Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Murmur Minäkin näen viivan sulla. Tosin itsekin parilla tollasella saanu suht selvän haamun.. mutta kyllä tuo ihan selvä on.

HooKoo Varmaan iha harmitonta vuotoa sulla =)

Tuo testi oli iha julmetun kolhunenkin kun aukasin sen. Kaikki paskat testit mulle MUR! Koitin lisätä kontrastia että näkyskö mut aika onnetonta on. Pitäs vaa uskoa että mä en ole nytkään raskaana!
 
Heilanga:heart: - on siellä viivasta, mutta on mielestäni harmaan sävyinen..
..eivät nuo ennen miulle ole kuitenkaan n o i n selkeää viivan paikkaa näyttäneet:confused:

Voipi olla jotain hormooni heittelystäkin johtuvia viivasia, mistä näitä "tällä ikää" tietää..:D
Miusta vaan olisi nyt tärkeää saada tähän asiaan varmuus missä mennään..vaikka saanhan minä sen tässä lähipäivinä tietääkin.
Masu on turvoksissa ja palelee vaan koko ajan, hyyyyrrrr!!!..
Ulkona iiiihanan lämmin kesäsade, asfaltti oikein hohkasi lämpöä ja minua vaan paleli!:eek:
..niin ja semmoisen huomasin - miun alakerta on t o d e l l a turvoksissa
:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
nelhm: nyt nään toisen viivan, en vaan väriä näe :) toivotaan että väriä saat vielä toiseenki viivaseen *puhaltelen punaväriä* puuh :whistle:
ja murmur: viiva näkyy :heart: vahvistukoon enemmän :)
heilanga: mieskii sitä mieltä että raskaana oon, mie pidän miehen maassa ettei ihan pilvissä leijjaille :D en usko raskautta vielä kunhan ens viikolla testaan viimesen kerran :)
 
Mur-mur, miekii näjen haaleaa viivaa :)

NeIMH sulla en onistu valitettavasti viivaa näkemään :/

HooKoo, huippua jos vuoto tosiaan olikin vain harmitonta ja raskaus jatkuu!!!

Mä täällä koitan takoa järkeä omaan päähäni. Peittojen heiluttelusta 4 ja 5 pv ja ovis oli ehkä 3 pv sitten ja mä pöllö!!!! Mietin r-testin tekoa... jestas ihan oikeesti, nyt ei ees vois näkyy mitään viel.. ehkä tuli vaan vierotusoireet ku ei enää oo järkee pissii o-testeihin? :D
 
Tänään dpo 4 ja jotain rusehtavaa vuotoo tuli mut loppu kun seinään. Oireita oksettaa, nälkä koko ajan, rinnat kipeet ja tekee mieli ruisleipää vaikka en tykkää siintä mut nyt maistuu hyvältä. Päivälämpö 37.0-37.2 ja ilta lämpö 37.3
 
Mullinmalli Sun tarvii vaan jatkaa testailua! Voi kun vielä plusssisit! Samalla sais itekin toivoa että nuo kaikki haamut eivät ole turhia. Mä oon tosi pettynyt tohon pc:n. Itsekin pitänyt sitä luottotestinä aiemmin. Mulla nyt on tuolla pari pc:n puikkoa vielä odottaa.. HooKoo ainakin siihen vieli luotti =). Aamulla teen mut iha semisti himottas vielä yks tehdä. Ihan pölöä oikeesti! Tyhmätyhmätyhmä minä!
 
viivanpaika näkyy nelHM ehkä todella pieni ripaus punaväriä :) jännäks menee :popcorn:

apua omanapa: iltapissa testi haalea, melkein voisin jo negaks luokitella :rolleyes: pieni herne huuhtoutunut veren mukana siis pois :( en uskonut raskauteen enää vuodon takia vaikka testit oli plussaa, varmaan jälkijämänä tuli hcg nousu.. mene ja tiedä..
Jos jotain tästä kierrosta otetaan, opin laittamaan kuvia tänne :D jes!! Seuraavan kerran pommitan (r-testeillä) sitten kun sen aika taas on :LOL:

muoks. nelhm kännykällä nään ripauksen punasta t-viivan kohalla yläpuolella : / vaiko mun silmissä sitte vikaa :stick: .. ja pc-puikko ainaki mulla toiminu hyvin, nega on nega ja plussa plussana, en oo saanu siihen viivanpaikkoja, siksi se nyt myös suosikki listalla :)
 
Viimeksi muokattu:
HooKoo Pahoittelut :(. Ihmeen positiivisesti asennoidut taasen tähän. Hienoa se. Ja juu, itsekin olevinani ripaus ois mut mä oikeesti kohts linkitän kuvan ku kusen jäätelötikkuun. . Siinäkin ois viiva ja haamu :D:D. Kaveri toi mulle yks päivä laatikon eskimoita ajatellen mun kukkaroa :D
 
Jos "lapsi" on hiekanmurun kokoinen miksi surisin loputtomiin sellasta joka ei ole ees ihminen vielä.. ymmärrätte mitä tarkotan.. :) en voi loputtomiin surra ja positiivinen asenne auttaa jaksamaan ja joskus saan minäkin pysyvän plussan :) sitä odotellessa. Suren omalla lailla en jaksa enää itkeä, kun itku ei sitä takasin tuo.. tai mitään menetettyä 3raskautta, parempi pienillä viikoilla mennä kesken kuin isoilla ja sillon varmasti sattuu sellanen. Kyllä joka kerta sydämmestä riipasee kun vuoto alkaa plussatestin jälkeen :ashamed: :'(

muoks. surettaa enemmän mieheni puolesta, se niin kovasti odottaa raskautta ja vauvaa :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Ja rinnatkin kipeytyneet taas hiukan. Vieläkään vuoto ei oo jatkunut. Eilen tuli sitä ruskeaa tuhrua ja tänään menkkakramppien saattelemana aamupäivästä siteeseen ehkä 1/2 teelusikallinen ihan tummaa hyytymää ja siinä mun menkat tähän asti. Jospa ne ei sitten vaan oo vielä kunnolla alkaneetkaan. Jos aamulla vielä vaippa tyhjä niin testaan, mut jos tulee reippaammin niin sitten annan olla. Nyt siis joko kp25/22-28 tai kp2..
 
20140603 231723 - Aijaa.com
(Linkissä 3 kuvaa)
Kävi katsomassa puikkoa vielä ja nyt siinä on ihan viiva. Räpsin muutaman kuvan. Livenä kyllä paljon erottuvampi mitä kuvaan sain. Testi ei ollut vielä täysin kuiva.. saa nähdä mikä siellä aamulla odottaa. Antaako noi tollasia kuivuttuaan vai onko toi nyt se ripaus joks kuivuessaan paremmin erottuu?
 
No nyt kyllä miekii näin sulla neIMH ihan värillistä viivaa! Piän peukut pystyssä!

Kyllä on hienoa ( lue ärsyttävää) ku on ihan pro tarkkailemaan omaa kehoaan ja siinä tuntuvia nipsaisuja... nyt mielestäni alavatsalla paineen tunnetta tai mitenkä sitä kuvailis, sellanen lämmin ja painava tunne. Pieniä nipsaisuja/hentoja viiltelyitä tuntuu munisten suunnilla. Jotenkin lonkat myös ärsyyntyneet. Ja nää kaikki voi aivan hyvin enteillä myös niitä menkkoja, joiden en tosin odota tulevan ennenkuun aikaisintaan 13.6 mutta kun tää eka kierto ilman mirenaa niin ei oo kehon käyttäytyminen taas yhtään tuttua. Miksi täytyy olla tällanen hätähousu? Eiks ois helpompaa vaan olla tarkkailematta js odottaa et tuleeko menkat vai ei. No, en mä vaan osaa.
 
Mä sain nyt tässä kierrossa siihen omaan pc:n puikkoon ihan selvän viivan, ja se ei merkannu mitään (ellei ovista? En meinaan sitä tikuttanu ku ei niitä menkkoja oo vieläkään :eek:) mutta sen jälkeen en kyllä siihen enää saanut ku jotain aivan olematonta viivanpaikkaa, sulla tuskin kaks testiä on virheellisiä ja näin siinä sun liuskassakin hyvin,joten taitaapi olla tärppi käynyt.. :')
Mulla ei tosiaa menkkoja vieläkään. Vielä tarttis odottaa yli 2 viikkoa ennenku voi edes suunnitella lääkäriä,jos eivät ala.. :/
 

Yhteistyössä