaan raskausoireita (rintojen/nännien kosketusarkuus ja kipeytyminen, järkyttävä väsymys, pahoinvointikohtaukset välillä aamuisin, välillä esim ruokailutilanteessa, mieliteot ja ällötykset tiettyjä ruokia kohtaan, myös tupakan hajusta on muodostunut todellinen ällötys vaikka itse viel viikko kaksi takaperin olin itse tämän pahuuden harrastaja, päänsärkyä ja alaselkä kipuja jotka välistä säteilevät jollakin tavalla alavatsan seudulle, lämpöilyn/kuumeilun tunnetta/kuumia aaltoja ja lämmöt normaalista koholla hiukan 0,8, parina viime päivänä myös yhdynnästä tullut kivuliasta).
Kävin nuorisopolilla reilu viikko sitten mistä käskettiin testiä tekemään. Noh, 3 cittarin perus raskaustestiä takana ja jokainen näyttänyt negatiivista. Silti oireet pysyy,jopa lisääntynyt. Nyt mielessä pyörii voinko siis kuitenkin olla 3 negatiivisesta testistä ja pillereistä huolimatta raskaana? Olen nettipalstoja selaillut ja nähnyt aika paljon näitä 'pillerivauvoja', nyt mietinkin voiko olla mahdollista että sattuu omalle kohdalle..
Asiallisia vastauksia otetaan ilomielin vastaan! :)
 
Minä kyllä luulen kans että oisko vaan ovis tuloillaan. Ihmettelen kyllä että r-testillä reagoi kun ovistesti negaa :O. Kp17 nyt että viime kierrot ovisbollukin vasta kp 19-21.. sitä se on ja käyp järkeen. Pittääpä jatkaa oviksen tikutusta vielä.. vkl oon reissussa ja jää kyllä hyödyntämättä, jos se nyt sattuu olee vasta tuloillaan :(..

Piuulla näin tosi haaleen samanlaisen haamun kun aiemminkin sillä vihreellä taustalla. Noissa en näe mitään.
 
Pieni ääneen ajattelu vielä ehtoolla.. Pahoittelen. Toi mun suht selkee haamunen on hyvin todennäköisesti tulevasta oviksesta johtuvaa.. toki edellee ihmettelen miksi ovistestit nii haaleeta? Toinen, hyvin epätodennäköinen vaihtoehto vois olla että. Kp7 kauhee panetuskohatus oliki ovis :D, kp14 kipuilut kiinnittymistä ja siksi haamu. Mut ei jaksa siihen uskoa. Tikutus siis kp9 alkaen. Mut ennen edellis raskautta viimesin kierto mistä tärps oli lyhyt eli ovuloin aikasin. Mutta tikutan noi ovistestit pois ja jos ei plussa tule pariin päivään ni olkoot. Aika näyttäkööt =)
 

Yhteistyössä