Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Huoh. Ollut semmosta outoa polttelua mahassa tänään, semmonen lämmön tunne. Nyt menossa DPO 6 no tietysti kun kävin apteekissa niin oli PAKKO ostaa r-testejä. Ostin digitaalisen ja sit vielä varhaisen testin. Pakko oli tänää kokeilla heti, negaahan siellä. :( onkin varmaan liian aikaista testata...
 
SHM noi oireet tulee mulle yleensä just ennen menkkoja. Nyt dpo 6 alkaa hiukset jo rasvoittumaan. Patteja ei ole vielä tullut.

Eläinystävä samat fiilikset täällä. Pitäis saada jotenki pari päivää kulumaan ennenku alkaa tosissaan testejä dippailee.
 
NelHM, kyllä mä olin näkeväni molemmissa kuvissa jotain, ehkä jopa enemmän siinä märässä :D Peukut kyllä täällä pystyssä et viiva vahvistuisi!

Mimmi92 ja eläinystävä, samoissa dpo:ssa mennään...mulla vaan ei taida itsekuri riittää ees siihen parin päivän odotteluun. Tulee varmaan testailtua joka päivä, pakko-oireet kunniaan! ;)
 
NelHM kyllä niissä mun mielestä näyttäis väriä olevan. Onnea :)

Teki mieli uittaa aamulla testi mut sain hillittyä itteni. Teen huomenna dpo 8 ovistestin ja dpo 10 sit raskaustestin. Tai näin oon suunnitellu. Saa nähä miten käy. Tää päivä menee piinaillessa.
 
joa
NelHM jes!!!! Hyvältä näyttää :) <3 mä sain pc liuskaan viivan aamulla, en uskalla vielä siitä innostua kun eikös ne meinaa sitä viivanpaikkaa kans antaa.. Laitan kuvaa illalla, en osaa puhelimella linkittää..
 
Tämä on niiiin koukuttava ketju :)

Aloitan itsekin pian piinailevan testailun ( dpo1-2?)ja mietinkin, että millä kannattaa testailla.
Esim. mammaksi.fi tarjoaa puikkoja sekä liuskoja, täällä näyttää olevan pääsääntöisesti liuskat käytössä, joten mietinkin mikä on noiden kahden ero? Tai onko sitä, muuta kuin ehkä hinta? Samat tulokset ja käytännössä sama testaustapa?

Suosituksia? Sekä ovis, että R-testeihin

Aurinkoista perjantaita ja jänniä hetkiä näyttää olevan, hirmuisesti haamuja :) puhallan täältä sinne vielä plussatuulia!
 
Hei vaan kaikille!
Mahtuuko joukkoon yksi hätähousutestailija:D? Olen 28 vuotias 2 pojan äiti. Nyt tilanne se, että kierukka poistettu elokuussa sen aiheuttamien kipujen takia. sen jälkeen eka vuoto alkoi 27-28.8. Nyt menossa siis kp 17 tai kp16 jos en ihan ole väärässä? Tänään kävin ultrassa, kun alavatsa kipuja edelleen. Syytä ei löytynyt, eikä ovulaatiokaan vielä tällä kierrolle ollut tullut. Vaikka luulin sen jo olleen alku kierrosta oireiden perusteella:p Ultraaja sanoi aukinaisia munarakkuloita olevan reilusti munasarjoissa. Mitä lie se tarkoittaakin:)? Eilen ovulaatiotestit aloitin aamuin illoin tikuttamaan ja ehken tänään vähän tummempi oli testi viiva mitä eilisen viivat. Kierron pituudesta ei mitään hajua, kun kierukan aikaan vuotoja ei ollut. Tilanne miehen kanssa se, että tasataan mun hormoni toimintaa täs kierukan jälkeen. Ollaa välistä käytetty kumia, välistä vedetty ns. suulle ja välillä pohjaan. Ei siis tarkoituksena yrittää 100% lasta, mut tiedostettu riski molemmat. Itse kyl melkeimpä liianki paljon tullut luettua tätä teidän ketjua ja haluisin kyllä lapsen. Mies sanonut, että tulee jos tulee, mutta ei ihan täysiä yritetä sitä nyt. Tiedän että tää voi kuullostaa hiukan erikoiselle:D Meidän pienenpi pojista saanut alkunsa myös näin:) Toivottavasti silti mahtuisin teidän jännäilijöiden joukkoon.
 
Yrittäjä ja nelHM, täältä puhaltelen kovasti vahvistumisia :) ja toki muillekin haamuilijoille kenen tekstejä en kerenny lukee :)

täällä alotettu r-testien dippailu vaikkei siitä mitään hyötyä olekaan :D nyt kuitenkin vasta oletettavasti dpo3 joten ei toivoakaan että mahdollinen tärppi vielä näkyisi. Mutta testiriippuvainen kun olen... :D

Tänään on poltellu ja nippaillu vasemman munasarjan kohdalle. Hiukan samanlaisia oireita kun sen keltarauhashormonikuurin aikana. Eli jotain tuolla ehkä tapahtuu, se selvinnee ajan kanssa että mitä :) tilasin nyt noita herkkiä testejä ja yhen digin että voin sit sillä varmistella jos alkaa tikut haamuilla :)
 
SHM
Jotenkin hassua tää oireiden bongailu. Toista päivää kotona flunssa oireiden ja väsymyksen kanssa joten aikaa riittää :) ap menetin jo toivon kun ei ollut minkäänlaista painetta tms vatsalla. Sitten yht'äkkiä kamala repäsykipu ja nyt polttelee huh. Tulis jo ens viikko niin vois alkaa testailemaan.. Illalla alavatsa oli oudon kovan tuntuinen ja turvonnut. Tuntui siis todella kovalta kun paineli pehmeästi
 
ooti Jos tuo ei ole plussa niin minä olen joulupukki! Siis eihän r-testi voi antaa noi selvää viivaa tarkoittamatta raskautta! Rfsu:ssa en kyllä näe mitään mut ei se nii herkkä olekkaan.. jännää =)!

Tervetuloa uudet! Kiva saada uutta porukkaa!
 

Yhteistyössä