Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
s4nnn testaa testaa, kuulostaa lupaavalta :) Ooti peukkua sullekin <3

riikkunen maltillahan me... niin varmaan :D tsemiä!

ON, mulla on lämmöt edelleen koholla, mutta en tiedä johtuuko se tästä kurkkukivusta. Vetämätön olo joka sekin voi johtua tästä lunssasta. Mahassa ei tunnu mikään. Turvotuskin laski pari päivää sitten. Tissit on kipeät kuten aina ennen menkkoja. Plää!!

Onko se oikeesti ees mahollista raskautua luomusti näin pitkän ajan (yk20) jälkeen??
 
NelHM näen haaleita viivasia :) Toivottavasti tarkoittavat sitä itseään!

Yrittäjä J, oli tosi selvä viivanpaikka...jos se testi kuitenkin näyttäisi oikein kun on herkkyydeltään herkempi. Oliko sulla mitään oireita? Muoks. just samaan aikaan linjoilla, hyvältähän oireet kuulostaa, ainakin lämmöt :)

S4nnn, kiinnittymisonnea :) Tietty dpo 9 voi jo näkyä plussaa, mutta suurimmalla osalla varmaan ei. On tullut tässä parina päivänä katseltua fertility friendissä plussanneiden lämpökäppyröitä ja aika monella on testit näyttäneet negaa vielä dpo 9.

Tänään taas näytti pc tyhjää työpäivän ja parin tunnin pidättelyn jälkeen :( Dpo 10, luulisi näillä päivillä edes jotain pienen pientä näyttävän testiajan puitteissa. Huomenna teen toisen pc:n (jos yrittäisi tehdä aamulla) ja Apteekin oman sitten dpo 12. Luteaalivaihe itsellä yleensä se 12 päivää eli silloin voi viimeistään luopua toivosta tämän kierron suhteen. Mielen toi testi kuitenkin veti matalaksi : /
 
Viimeksi muokattu:
Na-dene, sama juttu DPO 10 ja aamupissistä PC:llä täys nega :( Viikko pitäs olla tädin kyläilyyn. Jos jaksaisin to asti odotella (dpo 14) niin PC:n pitäs antaa jo melko varman. Enskuussa en ala testailee näin ailasin, järkihän ässä menee! Mullahan oli dpo4 o-testi postitiivinen ja heti alko toivo elää.
 
Antaako pc testi yleensä jonkun "viivan"? Ja mietin, että kuinka mahdollistaaivan on saada haamu testiin jos edellis iltana on ollut aivan selvä nega? Monella kokemusta?

Kiitos yrittäjäJ tsempeistä, sitä tässä kaikki tarvitaan. :) Kyllä mä uskon että on mahdollista raskautua vielä noinkin pitkän yrittämisen jälkeen. Toki se varmasti on pitkä aika odotaa ja monenlaisia tunteita mahtuu mukaan..
 
joa
Hain digin että huomenna aamulla teen.. Melkeen jaksoin aamuun oottaakki, tunnin lirusta kuitenkin raskaana 1-2 niinku piti <3

Yrirtäjä J ja nelHM ja kaikki muut tsemppiä ja toivon sitä punasta väriä teiänki tikkuihin <3 mä taidan nyt jättää testailun tähän ja toivoo että kaikki menee parhain päin. Ettei tule stressattua liikoja, taipumusta semmoseen nimittäin löytyy.. :D
 
Yrittäjä J, varmasti mahdollista raskautua luomusti vielä. Älä menetä toivoa vielä. Se ei tarvi kun yhden nappiin osuneen kerran, niin voi tärpätä. Kyllähän vissii niitä yllätys plussia tullu muillekki pitkään yrittäneille. Yleensä silloin kun sitä vähiten odottaa:) Tsemppiä.
 
YrittäjäJ on mahdollista. Yk 25-30 tärppäs. En jaksanu enää laskea, mutta reilu 2 vuotta siinä meni. Nyt päätettiin antaa kakkoselle lupa tulla heti perään kun epäilen että tässäkin tulee kestämään. Missään tutkimuksissa ei olla käyty. Varmaan kannattais, mutta jotenkin ei vaan uskalla. Nyt yk 6 menossa.
 
Anteeksi naiset että "tungen" pinoonne hakemaan tulkinta-apua, mutta te ootte kyllä rautaisia ammattilaisia, haha ;D

image
image
Siinä kuvaa tämän aamun testistä, negaa eikö? Toisessa pinossa jo uhkailtiin viivanpaikalla tms. Kp28, ilman teroluteja mennään. Oviksesta ei mtn tietoa, vällyjen välissä puuhastelu tässä kierrossa aika minimissään. Mutta kertokaa ihanaiset, negaa?! En mä ainakaan nää mitään missään.

Kiitos ja anteeksi <3 :)
 
Ensimmäinen erä puikkotestejä kolahti tänään postiluukusta. Näyttäisi olevan Davidin testejä.
jaaaaa pakkohan se oli heti testata ovulaatiotesti vaikka se on kaiken järjen mukaan viime keskiviikkona tai torstaina tapahtunut.

Jäin ihmettelemään miksi negatiiviseksi luetaan sekä se että tulee pelkkä kontrolli viiva ja myös se että testiviiva näkyy, mutta haaleammin kuin kontrolli? Mikä ero niillä on? Siis esim LH huipun jälkeisinä päivinäkö näkyy vielä jonkun aikaa haaleampi testiviiva?
 
NelHM, ooo. <3 Niin jännää! :)

Joa ja Sunflower5, mahtavat plussat. :heart:

Kengumamma, lämpöiset tsempit tulevaan kiertoon. <3

Na-Dene, vielä on aikaa muuttua plussaksi. :) <3

Yrittäjä, kyllä on mahdollista! Usko pois vaan. :hug: Tunnen useita, joilla luomusti tärppiin on menny vuosia. Mutta lopulta odotus muuttui Odotukseksi. <3

Minä testasin tosiaan iltatestin ja voi kyllä, on se viiva vielä! Ja hiukan on tummempiki jopa, jälleen. Tässä muutama kuva linkeissä. Näkeekö kukaan? Tänään dpo8.

dpo8 ilta, pc

dpo8, ilta. salamalla otettu.

tässä vielä yksi kuva samasta testistä

Aamulla lisääääää testejä ja keskiviikolle superjännät. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Ooti, mulla ainakin on pc antanu viivanpaikkoja kuivuessaan. Yks eilisaamulta on jopa sellanen, että mies sanoi näkevänsä jotain todella todella haaleeta (ja se tuli näkyviin selvästi vasta monen tunnin jälkeen). Tiedä merkanneeko ne mitään, tuskinpa.

Yrittäjä J, toivotaan tosiaan parempaa testionnea ja mieltä huomiseksi :)

Joalle isot onnittelut :heart:

Empuska, ekassa kuvassa näkyy jotain viivaa, mutten oo varma onko siinä väriä, tokassa en oikeen nää mitään. Vahvistumisia viivalle :)

Mimmi92, hus pois menkat! Vielä on toivoa!

Hopeakissa, selvä viiva näkyy! Varovaisesti onnittelen :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Mie pahoittelen jo het alakuun että en taatusti kainkia muista kommentoida.

YrittäjäJ Muru heiii.. ei vielä menetetä toivoa!! Tiedän kyllä sen pettymynsen kuukaudesta toiseen. Silti mie haluun uskoa ja toivoa siun plussaan <3

Riikkunen Miulla myös noita ihme tuikkuja tonne vasempaan munikseen. Muistan että ainaki kolmosen alussa oli vastaavaa. Onko se sit sitä mahdollista keltarauhasen kasvukipua?Vasemmalla se ainaki ultrassa näky ku se tuulimuna todettiin. En tiiä.

Hopeakissa Kyllä ekassa ja vikassa iiihan hailuraa näkyy =)

s4nnn Tuo kuullostaa kyllä lupaavalle. Jospa se kuule oli kiinnittymistä. Peukut pystyyn!

Pc:n testistä.. jotenki tuntuu että aina tulis jotain mutta on niitä täys plancojakkn tullu. Mie testaan iha liikaa, se vois vaikka selittää :D

Minnuu pelottaa aamun testi. On vaa taavetin puikko ja one steppejä muutamia.. tekis mieli hakee joku pätevämpi testi mut pc:tä en oikeesti ilikii hakee ku tasan yks paikka mistä täällä niitä saa. Teen puikon. Pelottaa että ei tuu mitään. Yks ovistikku ois mutta en uskalla tehdä.. jos se on haaleempi niin sit ovis oli vasta nyt. Vaikka sitäkin vaikea uskoa. Ressooooooo tää homma.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Yks kuumeilija liittyy joukkoon. Joskus aiemminkin täällä oon tainnut suuni aukasta mutta siitä on aikaa. Elikkäs nyt elellään kp28/30(kierron pituudesta ei aina varmuutta, saattaa heitellä suuntaan tai toiseen parillakin päivällä)

Tätiä ei näy eikä kuulu. Nyt eletään maanantaita (oikeastaan tiistai koska kello yli puolenyön) ja viime perjantaina iski illalla aivan järjettömät menkkajomotukset, siis aivan kaksinkerroin joutui olemaan. Tämän jälkeen oksennus. Muita oireita voisin listailla tähän satunnaisessa ilmestymisjärjestyksessä:

- tissit kipeät (ei yleensä)
- huonovointisuus, iskee sattumanvaraisesti lähes päivittäin
- tissit myös turvoksissa
- vatsakipuilua, ja tämä sitten sellasta etten todellakaan ole voinut kuvitella asiaa. Viimeks noin vartti sitten sai itkua vääntää kun niin kovat aaltoilevat kivut yllätti. Tiedä sitten.
- lämpö koholla. Viimeksi tänäaamuna n.37°C
- ummetusta (tätä en myöskään koskaan ennen ole joutunut kärsimään :-D)
- ja ihan tähän päivään asti lorahdellut valkkaria niin että vessassa saa ravata tsekkaamassa joko täti kurvasi.
- perus menkkaturvotus puuttuu
- alaselän kipuilua esiintynyt joka ilta
- viiltelyä alavatsalla
- JA tunnen tuossa alavatsalla navan alapuolella pienenpienen aivan herneen kokoisen palluran. MITÄ IHMETTÄ SE VOI OLLA????
LUE: kuinka usein valkkaria tulee näin kuukautisten tienoilla? En muista että itsellä olisi tullut koskaan. Oviksen tunnistin ainakin limoista kuukauden ensimmäisinä päivinä. Huomenna ajattelin testata.
Puhaltakaa plussatuulia.

Ja myös: onnittelut kaikille plussanneille ja muille tsemppiä! :) ps. Emme käytä mitään ehkäisyä!
 
Ei tuo kaiketi apteekin oma ole lumihippu? Näyttäis apteQin testiltä.. mulla ei ole siitä kuin negatiivista kokemusta, antoi kaks kertaa punaisen viivan vaikken ollut raskaana. Osalla kaiketi ihan hyvin toiminut.. kuva on aika huono, mutta kyllä siellä jotain näkyy.. josko olis sitä itseään? :)
NeIHMille vaan tulin huutelemaan että nään viivasia ! Toivottavasti nyt olis plussa :)
 
Lumihippu Toi on se apteq testi. Herkkyys 10mlU ja mulla meinannu mitää näyttää viimeksi ku muissa tikuissa jo selvä viiva! Eka km:ssä tuo oli täys planko kun digissä jo 1-2 vkoa. Onhan tuossa hailura. Apteekin omalla vois olla jo selkee plussa =)

Miun taavetti oli vähän vahvempi :O. Ovistesti plussa vielä..laitan kohta kuvaa. Voisko todella?!
 
Mä täälä oon taustaillu teidän palstalaisten viivoja ja täälä onkin jännät paikat monilla!

Onnea myös plussanneille ja tsemppiä uusiin kiertoihin?

Mä jätin ehkäisyn pois ja ekat menkat oli 25.8,no toiset menkat alkoikin sitten 5.9 ja nyt en enää tiiä et millon se ovis mahtaa olla ja taitaa muutenkin olla tää kierto aika sekava ku jäi pillerit pois.

Eilen ollut alamha jotenkin turvonneen oloinen ja kirkasta ja punertava limaa tullu pariin kertaan,voisko olla ovislimaa? Mulla ei oo yhtää tikkujakaan kotona. Mut jos menee noiden vipojen menkkojen mukaan niin ei pitäs vielä olla oviskaan.
 
SHM
Täällä vaan testaillaan negoja. En ala :'(

Eilen taas vihlo koko illan, reidet puutuneet samoin ku menkkojen aikana ja oli ihme paineentunnetta mut silti vaan negaa näyttää. Sunnuntaita odotellessa :'(
 
Karoliinas: Toihan kuulostaa oikein lupaavalta <3 Kaikki klassiset oireet, eiku testaileen :)

Oma: DPO 11. Kokeilin nyt viel aikasemmi aamulla kun yleensä eikä viivaa :( En oo muita käyttänyt kun PC:tä, mikä olis herkin? Tätiä odottelisin ma kylää. Mulla on ihme tunteita mahassa jota ei oo aikasemmin ollut. Semmosta pitkulaista tunnetta, en osaa kuvailla :D Välillä myös viiltoa, ei oo ennen ollu. Aamulämpöjä en oo koskaa ennen mitannu mut oli nyt 36.5. Nälkä ei oo useemmin mut saan huonommin unen päästä kii, kun mies lähtee aamulla töihin ja ummettaa. Oon nähny myös järkysti kaikkia vauvaunia :D Tissit ei oo kipeet vaikka miten päin vellois.

Miinusta et kuiva kausi tuntuu lähestyvän...
 

Yhteistyössä