Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hopeakissa no kyllähän siinä näkyy! Toivottavasti vahvistuu!

NelHM Siis näkyyhän tuossa viivasta! Onko sinun mahdollista päästä mihinkään kokeisiin? Mietin vaan, ettei olisi joku kohdunulkoinen raskaus.

Mussukka_93 hae Prismasta/Cittarista testi ja tee se tänään :D Minä en ainakaan malta odottaa, että mitä sinulle sieltä tulee vastaukseksi. Tsemppiä!

Tsemppiä muillekin! Minä liityn joukkoon testeineni tässä muutaman päivän sisään! Viikonloppuna varmaan viimeistään :D
 
Tänään kp1. Kierron pituudeksi muodostui 26, mikä mulle lyhyt. Mulle ei ei davidit eikä one stepit antanu ainaka yhtään mitään edes viivanpaikkaa,;et ehkä pitöydyn ens kierrossaki niissä, jos sattuu tärppää ni voi ehkä sit uskoa. No,nyt vaan ovista odottelemaan sitten, pikkasen tää harmittaa vaikka toisaalta toivoinkin ettei vielä. Mut kun kuitenki jotain yritustä oli niin tietty sitä toivoi sit kuitenkin..

nyt vaan buranaa nassuun, oon ekat 2 pv hullun kipee niin vatsasta ku selästä ja vuodankin kuin hana ois jääny auki..

tsemppiä kaikille!
 
20140612 113039

Jahast. Dbo.t ehkä max 6 ja minimissään 0, et en tiedä miksi tikkuun taas lirautin, mut tehty mikä tehty.. ylemmässä on jotain, ihan varmasti.. muokkaamalla huomasin vähän selvemmin jotain. Toiveet heräs ja samalla mietin et merkkaisko sittenki vaan ovista? Näkeekö muut yhtään mitään? Usko hiukan menny kaikkiin tikkuihin, kun täällä näitä juttuja lukenut, suurimmalla osalla on jotain viivaa joka ei lopulta merkannutkaan mitään..

Tsemppiä naiset <3

Tikkuostoksille--> ;)

Muoks. Tuo kuva muokkaamaton. Joku vois muokata jos osaa ja haluaa;)

Muoks2. Voi dbo.t olla jo huikeet 7 jos oikein aletaan laskemaan:)
 
Viimeksi muokattu:
Omanapaista, sori. Mun mä olen niin huojentunut.

Dpo10, negat pc:llä ja apoteekin omalla. En usko ees et plussa tulee, mut silti nyt vähän helpompi olla. On ollut niin kauheet paineet et plussan on tultava parin kierron aikana.

Reipas vuos sitte yritettiin pari kuukautta minkä jälkeen oli pakko alkaa sellanen lääkitys uudestaan, et raskaaks ei saanu tulla tai se olis keskeytys. No ny sit vuoden alussa taas tauolle, 4 pitkää kuukautta odotusta ja sit saatiin taas alkaa yrittään. Ny sit pelkäsin et sama eessä, eli pakko alkaa uudestaan se lääkitys sillä sairaus taas kolkuttelee ovella, mut ylläri ylläri sain armonaikaa elokuulle (voi olla etten voi niin pitkään olla, mut yritetään) ja sit alotetaan sairaalassa sellanen biologinen pistoshoito (mistä mulla siis aiemmin tullut allergiset reaktiot).. Mut siis sellanen mitä pistetään siis siihen asti et plussa testissä. JEII. Eli siis saadaan jatkaa yritystä hamaan tulevaisuuteen :) :) Toki ärsyttää et kerta viikkoon käyn sairaalassa parin tunnin mutkan saamassa jotain rohtoa, mitä ei ois hyvä käyttää kun raskaaksi yrittää, mut ei oo myöskään kivaa että kun lasta haluaa ni saa aina vuoden odottaa ja sit pääsee muutaman kierron yrittään ja taas vuosi taukoo.

ETTE USKO ETTÄ OLEN ONNELLINEN, vaikkei plussaa tästä kierrosta taida tulla. Vaiks hyvät mahkuthan vielä dpon kannalta, mut ovistesteissä siis niin tasasta haamua et ei tosiaan varmaan mitään hormoniheittoa oo tullu :(

jos joku mut näistä teksteistä tunnistaa, ni terppa vaan :)
 
MOJITO!!!! :heart:

Oon ajatellu sua usein! Mulla on tullu tässä vähän takapakkia oman terveyden kanssa ja tutkimukset on vielä kesken, mutta mitään vakavaa tuskin enää löytyy. :) Blogin pistin itsekkäästi nyt piiloon, koska voimat alko loppua kesken. Meijän tyttökään (kuun lopussa jo 9kk!) ei oo kovin hyvissä voimissa tällä hetkellä. Vaikeita iho-ongelmia ja ihottumaa on ja paljon. :( Meitä on muillaki tavoilla koeteltu tässä lähiaikoina, mutta tässä en kehtaa sen kummemmin avautua aiheesta. :ashamed: Mutta me kyllä selvitään, se on vissi ja varma! <3

MUTTA MITÄ IHANIA UUTISIA! Oon niiiiiin onnellinen sun puolesta! :heart: Mulla pääsi ihan itku, ku luin tuon viestisi. Kyllä oli jo viimeinki teidän vuoro.. <3 Kaikkea hyvää raskausaikaan. :) Mää varmana alottelen palstailua tässä hiljalleen, ku tuon tytön kanssa alkaa asiat lutviutua paremmalle suunnalle.

p.s. En oo testannu tänään (vielä), mutta vahva tunne on sen suhteen, että raskaana en ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Mojito
nelHM minä sain viimekierron lopussa kans tuollasia apteekin omaan ja silloin menkat myöhästyi noin päivän, ehkä vähän toista ja epäilin, että olis ollut kemiallinen.
Hitto, jos se luottotesti on mennyt myös tollaseksi viivannäyttäjäksi. Siihen minä kovasti luotin, ettei anna mitään vääriä merkkejä. ÄÄh!
Toivottavasti tilanteeseen tulee selvyys, eikä ainakaan ole mikään ku.
 
Tuntuu että mä vaan testaan testaamisen ilosta. Ei mua hetkauta mihinkään suuntaan tollaset hailurat.. tai no ihmetyttää toki miksi niitä edelleen tulee. Kemialliseks minäkin edelliskierron olen ite diagnosoinut ja siksi silloin haamut.. jännät olot ja varmaan luulosairaus pisti taas testaamaan. Kahta punasta viivaa tällasen testailun jälkeen vaa uskon =).
 
Ihan tyhmä kysymys et kun mä olen ma pistänyt ovitrellen niin luulis et se folli olis irronnut mut aamulla tuli vieläkin ovis testiin kaks viivaa.. et eiks se pitäis jossain vaiheessa hävitä se toinen viiva? vai voiko se ovitrelle näkyä siinä testissä? sen tiedän et raskaustestissä se näkyy sen 10 päivää..
 
hannuliini Ovitrelle luultavasti kyllä näkyy siinä ovistestissä, kun raskaushormoni hyvinkin näkyy ovistestillä. Eli siitä johtunee.
Minulla ovitrelle näkyi raskaustestissä vielä dpo 6, mutta ei enää dpo 7-8. Sen jälkeen haamu ilmaantui dpo 9. Eli Ovitrelle hävisi noin viikossa näkymästä testissä.
 
mymosa
Voiko kiinnittyminen tapahtua vasta dpo9.. aattelin kun lämmöt oli eilen 36.3 ja tänään 36.6.. dpo8 kyllä tunsin järkyttävän vihlasun muniksen kohalla. .

Huomiseen jaksettava..
 
Testeistä vaan.. Kun oikein tihrustan niin apteekin omassa näen sen paikan mihin viivasen pitäis tulla. Pc:n liuskassa en näe mitään ni siihen luotan. Ostin ny pc:n tikunkin ni testaan huomenna tuleeks siihen mitään viivan paikkaakaan... Aattelin vaan että ehkä tuo apteekin oma ei ookkaan niin luotettava...
 
Auttakaa avutonta!

Voiko ovistesti näyttää todella selkeän plussan, vaikkei ovis olisikaan tapahtunut?
.. sain eilen todella selkeän ovisplussan(kuva siitä täällä 129 sivulla), mutta en ole tuntenut minkäänlaisia oviskipuja! Hieman ehkä pyörällä polkiessa on tuntunut jtn epämääräistä muniksessa vasemmalla puolella, mutta aikaisemmissa kierroissa oviskivut ovat olleet melkeimpä kovempia kuin kuukautiskivut! Mietin tässä vain, että onkohan koko ovista edes tapahtunut. Ihmetyttää kyllä kans se eilisen vahvanvahva ovisplussa testissä.. hmm..
 
Tänne vielä vastailen sulle Hopeakissa :heart:
Kiitos tuhannesti ihana! Alussahan tämä vielä on ja kaikki on mahdollista, niin hyvässä kuin pahassa. Mutta joka ilta sitä kiittää, että taas ollaan yksi päivä eteenpäin :)
Ollaan yritetty mennä asenteella, että murehditaan sitten, jos murehdittavaa tulee. Jo alkanut raskaus on tuntunut valtavalta voitolta! Niin raskas matka on ollut tähän.
Ikävä kuulla, että siellä on ollut vastoinkäymisiä :( Voimia!
Ja hurjaa, että teidän neiti alkaa olla jo 9kk! Tuntuu, että juurihan sä vasta plussasit :D
Mutta kaikkea hyvää teidän perheelle! :heart:

Plussaonnea kovasti tähän ketjuun! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
?
Kyllä mun kropassa jotain tapahtuu.. se pc:n puikko oli kyllä inan vahvempi kun eilinen,tää on tän illan liuska 5min kohdilta ja kyllä siihen vaan viiva tulee,vaikka heikko onkin. Silti ei oo nyt testailuissa aiemmin noin "vahvaa" tullut, ja kun heti alko muodostumaan.. nyt siis kp 65-66? Eli en tiedä mitä tää on..
 
Mullinmalli hyyyyyyviin hailakkaa siellä jotain näkyy? Oliskohan noin, että ottaa LH:sta noin paljon sitten, että näkyy..
Ihan mielenkiintoinen juttu, että testasit!

annikaeveliina minusta tuo on aikalailla samaa sarjaa kuin mullinmallin viiva! Taitaa olla sama testikin! Ja siis minun silmät erottaa siellä myös jotain. Aika jännä juttu. Onko vaan testin ominaisuus vai mitä hittoa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä