Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tervehdys pitkästä aikaa. Olipahan ketju kahlata läpi viestejänne, jotka oli tulleet sillä aikaa kun itse on lähinnä keskittynyt pupuilemaan joka toinen päivä.

HooKoo -tsemppiä! Mikä on olo ja tilanne? Toivotaan parasta.
MiNalo - kestää, kestää, kyllä se vahvistuu. Miusta siulla kyllä on toivoa. Eihän saman merkinkään testit kaikki aina välttämättä ole ihan tasalaatuisia.
An79, Lapanen85 Onnea!
Zipuliini -varovaiset onnittelut! Samoin UmmIman, vaikka kyllä tuo ihan plussalta miusta näyttää.
Vähintäänpuolikas nyt ollaan selvästikin jännän äärellä.
tervetuloahaikara- miun tekis siuna ihan hirveesti mieli tehdä rtesti.
Tulikohan nyt kaikki sanottua, mitä piti? Toivottavasti en kovasti sekoillu nikeissänne. Joka tapauksessa onnea ja tarrasukkia kaikille!

Omaa napaa, kp 15 menossa. Olen kuiva kuin Saharan autiomaan hiekalta poimittu kamelinkarva kahden tunnin kuivausrummussa pyörittämisen jälkeen. Taitaa olla siis ovuloimaton kierto. Viime kierto oli jotain ihan toista, ja siltikään ei tärpännyt, joten tässä ei kyllä turhia toiveita, vaikka yritystä kylläkin ahkerasti.
 
sohvi35
En millään malttais odottaa testaamista.. mutta pakkohan se on kun nyt vasta on dpo 6.. josko ensi viikon perjantaihin malttais.. tietäis ainakin sitten jos tulee nega niin se on nega eikä jätä mitään arvailujen varaan. mutta nyt jo syyhyttää..
 
Ihan ekaks onnea kaikille kahden viivan saaneille! Itse olen huono analysoimaan, kommentoimaan ja näkemään mitään viivoja missään (siksi itse luotan vaan digeihin), mutta ehkä siihenkin oppis...

Minä taidan tulla tänne ton otsikon "piinailijoiden" vuoksi, yritän hillitä testauksia (paitsi ovis)..Olen myös tuolla vauva haaveissa 2015 (vai mitenkä se meni..?)- ketjussa..
Mutta ihan jotenkin olen sekaisin näistä omista "oireista", vai voiko olla vielä mitään oireita vai mielenkepposia.. Miulla taitais olla kp 21/30-31 menossa, myöhäseen ovikseen uskon enemmin kuin aikaiseen..aloitin testaukset kp 12-> ja hetihän silloin pärähti hymynaama digiin :O kesken kuivan kauden, kp 13 papakoe kuivuudesta johtuenkin sattui.. Peittoa heiluteltu kp 12-14, ja 17-19, toinen hymynaama osui tuohon kp 18, samaan syssyyn järjettömän kipukohtauksen kanssa, turvotusta ja menkkamaista kipua kesti noin 3h.

Nyt kp 21 ehkä havaittavissa jotai vuotoo (olo ehkä enemmän kostea, kun mitä on nähtävissä), juilimista siellä ja täällä ja miten sattuu, päätä särkee, nuhaisuutta välillä, sormien turvotusta, nännit vähän nöpöllään ja vähän enemmän tuntevat kuin normaalisti (liekö johtuu myös vilusta, vaikkei lämpöä ole ku normi 36,4).. Ehkäpä sitä niin kovasti toivoo, mutta aika epäileväinen olen..

Meillähän on 1v8kk poika clomeilla avustettu, siksi nyt tarkasti noita oviksia yritän bongailla ja pitää vähän kirjaa kierrosta jotta on sit jotai dokumenttia kun on lääkärin aika..
 
ja kun olen aikaisemmin tehnyt noita testejä niin on ollut ihan puhtaita negoja eikä ees oo tullu toista viivaa mihinkään kohtaan et herättää pienen epäilyksen et joko sitä olis plussaa... Ollaan mieheni kanssa yritetty jo kohta puolitoista vuotta mutta hetkeksi unohdin paineet vauvva touhusta niin alkoi oireilut yms... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Enkeli30
MiNalo: tee nyt ihmeessä digi tai mene ultraan. Tästä neidistä tein r-testin rv 7+3 enkä saanut tasavahvaa viivaa. En tiedä oliko hcg:tä jo liikaa, mutta siksi yllätys olikin hurja ultrassa, kun näkyi sykkeet ym ihan kunnolla jo, kun luulin olevani ihan alussa viivan vahvuuden takia.
 
Huomenna DPO10 ja aamulla testipäivä! Mulla on ollut vatsatuntemuksia, möyrintää, ei löysällä enemmänki kovalla mikä mulle ihan outoa! :eek: Ilmaa ja kauheita ääniä tulee, niin et kuuluu metrinki
päähän. On myös jotain pistelyä edelleen oikealla alavatsalla, ei kuitenkaan edes kipua, lähinnä tuntemus. En pidä raskausoireina. Huomenna aamulla jännätään
 
Digi sen sanoi: raskaana 2-3. Kun olisi pitänyt tulla jo 3+. Vahvasti epäilen tuulimunaa. Nyt vaan pitäs saada vuoto alkamaan. En jaksa lääkkeellistä tyhjennystä, on kaks kertaa tehty ja oli ihan helvetillistä. :mad: Kai tästä täytyy ultraan vääntäytyä jonnekin et saa asiat etiäpäin. :(
 
Ei oo tarkkaan tiedossa. Mutta ekan melko selkeen plussan sain 10 päivää sitten. Viivat on vahvistunu tooosi hitaasti eikä tarpeeks vahvaksi. Lisäksi oon niin oireeton et sekin tukis tuulimunaa tai varhaista keskenmenoa. Viimeisimmässä onnistuneessa raskaudessa sain digiin sen 3+ kun viikkoja oli 5+1. Kyllä tää tän päivän digin tulos tukee sitä, mitä mun vaisto on sanonu jo monta päivää.
 
Voi miten ahdistavaa tää piinailu onkaan! Koko ajan miettii kaikkia tuntemuksia jne.. Varsinkin nyt kun oon kolmarra päivää ihan hirveessä flunssassa kotona niin tuntuu että seinät kaatuu päälle kun päivät kuluu niiiiin hitaasti! Eilen illalla oli mahassa tosi outo tunne ja nippailua, sellasta mitä ei oo ikinä ennen ollu! Toisina hetkinä tuntuu että oon raskaana ja sit taas kohta että en mä kuitenkaa oo.. Vaikka ei sais odottaa liikoja ettei taas pety! Onneks on tämmönen paikka mihin voi purkaa tuntojaan <3
 

Yhteistyössä