Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea hurjasti Joa! :heart:

Minä täällä oon pätevänä tikutellu jo dpo4 alkaen ihan omaksi ilokseni. :D Kyllä mies taas ihmettelee, mutta onneksi hyväksyy mun tikuttelu-harrastuksen. Tänään dpo7 jotain todella hailuraa piirtyi kuin piirtyikin testiin! Tässä ensin kollaasi testeistä:

eka dpo 4-7 testikollaasi.

ja tässä yksittäinen testi tältä aamulta:

dpo7 (Pc, kuivana)

Ja juu, tuskin näin ajoissa meinaa mitään vältäämättä. Mutta viimeksi dpo8 oli jo haamulainen Pc:n tikkusessa. :popcorn:
 
MelHM voihan se olla et ovis oliki myöhemmin. Nyt olis sen mukaan jos pari viikkoa sit su oli dpo-1 niin dpo13. Mutta oon miettiny et viikko sitten la oli kovat jomotukset ja su aamuna touhuiltiin eli jos ovis oli viime la niin nyt oliski dpo8. En tiedä...
 
Ovistestit voi myös näyttää raskauden. :) Mulla raskaustestillä alkaa olemaan vahvo viiva vasta dpo14-15. Mutta ovistestiin sain aijjemmin. :) Eli mun noilla dpo7-8-9 ei kannattais edes testiä tehdä kun mulla noi arvot nousee ilmeisesti niin hitaasti. Viikko vielä odotella ennen kun saa testata. Onneksi ei vielä oo ees testejä kaapissa kiusaamassa. :D
 
Nyt kuulkee tapahtu jotain mitä ei ikinä ennen!! Oli yks ovistikku ja päätin sen tehdä. Se testiviiva pärähti tummana siihen ennen kuin oli kerenny edes kontrolliviiva ilmestyä. Siis ei koskaan ole tuollaista minulle tullut millään tikulla. Mitä tää on?!?! :O

Hmm, ovis tulossa tai raskaana. Mulla on muutaman kerran ovisplussa tullut noin, että testiviiva pärähtää tummaksi ennen kuin kontrolliviiva on valmis. Tai sitten olet raskaana, mutta luulisi raskaustestinkin antavan jo kunnon viivaa tässä vaiheessa. Itselläni ovistesti on näyttänyt raskauden vasta, kun raskaustestikin antoi jo tasavahvaa viivaa. Sulla kyllä nuo tikut ja kroppa tekee ihme temppuja. :D


Lisäys. Kävinpä huvikseni tekemässä kaapissa lojuneen Sofin ovistestin. Testiviiva muuttui tummaksi jo ennen kuin kontrolliviivan kohta oli edes kastunut.
 
Viimeksi muokattu:
Joalle ja Sunflowerille paljon onnea plussista. Aivan ihanaa :heart:

NelHM: Mulla alkaa nyt olla kans sellanen olo, että noi Sofit vaan näyttää ihan mitä sattuu. Tänään aamulla siihen testiin ei siis tullu oikeastaan mitään. Ei musta oikein edes sitä viivanpaikkaa. Kaipa siinä olis se sama hailura näkyny tänäänkin, jos olisin raskaana. Ja kun se eilinen oli paljaalla silmällä yllättävän selkeä. Tosin tän aamunen oli tehty vaan 3h pidätyksestä, kun kävin yöllä vessassa. Mutta en tilaa kyllä noita enää. Taidan luottaa PC:n testeihin, kun ne on mulla näyttäny aina vaan sillon kahta viivaa, kun on tosi kyseessä. Ei mitään tällasia valeviivoja ;) Toki huomenna on vasta DPO10 ja voihan siihen tikkuun vielä viiva tulla, varsinkin kun ovispäivän olen vaan arvioinut limojen perusteella. No, kattoo nyt... Mutta susia nuo Sofit taitaa olla... Tai näyttäähän ne varmaan myös plussan sit kun sellanen on tullakseen, mutta ärsyttävää tollanen haamuilu... :headwall: Ja seuraavaan kiertoon haluan ne ovistestit, ettei tarvii arvailla :LOL:
 
Oodikas Samalla tavalla tuoki tuli. Ennen kun ees oli koko kontrolliviivaa niin oli jo umma testiviiva tikussa. Jaa-a.. enpä tiedä voiko todella vasta nyt ovis olla?! Aamulämmöt edelleen korkeat. Mie ku en tiiä miten ovistesti miulla reagois jos raskaana ois.. kumpaan tulis eka. Vähän taitaa olla yksilöllistä kellä mitenkin päin. . Niiku edeltä lukee =). Noh, tietääpähän mitä illalla tekee varmuudella ;)

Hopeakissa Mie en noissa erota vielä mitään. Mutta sullakin aikaa on. Sitä on*muute kiva muille toitottaa. Itelleen ei vaa mene perille :D
 
nelHM Jännää, jännää. Toivotaan, että on tärppi käynyt! Eikö tämä kuitenkin olisi aika myöhäinen ajankohta ovikselle? Välillä tuntuu, ettei nämä muka elämää helpottavat tikut aiheuta kuin harmaita hiuksia ja päänvaivaa. Miehen kans katsottiin joku videopätkä Youtubesta ja sen alussa oli Clearbluen ovistestimainos. Siinä sanottiin, että testit helpottavat raskaaksi tulemista. Mies räjähti nauramaan ja haistatti mainokselle paskat todeten, että jos se testaamisesta olisi kiinni niin kai meillä pitäisi olla liuta lapsia jo. Totta.
 
Sunflower11, kiitos vastauksista:)

Aamulla kirjoitin tänne, että oireetonta. No nyt vv tuleeki jo oikein holahtelemalla housuun asti:) Ja alavatsalla painetta. Aamulla talletus tehtynä taas.
Kuuluuko vv normaaliksi reaktioksi ovulaation jälkeen?

neIHM, hieno viiva ovistestiin. Toivottavasti merkkais raskautta se viiva. Mut jos sattuis oleen myöhäinen ovis niin kannattaa varoilta varmasti hyödyntää se:)
 
DPO 9. Aamupissistä PC:n testillä selkeä nega, ei edes haamuiluja :/ Laitoin vinon pinon testejä roskii ja totesin et ihan hullua. Nyt pitää rauhoittua ja vaan odotella alkaako ne menkat vai ei. Kyl se näyttää ettei tärpänny vieläkään :( Onneks on aina enskuu.
 
Mie oon 99% varma että ovulaatio tapahtuu NYT! Ei tästä kivusta voi erehtyä! Siis nyt se irtoominen tapahtuu, tää on kamala kipu! Kun en testaillu tässä muutamaan päivään niin pääsi yllättämään tämä homma..onko myöhäistä vielä tänä iltana talletella vai menikö mahkut jo? Ei nimittäin olla tässä aikoihin :(. Ollaan oltu niin väsyneitä että uni maistunut mieluummin. Vattu! Tai sit mie en tiiä mitä tämä on?!

Muoks. Mut noi lämmöt ei ole laskenu Ja limatkin puuttuu (paitsi ne aamuset).. onestep 25mlU anto hennon haamun ku pitipä sellainenkin vielä uittaa. Mutta kyllä mie ovista vaan veikkaan, sen verran on alamaha tulessa nyt.
 
Viimeksi muokattu:
NelHM jos olisi kuitenkin kyse kiinnittymisestä? Kun lämmöt ylhäällä ym. Jos kyseessä ovis niin on kyllä myöhään, toisaalta mikään ei oo mahdotonta.

Hopeakissa, olin tietokoneella ollessani näkevinäni viivaa mutta puhelimella en. Vahvistumisia viivalle!

Eläinystävä, eihän toivo ole vielä menetetty, eihän? Nimim. Negaa aamulla samalla dpo:lla testattua.
 
SHM
Heissan taas! Onnea plussalaisille :)

Onko teille kuinka paljon tuölut ovisplussia dpo6-7 päivinä? Maanantaina tosiaan super vahva ovis plussa ja nyt viikon oireilujen jälkeen vahvahko ovisplussa melkein heti. Mitä ihmettä..
 
Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia mukaan pienille :flower: :heart:


OmaNapa: tänään dpo0 tai dpo1 mututuntumalla mennään ovis ja kp15/30 (en tikuttanut ovista), tupakkaan en ole koskenut jee :rolleyes: jotain hyötyä tuosta champix kuurista on :D No testin teen vasta kun menkat menee myöhäseks, nytkii näin hyvin pärjänny testailematta niin koitan olla kuun loppuunki testaamatta :) Oikeesti ylpee itestäni että pystyin tupakan jättämään ja tikuttamatta koko kiertoa :D :D
 
SHM Minua ku kiinnostaa kans tuo siun kysymys! Onko siulla jotain oireita tai tuntemuksia ollu ku uutta plussaa nyt saanu? Ja onko tietoa kellään tuosta kiinnittymisestä, että aiheuttaako se jotain erityistä.. esim. lämpöjen laskua tai nousua, ovistestissä jotain erikoista, no vuoeot ja nippailut kait iha tuttuja täältä palstalta.

HooKoo Hienoa! Onnes tupakoimattomuudesta =). Nyt tärppionnea sit!

Mullinmalli Voi itku. Pahoittelut ja onnea taas uuteen kiertoon <3
 
Mullinmalli, pahoittelut. :hug: <3

NelHM, onpas plussa! Veikkaan edelleen, että tuo meinaa raskautta. Oliko sulla mikä kp menossa? :)

Tein sitte iltatestin ( :rolleyes: ) vielä. Olisko tunnin pidätys. Livenä näyttää selkeämmältä viiva, mitä tänään aamun testissä. Hitsi ku näitä on vaikea vangita! Olispa aamulla pidemmällä pidätyksellä kunnon haamu, vaikka toki on vielä kovin aikasta. Kävin nyt illalla hakemassa pari pakettia pc:n testejä lisää..

dpo7 aamu ja ilta.
 
NelHM kiinnittyminen voi lämmöissä aiheuttaa ns. kiinnittymisdipin eli päivän kestävän lämmön alenemisen, mutta sitä ei välttämättä tule vaikka olisi raskaana ja toisaalta voi tulla vaikkei olisi raskaana. Olipas hyvin selitetty :D

Mullinmalli, olen pahoillani!

Hookoo82 hienoa! Tsemppiä tupakkalakkoon ja plussaonnea loppukiertoon :)

Hopeakissa, tosi haaleaa viivaa luulen nähneeni siinä alemmassa testissä mutta mä kyllä pystyn mihin vaan kuvittelemaan viivaa :D Voitte vaikka mieheltä kysyä, se kun aamullakin katto mua vähän säälivästi kun yritin viivaa sille näyttää testistä ;)
 
Hopeakissa Mie nään kans alemmassa ihan haaleeta mut värillistä. Vielähän tuo tuosta ehtii vahvistua <3

Mie en kyl enää tiiä mitä ajatella tästä omasta touhusta. Oikeesti jo huvittaa tää :D. Toi tän päivän plussa oli kyllä piste iin päälle kaikkien sekojen jälkeen. Tästä kierrosta nyt voi odottaa ihan mitä vain.. todennäköisesti menkkoja kuitenkin. Mut mikään ei enää kyllä yllätä. Mies pyörittelee vaan silmiään eikä ota, osaa ottaa, kantaa mihinkään :D. Niin.. se kipu oli ja meni. Sain kaverilta pari sofin ovistestiä. Pystyn tekee huomenna ja tiistaina. Jos se haalenee niin tämä oli ovis. Jos ei niin sit senon jotain muuta.
 
SHM
neIHM, samaa ollu oikeestaan koko viikon oireiden osalta. Nippailee/vihloo oudosti vatsaa, on perus menkka kipuja, yläreidet hassun puutuneet ja sit uusinpana huomasin tänään et paino on tippunu yli puol kiloo viikon aikana vaikka vatsan ympärys 3-4cm enemän kun maanantaina. Ja normaalisto liikun 5-6 kertaa viikossa salilla/juoksulenkillä ja tän viikon oon vaan syönyt enkä tehny mitään urheiluun viittaavaa. Uaaaa haluis jo menkat tai plussan
 
SHM Niihän se on miullakin näitä mahatuntemuksia ollu kans viikon verran. Ja ku ei yleensä ole. Menkkakivut tulee kun menkat alkaa, päivää ennemmin. Eikä nää ole miulla ees menkkakipuja.. iha outoa jomotusta ja nippailua millo mistäkin. Väsyttää iha sikana.. vois vaa nukkua jos pystys. Jännäksi menee kui meille käy ku samantapsta tää touhu nyt on =)

Muoks. Hopeakissa kp23 nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Jee! Kiva, jos joku muukin jotain näkee. :) :heart: Livenä näkyy miehellekki, joten en voi kuvitella. :) Mutta mullahan viime kierrossaki oli aika vahvaa viivaa ihan turhaan. Kumpa nuo ei katoais..

NelHM, me mennään melkeen samoissa, ku mulla kp23. :) Jännittää niin sun seuraava ovistesti! <3

Anemone, miehet ei ymmärrä, että tämänhän voi melkeen laskea vaikka harrastukseksi. :LOL:
 
Hopeakissa, juu ei ne miehet varmaan ymmärrä, mutta onneksi mies tukee mua tässä harrastuksessa ;) Äskenkin kävi huoltoasemalla kaupassa ja tullessa mainitsi, ettei siellä ollut testejä...testit kun loppui tänään, mutten kyllä edes pyytänyt etsimään niitä kauppareissulla :D Toivotaan tosiaan, että sulla viivat ei katoa vaan vahvistuvat :)

NelHM oireet kyllä kuulostaa jotenkin lupaavilta! Täälläkin jännätään, mitä ovistesti näyttää huomenna :popcorn:

Oma olo suhteellisen oireeton, dpo 9 ja nega testattu aamulla (jos ei taas lasketa näkemääni viivanpaikkaa). Olen alkanut epäillä virtsatieinfektiotakin, kun joutuu usein käymään vessassa vaikkei paljoa mitään edes tule. Paineentunnetta on alavatsassa, mutta en osaa paikallistaa onko kohdussa vaiko virtsarakossa. Lämmöt 37 luokkaa, mutta ei oikeastaan muuta. Tissit on ihan tavalliset vaikka kuinka päin puristelisi eikä väsytä mitenkään normaalia enempää. Täytyy kastella vähän eri kustikkua huomenna vti:n poissulkemiseksi :D

Muoks. kirotushärö ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä