Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
NelHM Sinun erikoisista testituloksista sais jo jonku kirjan aikaseksi. :O Miten nuita viivoja on noin paljon? Niin kummallisissa paikoissa vielä.. Jospa se ovis oli nyt ihan vasta, niin testissä ei pitäiskään näkyä vielä mitään. Toivon kovasti onnea teille. <3
 
Hopeakissa Mie sain kans siinä tuulimunaraskaudessa todella selvän viivan dpo10 ja heti mietin oisko tuplat tulossa koska oli niin selvä homma jo siinä vaiheessa. No ei tullu yhtäkään. Siulle toivon parasta, yhtä tai kahta kun onnistuu <3

YrittäjäJ Vielä.. tuo clomihomma vois olla siulle iha hyvä jos tollasia tuhruja tulee kesken kierron. Mie nii toivoisin sitä plussaa siulle. Mutta jaksamista yrittämiseen. Toivottavasti ei enää kauaa tartteis.

LallatiLaa Jännästi siullabtaas taavetin liuskaan tota väriä kertynyt alkuosaan :O. Ei mulla ikinä noin niissä. Mie luulen että se 25mlU one step antaa turhaa viivanpaikkaa.

Itse alan uskoa että menkat alkaa taatusti tai sit tosiaan ovuloin myöhemmin. Kuitenkin selvää haamuakin tullu.. oisko sit ovikseen reagointia ollu. Mutta kolme ovisplussaa tähän kiertoon. Iha jees :D. Toi vika sunnuntailta oli vaa sellanen ettei koskaan aiemmin. Se on hyödynnetty.. josko sitä passais tätä hommaa ja testailis viikon päästä (joojoo nii varmaan?
 
Täällä taas alkaa leviämään pälli niin sanotusti. Nyt kolmatta päivää pientä tuhruvuotoa. Voiko kiinnittymisvuoto kestää näin kauan? :O nyt siis kp23 ja oletettavasti dpo9. Pc:n testit näytti päivälirusta negaa mutta siitä en vielä lannistu. Eilen illalla meinasin kuolla janoon. Suu oli niin kuiva ettei pystyny hyvää yötä perheenjäsenille toivottaa ja sama homma jatkuu tänään :D koko ajan janottaa. Tätä ei oo tapahtunu ikinä aiemmin. Taidan ampasta hakee apteekista pari testiä huomista aamua varten :) ei pysty olee testaamatta :D
 
Tää hätähousu nyt testas sitten PregCheckillä haamuviivan! Ja kp 21 tyhjennysvuodon alkamisesta laskettuna vasta... Kierto ollut ennen kierukkaa noin 26-28. Onpahan jännittävää... perjantaina testaan uudelleen, kun olis pippalot, että tietää, ollaanko vesilinjalla. Oireita on tällä hetkellä jatkuva röyhtäyttäminen, ihmeellinen kipu takareisissä/pakaroissa, repäisykipu alavatsalla, kun nousee ylös tai tekee jotain äkillistä, ärsyyntynyt ja levoton olo ja sit nielussa/nenän takana semmoinen ärsyttävä tunne, kun olis vetässy vettä nenään. Siinäpä ne. Oletetun oviksen jälkeen tuli rinnat kahdeksi päivää tosi koviksi ja turpeiksi, mutta se on jo laskenut. Alavatsaa hieman nippailee/jomottaa. Ovistesti näyttää muuten kans hailakkaa plussaa.
 
Viimeksi muokattu:
s4nnn Mulla on sama, janottaa aivan hirvittävästi taukoamatta, ja jos ei heti juo, niin suu on inhottavan kuiva :( .

ON: Eli nyt on dpo8 eikä ole ollut kiinnittymisvuotoa..ainoastaan alavatsan ja selän jatkuvaa vihlomista ja paineentuntua :( . Onko kellään ollut niin, ettei kiinnittymisvuotoa ole ollut? Ja muuttuvatko lämmöt miten tämän tapahtuessa?
 
almond voit myös hyvin olla raskaana, sillä ovistestithän saattaa näyttää raskauden. Siitä en osaa satavarmasti sanoa voiko raskaustesti näyttää ovulaation, en ainakaan usko, että voisi :) .. Onnittelut, jos se nyt olisi sitä oikeaa plussaa! ;)
 
Jennyliini"" Mie olen käyttänyt paljon Sofin ja One stepin testejä, kun olen tilannut Kotitesti.fi:stä. Sieltä saa edullisesti. Ovistestit todennut hyviksi, mutta raskaustestien kanssa olen vähän kahden vaiheilla. Jotenkin itse pidän luotettavimpana Pregchekiä ja sehän on kans edullinen testi. Testaamisen aloitan hätähousuna aivan liian aikaisin eli dpo 9. Silloin mulla näkyy hailakkaa haamua jo, jos jotain on näkyäkseen. Näitä haamuja on kyllä tullut enemmän kuin kunnon plussia eli varhaisia keskenmenoja on ollut muistaakseni 2 tai 3. Tuon takia ei pitäisi testailla ennen kuin menkat on myöhässä, mutta hätäpökähän ei malta odottaa. Yksi plussa on tullut näkyviin vasta tosi myöhäisillä dpo:lla ja se meni kesken. Mutta tämä nykyinen plussa näkyi suht selvästi jo dpo9. Niin ja varmistukseen käytän ClearBluen viikkonäytöllistä digiä. Toivon kyllä, että minun testailu-ura nyt päättyi tähän plussaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jennyliini""
Hei kaikille,
taustalla olen seuraillut ja jännittänyt jo reilu kuukauden ja nyt ajattelin liittyä mukaan keskusteluun:) Imetyksen lopettamisen jälkeen on nyt toinen normaali kierto menossa. Elokuussa sain sofin testiin selvän haamun/viivan mutta kyllä se täti saapui vierailulle kuitenkin. Esikoisesta aikoinaan samoilla testasin eikä silloin turhia viivoja tullut. Nyt on kp 19/28-30 menossa ja dpo on 5. Tänään testaamisen ilosta tein ovistestin ja melkein tasavahvat viivat tuli...jos raskaana olisin niin se ei voi vielä näkyä ja kaiken järjen mukaan ovistestikin tarvitsee hormoonia hieman enemmän näyttääkseen raskauden...jatketaan siis testailua:)


almond mikä kp/dpo sulla on menossa?
 
Joo ei toi ovis oo plussa viel mut vahvistunu selkeesti eilisestä. No kun tää kierto ollu niin ihmeellinen et en osaa sanoa yhtään, eli siis ekat menkat 25.8 ja sit uudestaan menkat 5.9 ja normisti kierto 28pv niin en tiiä nyt yhtää missä mennään. Vitsit ku olis kärsivällisyyttä et oottelis tän viikonlopun yli ja sit testais nii tietäs et missä mennään :D

neIHM mulla viimeksi keskenmenon jälkeen plussasin seuraavaksi keskenmenneen LA päivänä :) toivon todella et sulla olis nyt tärpännyt!
 
Tanja12 Kiitos onnitteluista. :) Kiinnittymisajankohtaa en tiedä... Ei ollut mitään sellaista oiretta, mitä olisin siihen liittänyt. En myöskään tarkkaillut itseäni ja olojani, kun en tärppiin uskonut. Mulla alkaa aina päivän tai kaksi oviksen jälkeen pissaralli, joka jossain vaiheessa helpottaa. Paitsi nyt kesti kierron loppuun asti ja jatkuu edelleen ehkä vähän helpottaneena. Minun alkuraskauden oireet on siis jatkuva pissahätä (öisinkin jopa tunnin välein), jano, väsymys sekä nippailu ja kiristävä tunne alavatsassa. Niin ja poikkeuksellisesti mulla oli alussa koko ajan lämmin, vaikka yleensä olen vilukissa. Mutta pissahätää lukuunottamatta kaikki muut oikeastaan alkoi vasta plussaamisen jälkeen.

Muistakaahan rakkaat hätäpöksyt, että luteinisoivan hormonin määrä nousee myös muutaman päivän ennen menkkojen alkua. Eli jos kierron loppupuolella ovistesti antaa liki plussaa niin voi johtua siitä, että täti on kurvaamassa paikalle kohta. Noin muutenhan ovistestiin piirtyy aina jonkin sortin viiva... Vahvuus riippuu kierron vaiheesta. Aiemmin tuolla sanoinkin, että itselläni ovistesti antoi raskausplussan vasta, kun raskaustestikin antoi tasavahvaa viivaa. Tässä toki varmasti vaihtelua. Mie olen keskittynyt raskaustesteihin oviksen jälkeen, niin ei tosiaan innostu turhaan tuosta mahdollisesta ovistestin "tätiplussasta".
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
SHM: mulla sama tilanne, turhauttavaa.. en muista sanoitko jo aiemmi, mutta kysyn silti: mikä kp sulla menossa? :)


Ja hei: rfsu:n testiin piirtyi testiajan SISÄLLÄ sellanen hyvinhyvin hailakka haamulainen/viivanpaikka. Siis noin 5min ennen testiajan umpeutumista. Mitä päättelisitte siitä? En osaa sanoa onko se edes haamu. Aavistuksen punertavaa olen siinä näkevinäni, mutta veikkaan että se oli valaistuksen ja mielikuvitukseni tekemää ja kyseessä on vain viivanpaikka... perjantaina uutta testiä kehiin jos sinne asti maltan. :D
 
SHM
Karoliinas: nyt kp 24/28-29. Eilen tuli pari tippaa verta ja illalla vihloi vatsaa kovasti. Tosi hassua mutta selinmakuulla kohdun kohta on selvemmin paikannettavissa kun normaalisti. Heitän kohta testit roskiin ja keskityn tähän vihlontaan
 

Yhteistyössä