Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hei kaikille! Olen viikon verran seuraillut teidän keskusteluja, uskalsin vihdoin tulla mukaan =) Meillä yk2 vasta menossa kierukan jälkeen, kp25 /23 tai 27 (minulla joka toinen kierto pitkä ja joka toinen lyhyt. Nyt menossa siis pidempi.) Dpo11 taitaa olla.
Viimekierrossa luulin jo et tärppi ois tullu, loppukierron oireet oli sellaset, mut ei sit vielä tullutkaan.. Testejä kerkesin tehdä silloin jo muutaman. Tästäkin kierrosta kokeilin hätäsenä jo muutamat, aivan liian aikasin. Nyt meinasin jaksaa odottaa sinne maanantaille asti, sillon pitäs menkkojen alkaa jos on alkaakseen. :whistle: Samoja "oireita" alkaa olla kun viimekierrossakin joten ei ole toiveet hirmusen korkealla.
Mukavaa viikonlopun alkua!:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Okei, hullu olen mikä hullu, en millään voinut olla uittamatta ovstestiä sitten kuitenkin. Vaikka ihan saletti olen että loppukierto jo menossa eli turhaa x)

On tosi ristiriitanen olo, limaa tulee niin paljon että saa koko aika tsekata joko menkat alko. Tuntuu et mahdollisia raskausoireita olis vaikka muille jakaa, ja silti noi mahakivut antaa kyl menkoista enempi viitettä.

No mut tämmönen tulos tuli, aina yhtä hyvä kuvanlaatu x) No mutta kahden tunnin pissasta eli turhan laimeetakin. Ihan höppänä oon jo, ei kuuntele mieli enää järkeä. :D
kp33
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
MamaBoo ja mamina Mahtavaa, että hyppäsitte remmiin! Toivottavasti teillä on pian esitellä testejä ja tiirattavaa :D
Tsemppiä molemmille :)

Ovulaatiokivusta oli puhetta ja minulla on aika kovat oviskivut, silloin kun se tulee. Synnytyksen jälkeen meni noin 50 viikkoa, kun yhtäkkiä tajusin, että ihan kuin ovuloisin ja siitä vajaan 2vk päästä alkoi sitten ekat menkat tasan vuosi synnytyksestä.
Kolme ovulaatiota tapahtui viimekeväänä aivan spontaanisti ja ne on helppo kivuista kyllä tunnistaa, mut sitten ne loppuivat eikä huhtikuun jälkeen ole tainnut olla ovulaatiota kuin nyt sitten alkukuusta.
Mut tosiaan noissa kivuissa on se etu, että sen sitten tunnistaa (ja lämpöjä mittaamalla varmistaa :D )

Ja tämän päivän testeistä
jätän kuvat laittamatta, kun ei niissä mitään näe, paitsi kovasti muokkaamalla. Mut siis minusta ainakin yhteen tuli viiva jo ihan siinä hetikohta teon jälkeen, mut.. tiedä sitten. Nyt siinä testissä on viivan kohdalla naarmu, kun kuskailin sitä märkänä laukussa mukana :/ Mut pahasti näyttää kyllä, että kyse on vain jostain viivanpaikoista.

Testasin tänään YESNO varhaista testiä, eikä sekään antanut viivaa kuin vasta kuivumisen jälkeen, ja sekin hädintuskin nähtävissä kuvassa, kun laittaa käänteiset värit. Luultavasti YESNO on kuten muutkin herkät testit ja antaa niitä roskishaamuja/viivanpaikkoja aina, joten ei pidä niitä tiirailla sen enempää.

Tänään tuli 60kpl pieniä liuskaraskaustestejä ja niillä jatkan tätä testausurakkaani sitten sinne asti, että vuoto alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Hei ajattelin teiltä kysellä, että onko kenelläkään kokemuksia noista clearblue digital ovulaatiotestistä? Lähinnä mietityttää, että riittääkö tuolla testillä jos kerran päivässä testaa ja mihin aikaan sillon kannattais testata? Heti aamuvirtsasta vai vasta päivällä/illalla?

Ajattelin siis seuraavaan kiertoon tuollasen tilata ja en oikeen raaskis kahdesti päivässä testata kun sen verran kova hinta, varsinki jos ovulaatio ei edes sattuis testauspäiville.

Mietin myös jos ostaisin halvempia liuskatestejä ja niillä testaisin x2 päivässä ja sitten digillä varmistaisin. Mutta satuin lukemaan sitten kokemuksia, että liuskatesti joskus näyttää plussaa eri päivänä kuin digi ja kokemusten mukaan digin plussa päivä on oikea.. Kyllä tääki on semmosta ydinfysiikkaa..
 
Samhe mulla riitti aikoinaan digiovistesti moneksi kierroksi, kun testasin halvoilla liuskoilla ja kun ne alkoi näyttää vahvempaa, niin testasin digitestillä. Opin huomaamaan, että liuskat ei minulla tummu, vaikka sitten digitesti jo antaa hymynaamaa.
Mut säästät kyllä kummasti, kun käytät liuskoja lisänä!
 
Huomenta. Mitäs kokemuksia predictor early-testistä? Siihen tuli joku viivalainen siinä heti 5min kohdalla ja näin sen kyllä lukuajan sisään ja sain kuvankin, vaikka hyyyyyviiin haalea se on. Mut heti on sellanen olo, että se testi taitaa olla sellanen viivojen antaja?
Kokemuksia?

En tiedä näkeekö tuosta yhtään mitään.. Mut luonnossa mieskin näki, vaikka tooooosi haalea on. Jotenkin on silti sellanen käsitys, että tuo testi antaa ihan testiajalla turhia viivoja ja sen vuoksi olen sitä tähän mennessä vuosikaudet vältellyt.
katso liitettä 19827
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Mä en osaa tähän liittää kuvia, mutta tein tänä aamuna clearbluen raskaustestin ja plussa pärähti heti! Kp23/25-28 ja dpo 15 ! Olin jo heittänyt uskoni luonnolliseen raskautumiseen, mut ei näköjään olekaan mahdotonta ???? ???? nyt vaan odotellaan! Jännittävää.
Mä samalla poistun tästä ryhmästä. Hyvää jatkoa teille kaikille ja plussatuulia! ????
 
Zipuliini. Mä sain tohon testiin kontrollia vahvemman vasra ku sikiö oli nähty ultralla (jep jep..himotestaaja :D ). Selkeestu tummemmaks ( ku eka haamu oli )testi vahvistu viikossa
Kuten sanottu pidetään nokka ylöspäin, mä en usko että on hätää :)!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zipuliini
Ovis testailijat hoi! :wave:

Mä aloitin silloin tiistaina tikutteleen ensimmäistä kertaa ovista. Saanut joka päivä tikkuun hailuran. Tänään tuossa puolisen tuntia sitten otettu liuska näyttää tältä:



Onks toi nyt niinku THE?! Kp on vasta 9 ja kalenterin mukaan ovis pitäis olla ens ke...Ajattelin vielä myöhemmin testailla lisää, kun tikkuja roppakaupalla on kaapissa. :whistle: Merkkinä David erittäin herkkä...
 
Unnaunna kyllä tuo näyttää niin vahvalta, että eiköhän se ovis ihan lähipäivinä tapahdu! Ei muuta kuin a-wim-a-we-a-wim-a-we... eli lempeä kehiin, niin jospa se tärppi tulisi <3 :D

Luomupiinailun päivä 13 menossa ja lämpö laski kymmenyksellä, muttei vielä lähelläkään vuotoonjohtavia lukemia. Harmittaa aamullinen early predictor, kun antoi tosiaan nähtävän viivan jo siinä 5min kohdalla, kun testi piti tarkistaa ja siihen 15 min mennessä näkyi jo "hyvin". Tiesin jo ennen apteekkiin menoa, että se ei ole hyvä testi, mut sitten siellä kuitenkin haksahdin siihen, kun mainostivat, että sillä näkee jo ennen menkkojen alkua. Ääh.

Mitään oireita ei ole mistään, mutta meinaan kyllä silti jatkaa testausta. Eilen tuli 60 kpl Wondfoja (ilm herkkyys 20mIU), joten tässä nyt voi niitä sitten dippailla pahimpaan hätään. PC:tä en raaski nyt tehdä enää ennen kuin jotain toivoa olisi yhtään enemmän.
 
Unnaunna musta ton vois jo laskee o-plussaksi. ;)

RiiMini mut ku emmää voi!! :D -> Himotestaajien himotestaaja. Kyllä mä jossain vaiheessa rauhotun, sit ku tulee kunnon oireet, tai hcg-arvo mitataan uudelleen... tai jos viiva tummenee tosta vielä. Mut siihen asti: parempi olla vähän skeptinen niin ei tipu niin korkeelta. (tai no en tiedä kyl, yhtenä iltana jo märisin silmät päästä kun olin ihan varma että kesken menee.. sit tajusin että se märy voi olla raskausoire, ja olin sit ihan innoissaan siitä märystä...) Eli pällilääkärille kai tässä kohta joutaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Zipuliini mulla ei oo vahvistunu noin edes dpo18 vielä. Pakko vaan jaksaa uskoo että siellä silti kyydissä on joku. Eikä mullakaan oikein oiretta ole. Tisseissä esim. ei yhtään mitään. Kasvukivutkin ja kiinnittymiskivut loppui alkuunsa.
 

Yhteistyössä